Новини Нікопольської ОДПІ

Новини Нікопольської ОДПІ
Новий сервіс автоматичного повернення помилково сплачених податків зекономив час і кошти для 132 тис. платників, - Сергій Верланов
Відтепер платники податків можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу або дому. Все, що необхідно – комп’ютер, доступ до мережі інтернет та кваліфікований електронний підпис. ДПС запустила новий електронний сервіс, скориставшись яким платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документу.
Заява може бути подана до територіального органу ДПС з використанням засобів програмного забезпечення приватної частини ІТС «Електронний кабінет» та ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності».
Після її прийняття органом ДПС заява, подана у формі електронного документу, миттєво потрапляє до відповідного електронного журналу, що суттєво скорочує час на її обробку, створює умови для швидкого опрацювання, та, у кінцевому підсумку, дозволяє значно зменшити загальний термін повернення коштів.
Вдосконалено і порядок взаємодії між органами ДПС, місцевими фінансовими органами та органами Державної казначейської служби під час повернення з бюджетів усіх рівнів помилково та/або надміру сплачених коштів. Запроваджено єдину автоматизовану систему створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.
За результатами опрацювання поданих платниками заяв за листопад-грудень поточного року головними управліннями ДПС сформовано та передано до Державної казначейської служби України для виконання понад 18 тис. електронних висновків.
Електронний документообіг запрацював також і щодо повернення з бюджету надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування.
Засобами інформаційно-телекомунікаційної системи створено окремий Журнал податкових декларацій про майновий стан і доходи, у яких задекларовано право платника на податкову знижку. За результатами опрацювання даних цього Журналу податківцям надано можливість фактично в один клік формувати електронні повідомлення про повернення коштів з подальшим їх автоматичним направленням до Державної казначейської служби України для виконання.
«Запуск сервісу автоматичного повернення помилково або надмірно сплачених податків дозволив мінімізувати втрати часу та коштів на відправку заяв для близько 132 тисяч платників. Саме стільки платників щорічно в середньому подають заяви про повернення коштів з бюджету. За допомогою нового сервісу починаючи з 1 листопада платникам вже повернуто з бюджету більше 700 млн. гривень. Продовжуємо створювати податкову в смартфоні», – повідомив Сергій Верланов.
Пресслужба Державної податкової служби України

Президент України підписав Закон «Про Державний бюджет на 2020 рік»
Законом передбачено, що доходи держбюджету плануються на рівні майже 1,094 трлн грн, у тому числі загального фонду – майже 974,7 млрд грн, спеціального фонду – 119 млрд гривень. Видатки заплановані в обсязі майже 1,180 трлн грн, у тому числі загального фонду – 1,052 трлн грн та спеціального фонду – 127,92 млрд гривень.
Зокрема, законом встановлено обсяг податкових надходжень держбюджету, що контролюються ДПС, у розмірі 503,7 млрд грн. З них до загального фонду – 490,7 млрд гривень.
Як раніше повідомлялося, Голова ДПС Сергій Верланов заявив, що показники державного бюджету є цілком реалістичними і податкова служба має всі можливості для їх виконання.
Пресслужба Державної податкової служби України

ДПС скоротила кількість позапланових перевірок на 23%, - Сергій Верланов
Протягом січня – листопада 2019 року ДПС проведено 4,3 тис. планових перевірок. Це на 12% менше, ніж за 11 місяців 2018 року, коли було проведено 4,9 тис. таких перевірок.
Позапланових перевірок за 11 місяців цього року проведено 11 тис., що порівняно з аналогічним періодом минулого року менше на 23%. Кількість зустрічних звірок за січень – листопад цього року склала 3,8 тис., що на 24% менше, ніж за результатами 11 місяців минулого року.
Загалом, за підсумками 2019 року передбачено провести документальні планові перевірки 5,2 тис. юридичних осіб. Це на 14% менше, ніж у 2018 році. Тоді плановими перевірками було охоплено 6 тис. юридичних осіб.
«Ми поступово зменшуємо кількість перевірок завдяки застосуванню ризикорієнтовного підходу, який застосовується при відборі платників до перевірок. Будемо і надалі вдосконалювати підходи до організації перевірочної роботи, що дозволить скорочувати кількість перевірок. Зокрема, в наступному році планових перевірок поменшає ще на 20%», - зазначив Голова ДПС Сергій Верланов.
Пресслужба Державної податкової служби України


Попередні результати дають нам впевненість: ДПС виконає річний план надходжень до бюджету, – Сергій Верланов
Як повідомляє Державна податкова служба України, в листопаді 2019 року нарахування ПДВ склали 21,9 млрд грн при обсягах постачання (база податку) - 764,1 млрд грн. Для порівняння: нарахування ПДВ у листопаді 2018 року становили 17,8 млрд грн при обсягах постачання (база податку) 804,5 млрд грн.
"Попередні результати дають нам впевненість: ДПС виконає річний план надходжень до бюджету. Завдяки посиленню аналітичної роботи податкової служби при зменшенні обсягів постачання на 40,4 млрд грн, або на 5%, приріст нарахувань ПДВ у листопаді становить 4,2 млрд грн, тобто збільшився на 23,6%. Я пообіцяв Уряду, що податкова впорається із поставленим завданням. І ми це зробимо", - зазначив Голова ДПС Сергій Верланов.
Пресслужба Державної податкової служби України

Сервісний підхід нової податкової служби допомагає платникам економити значні ресурси
Південний гірничо-збагачувальний комбінат ледь не отримав фіскальний борг у розмірі 600 млн. Проте керівництво Державної податкової служби допомогло підприємству швидко вирішити це питання. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому на офіційному сайті публічного акціонерного товариства «Південний гірничо-збагачувальний комбінат».
Як зазначається у повідомленні, в процесі сплати податків за третій квартал 2019 року Південний гірничо-збагачувальний комбінат зіткнувся з проблемою зарахування коштів на відповідні особові рахунки. Інформаційна система ДПС не змогла рознести платежі в автоматичному режимі через технічну помилку в призначенні платежу. Відповідно це могло створити податковий борг комбінату в розмірі понад 600 млн грн.
«Нова Державна податкова служба на чолі із Сергієм Верлановим вчасно відреагувала на звернення Південного комбінату. Спеціалісти відомства, скориставшись встановленою на законодавчому рівні можливістю, рознесли платежі в ручному режимі в інтегровану картку платника податків. Завдяки цьому підприємство не отримало багатомільйонну податкову вимогу. Держслужбовці продемонстрували, дійсно, сервісний підхід, щодо вирішення проблем платника податку. В результаті, погашення фіскальних зобов’язань ПівдГЗК відобразилося на особових рахунках вчасно. Підприємство підтвердило статус сумлінного платника податків», - зазначається в релізі Південного ГЗК.
Підприємство також зазначило, що наведений випадок – яскравий приклад продуктивної взаємодії з податковою службою щодо сервісного підходу в обслуговуванні платників податків. Також Південний ГЗК зауважує, що в іншому випадку грошове зобов’язання довелося би скасовувати в межах абсолютно технічного спору, витрачаючи ресурси як підприємства, так і податкової служби.
Пресслужба Державної податкової служби України

Святкові Центри обслуговування платників чекають на їх відвідування
Наближаються новорічно-різдвяні свята. Багато хто прагне поринути у святкову атмосферу та отримати якомога більше приємних вражень. Усюди аромат хвої, навколо – вогні гірлянд, різнокольорові конфетті, іграшки.
Готуються до свята, як у родинах, так і на роботі у трудових колективах.
Всі знають, що людина проводить на роботі третину життя. Щоб створити святковий настрій та надихнути себе на нові звершення потрібно зробити робоче місце максимально комфортним та стильним. Сучасна тенденція прикрашання до новорічних та різдвяних свят робочого простору, окрім інших позитивних моментів, сприяє згуртуванню колективу.
У цьому році податківці Дніпропетровщини вирішили створити добру атмосферу та святковий настрій для платників податків у Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП). Співробітники ЦОПів проявили свої творчі здібності створити ілюмінаційну казку реальністю та долучилися до проведення конкурсу на найкращий новорічний «Hand made ЦОП».
Казковий настрій панував у всіх, хто приймав участь у декоруванні ЦОПів та прикрашанні власноруч приміщення та робочих місць. Це і святкова фотозона, і ялинкові прикраси, і новорічний декор вікон, стін та робочих місць.
Приміщення ЦОПів оформлені з душею та талантом подарували святковий снігопад емоцій платникам Дніпропетровщини та чудовий настрій дружньому колективу.
Роботу по прикрашанню ЦОПів оцінювало незалежне журі під головуванням в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганни Чуб та у складі: в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Миколи Обертовича, начальників управлінь комунікацій та обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Манушак Осипової і Алли Свірської, а також заступника Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України», голови Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області Дмитра Іванова.
Після перегляду прикрашених приміщень ЦОПів незалежним журі, керівництвом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на урочистій зустрічі, присвяченій підведенню підсумків конкурсу, усім його учасникам вручено приємні подарунки, а переможцям – колективам Центрів обслуговування платників Шевченківської ДПІ Соборного управління, Верхньодніпровської ДПІ Кам’янського управління та Тернівської ДПІ Західно-Донбаського управління – пам’ятні призи.
«Старт у проведенні такого конкурсу, на мій погляд, був достатньо успішним. Дужа вдячна, що ви із ентузіазмом, творчим підходом відгукнулись та активно долучились до цього заходу. Він, по-перше, створив святкові комфортні умови для платників податків – наших партнерів, а по-друге - згуртував працівників. Ми на цьому не зупиняємося та запрошуємо до участі у майбутніх, інших заходах, направлених на створення ще більш комфортних умов для наших платників», – зазначила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Очільниця Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на святковому заході привітала працівників податкової служби з Новим 2020 роком та Різдвом Христовим!
«Нехай Новий рік принесе вам здоров’я, щастя, радість і добро, наснагу та творчі сили. А Різдво Христове наповнить серце любов’ю, надією та вірою у здійснення заповітних мрій і сподівань», – побажала Ганна Чуб.
Відвідайте новорічні ЦОПи. Там панує свято!

Місцеві бюджети Дніпропетровщини за листопад 2019 року поповнився на 2 млрд 674 млн гривень
За підсумками 11 місяців 2019 року поточного року платниками податків направлено до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб у сумі 13 млрд 374,7 млн грн, що на 2 млрд 242,2 млн грн більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Плата за землю є вагомим джерелом доходів місцевих бюджетів. Її власники та землекористувачі сплатили з початку 2019 року понад 3 млрд 615,8 млн грн, що перевищує на 776,6 млн грн суму надходжень за відповідний період минулого року.
Наступним по обсягу формування бюджету області є єдиний податок. Його станом на 01 грудня цього року надійшло 2 млрд 661,3 млн гривень.
«Стабільне зростання надходжень платежів до місцевих бюджетів області, які спрямовуються на реалізацію соціальних програм та розвиток інфраструктури області є однією з вирішальних умов розвитку регіону», - прокоментувала в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Якщо відключили електроенергію або РРО на ремонті: як проводити розрахунки?
Начальник Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко повідомляє, що на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або у разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням Книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки.
Після встановлення відремонтованого чи резервного РРО або відновлення постачання електроенергії суб’єкту господарювання необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) — за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою ПДВ, акцизного податку або іншого податку чи збору, після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Легалізація трудових відносин – це законодавчо закріплені права працюючих громадян сьогодні та гарантоване майбутнє завтра
Питання виплати офіційної заробітної плати та офіційного працевлаштування дуже актуальна тема у нашому суспільстві. На даний час виплати заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, нажаль, нормою життя наших громадян та роботодавців. Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко,- кожному громадянину слід зрозуміти, що захистити себе він зможе тільки законним шляхом, і це можливо лише за умови належного оформлення трудових відносин з роботодавцем.
Не варто забувати, що виплата заробітної плати без сплати встановлених податків і зборів є також грубим порушенням Законів України, яке підпадає під адміністративну та кримінальну відповідальності.
Крім цього, виплата заробітної плати в «конвертах» та у розмірах, нижчих за мінімальні гарантії, по-перше, позбавляє наших громадян належного захисту, насамперед, належного розміру пенсійних виплат.
По-друге, до місцевих бюджетів не надходять необхідні кошти, що безпосередньо відбивається на рівні життя і на розв’язанні безлічі соціальних проблем. Скорочується і фінансування соціальних статей з держбюджету.
Тобто, легалізація зарплати та збільшення робочих місць не тільки вирішить проблему зайнятості населення, а надасть додаткові кошти для вирішення соціальних та побутових проблем громад Дніпропетровського регіону.
Податкова служба на теперішній час не ставить собі за ціль перевірити та оштрафувати. Для податкової служби найголовніше, що працівник був офіційно оформлений, соціально захищений, а з його заробітної плати сплачувались податки і збори., який є основним джерелом надходжень. Все це мають добре усвідомлювати і роботодавці, і підприємці і наймані працівники Дніпропетровського регіону.
Юлія Пушко повідомила що за січень - листопад 2019 року до місцевого бюджету надійшло 961,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб.

Про новації у сфері застосування РРО
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу платників податків на ключові новації законів «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (закони № 128-IX та № 129-IX від 20.09.2019), а саме:
- реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не потрібно використовувати спрощенцям 1 групи (річний дохід до 300 тис. грн), а також фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.
- нові закони про РРО відкрили можливість використовувати замість традиційних спеціальні програми призначені, для реєстрації розрахункових операцій. Таку програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі і на смартфон. Закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка.
- використовувати програмні РРО можна буде з 19 квітня 2020 року.
- з жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду. Також використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.
- з 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

Понад 49 мільйонів - на підтримку української армії
Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, з початку 2019 року платники Нікопольського регіону сплатили на обороноздатність української армії 49,5 мільйонів гривень військового збору. Зазначена сума сплати перевищила минулорічну на 9,1 мільйон гривень (або на 22,5 відсотки).
Нагадуємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних, компенсаційних виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами.
Крім того, військовий збір утримується з виграшу в грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами за виконання робіт або надання послуг, сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.
Тобто, до бази оподаткування військовим збором входять всі види доходів, визначених статтею 163 Податкового кодексу України та які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Ставка податку складає 1,5%.

Україна та МВФ домовилися про нову трирічну програму
Україна та Міжнародний валютний фонд досягли домовленості щодо нової трирічної програми співпраці в розмірі 4 мільярдів спеціальних прав запозичення (SDR) (близько $5,52 млрд). Про це стало відомо за результатами телефонної розмови Президента України Володимира Зеленського з директором-розпорядником МВФ Крісталіною Георгієвою.
«Наша розмова з директором-розпорядником МВФ Крісталіною Георгієвою була дуже конструктивною. Втішений, що ми знайшли повне порозуміння і наш турборежим отримав високу оцінку з боку МВФ. Вдячний парламенту, Уряду та всій нашій команді за невтомну роботу заради України. Нова програма співпраці з Міжнародним валютним фондом має на меті пришвидшити економічне зростання, активно викорінювати корупцію та підвищити добробут кожного українця», – зазначив Володимир Зеленський.
Як повідомляється в офіційному прес-релізі МВФ, Крісталіна Георгієва під час телефонної розмови висловила вдячність Президенту Володимиру Зеленському за вражаючий прогрес, досягнутий ним і його Урядом у справі просування реформ і продовження розумної економічної політики. Директор-розпорядник МВФ також запевнила Президента в готовності МВФ підтримати політичну програму влади з виведення економіки на шлях більш високого зростання.
«Символічно, що Staff-Level Agreement за новою програмою підтримки з МВФ ми отримали саме в 100 днів Уряду. Підтримка з боку таких великих системних інституцій — маркер довіри до країни. А отже, для нас будуть дешевші ресурси — для всього бізнесу і всіх українців це означає, що економіка зростатиме швидше, буде більше робочих місць, вищі зарплати», — прокоментував подію Прем‘єр-міністр Олексій Гончарук.
(Прес-служба Державної податкової служби України)

Опубліковано закон про демонополізацію ринку спирту
Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» щодо лібералізації діяльності у сфері виробництва спирту етилового», підписаний Президентом України, опубліковано у виданні «Голос України».
Документ набуває чинності наступного дня після опублікування та вводиться в дію з 1 липня 2020 року.
Нагадаємо, що законом, зокрема, передбачено скасування державної монополії на виробництво спирту починаючи з 1 липня 2020 року, надання можливості суб’єктам господарювання будь-якої форми власності здійснювати провадження діяльності з виробництва спирту за умови одержання відповідної ліцензії, повну лібералізацію експорту спирту з України.
Водночас для захисту вітчизняного товаровиробника передбачено, що імпорт спирту до 1 січня 2024 року зможуть здійснювати лише уповноважені Кабінетом Міністрів України державні підприємства.

У Державній податковій службі України сформовано Комісію з оцінки корупційних ризиків
У рамках підготовки проєкту Антикорупційної програми завершено формування складу Комісії з оцінки корупційних ризиків.
Комісію з оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України утворено наказом ДПС від 10 грудня 2019 року № 204, яким також затверджено її персональний склад.
З текстом розпорядчого документа можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/74099.html.
Звертаємо увагу представників громадськості, які увійшли до складу Комісії: інформування про час та дату засідання Комісії здійснюватиметься з використанням контактної інформації, зазначеної у поданих документах.

ВР підтримала законопроєкт щодо спрощення податкового обліку
Верховною Радою прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб-підприємців» (№ 2524 від 04.12.2019). За законопроект проголосували 299 депутатів.
Законопроект передбачає наступні новації:
- скасування обов’язкового ведення книги обліку доходів для «спрощенців»- не платників ПДВ;
- можливість отримувати електронні листи від податкової в електронному кабінеті та на e-mail;
- скасування заяви на приєднання до договору про визнання електронних документів;
- автоматична реєстрація скарг платника в електронному кабінеті;
- відображення в електронному кабінеті платника податків поряд із сумами податкових зобов’язань дату їх виникнення;
- спрощення для підприємця механізму доведення відсутності своєї вини у разі виникнення технічних помилок.

Ставка рентної плати за користування надрами для видобування бурштину буде зменшена до 15%
Верховна Рада України прийняла за основу проєкт закону № 2241 «Про внесення змін до ст.252 Податкового кодексу України щодо упорядкування розміру ставки рентної плати за користування надрами для видобування бурштину».
Відповідно до прийнятого законопроєкту ставка рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин – бурштину буде зменшена з 25 до 15%.
Це дасть змогу на законодавчому рівні закласти передумови для впровадження додаткових стимулюючих факторів суб’єктам господарювання для провадження законної діяльності з видобування бурштину.
Крім того, нові правила дозволять вивести діяльність із видобутку бурштину з «тіні», що, відповідно, сприятиме збільшенню податкових надходжень до бюджету.

ДПС запрошує взяти участь в опитуванні щодо наборів даних, які оприлюднюються у формі відкритих даних
Державна податкова служба України запрошує аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськість та ЗМІ взяти участь в опитуванні щодо наборів даних, які ДПС оприлюднює у формі відкритих даних.
Заповнити Анкету можна за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/15cit5LLIOSj377uMEcuVQA36RmJThP13iaqnSW-T7PE/edit
Набори даних ДПС оприлюднює у формі відкритих даних відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 409 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відкритих даних») та за власною ініціативою.

Нові можливості Електронного кабінету у зв’язку з запровадженням програмних РРО
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» до п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) додано новий підпункт 14.1.278, яким встановлено, що його користувачам – покупцям (споживачам) товарів, робіт та послуг через Електронний кабінет, який функціонує відповідно до ст. 421 ПКУ, забезпечується можливість:
► контролю достовірності розрахункових документів, які зберігатимуться у системі обліку документів реєстраторів розрахункових операцій;
► заповнення та подання скарг покупця щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій якщо вартість товарів (робіт, послуг), які є предметом скарги, на день їх отримання покупцем (споживачем) перевищує 850 гривень;
► отримання інформації про стан розгляду скарги покупця (споживача), про застосовані штрафні (фінансові) санкції за наслідками розгляду скарги або про причини їх незастосування податковим органом, про зарахування сум штрафних (фінансових) санкцій до бюджету, про стан виконання висновку про компенсацію частини суми штрафних (фінансових) санкцій за скаргою покупця (споживача) в обсягах та порядку, встановлених законодавством.

В Електронному кабінеті можна переглянути інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, шляхом, зокрема перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА ПДВ).
Норми встановлені п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ платники податків мають можливість переглянути у приватній частині Електронного кабінету у вкладці «Дані про банківські рахунки» режиму «Облікові дані платника» та у вкладці «Реєстр транзакцій» режиму «Система електронного адміністрування ПДВ».


Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Електронного кабінету
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/401948.html повідомила, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 42¹ ПКУ).
Отримання відомостей про розрахунки
з бюджетом користувачами Електронного кабінету
1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші.
У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити».
Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:
- найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;
- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
- дата відправлення Запиту до ДПС.
Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».
Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
Звертаємо увагу! Аналогічно як і в Електронному кабінеті, платник має можливість направити Запит та отримати Витяг, скориставшись засобами ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому сформований Витяг направляється також на електронну пошту платника, з якої було відправлено Запит.
2. Перегляд в режимі реального часу
Самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.
Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
У даному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі:
- органу ДПС;
- назви податку (платежу), платіж (код);
- бюджетного рахунка.
Натиснувши на назву податку (платежу), відкриється інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції:
- дата та код операції;
- сума операції;
- нараховано/зменшено;
- сплачено/повернуто;
- сальдо розрахунків;
- сплачено/повернуто пені;
- залишок несплаченої пені.
Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS.
Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Водночас у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за місцем його знаходження на податковому обліку у контролюючому органі.
За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами), а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».

Протягом січня – листопада 2019 року для забезпечення соціального захисту мешканців Дніпропетровської області надійшло майже 14,4 млрд грн єдиного внеску
За одинадцять місяців 2019 року роботодавці Дніпропетровської області сплатили 14 млрд 394,8 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальна страхування (далі – єдиний внесок).
Якщо порівнювати з відповідним періодом 2018 року, то надходження єдиного внеску зросли на 2 млрд 195,1 млн гривень.
При цьому, лише у листопаді 2019 року платники єдиного внеску Дніпропетровщини перерахували 1 млрд 331,8 млн грн, що на 160,9 млн грн більше минулорічних надходжень у листопаді.
Відповідно до чинного законодавства єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника одночасно зобов’язань зі сплати єдиного внеску, зобов’язань по сплаті податків та інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами – сплата єдиного внеску виконується в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими, крім зобов’язань з виплати заробітної плати.
У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), а посадові особи несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (ч. 11 ст. 9 Закону № 2464).
Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по єдиному соціальному внеску, штрафів та нарахованої пені не застосовується.
Звертаємо увагу, що з 03 січня 2020 року почнуть діяти нові рахунки для сплати єдиного внеску, відкриті на ім’я територіальних органів ДПС. Починаючи з 03 січня 2020 року кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.
З Переліком відкритих рахунків по ГУ ДПС у Дніпропетровській області для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування ЄСВ, що починають діяти з 03 січня 2020 року, можливо ознайомитись на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням: https://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

Електронні сервіси ДПС працюють у штатному режимі
Державна податкова служба України просить вибачення за тимчасові незручності і повідомляє наступне. З 22 години 30 хвилин 24 грудня Інформаційно-телекомунікаційні системи (ІТС) та електронні сервіси працюють у штатному режимі.
Електронні документи, які були надіслані до ДПС, прийняті та оброблені з урахуванням дії операційного дня для кожного типу документів. Акцизні накладні та розрахунки коригування до них в Єдиному реєстрі акцизних накладних, що були направлені до ДПС 24 грудня у період тимчасового обмеження роботи ІТС Державної податкової служби, прийняті і оброблені вчасно 24 грудня.
Податкові накладні та розрахунки коригування, направлені платниками для реєстрації у робочі дні 20, 23 та 24 грудня 2019 року, були отримані ДПС після завершення операційного дня 24 грудня, і будуть зареєстровані 26 грудня 2019 року, у перший робочий операційний день.
Відповідно до пункту 42-1.10 статті 42 та пункту 231.6 статті 231 Податкового кодексу України штрафні санкції та пеня, передбачені цим Кодексом за порушення податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, не застосовуватимуться.
Пресслужба Державної податкової служби України

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»
Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.
За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.
Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Никополя

27.12.2019 11:38