Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

 

Представники ДФС взяли участь у V Податковому форумі

Актуальні питання формування і реалізації податкової політики представниками держави, бізнесу, громадського сектору та експертами обговорювалися під час V Податкового форуму у м. Одеса.

Учасниками форуму стали урядовці, народні депутати України, представники центральних органів виконавчої влади, бізнесу, дипломатичних установ, міжнародних фінансових інституцій, наукових установ та закордонні експерти у сфері оподаткування.

Під час першої панельної дискусії «Пріоритети податкової політики – забезпечення економічного зростання, фіскальна консолідація чи євроінтеграція?» директор Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва ДФС Анатолій Александров розповів про нові підходи податкових і митних органів у взаємодії з платниками податків з урахуванням міжнародної практики.

Зокрема, він наголосив, що в умовах накопиченого багаторічного негативного ставлення до податкових органів сьогодні новостворена ДПС не може не еволюціонувати. Докорінна зміна підходів до реалізації всіх робочих процесів стає не лише вимогою часу, а й обґрунтована рекомендаціями міжнародної спільноти, плідна співпраця з якою встановлена протягом двох останніх років роботи ДФС. 

«Дуже важливо відповідально й фахово підійти до переосмислення завдань, місії та бачення оновленого податкового відомства, взявши за пріоритет розвиток кадрового потенціалу, напрацювання партнерських відносин з платниками податків, актуалізацію законодавчої бази у сфері оподаткування, сприйняття та впровадження кращих міжнародних практик з виконання податкових зобов’язань. Це і є нашою головною метою під час напрацювання спільних підходів в умовах реорганізаційних змін для досягнення успішних результатів у найкоротший термін», - підкреслив Анатолій Александров.

Активну участь в інших панельних дискусіях взяли провідні наукові співробітники Науково-дослідного інституту фіскальної політики Університету ДФС України. Зокрема, Тетяна Кощук виступила із доповіддю під час проведення панельної дискусії на тему «Оподаткування інновацій – баланс інтересів держави і бізнесу».

Актуальними питаннями, які обговорювалися під час проведення панельних дискусій і стали основою напрацьованих за результатами проведення форуму рекомендацій, були пріоритети податкової політики в сучасних умовах, механізми розширеної взаємодії фіскальних органів із платниками податків та ініціювання відповідних законодавчих змін.

Прес-служба Державної фіскальної служби

 

Обговорення Проекту Європейського союзу «Право – Justice»

За ініціативою міжнародної експертної місії Проекту Європейського Союзу «Право – Justice» під головуванням Олексія Савчука – координатора регіональної ради реформ у сфері правосуддя Дніпропетровської області на базі Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - облдержадміністрація) відбулася зустріч з представниками Дніпропетровської митниці ДФС (далі – митниця ДФС) та юридичних підрозділів облдержадміністрації.

У заході прийняли участь представники моніторингової місії Проекту Європейського Союзу «Право-Justice»; в.о. начальника митниці ДФС - Сергій Сличко, заступник керівника юридичного підрозділу митниці ДФС – Тетяна Дерець та заступник начальника управління – начальник відділу позовної роботи та кодифікації юридичного департаменту облдержадміністрації – Ангеліна Шестак.

Координатор регіональної ради реформ у сфері правосуддя Дніпропетровської області, створеної за ініціативою Проекту Європейського Союзу «Право – Justice» Олексій Савчук акцентував увагу на важливості обговорюваних питань та запросив до тісної співпраці учасників зустрічі.

Під час зустрічі порушенні питання розумності строків розгляду справ у судах, наявності затягування процесу розгляду справ та їх причини, позитивні та негативні аспекти застосування спрощеного позовного провадження, межі судового втручання в дискреційні повноваження суб’єктів владних повноважень з обговоренням конкретних ситуацій. Окремо зазначено про проблеми, які виникають у суб’єкта владних повноважень, та пов’язаних з термінами апеляційного оскарження судових рішень, що обчислюються з дати виготовлення повного тексту судового рішення, а також розміром судового збору.

В процесі обговорення активну участь приймала Голова Європейської асоціації адміністративних суддів Едіт Целлер (Австрія)

Зустріч була продуктивною для  всіх її учасників.

 

Відбулася зустріч з представниками моніторингової місії Проекту Європейського Союзу «Право-Justice»

Днями за ініціативою міжнародної експертної місії Проекту Європейського Союзу «Право – Justice» під головуванням в. о. начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) Ірини Сікіріної у ГУ ДФС відбулася зустріч з представниками юридичних підрозділів ГУ ДФС області, на якій обговорювались найбільш актуальні та проблемні питання імплементації Кодексу Адміністративного судочинства України (далі – КАСУ).

У зустрічі прийняли участь представники моніторингової місії Проекту Європейського Союзу «Право-Justice»; керівники юридичного управління Головного управління Пенсійного фонду України у Дніпропетровській області; керівники та представники самостійних структурних підрозділів ГУ ДФС та фахівці юридичних підрозділів ГУ ДФС.

Зустріч відкрила керівник ГУ ДФС Ірина Сікіріна, яка подякувала представників міжнародної експертної місії за прийняте рішення організувати у ГУ ДФС цей захід з питань адміністративного судочинства у зв’язку з імплементацією норм КАСУ.

«Для нас, як для державного органу, уповноваженого на виконання функцій держави, наділеного дискреційними повноваженнями та у якого переважна більшість спорів у межах адміністративного судочинства, актуальними є питання, визначені у програмі зустрічі:

- практика країн Європи в реалізації дискреційних повноважень органів державної влади;

- процедура їх реалізації та способи підвищення ефективності адміністративних проваджень», – зауважила Ірина Сікіріна.

Вона також акцентувала увагу, що на теперішній час нормативно-правовими актами не встановлено процедури використання дискреційних повноважень. Тож цікаво було б почути від представників міжнародної експертної місії, як застосовуються дискреційні повноваження аналогічними структурами у країнах Європи.

Начальник управління правового забезпечення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Олег Басан зупинився на основних питаннях, відображених в Опитувальнику з моніторингу адміністративного судочинства: щодо дискреції органів ДФС як суб’єкта владних повноважень; доступність та справедливість адміністративного судочинства; врегулювання спорів, медіація; виконання судових рішень.

Він зазначив: «Підсумовуючи наведене, вважаю, що розуміння посадовими особами суб’єктів владних повноважень дискреційних повноважень, процедури їх використання, як обґрунтування правомірності прийнятих рішень, дозволило б ефективно та раціонально виконувати функціональні повноваження, у тому числі щодо організації представництва інтересів у адміністративному суді».

Голова відділення Асоціації правників України в Дніпропетровській області Олексій Савчук акцентував на важливості обговорюваних питань та запросив до тісної співпраці учасників зустрічі.

Голова Європейської асоціації адміністративних суддів Едіт Целлер (Австрія) зупинилась на існуючих Європейських системах адміністративного судочинства (дослідницька та змагальницька) та межі судового втручання в дискреційні повноваження суб’єктів владних повноважень, їх перевагах та недоліках з наведенням конкретних прикладів застосування цих систем у країнах Європи.

Суддя Суду справедливості Європейського Союзу Віргіліус Валанчюс (Литва) звернув увагу, що мета Проекту Європейського Союзу «Право – Justice» – це покращення застосування КАСУ у частині ефективності та зауважив, що мирне урегулювання адміністративних спорів – тренд держав Європи. Він також довів, що для Проекту Європейського Союзу «Право – Justice» важливо почути думки та ідеї фахівців юридичних підрозділів податкової служби з обговорюваних питань, так як судова медіація більш популярна у господарських та цивільних справах, а у податкових спорах поки не бачиться можливість їх мирного урегулювання, так як вони мають свої нюанси.

«Правовий мир важливий для кожної країни», – акцентував Віргіліус Валанчюс та рекомендував різними шляхами у правовому полі рухатись до мирного урегулювання, щоб погасити конфлікт, у тому числі і державним органам.

Після виступів спікерів активно обговорювались питання за тематикою зустрічі, зокрема медіації, як методу мирного вирішення спорів, монополії адвокатури тощо.

Зустріч пройшла у форматі бесіди. Присутні отримали цікаву та важливу інформацію з урахуванням європейської практики.

 

Адміністрування рентної плати та екологічного податку

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція за участі завідувача сектором адміністрування екологічного податку та рентної плати управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлії Кирпи на тему: «Адміністрування рентної плати та екологічного податку».

Вона розповіла, що екологічний податок це один із загальнодержавних податків і обов'язковий платіж, який сплачується з фактичних обсягів різних викидів, скидів, розміщення відходів у навколишньому середовищі. Екологічний податок зобов'язані платити всі юридичні особи, якщо їх діяльність призводить до:

- викидів шкідливих речовин в повітря;

- скидів шкідливих речовин в річки, ставки, озера, канали, водосховища, моря або підземні води;

- розміщення відходів;

- утворення радіоактивних відходів, їх тимчасове зберігання понад терміну, установленого особливими умовами ліцензії.

Дозволи в залежності від видів відходів видають, зокрема місцеві представництва Державного управління охорони навколишнього природного середовища.

Платниками податку можуть бути, як суб’єкти господарської діяльності, так і представництва нерезидентів та бюджетні установи.

«У 2019 році відбулись суттєві зміни у податковому законодавстві щодо екологічного податку, які з одного боку зменшують податкове навантаження на підприємства малого та середнього бізнесу, а з іншого - підвищують економічну зацікавленість великих промислових підприємств у зменшенні викидів у атмосферу парникових газів», - зазначила Юлія Кирпа.

Одночасно, з метою стимулювання підприємств-забруднювачів до зменшення забруднення навколишнього природного середовища, а також наближення до ставок за викиди парникових газів в країнах ЄС з 1 січня 2019 року підвищено ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю стаціонарними джерелами з 0,41 грн за тонну до 10 грн за тонну.

Окремо Юлія Кирпа зупинилася на рентній платі. Вона повідомила що, платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин відповідно до норм Податкового кодексу України є суб’єкти господарювання, у тому числі громадяни України, іноземці та особи без громадянства, зареєстровані відповідно до закону як підприємці, які набули права користування об’єктом (ділянкою) надр на підставі отриманих спеціальних дозволів на користування надрами (далі – спеціальний дозвіл) в межах конкретних ділянок надр з метою провадження господарської діяльності з видобування корисних копалин, у тому числі під час геологічного вивчення (або геологічного вивчення з подальшою дослідно-промисловою розробкою) в межах, зазначених у таких спеціальних дозволах об’єктів (ділянок) надр.

Згідно з статтею 13 Кодексу про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці і особи без громадянства, іноземні юридичні особи.

На кожен вид користування надрами в межах конкретної ділянки надається окремий дозвіл.

Дозволи надаються Державною службою геології та надр України.

«Ставки рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин установлюються у відсотках від вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) в залежності від видів корисної копалини», - наголосила Юлія Кирпа.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління погашення боргу ГУ ДФС у Дніпропетровській області Яни Бабець на тему: «Актуальні питання щодо стягнення податкового боргу»

Питання 1. Добрий день. Хочу запитати, в який термін вимога про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного соціального внеску передається до органу державної виконавчої служби?

Відповідь. Добрий день. Якщо платник єдиного внеску протягом десяти календарних днів з дня надходження (отримання) вимоги не сплатив зазначені суми боргу, не узгодив вимогу з ДФС, не оскаржив вимогу в судовому порядку, вимога передається державній виконавчій службі.

Питання 2. Вітаю. Підкажіть, будь ласка, за яких обставин  застосовується адміністративний арешт майна платника податків?

Відповідь. Добрий день. Ні не має, нараховані та несвоєчасно сплачені суми боргу по єдиному внеску не підлягають ні розстроченню, ні списанню за терміном давності.

Питання 3. Хочу запитати. Коли підприємницька діяльність вважається припиненою?

Відповідь. Відповідно до Податкового кодексу України підставами для зняття з обліку у контролюючих органах є повідомлення чи документальне підтвердження державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення фізичної особи підприємця. Тобто, фізичні особи - підприємці втрачають статус підприємця лише з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою.

Питання 4. Добрий день. Чи застосовуються фінансові санкції та які у разі несвоєчасної або не повної сплати єдиного внеску?

Відповідь. Добрий день. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Основним документом, який регулює єдиний внесок, є Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відповідно до норм Закону  у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції.  Суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та не сплачені у строки встановлені законодавством є недоїмкою (боргом). У разі несвоєчасної сплати або сплати не в повному обсязі єдиного внеску, до платника застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум єдиного внеску. Окрім того, на суму боргу нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення.

 

Результати організації проведення операції «Урожай»

В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Результати організації проведення операції «Урожай» за участі фахівця управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Лариси Воробйової.

З травня поточного року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області розпочато операцію «Урожай», мета якої - легалізація найманої праці в аграрному секторі економіки; недопущення виплати заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімуму, або упередження виплати її в «конвертах»; залучення до декларування громадян, які самостійно обробляють земельні ділянки площею понад 2 га з метою отримання доходу і проведення інших заходів, спрямованих на детінізацію відносин в аграрному секторі економіки.

«Робота дає свої позитивні результати. Так, під час проведених засідань з суб'єктами господарювання 315 з них (в тому числі з 125 ФОП) додатково оформили 562 найманих працівника. За рахунок оформлених найманих працівників бюджет додатково щомісяця отримує близько 400 тисяч гривень податків і зборів. Крім цього, залучено до державної реєстрації 18 суб'єктів господарювання, які в даний час є платниками спрощеної системи.

З початку травня залучені до декларування майже півтори тисячі чоловік, які самостійно обробляли земельні ділянки та отримували доходи від продажу сільськогосподарської продукції. Сума задекларованого ними доходу становить 10 млн гривень. Сума податків і зборів до сплати в бюджет складає 1,6 млн гривень. З початку року від оренди земельних ділянок (паїв) до бюджету надійшло близько 140 млн грн податків і зборів, що на 1,8 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Кількість громадян - орендодавців теж щороку зростає та складає сімдесят чотири тисячі осіб. Так, з початку року від продажу власної сільськогосподарської продукції свої доходи задекларували понад 12 тис громадян. Задекларована сума ними доходів становить 84,9 млн гривень. Сума податків і зборів до сплати в бюджет 17 млн гривень», - повідомила Лариса Воробйова.

Операція «Урожай» триватиме до повного збору врожаю, а разом з нею триває робота Головного управління ДФС у Дніпропетровській області та інших органів виконавчої влади щодо залучення платників до сплати податків і зборів.

 

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання норм Закону України «Про запобігання корупції»

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням працівників підрозділів податкової міліції.

Під час заходу розглядались: Закон «Про запобігання корупції»; типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання корупції, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 №706 (зі змінами); правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені наказом ДФС України від 03.04.2019 № 257; порядок організації роботи, спрямованої на запобігання корупції у Державній фіскальній службі України, її територіальних органів, Університеті державної фіскальної служби України, державних підприємствах, які перебувають у сфері управління ДФС, затверджений наказом ДФС України від 19.04.2019 №315; Методичні рекомендації з питань організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, в органах ДФС, затверджені наказом ДФС України від 18.06.2019 №475.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники підрозділів податкової міліції пройшли тестування.

 

ФОП – «єдинник» припиняє діяльність: «ліквідаційний» звіт з єдиного внеску можливо подати в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) фізичної особи – підприємця (далі – ФОП) здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку.

Норми встановлені ст. 5 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненням.

Загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт), у тому числі «ліквідаційного», визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435).

Згідно з п. 1 розділу ІІ Порядку № 435 Звіт до контролюючих органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах в один із таких способів:

◄ засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

◄ на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

◄ на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;

◄ надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі платники здійснюють відповідно до норм законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827.

Таким чином, ФОП – платник єдиного податку після внесення до ЄДР запису про припинення підприємницької діяльності може подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску в один із способів, зазначених у п. 1 розділу ІІ Порядку № 435, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

 

Кваліфікований сертифікат відкритого ключа можливо роздрукувати

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що роздрукувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа можливо за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), яке завантажується на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДФС за посиланням http://www.acskidd.gov.ua, шлях: «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно:

1) в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати»;

2) із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати»;

3) натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація»;

4) у вікні, яке з’явилось, натиснути праву кнопку миші та обрати пункт «Друкувати».

 

До уваги платників!

У зв’язку з початком роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з 03 вересня 2019 року інформація щодо діяльності новоствореного органу та роз’яснення з питань податкового законодавства і адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщується на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням: http://dp.tax.gov.ua/

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа за довіреністю неможливо

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) неможливо.

 

До уваги платників податків!

З метою забезпечення якісного сервісного обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними документами з контролюючими органами Державна податкова служба України повідомляє, що з 28.08.2019:

підписання повідомлень ДПС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для накладання кваліфікованого електронного підпису:

ДПС _ОТРИМАНО_1.cer;

зашифрування повідомлень на ДПС (звітність, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДПС _ОТРИМАНО_2.cer.

Також відбудеться заміна кваліфікованих технологічних сертифікатів API «Електронного кабінету»:

ДПС _ОТРИМАНО ЕК_1.cer;

ДПС_ОТРИМАНО ЕК_2.cer.

Прес-служба Державної фіскальної служби

 

ДФС надано розстрочення ПДВ при ввезенні обладнання на загальну суму 13,1 млн євро та 1,4 млн дол. США

Державною фіскальною службою України станом на 1 вересня 2019 року прийнято 201 рішення про надання платникам розстрочення податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України на загальну суму 13,1 млн євро та 1,4 млн дол. США.

З них по 67 заявкам рішення прийнято митницями за погодженням з ДФС, оскільки сума податку, заявлена до розстрочення, становить понад 1 млн грн. При цьому за 7 наданими рішеннями про розстрочення ПДВ суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності виконано зобов’язання у повному обсязі.

Найбільшу суму розстрочки надано Київською митницею ДФС – 2,5 млн євро та 712,5 тис. дол. США, Харківською митницею ДФС – 2,6 млн євро,  Хмельницькою митницею ДФС – 1,6 млн євро та  185,5 тис. дол. США, Рівненською митницею ДФС – майже 2 млн євро та Дніпропетровською митницею ДФС – 1,4 млн євро (у валюті контракту).

Здійснено 178 митних оформлень імпорту обладнання із застосуванням отриманих рішень з розстроченням сплати ПДВ на суму 404 млн грн.

Розстрочення надано при ввезенні обладнання для власного виробництва підприємствами легкої промисловості, металообробної промисловості, харчової промисловості, будівельної галузі, медичного обладнання та скловиробів.

Загалом станом на 1 вересня 2019 року платниками до митниць ДФС подано 334 заяви про надання розстрочення по сплаті ПДВ. Митницями розглянуто 331 заяву, з яких по 82 надано відмову через недотримання обов’язкових вимог, зокрема, через наявність податкового боргу у підприємств, відсутність інформації про предмет або суму контракту.

48 заяв відкликано платниками та прийнято рішення щодо митного оформлення з повною сплатою ПДВ.

Наразі на розгляді у митницях ДФС знаходиться 3 заяви.

Нагадаємо, що 01 січня 2018 року набрав чинності Закон України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон № 2245).

Відповідно до Закону № 2245 підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» доповнено п. 65 про те, що тимчасово (до 1 січня 2020 року) контролюючий орган за заявою платника податку надає розстрочення (рівними частинами) сплати податку на додану вартість на термін, зазначений у заяві платника податку, але не більше   24 календарних місяців, без нарахування процентів, пені та штрафів, визначених Податковим кодексом України, при ввезенні на митну територію України з поміщенням в митний режим імпорту обладнання та комплектуючих, що класифікується за визначеними у цьому пункті товарними підкатегоріями згідно з УКТ ЗЕД.

Порядок надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України затверджено постановою Кабінет Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 85.

Прес-служба Державної фіскальної служби

 

З 22 серпня діятимуть нові штрафні санкції за порушення при переміщенні транспортних засобів

З 22 серпня 2019 року запроваджуються нові штрафні санкції за порушення при переміщенні транспортних засобів в митних режимах тимчасового ввезення і транзиту.

До цього часу власники автомобілів з іноземною реєстрацією мали змогу оформити свої автівки та уникнути таких штрафів. Саме з цієї метою і було відтерміновано до серпня запровадження посиленої адміністративної відповідальності за порушення при ввезенні транспортних засобів.

Загалом з 23 лютого цього року, коли закінчився пільговий період із застосування пониженої ставки акцизного податку для розмитнення автівок, по 18 серпня 2019 року було оформлено 107,6 тис. транспортних засобів, за які сплачено майже 7,7 млрд грн. З цієї кількості майже 3,9 тис. – це автівки, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту. За їх оформлення сплачено 339 млн гривень.

За пільговий період з 25 листопада 2018 року до 22 лютого 2019 року митницями ДФС оформлено понад 218 тис. транспортних засобів, за які сплачено 13,6 млрд грн. З них 140 тис. – авто з іноземною реєстрацією, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, за які сплачено майже 8,7 млрд гривень.

Нагадаємо, що за новими правилами у разі перевищення строку доставки транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення від 20 до 30 діб передбачено штраф у розмірі 85 тис. грн. Якщо строк перевищено більш ніж на 30 діб, а також у разі втрати або розкомплектування ТЗ розмір штрафу сягатиме 170 тис. грн або конфіскація таких авто.

Аналогічні розміри штрафів і при перевищенні строків тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення. Так, перевищення від 20 до 30 діб – сума штрафу складатиме 85 тис. грн, понад 30 діб, також у разі втрати або розкомплектування ТЗ – 170 тис. грн або конфіскація.

Крім цього, передбачено відповідальність за передачу транспортного засобу особистого користування, тимчасово ввезеного на митну територію України чи поміщеного у митний режим транзиту, у володіння або розпорядження іншій особі, а також використання такого ТЗ у комерційних цілях. При такому порушенні доведеться сплатити штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 34 тис. грн.

Прес-служба Державної фіскальної служби

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Електронні формати нових форм документів розміщено на офіційному вебпорталі ДФС

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДФС створений та функціонує електронний сервіс «Електронна звітність».

За допомогою такого сервісу платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа за довіреністю неможливо

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) неможливо.

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Податківці встановили порушення при виплаті заробітної плати у 44,1% перевірених суб’єктів господарювання

Як повідомила прес-служба Державної податкової служби України, у січні-липні 2019 року податківці під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, встановили порушення податкового законодавства у 44,1% суб’єктів, які перевірялися.

За результатами перевірок порушникам донараховано до сплати 571,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 160 млн грн єдиного внеску та 46,6 млн грн військового збору.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 11,8 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Фахівці служби беруть участь у робочих групах з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створені за ініціативою місцевих органів виконавчої влади. Здійснюються обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання податкового законодавств. Завдяки цьому за 7 місяців цього року роботодавцями додатково укладено 96,2 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За січень-липень 2019 року до державної реєстрації залучено 13,8 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність неофіційно. До бюджетів додатково сплачено 17 млн грн податків та зборів та 18,1 млн грн єдиного внеску.

 

Запрошуємо взяти участь в опитуванні щодо якості послуг Контакт-центру ДФС!

Контакт-центром ДФС з 22 серпня 2019 року по 22 вересня 2019 року проводиться опитування щодо якості наданих фізичним та юридичним особам інформаційних послуг.

Пропонуємо платникам податків взяти участь у зазначеному опитуванні за гіперпосиланням https://forms.gle/FxcwVUYNCY6EaVZB6.

Для нас важлива ваша думка.

(Прес-служба Державної фіскальної служби України)

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

11.09.2019 16:02