Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

За підсумками 2019 року ДПС на 100,8% забезпечено виконання завдань з надходжень до бюджету

За оперативними даними, у 2019 році Державною податковою службою забезпечено надходження до загального фонду державного бюджету 457,3 млрд грн. Це на 17,1%, або на 66,7 млрд грн перевищує результат 2018 року.

Індикативні показники Міністерства фінансів виконані на 100,8 %, до бюджету додатково забезпечено надходження в розмірі 3,8 млрд гривень.

Протягом 2019 року платникам податків на рахунки відшкодовано 151,9 млрд грн податку на додану вартість. Це на 15,4%, або на 20,2 млрд грн більше, ніж було відшкодовано протягом 2018 року.

«Вперше з 2011 року з боку податкової виконаний бюджет! Без тиску на платників, без купи зайвих і безпідставних перевірок, без необґрунтованих штрафів та донарахувань! Ми зламали цю ганебну традицію, запровадивши правильне адміністрування на базі аналітичної роботи. При чому скоротивши кількість планових та позапланових перевірок на 14%, а в наступному році плануємо скоротити їх ще на 20%. Податкова служба дійсно стає сервісом для платників, а не якимось кошмаром»,- зазначив Голова ДПС Сергій Верланов.

Серед позитивів минулого року і запуск автоматичного повернення платникам надмірно та/або помилково сплачених податків.

Також визначено плани на 2020 рік. Окрім безумовного виконання завдань із забезпечення надходжень до бюджету, скорочення кількості перевірок планується запустити програмне РРО, відкрити ще більше наборів відкритих даних, забезпечити ритмічне відшкодування ПДВ. Також одним з пріоритетних завдань у цьому році буде удосконалення та створення нових, зручних сервісів, щоб бізнес забув дорогу до податкової.

Пресслужба Державної податкової служби України

 

В рамках заходів із протидії незаконному обігу і роздрібній торгівлі пальним податковою міліцією ДФС ліквідовано 264 нелегальні АЗС

На виконання доручень Президента України та Прем’єр-міністра України щодо проведення заходів із протидії незаконному обігу і роздрібній торгівлі пальним податковою міліцією ДФС проводиться комплекс заходів із відпрацювання місць незаконної торгівлі пальним.

За результатами проведених заходів у період з 13 грудня 2019 року по 3 січня 2020рокубуло встановлено та припинено діяльність 264 нелегальних АЗС/АГЗС. З незаконного обігу вилучено більше 3,5 тис. тонн пально-мастильних матеріалів на загальну суму понад 63 млн. грн. та обладнання незаконних АЗС/АГЗС загальною вартістю більше 57 млн. грн.

Проводяться заходи із демонтажу обладнання, що використовувалось у незаконній діяльності.

 

ДПС бере участь у запровадженні нового е-сервісу для батьків немовлят

Міністерство цифрової трансформації України презентувало сервіс «є-Малятко», через який при отриманні свідоцтва про народження батьки за бажанням можуть отримати 6 послуг за 1 заявою, оформленою у пологовому будинку:

державна реєстрація народження;

визначення походження дитини;

призначення допомоги при народженні дитини;

реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;

внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.

Державна податкова служба України бере участь у запровадженні цього нового електронного сервісу  у частині реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників під час державної реєстрації народження. Серед переваг, які матимуть місце завдяки запровадженню нового сервісу: спрощення процедур отримання соціальних виплат, у подальшому – спрощення механізму отримання документів для закордонних поїздок.

Довідково.

Реалізація комплексної послуги «є-Малятко» здійснюється на виконання Указу Президента України від 8 листопада 2019 року № 837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави». Порядок надання комплексної послуги «є-Малятко» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691.

Пресслужба Державної податкової служби України

 

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили факт порушення податкового законодавства

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили факт порушення податкового законодавства.

Так, встановлено громадянина, який займаючись торгівлею фото-відео аппаратури за минулий рік суттєво перевищив допустимий обсяг обороту, який склав майже 7 млн. гривень.

На підставі ухвал суду здійснено 2 обшуки приміщень, які використовувалися у протиправній діяльності. В ході обшуків виявлено та вилучено комп’ютерну техніку, первинну документацію ФОП та ТТН, які підтверджують зазначену суму обороту, мобільні телефони, інші речі та документи, що мають значення в досудовому розслідуванні.

Виявлено та залишено на відповідальне зберігання фототехніку, дискові накопичувачі та комплектуючі до ПК.

Наразі тривають слідчі дії.

 

Блокування, скасування або поновлення кваліфікованого сертифіката відкритого ключа: подання заяви

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що форма заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (далі – Заява) для блокування, скасування або поновлення кваліфікованого сертифіката розміщена на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) (www.acskidd.gov.ua) у розділі«Скасування, блокування, поновлення сертифікатів».

Блокування або скасування кваліфікованого сертифіката можливо здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (користувачем) до КН ЕДП ІДД ДПС засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

► ідентифікаційні дані власника кваліфікованого сертифіката;

► ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних користувача з інформацією в реєстрі сертифікатів).

Заява у письмовій формі подається до відокремленого пункту реєстрації користувачів КН ЕДП ІДД ДПС за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (користувача).

 

Увага! Семінари в податковій інспекції на січень!

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в січні 2020 року проводитимуться наступні практикуми (тренінги):

-                     09.01.2020 на тему: «Новації податкового законодавства. Новації у сфері застосування РРО. Стартувала деклараційна кампанія – 2020. Право платників на податкову знижку. Адміністрування єдиного внеску. Зміна діючих бюджетних рахунків; а також рахунків єдиного внеску.»

-                     16.01.2020 на тему: «Новації податкового законодавства. Новації у сфері застосування РРО. Адміністрування рентної плати та екологічного податку. Правильність заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів. Антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс»».

Заходи відбудуться о 10.00 год. в приміщенні ЦОП Нікопольської ДПІ (актова зала), за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників 27 за попереднім записом присутніх за телефоном: 68-68-77.

 

Про новації у сфері застосування РРО

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу платників податків на ключові новації законів «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (закони № 128-IX та № 129-IX від 20.09.2019), а саме:

- реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не потрібно використовувати спрощенцям 1 групи (річний дохід до 300 тис. грн), а також фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.

- нові закони про РРО відкрили можливість використовувати замість традиційних спеціальні програми призначені, для реєстрації розрахункових операцій. Таку програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі і на смартфон. Закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка.

-  використовувати програмні РРО можна буде з 19 квітня 2020 року.

- з жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду. Також використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.

- з 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для  фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

 

У Державній податковій службі України сформовано Комісію з оцінки корупційних ризиків

У рамках підготовки проєкту Антикорупційної програми завершено формування складу Комісії з оцінки корупційних ризиків.

Комісію з оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України утворено наказом ДПС від 10 грудня 2019 року № 204, яким також затверджено її персональний склад.

З текстом розпорядчого документа можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/74099.html.

Звертаємо увагу представників громадськості, які увійшли до складу Комісії: інформування про час та дату засідання Комісії здійснюватиметься з використанням контактної інформації, зазначеної у поданих документах.

 

Нові можливості Електронного кабінету у зв’язку з запровадженням програмних РРО

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» до п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України  (далі – ПКУ) додано новий підпункт 14.1.278, яким встановлено, що його користувачам – покупцям (споживачам) товарів, робіт та послуг через Електронний кабінет, який функціонує відповідно до ст. 421 ПКУ, забезпечується можливість:

► контролю достовірності розрахункових документів, які зберігатимуться у системі обліку документів реєстраторів розрахункових операцій;

► заповнення та подання скарг покупця щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій якщо вартість товарів (робіт, послуг), які є предметом скарги, на день їх отримання покупцем (споживачем) перевищує 850 гривень;

► отримання інформації про стан розгляду скарги покупця (споживача), про застосовані штрафні (фінансові) санкції за наслідками розгляду скарги або про причини їх незастосування податковим органом, про зарахування сум штрафних (фінансових) санкцій до бюджету, про стан виконання висновку про компенсацію частини суми штрафних (фінансових) санкцій за скаргою покупця (споживача) в обсягах та порядку, встановлених законодавством.

 

В Електронному кабінеті можна переглянути інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, шляхом, зокрема перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА ПДВ).

Норми встановлені п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ платники податків мають можливість переглянути у приватній частині Електронного кабінету у вкладці «Дані про банківські рахунки» режиму «Облікові дані платника» та у вкладці «Реєстр транзакцій» режиму «Система електронного адміністрування ПДВ».

 

Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Електронного кабінету

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/401948.html повідомила, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 42¹ ПКУ).

 Отримання відомостей про розрахунки

з бюджетом користувачами Електронного кабінету

1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші.

У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

- найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;

- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

- дата відправлення Запиту до ДПС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

Звертаємо увагу! Аналогічно як і в Електронному кабінеті, платник має можливість направити Запит та отримати Витяг, скориставшись засобами ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому сформований Витяг направляється також на електронну пошту платника, з якої було відправлено Запит.

 2. Перегляд в режимі реального часу

 Самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.

Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

У даному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі:

- органу ДПС;

- назви податку (платежу), платіж (код);

- бюджетного рахунка.

Натиснувши на назву податку (платежу), відкриється інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції:

- дата та код операції;

- сума операції;

- нараховано/зменшено;

- сплачено/повернуто;

- сальдо розрахунків;

- сплачено/повернуто пені;

- залишок несплаченої пені.

Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS.

Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Водночас у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за місцем його знаходження на податковому обліку у контролюючому органі.

За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами), а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».

 

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.

Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

08.01.2020 14:25