Олександр
Власов: проекти у рамках Програми EXBS сприятимуть розбудові української
митниці
Стан співпраці
та перспективи майбутньої взаємодії в рамках Програми з експортного контролю та
безпеки кордонів в Україні (EXBS) обговорили сьогодні в.о. Голови ДФС Олександр
Власов, Голова Державної митної служби України Максим Нефьодов та представники
програми EXBS.
«Програма EXBS
завжди підтримувала зусилля фіскальної служби щодо посилення можливостей та
механізмів митних органів з контролю за переміщенням товарів подвійного
призначення та протидії митним правопорушенням. Ми вдячні експертам за
рекомендації та допомогу у розбудові української митної системи. Впевнений, що
надалі співпраця EXBS та митних органів України буде лише посилюватися та мати
конкретні результати», – наголосив Олександр Власов.
Він також
відзначив, що саме завдяки рекомендаціям EXBS та Глобальної програми контролю
за контейнерами (ССР) в Одеській митниці ДФС було створено підрозділ портового
контролю, який включено до складу управління протидії контрабанді. Завдяки
роботі управління лише за перше півріччя цього року виявлено 269 кг наркотичних
речовин та понад 2 тис. блоків цигарок. При цьому 257 кг кокаїну було виявлено
нещодавно в контейнері з бананами, який прибув з Південної Америки.
Крім того,
важливими є рекомендації експертів EXBS щодо результатів оцінки системи
націлювання на управління ризиками по вантажних перевезеннях. Отриманий від
експертів EXBS звіт буде ретельно проаналізований для подальшої імплементації
зазначених в ньому висновків. Представники EXBS також висловили готовність
надати українським митникам можливість доступу до інструментів та платформ
автоматизованих баз даних, якими користуються американські колеги при роботі з
системою націлювання та управління митними ризиками по вантажних перевезеннях.
У свою чергу
Голова Державної митної служби Максим Нефьодов відзначив, що для новоутвореної
митної служби є важливою співпраця з експертами Програми та висловив готовність
до впровадження нових проектів на митниці.
Він також окреслив
основні напрями розвитку митних органів після їх від’єднання від ДФС. Так, за
словами Максима Нефьодова, наразі визначено завдання зробити українську митницю
одночасно спроможною, ефективною та безпечною, якій би довіряли платники
податків.
Для досягнення
цих цілей очільник ДМС визначив п’ять основних напрямів подальшого розвитку
митної служби – це максимальна електронізація всіх процесів, кадрова реформа,
розвиток митної інфраструктури, євроінтеграція та співпраця з митними органами
інших країн, а також функціональна трансформація митниці для посилення
безпекової складової у її діяльності.
Представники
EXBS, зокрема, схвально відзначили посилення безпекової функції у роботі
митниці та звернули увагу на необхідність підвищення іміджевої репутації митної
служби та відновлення довіри до неї платників податків.
Крім того,
експерти EXBS назвали співпрацю з фіскальною службою позитивною та висловили
бажання до впровадження нових проектів у рамках Програми.
За словами
очільника ДФС Олександра Власова, митниця, зокрема, потребує продовження
співпраці щодо подальшого підвищення навичків та потенціалу підрозділів
експортного контролю, які нещодавно створені в митницях, та отримання
відповідної методичної допомоги. Методична експертна підтримка необхідна і при
підготовці посадових осіб митниць ДФС з протидії незаконному переміщенню
наркотичних засобів, зброї, небезпечних речовин з використанням автомобільного,
авіаційного та морського транспорту, а також забезпечення митниць ДФС
технічними засобами митного контролю у межах отримання міжнародної технічної
допомоги.
Довідково.
Програма з
експортного контролю та безпеки кордонів (EXBS) фінансується Державним
Департаментом США та успішно реалізується в Україні з 2001 року на підтримку
розвитку та посилення української національної системи експортного контролю з
метою запобігання розповсюдженню зброї масового знищення.
(Інформація
прес-служби ДФС України).
Сергій
Білан: «За перше півріччя 2019 року податковою міліцією припинено діяльність 29
злочинних груп, які забезпечували роботу центрів мінімізації митних платежів»
«За шість
місяців поточного року в рамках операції «Рубіж-2019» податковою міліцією
припинено діяльність 29 злочинних груп, які організували й забезпечували роботу
так званих центрів мінімізації митних платежів» - повідомив перший заступник
Голови ДФС Сергій Білан.
За його
словами, діяльність таких груп була спрямована на надання підприємствам
реального сектора економіки послуг з незаконної мінімізації митних платежів при
імпорті товарів, а також допомогу при маніпулюванні податками і виведенні
грошових коштів за кордон при експорті.
Він також
нагадав, що операція «Рубіж» діє з 2015 року і аж ніяк не позначається на
бізнесі, який сплачує податки в повному обсязі. Вона передбачає проведення
заходів, спрямованих на виявлення, попередження, документування й припинення
порушень законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
«Ми не
втручаємося в роботу співробітників митниці, а проводимо слідчі дії в рамках
кримінальних проваджень»- повідомив Сергій Білан. Так, за перше півріччя під
час проведення цієї операції розпочато досудове розслідування за 227
кримінальними провадженнями, у рамках яких встановлено збитків на суму 878 млн.
гривень. Забезпечено відшкодування збитків на суму 223,1 млн. гривень, вилучено
товарно-матеріальних цінностей на суму 1 222,7 млн. гривень. За результатами
вжитих заходів додатково спрямовано до держбюджету митних платежів на загальну
суму 359 млн. гривень.
Щодо схем, які
використовуються при операціях із переміщення товарів через кордон, то перший
заступник Голови ДФС виокремлює з них кілька основних.
Зокрема, при
вчиненні правопорушень у режимі «експорт» найчастіше їх предметами є
сільськогосподарська продукція і продукти її переробки. Основні види таких
правопорушень: незаконне формування ПДВ (псевдоекспорт, нетиповий експорт
тощо), надання послуг з ухилення від сплати податків (закупівля
сільськогосподарської продукції за готівкові кошти без сплати відповідних
податків, надання такої продукції легального статусу і її експорт з наданням у
митні органи неправдивої інформації про її походження, надання послуг з
виведення коштів за кордон шляхом здійснення непрямих експортних операцій через
підконтрольних СГД-нерезидентів або загалом від імені ФСПД).
При вчиненні
правопорушень у режимі «імпорт» їх предметами найчастіше є товари широкого
вжитку, одяг, взуття, побутова техніка, а також продукти харчування
(морепродукти, овочі і фрукти).
(Інформація
прес-служби ДФС України).
Відбулася
розширена нарада з представниками бізнесу з питань погашення заборгованості зі
сплати єдиного внеску
У приміщенні ГУ
ДФС у Дніпропетровській області відбулася розширена нарада під головуванням
в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірини Сікіріної за участю
начальника ГУ Пенсійного фонду області Юрія Козака, заступника начальника ГУ
Пенсійного фонду області Олени Щирби та бізнес-спільноти з питань погашення
заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне
страхування (далі – єдиний внесок) та відновлення страхового стажу
застрахованих осіб на 2019 рік.
Також у нараді
прийняли участь начальники управлінь ГУ ДФС області: податків і зборів з
фізичних осіб Владислав Воінов та погашення боргу Яна Бабець.
Захід відкрила
Ірина Сікіріна. Вона відмітила, що на теперішній час одним з пріоритетних
напрямків роботи органів Державної фіскальної служби є проведення ряду заходів,
спрямованих на забезпечення зменшення заборгованості зі сплати єдиного внеску.
Це, зокрема, надання платникам єдиного внеску вимог про її сплату, аналіз
повноти стягнення сум заборгованості, моніторинг стадій узгодження тощо.
"Станом на
01.07.2019 загальна сума заборгованості зі сплати єдиного внеску по області
склала 958,2 млн грн (без урахування заборгованості платників податків,
щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або по яких прийнято
рішення суду про призупинення стягнення - 848,8 млн гривень). Порівняно з
початком року заборгованість збільшилась на 138,3 млн грн, або на 16,9
відсотків.
На виконання
Плану заходів та Протоколу спільної наради між ГУ ДФС у Дніпропетровській
області та Управлінням Державної виконавчої служби Головного територіального
управління юстиції у Дніпропетровській області щоквартально проводяться звірки
з органами ДВС по відкритим виконавчим провадженням. За результатами таких
звірок встановлено, що на виконанні в органах ДВС знаходиться виконавчих
документів про стягнення боргу зі сплати єдиного внеску на суму 337,1 млн грн,
в тому числі з фізичних осіб – підприємців – 158,1 млн грн або 39,7% та 25,2%
відповідно до загальної суми боргу без банкрутів (848,8 тис гривень)", -
зазначила Ірина Сікіріна.
Також було
запропоновано на постійній основі проводити заходи щодо погашення боржниками
заборгованості зі сплати єдиного внеску (у тому числі фізичними
особами-підприємцями), страхових внесків, інших обов’язкових платежів до
Пенсійного фонду України.
За
півроку місцеві бюджети Дніпропетровщини одержали на 2,66 млрд грн більше ніж
торік
Доходи місцевих
бюджетів Дніпропетровської області за січень – червень 2019 року (без
урахування Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС) склали 12 млрд 204,3
млн грн, що на 27,8 %, або на 2 млрд 655,6 млн грн більше рівня 2018 року. Про
це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина
Сікіріна.
Більше половини
надходжень до місцевих скарбниць регіону забезпечує податок на доходи фізичних
осіб. Його сума склала 7 млрд 53 млн грн та перевищує минулорічні показники на
1 млрд 223,9 млн гривень.
Наступною за
фінансовою потужністю складовою доходів місцевих бюджетів області є плата за
землю. Її власники та землекористувачі сплатили 1 млрд 949,1 млн грн, що
на 383,3 млн грн більше обсягу надходжень січня - червня 2018 року.
Ще одним
важливим джерелом доходів місцевих громад Дніпропетровської області є єдиний
податок. Так, протягом шести місяців цього року до кошиків місцевих бюджетів
області від «єдинників» надійшло 1 млрд 287 млн грн, що на 239,2
млн грн більше минулорічної сплати.
До уваги
платників акцизного податку!
Головний державний
ревізор-інспектор Криворізького відділу контролю за обігом та оподаткуванням
підакцизних товарів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних
товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Леонід Бабкін повідомив, що в акцизних накладних, складених для
розподілу обсягів пального, облік якого здійснювався в СЕАРП, між
акцизними складами та/або акцизними складами пересувними, а також в Актах інвентаризації обсягів
залишків спирту етилового, має бути зазначена дата складання – тільки 01.07.2019.
Щодо врахування в СЕАРП та СЕ обсягів пального, облік якого у СЕАРП не
здійснювався
Пунктом 45 Порядку
електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019
року № 408 (далі – Порядок № 408), передбачено можливість врахування в СЕАРП та
СЕ обсягів пального, облік якого у СЕАРП не здійснювався (тобто обсягів
залишків пального, яке станом на 01.07.2019 обліковується у суб’єктів господарювання,
які до 01.07.2019 не підпадали під визначення платників акцизного податку, а з
01.07.2019 підпадають під таке визначення).
Для врахування в СЕАРП та СЕ таких обсягів пального, платники
без сплати акцизного податку подають у період з 16 до 20 липня 2019 року
(включно) заявка на поповнення залишку пального станом на 1 липня 2019 року для
подальшого використання виключно для власного споживання або промислової
переробки.
Додатково
повідомляємо, що інформація про
особливості заповнення заявок та
складання акцизної накладної форми «П» розміщена на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/385489.html
Актуальні питання
з податку на нерухоме майно
Заступник
начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з
фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Володимир Малиновський під час проведеної прес-конференції повідомив, що
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки входить до складу
податку на майно і належить до місцевого податку.
Ставки податку
встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності
від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомого майна у
розмірі, що не перевищує 1,5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на 01 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр
бази оподаткування.
Платниками податку
на нерухоме майно є фізичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або
нежитлової нерухомості. Зокрема, сплачувати податок повинні фізичні особи які володіють:
однією або
кількома квартирами загальна площа яких перевищує 60 квадратних метрів;
одним або кількома
будинками, загальна площа яких перевищує 120 квадратних метрів;
квартирами та
будинками загальна площа яких перевищує
180 квадратних метрів;
нежитловими
приміщеннями.
за наявності у
власності платника податку об'єкта (об'єктів) житлової нерухомості, загальна
площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500
квадратних метрів (для будинку), сума податку збільшується на 25000 гривень на
рік за кожен такий об'єкт житлової нерухомості (його частку).
Базою
оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в
тому числі і його частка.
Обчислення суми
податку здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем
реєстрації) власника такого нерухомого майна.
Повідомлення –
рішення про сплату сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються
(вручаються) платнику податку до 1 липня року, що настає за базовим податковим
періодом. Сплачується податок на нерухоме майно протягом 60 календарних днів з
дня отримання такого повідомлення – рішення.
Крім того,
заступник начальника управління нагадав, що платники податку мають право
звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем реєстрації для
проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості,
в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру
загальної площі об’єктів житлової та/або
нежитлової нерухомості; права користування пільгою зі сплати податку; розміру
ставки податку; нарахованої суми податку.
Звертаємо Вашу
увагу, що у разі зміни місця реєстрації платника податку необхідно подати до
органів державної податкової служби відомості про зміну даних, які вносяться до
облікової картки, а саме: інформацію про зміну адреси прописки.
Єдиний податок –
стабільне джерело наповнення місцевого бюджету
Єдиний податок
від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження
якого стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет.
Заступник
начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з
фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Володимир Малиновський повідомив щодо за січень - червень 2019 року до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону сплачено 65,5 млн. грн. єдиного податку. В цілому місцеві громади отримали
у своє розпорядження на 12,9 млн.грн. єдиного податку більше, порівняно із
надходженнями минулого року.
Слід відмітити,
що представники малого бізнесу системно забезпечують життєдіяльність
територіальних громад, активно сплачуючи єдиний податок до місцевого бюджету.
Позитивна динаміка надходження єдиного податку – це результат зваженої
фінансової політики, спрямованої на залучення до бюджетів територіальних громад
додаткового фінансового ресурсу, а також сумліне ставлення платників до
обов’язку сплати податку.
Надходження
ПДФО до місцевих бюджетів
Заступник
начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з
фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Володимир Малиновський повідомив, що з початку року до бюджетів місцевих
громад Нікопольського регіону надійшло 499,1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. У порівняні з
аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 23,0 відсотка..
В податковому
відомстві відзначають, що ПДФО є основним джерелом наповнення місцевої казни.
Сплачується цей податок із розрахунку 18 % від заробітної плати. Надходження
саме цього податку є показовим для розвитку міст, селищ та регіону в
цілому.
«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення
бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з
платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету»
- зазначив Володимир Малиновський.
Стан
розгляду звернень громадян за січень-червень 2019 року
У
Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали
адміністративні послуги понад 11 тисяч платників
Як повідомила заступник начальника
Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-червень поточного року до Центрів
обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням
адміністративних послуг звернулось понад 13 тисяч платників.
Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для
отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного
реєстру фізичних осіб-платників податків (6148) та отримання відомостей з
Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела
виплачених доходів та утриманих податків (3565). Також зареєстровано 540
платників єдиного податку, надано 703 витяги з реєстру платників єдиного
податку, зареєстровано 846 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат
суб’єктів господарювання, зареєстровано 659 книг обліку розрахункових операцій.
Центр обслуговування платників працює за
принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут
видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання,
забезпечується швидкий доступ до інформації.
Надходження
військового збору зросли
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних
осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко
повідомила, що протягом січня-червня 2019 року до державного бюджету надійшло 25,6 млн грн.
військового збору. Цьогорічні показники перевищили відповідний період минулого
року на 25,2%, або на 5,2 млн гривень.
Нагадаємо, що
військовий збір було впроваджено в Україні з серпня 2014 року, його ставка
становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню. Платниками військового
збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в
Україні.
Легалізація
заробітної плати
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних
осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу, що актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою
заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація
заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати.
Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької
діяльності при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного
законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків
і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.
Працівник, який
отримує зарплатню в „конверті”, виявляється повністю беззахисним перед
роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично,
роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за
потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру
своєї заробітної плати та трудового стажу.
Дуже важливо,
щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в „конвертах”
позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно
нарахованої суми заробітної плати.
Тільки офіційно
оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет
Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування
пенсійних виплат. Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати
альтернативи немає.
Шановні
громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не
сприяйте порушенням трудового законодавства.
Шановні
працедавці! Не чекайте проведення перевірки, своєчасно оформляйте найнятих
робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте,
ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання
нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну
відповідальність.
Надходження
ЄСВ
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних
осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що протягом січня – червня 2019 року Нікопольським управлінням
ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечено надходження єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 361,1 млн гривень. Цьогорічні
показники перевищили відповідний період минулого року на 66,7 млн гривень.
Юлія Пушко
нагадала, що єдиний соціальний внесок повинен бути сплачений відповідно
до чинного законодавства не пізніше 20 числа місяця наступного за звітним.
Роботодавці повинні сплачувати єдиний внесок під час кожної виплати заробітної
плати.
Викрито
спробу митного оформлення шпалер на суму 950 тис. грн за неправдивими
відомостями у документах
У рамках
проведення операції «Бастіон» співробітники Київської міської митниці ДФС
виявили спробу оформлення брендових шпалер вартістю понад 950 тис. грн за
документами, що містили неправдиві відомості у документах.
До одного з
підрозділів митного оформлення Київської міської митниці ДФС було подано
митну декларацію на товар паперових італійських шапалер з метою митного
оформлення та випуску у вільний. Товар надходив на адресу одного з суб’єктів
господарювання, зареєстрованих у м. Києві.
Під час
перевірки документів і достовірності декларування митники виявили факт
незаявлення точних та достовірних відомостей про товари: шпалери були
задекларовані загальним найменуванням без зазначення усіх необхідних
характеристик.
Під час митного
огляду товарів встановлено, що вони є брендовими італійськими флісовими,
вініловими, а також на флізеліновій основі шпалерами колекцій «Trussardi»,
«Murella», «ZambaitiParati», «Lamborghini» тощо.
За фактом
незаявлення точних та достовірних відомостей про товари, уповноваженою
посадовою особою підрозділу протидії митним правопорушенням та міжнародної
взаємодії складено протокол про порушення митних правил, передбачених ст. 472
Митного кодексу України, а безпосередні предмети правопорушення – «шпалери»,
вартість яких буде встановлена відповідною експертизою, тимчасово вилучені у
відповідності до вимог ст. 511 Митного кодексу України.
Боротьба
з корупцією в органах ДФС триває
Співробітниками
відділу оперативного забезпечення підрозділів центрального апарату у митній
сфері ГУВБ ДФС спільно зі співробітниками СУ ДБР у м. Києві та ГУБКОЗ СБ
України під процесуальним керівництвом Військової прокуратури Київського
гарнізону затримано начальника відділу одного із департаментів центрального
апарату ДФС. Оперативні дії відбулись під час отримання від посередника
чергової частини неправомірної вигоди у розмірі 32,5 тис. грн (1250
доларів США) за створення каналу для незаконного переміщення через митний
кордон, у напрямку «виїзд з України», партій тютюнових виробів. Загальна сума
неправомірної вигоди отриманої посадовцем становить 41,6 тис. грн.
(1600 доларів США).
Крім того, під
час отримання неправомірної вигоди затримано головного державного
ревізора-інспектора ГУ ДФС у м.Києві. У ході проведення комплексу негласних
слідчих (розшукових) дій в приміщенні Центру обслуговування платників ДПІ у
Солом'янському районі міста Києва відбулося затримання податківця працівниками
УЗЕ у м. Києві спільно зі слідчими СУ ГУНП у м. Києві та працівниками Головного
управління внутрішньої безпеки ДФС України, під процесуальним керівництвом
Прокуратури м. Києва.
Посадовець
вимагав від представника товариства з обмеженою відповідальністю 1000 дол. США
за сприяння у прискоренні перевірки товариства для його подальшої ліквідації.
Головного
державного ревізора-інспектора затримано у порядку ст.208 КПК України,
вирішується питання щодо повідомлення йому про підозру у вчиненні злочину.
«Затримання
свідчать про активізацію роботи внутрішньої безпеки ДФС. ГУВБ запрацювало на
очищення лав від посадовців - корупціонерів, що компрометують службу.
Результати і далі будуть, і вони будуть відчутними, що збільшить авторитет
служби і справи, яку ми робимо разом. ГУВБ ДФС і надалі активно проводитиме
заходи, спрямовані на виявлення та припинення корупційних проявів серед
працівників органів ДФС», - заявив в.о. начальника Головного управління
внутрішньої безпеки ДФС Ігор Шепетін.
(Інформація
прес-служби ДФС України).
guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
22.07.2019 13:41