Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

У планах ДПС – скоротити кількість перевірок

Голова ДПС Сергій Верланов провів робочу зустріч з литовсько-латвійською делегацією на чолі з Головою Державної податкової інспекції при Міністерстві фінансів Литовської Республіки Едітою Янусієне та Головою Служби державних доходів Латвійської республіки Євою Яунземе.

Під час зустрічі очільник ДПС розповів іноземним колегам про становлення оновленої податкової служби, її основні завдання та пріоритети.

«Нова податкова вже працює. Нарешті служба демілітаризована. Це дозволяє нам будувати відносини з платниками податків на засадах партнерства. Наше головне завдання – забезпечити добровільну сплату податків. А для цього маємо розвивати сервіси, щоб спілкування з податковими органами було максимально комфортним, щоб, власне, платник забув дорогу до податкової», – наголосив Сергій Верланов.

За його словами, буде перезавантажено і систему аудиту: кількість перевірок суттєво скоротиться, перевірятимуться лише ризикові платники. При визначенні ризиків застосовуватиметься інтелектуальний підхід. Планується, що нові зміни дозволять збільшити відсоток сплати за результатами перевірки до 40 %.

«Ми повинні змінити підходи і до судового оскарження – йти в суд маємо із залізними аргументами. Тоді зможемо виконати наше завдання – щонайменше 70 % рішень по справам за участю податкової мають бути на нашу користь. Висока якість роботи податкових юристів при зменшенні кількості податкових перевірок – це те, до чого ми зараз йдемо», – підкреслив Сергій Верланов.

Представники литовсько-латвійської делегації також відзначили важливість скорочення кількості податкових перевірок. Це дозволяє акцентувати увагу виключно на тих платниках, які мають ризики несплати коштів до бюджету. Саме за таким принципом і працюють в податкових органах Литви та Латвії. Такий вибір пріоритету є важливим сигналом готовності податківців до підвищення якості своєї роботи.

Так, зокрема, зазначалося, що сумлінний платник податків має отримати всі умови для своєї діяльності та не зазнавати жодних перешкод з боку контролюючих органів. Натомість нечесні суб’єкти господарювання, діяльність яких завдає шкоди і бюджету, мають потрапити в зону особливої уваги.

Сергій Верланов також поінформував гостей про ухвалені законопроекти, які спрощують ведення бізнесу. Зокрема, з 1 січня 2020 року запроваджується єдиний рахунок для сплати податків, впроваджується єдина звітність з податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (з 16 звітів буде лише 4 щоквартальних).

Очікують на підписання Президентом і законопроекти щодо впровадження новітніх РРО, який надасть можливість впровадження альтернативи класичним реєстраторам розрахункових операцій.

«У нас сьогодні важливий та водночас непростий період. Ми завершуємо формування податкової служби, незабаром будуть оголошені конкурси на посади керівників територіальних органів. При цьому ми отримуємо нові законодавчі ініціативи, закони, які готові імплементувати, працюємо над діджиталізацією, спілкуємося з бізнесом та громадськістю для того, щоб ставати кращими, та виконуємо свої завдання з наповнення бюджету. І це лише півтора місяці повноцінної роботи податкової служби. Ми маємо потенціал і готові до подальших викликів та завдань», – наголосив Сергій Верланов.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/393828.html

 

Сергій Верланов: податкові надходження зростають завдяки сумлінності бізнесу та ефективному адмініструванню

Результати надходжень до бюджету у січні – вересні 2019 року та базис, який має податкова служба на сьогодні, надають впевненість у забезпеченні виконання запланованих показників надходжень до бюджету до кінця року. Про це повідомив Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов під час апаратної наради з керівниками структурних підрозділів та територіальних органів ДПС.

Так, до загального фонду державного бюджету за 9 місяців поточного року зібрано 448,6 млрд. грн. Це на 1 млрд грн перевищує заплановані показники та на 65,1 млрд грн перевищує показники січня – вересня минулого року.

«З точки зору макроекономіки ритмічність податкових надходжень адекватна темпам зростання національної економіки. Надходження до бюджету зростають без тиску на платників, зріст органічний», - підкреслив Сергій Верланов.

Очільник ДПС наголосив, що при плануванні роботи на IV квартал враховуються всі можливі фактори, які впливають на виконання планових завдань відповідно до специфіки кожного регіону.

«Останні три місяці року ми маємо спланувати так, щоб виконати всі індикативи. Це складне і амбітне завдання, яке покаже нашу спроможність,  нову якість роботи служби та ефективне планування. При цьому ми маємо уникнути податкового тиску на платників податків», ¬¬– зазначив Сергій Верланов.

На думку очільника податкової, основну увагу необхідно сконцентрувати на аналітиці та упередженні можливих зловживань і ухилень від сплати податків.

Зокрема, буде проаналізована фінансово-господарська діяльність підприємств, які декларують збитки та разом з тим отримують бюджетне відшкодування ПДВ, формують податковий кредит на рівні податкового зобов’язання та маніпулюють звітністю.

Голова ДПС підкреслив, що виконання завдань із забезпечення надходжень на IV квартал є реальним.

«Завдання на четвертий квартал я бачу виконуваним, важким, напруженим, але виконуваним. Маємо показати, що таке справжня аналітична робота і що таке робота з ризиковими платниками», - резюмував Сергій Верланов.

Так, у ІV кварталі 2019 року ДПС має забезпечити надходження в розмірі 123,2 млрд грн, що на 17,6% більше, ніж в жовтні-грудні 2018 року.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

Сергій Верланов: співпраця з Радою бізнес-омбудсмена в ДПС активно продовжуватиметься

Державна податкова служба України та Рада бізнес-омбудсмена співпрацюватимуть у новому форматі, що стане продовженням позитивного співробітництва між представниками Ради та податківцями. Про це заявив Голова ДПС Сергій Верланов під час зустрічі з командою бізнес-омбудсмена на чолі з Альгірдасом Шеметою та Марчіном Свенцицьким, який виконуватиме обов’язки бізнес-омбудсмена з 12 жовтня 2019 року.

«Діяльність Ради бізнес-омбудсмена – це ще одна можливість для Служби, як органу державної влади, розуміти правильність наших дій, доцільність перетворень ще на етапі їх формування. Напрацювання в комунікаціях наших організацій є позитивним прикладом, який ми будемо наслідувати та розвивати», – наголосив очільник ДПС Сергій Верланов.

За його словами, від розуміння точкових проблем компаній, які звертаються до Ради, в податковій формується розуміння системних проблем реалізації податкової політики та визначаються узгоджені шляхи їх вирішення. І податкова, і Рада працюють в одному полі – дотримання прав платників податків, а тому фахові рекомендації та висновки експертів Ради, які мають практичний досвід, є важливими для податківців при прийнятті рішень.

«Сьогодні ми йдемо шляхом побудови Служби як динамічного органу, в розвиток якого з самого початку закладені правильні речі. Ми бачимо різні ситуації, бачимо системні проблеми і ми їх змінюватимемо. Цей процес вже розпочато. Я прагну до того, щоб податківці в судах вигравали 70% справ, але при цьому кількість податкових перевірок була знижена. Тобто процедури адміністративного оскарження мають відбуватися на високому рівні, а до суду звертатися виключно з повною доказовою базою»,– підкреслив Сергій Верланов.

Очільник податкової також відзначив, що наразі в Службі переглядаються концепції операційних процесів діяльності, і досвід новопризначеного бізнес-омбудсмена Марчіна Свенцицького стане каталізатором цих процесів. Податкова служба вже є демілітаризованою і податківці можуть безпосередньо зосередитися на виконанні своїх основних завдань – розвитку електронних сервісів, покращенню адміністрування податків, що дозволить платникам працювати з податківцями дистанційно, без відвідування податкової. При цьому жоден платник немає отримати від податкової переваг, яких позбавлені інші платники. Тобто в податковій дотримуватимуться рівності прав та конкурентності всіх гравців ринку.

У свою чергу Альгірдас Шемета, бізнес-омбудсмен, запропонував податківцям при вирішенні спірних питань дослухатися до їхніх рекомендацій при розгляді скарг платників. Бізнес-омбудсмен також запропонував проведення тренінгів по судовим практикам для фахівців податкової, які займаються юридичними та апеляційними питаннями. Таку думку підтримав і очільник податкової зазначивши, що в ДПС приділятимуть велику увагу професійному розвитку працівників служби, зокрема, і працівників юридичного підрозділу.

Сергій Верланов також висловив сподівання, що співпраця з новим бізнес-омбудсменом Марчіном Свенцицьким буде такої ж результативною як і з попереднім керівником Ради бізнес-омбудсмена Альгірдасом Шеметою.

Так, зокрема, у рамках Меморандуму про партнерство та співробітництво між Радою бізнес-омбудсмена та фіскальною службою протягом 2017 -2018 років було проведено 12 робочих зустрічей. У 2019 році проведено 7 засідань, у рамках яких працювало 28 експертних груп. Під час роботи експертних груп розглянуто проблемні питання 150 суб’єктів підприємницької діяльності. За результатами таких зустрічей напрацьовуються шляхи врегулювання таких питань, які оперативно надсилаються до Офісу Ради бізнес-омбудсмена.

Сергій Верланов та представники Ради обговорили перспективи підписання нового Меморандуму про співпрацю між ДПС та Радою бізнес-омбудсмена, у рамках якого будуть визначені основні аспекти та засади такого співробітництва. Наразі податківці працюватимуть у рамках діючого Меморандуму, тим самим забезпечуючи право платників на дотримання їх інтересів через інститут бізнес-омбудсмена.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

За 9 місяців 2019 року податкові надходження склали 729,9 млрд грн

Державна податкова служба виконала поточний план. За оперативними даними, за 9 місяців цього року ДПС забезпечила надходження до бюджетів всіх рівнів і державних цільових фондів  у розмірі 729,9 млрд грн. Це на 114,2 млрд грн, або на 18,6 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. З них до державного бюджету загалом надійшло 338,2 млрд грн, у тому числі - 331,1 млрд грн до загального та 7,1 млрд грн до спеціального фонду.

Також у порівнянні із минулорічними показниками зросли надходження до місцевих бюджетів і державних цільових фондів. Зокрема, у січні-вересні місцеві бюджети отримали 192,9 млрд грн платежів, що адмініструє ДПС, або «плюс» 32,3 млрд грн (+ 20,1 %) до січня-вересня 2018 р. У державні цільові фонди за цей же період надійшло 198,7 млрд грн ЄСВ, що на 34,9 млрд грн, або 21,3 % більше, ніж за січень – вересень 2018 року.

«Виконання плану органами ДПС дозволяє державі своєчасно і в повному обсязі виплачувати зарплати і пенсії, виконувати інші соціальні функції. Повнота надходжень до місцевих бюджетів підвищує фінансову спроможність місцевих громад. Ми розуміємо цю відповідальність і будемо надалі ефективно виконувати покладені на нас обов’язки. Але повноту податкових надходжень забезпечуватимемо завдяки поліпшенню аналітичної роботи, перекриттю мінімізаційних схем, а не тиску на бізнес», - зазначив Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

Керівництво ДПС зустрілось з представниками громадських організацій підприємців

Днями, 9 жовтня, Голова ДПС Сергій Верланов і керівники профільних департаментів податкової служби зустрілися з представниками громадських організацій та асоціацій, які вимагають ветувати законопроекти № 1053-1 та № 1073, що змінюють правила застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Представники підприємницьких організацій ще раз висловили свою позицію і попросили Сергія Верланова донести її до вищого керівництва країни. Очільник ДПС подякував присутнім за відверту розмову.

«Повністю приймаємо формат вашого звернення. Ми, як Державна податкова служба, готові адмініструвати ухвалені закони. Але на ваше звернення відреагуємо,  відпрацюємо», – сказав Сергій Верланов.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

Запровадження новітніх РРО буде максимально комфортним для бізнесу

У Державній податковій службі України 07 жовтня 2019 року відбулася зустріч Голови ДПС Сергія Верланова з представниками ділових кіл та експертами на тему «Зменшуємо ймовірні ризики запровадження новітніх РРО».

«Впровадження реєстраторів розрахункових операцій не створює додаткового тиску на бізнес. Спрощена система оподаткування жодним чином не змінилася. Відповідно до ухвалених законопроектів 1053-1 та 1073 фіскалізація чеків, яка сьогодні відбувається в класичному касовому апараті, після набуття чинності законодавчих змін, проходитиме на фіскальному сервері ДПС для програмних РРО», – заявив С. Верланов.

Під дію законів не підпадають платники єдиного податку, що належать до І групи, тобто чий річний дохід не перевищує 300 тисяч гривень. А це значна частина представників малого бізнесу.

Тих, хто має використовувати реєстратори розрахункових операцій, держава не зобов’язуватиме купувати класичні касові апарати: суб’єкти господарювання можуть безкоштовно користуватися новітніми програмними РРО.

«За наступні 6 місяців ми плануємо прийняти нормативну базу і провести всі необхідні тестування для того, щоб зробити перехідний період для бізнесу комфортним. Доступ до цього сервісу буде абсолютно відкритим. Поруч з безкоштовним програмним забезпеченням, яке надаватиме ДПС, компанії матимуть можливість розробити власне програмне забезпечення, яким користуватиметься бізнес», – розповів очільник ДПС.

Нові закони мають на меті захистити права споживачів та сумлінних представників бізнесу, вивести із тіні цілі сектори економіки. А це створить передумови для пришвидшення економічного зростання.

В ході зустрічі представники бізнесу, бізнес-асоціацій та експерти активно дискутували, опрацьовували питання імплементації норм нових законів щодо запровадження РРО. Представники бізнес-середовища висловили готовність надати конкретні рекомендації та пропозиції в рамках постійного діалогу з ДПС.

В свою чергу Голова Державної податкової служби зазначив, що дискусія щодо запровадження РРО триватиме, Державна податкова служба відкрита до співпраці з бізнесом.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/393672.html

 

Організація роботи ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо погашення заборгованості з ЄСВ

У прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ-Днепр» відбулася пресконференція на тему «Організація роботи ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо погашення заборгованості з ЄСВ» за участі начальника управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Світлани Цегельської.

Вона повідомила, що у січні – вересні поточного року загальна сума скорочення боргу зі сплати єдиного внеску по Дніпропетровській області склала майже 130 млн гривень.

Втім, незважаючи на позитивну тенденцію по скороченню заборгованості, станом на кінець вересня поточного року, сума податкового боргу складає понад 1 млрд грн,  з них 67% - сума боргу з фізичних осіб – підприємців.

За результатами роботи у 2018 році в рахунок погашення боргу надійшло 125 млн грн, у тому числі після виставлення вимог податковими органами – 104 млн гривень.

«Згідно із законодавством за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції.

Відповідно до чинного законодавства єдиний соціальний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Тому, одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області є підвищення рівня добровільної сплати єдиного соціального внеску», - підсумувала Світлана Цегельська.

 

Платники Нікопольського регіону забезпечили до бюджету майже 40 мільйонів гривень військового збору

За три квартали платники податків Нікопольського регіону спрямували до бюджету 39,8 мільйонів гривень військового збору. Як повідомив в. о. начальника Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун, порівняно з минулим роком надходження зросли на 24,0 відсотків або на 7,7 мільйонів.

Нагадаємо, цей платіж утримується з доходів фізичних осіб, які підлягають оподаткуванню. Зокрема, це заробітна плата, іноземні доходи, суми винагород та інших виплат, нарахованих відповідно до умов цивільно-правового договору, пасивні доходи, у тому числі, роялті, дивіденди, страхові виплати та інші.

 

За січень-вересень 2019 року Центрами обслуговування платників Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області надано 19896 адміністративні послуги

У Центрах обслуговування платників Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області для мешканців території обслуговування Нікопольського управління надається повний спектр адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг. Тут приймають звітність та вхідну кореспонденцію.

Найпопулярнішою є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Про це повідомила завідувач сектору обслуговування платників Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ольга Жевнерова.

Так, с початку року в Центрах обслуговування платників реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 9434 громадян.

Перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрах обслуговування платників, можна переглянути на інформаційних стендах та на субсайті ГУ ДПС у Дніпропетровської області.

Нагадуємо, що Центри обслуговування платників Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області  знаходиться за адресами:

  • м. Нікополь, пр. Трубників, 27;
  • м. Марганець. вул. Травнева, 11;
  • м. Покров, вул. Горького, 7;
  • смт. Томаківка, вул. Лесі Українки, 41.

Звертайтеся у робочі дні з 9.00 до 18.00 год. (у п’ятницю з 9.00 до 16.45 год.), перерва з 13 год. 00 хв до 13 год. 45 хвилин.

 

Легалізація заробітної плати найманих працівників

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Про це нагадала заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат. Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає.

 

Платники Нікопольського регіону забезпечили до бюджету майже 99 мільйонів гривень єдиного податку

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що за три квартали платники податків Нікопольського регіону спрямували до місцевого бюджету 98 мільйонів 972 тисячі гривень єдиного податку. Це становить 8,5 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 15,4 млн грн, темп росту склав 118,4 відсотків.

Нагадуємо, що несплата платником єдиного податку 1-ї та 2-ї груп авансових внесків єдиного податку тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50% ставки єдиного податку, обраної таким платником та нарахування пені.

Відповідно до п. 295.1 ст. 295 Податкового кодексу платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку 1-ї і 2-ї груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності (п. 295.2 ст. 295 ПКУ).

Несплата (неперерахування) платником єдиного податку 1-ї та 2-ї груп авансових внесків єдиного податку в порядку та у строки, визначені Податковим кодексом, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50% ставки єдиного податку, обраної таким платником (п. 122.1 ст. 122 ПКУ).

У разі несвоєчасної сплати єдиного податку підприємцями 1-ї та 2-ї груп контролюючим органом нараховується пеня.

 

ДПС забезпечено безперебійний перехід на стандарти IBAN

Перехід Державної податкової служби України з 1 жовтня 2019 року на міжнародні стандарти IBAN відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів. Всі кошти, сплачені платниками податків, зараховані на бюджетні рахунки, відкриті відповідно до вимог стандарту IBAN.

Органами ДПС обслуговується понад 340 тисяч бюджетних рахунків. Безперебійний перехід на новий формат бюджетних рахунків надав можливість платникам податків у звичайному режимі виконати всі свої податкові зобов’язання, уникнувши при цьому помилкових зарахувань та зайвих повернень з бюджету.

Для уникнення непорозумінь податковою було проведено масово-роз’яснювальну роботу серед платників податків. На вебпорталі ДПС та субсайтах територіальних органів ДПС, у засобах масової інформації та Центрах обслуговування платників розміщено повідомлення щодо нових реквізитів бюджетних рахунків.

Поінформовано про зміни структурні підрозділи ДПС, які виконують функції з адміністрування податків, зборів платежів та погашення боргу, для забезпечення безперебійної роботи.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

ДПС посилить контроль за реалізацією побутової техніки, аби захистити права споживачів

Щодо оприлюднених результатів дослідження Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «Тест», згідно з яким 75 % інтернет-магазинів не видають покупцям фіскальних чеків на складну побутову техніку, ДПС повідомляє наступне.

Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні і продаж яких має здійснюватися із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (РРО), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2017  № 231. Органи ДПС в межах компетенції та відповідно до вимог Податкового кодексу України постійно здійснюють контроль за дотриманням суб’єктами господарювання вимог зазначеної постанови.

З моменту введення  її в дію (з 08.05.2017) проведено 4 129 перевірок. За їх результатами до суб’єктів господарювання застосовано 38,5 млн грн штрафних (фінансових) санкцій. Завдяки проведеним регіональними підрозділами заходам суб’єктами господарювання додатково зареєстровано та використовується майже 6 тисяч (5 976) РРО.

ДПС вивчить інформацію, викладену в згадуваному дослідженні, і відреагує в межах чинного законодавства.

Також Податкова служба ще раз звертає увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, на необхідність при здійсненні такого продажу безумовного дотримання вимог чинного законодавства в частині застосування РРО.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

Робота по погашенню заборгованості з єдиного внеску на Дніпропетровщині

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що у Дніпропетровській області проводиться системна робота у напрямку зменшення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок). Це і спільні наради з органами Державної виконавчої служби України, зустрічі з підприємствами – боржниками з питань своєчасної сплати та погашення заборгованості з єдиного внеску, роз’яснювальна робота тощо.

За наявності заборгованості на кінець календарного місяця понад 10 гривень, боржнику надсилається вимога про сплату боргу (недоїмки), яка є виконавчим документом. Якщо платник не здійснив сплату протягом 10 календарних днів із дня одержання вимоги про сплату боргу (недоїмки), а також не повідомив орган ДПС про її оскарження, вимога передається державній виконавчій службі.

Заходами примусового виконання рішень про стягнення заборгованості є:

звернення стягнення на майно боржника (у тому числі на грошові кошти);

звернення стягнення на заробітну плату (заробіток), інші доходи, пенсію, стипендію боржника.

Звернення стягнення на майно (у тому числі на грошові кошти останнього) є одним з найпоширеніших засобів примусового виконання рішення, без якого не провадиться практично жодне з виконавчих проваджень, що не закінчилися на стадії добровільного виконання. Процедура звернення стягнення на майно боржника складається з трьох невід’ємних послідовних частин: арешт (опис) майна, його вилучення та примусова реалізація.

Також поширеним заходом виконання рішень про стягнення є звернення стягнення на заробітну плату (заробіток), інші доходи, пенсію, стипендію боржника. В цих випадках державний виконавець при з’ясуванні місця роботи чи отримання пенсії боржника направляє виконавчий документ для виконання до бухгалтерії підприємств, розмір утримання за даною категорією виконавчих документів згідно з Законом України «Про виконавче провадження» не може перевищувати 20 % щомісячної платні, крім випадків, якщо боржник надасть заяву про утримання з нього більшого відсотку.

При цьому слід зазначити, якщо боржником виконавчий документ про стягнення заборгованості не виконано в строк для самостійного виконання, державним виконавцем стягується виконавчий збір в розмірі 10 % від суми стягнення та за примусове виконання рішення з боржника стягуються витрати виконавчого провадження, які були понесені при проведенні виконавчих дій.

Сьогодні на виконанні в органах державної виконавчої служби перебувають виконавчі документи на загальну суму майже 400 млн гривень.

В результаті вжитих заходів в рахунок погашення заборгованості з єдиного внеску з початку року надійшло понад 100 млн грн, у тому числі надходження від органів державної виконавчої служби з початку року склали 18 млн гривень.

 

Питання розвитку банківської системи України – тема засідання круглого столу, проведеного в Університеті митної справи та фінансів

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що 10.10.2019 у приміщенні Університету митної справи та фінансів м. Дніпра проведено засідання «круглого столу», присвяченого актуальним питанням розвитку банківської системи України.

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

15.10.2019 19:54