Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Оксана Маркарова представила Сергія Верланова колективу фіскальної служби

Нового очільника Державної податкової служби України Сергія Верланова представила сьогодні колективу фіскальної служби Міністр фінансів України Оксана Маркарова. У заході взяли участь Бізнес–омбудсмен Альгірдас Шемета, представники офісу технічної допомоги Казначейства США при ДФС, проекту GIZ «Підтримка реформи управління державними фінансами» та проекту з реалізації Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM), Представництва ЄС в Україні та представництва МВФ.

«Сьогодні відбуваються зміни, які матимуть великий вплив на бізнес-середовище. Ми здійснюємо перезапуск Державної податкової служби. Нова служба має трансформуватися в таку інституцію, якою пишатимуться та в якій буде почесно працювати», – наголосила Оксана Маркарова.

Міністр фінансів окреслила три основні складові роботи новоствореної податкової служби. Так, головним її завданням має стати розвиток прозорих стосунків з платниками податків. Для сумлінних платників податкова є надійним партнером, для тих, хто не платить податки, – жорстким.

Водночас важлива увага приділятиметься розвитку самої служби, її працівники повинні отримувати  достойне матеріальне забезпечення та гідну заробітну плату. Сама ж податкова служба як інституція має високо оцінюватися та поважатися в суспільстві.

Оксана Маркарова також підкреслила, що перехідний період фіскальної служби у податкову та митну має бути непомітним для бізнесу, та стати одним з факторів розвитку економіки.

У свою чергу Голова ДПС Сергій Верланов зазначив, що податкова служба знаходиться фактично в декількох кроках від старту повноцінного виконання обов’язків щодо адміністрування податків та єдиного внеску

«Функціонал нашої служби має бути готовим до достатньо швидкої трансформації. Часу обмаль, будемо рухатися дуже динамічно. ДПС відкрита до співпраці з міжнародними донорами та партнерами щодо її подальшої трансформації в сервісну службу європейського зразка», – зазначив Сергій Верланов.

За його словами, протягом останніх років рівень співпраці з бізнесом був достатньо високим, але податкова служба має й надалі покращувати рівень сервісу для всіх типів бізнесу. Впроваджуватимуться рішення, спрямовані на клієнта, на прозорість та антикорупційність. На думку очільника ДПС, саме це є один із функціоналів, який має стати щоденною практикою.

«Наша з вами задача зробити сплату податків легкою та почесною справою. Вважаю, що найближчим часом ми маємо показати нову якість трансформаційних процесів», – наголосив Сергій Верланов.

Бачення розвитку новоствореної служби від імені бізнесу висловив і Бізнес–омбудсмен Альгірдас Шемета. Він побажав податковій стати в майбутньому самою прогресивною та ефективної службою в системі державних органів. Крім того, від податкової служби очікують ефективної процедури адміністративного оскарження, виконання судових рішень та  удосконалення роботи Електронного кабінету платника.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Сергій Верланов зустрівся з представниками місії Європейського Департаменту МВФ

Поточний стан справ зі створення Державної податкової служби, першочергові кроки та стратегічні питання реформування у податковому напрямі було обговорено під час зустрічі Голови ДПС Сергія Верланова з представником Податково-бюджетного Департаменту МВФ Енріко Аавом та членами місії Європейського Департаменту МВФ.

За словами Сергія Верланова, процес створення нової податкової служби йде активно та динамічно. Вже призначено очільника ДПС, новостворена Державна податкова служба отримала реєстрацію як юридична особа, затверджено граничну чисельність працівників апарату та територіальних органів податкової й митної служб. Водночас, було поінформовано про те, що створення митного відомства призупинено.

Наступними кроками стануть призначення працівників до новоутвореного органу (не менше 30 відсотків) та прийняття розпорядження Кабінетом Міністрів України про початок роботи нової служби.

Надалі весь функціонал у податковому напрямі перейде до ДПС, Державна фіскальна служба України забезпечуватиме функціонування у митному напрямі до здійснення заходів щодо утворення Держмитслужби.

Крім того, вже працює комісія з реорганізації Державної фіскальної служби України, яка повинна у тримісячний термін забезпечити здійснення заходів, пов’язаних із реорганізацією.

«До законодавчого врегулювання питання податкова міліція залишатиметься у складі податкової служби. Але у подальшому вона повинна бути відокремлена від ДПС, адже податкова служба має бути спрямована на сервісне обслуговування платників та надання їм всебічної допомоги у виконанні зобов’язань зі сплати податків та зборів», - зазначив Сергій Верланов.

За словами Голови ДПС, стратегія розбудови податкової служби, яка була представлена Кабінету Міністрів України, містить три головні складові – це розвиток відносин з платниками податків, розвиток персоналу та забезпечення виконання завдань, визначених державою.

Серед основних принципів стратегії – демілітаризація служби та забезпечення сервісного підходу.

ДПС буде застосовувати у діяльності ризикоорієнтовані підходи та забезпечить відкритість узагальненої практики перевірок для того, щоб суб'єкти господарювання дізналися, що саме перебуває у зоні підвищеної уваги перевіряючих.

Він також повідомив про плани щодо збільшення кількості електронних сервісів, модернізації ІТ систем та платформ.

Поряд з впровадженням кращих світових практик у всі сфери діяльності податкової служби особливої уваги потребує збереження діалогу між платниками податків, бізнес-асоціаціями, забезпечення зворотного зв’язку.

«Наразі податковий сегмент діяльності ДФС відкритий для широкої громадськості. Збереження такого рівня прозорості є досить важливим для продовження діалогу між бізнес-асоціаціями, платниками податків та податковими органами у більш конструктивній формі. Основна ідея діалогу полягає у зміцненні довіри між податковою службою та платниками податків», - зазначив очільник ДПС.

Сергій Верланов також повідомив, що після затвердження плану заходів з реалізації концептуальних напрямів реформування системи органів, що реалізують державну податкову та митну політику, в ДПС буде підготовлений відповідний план дій із зазначенням детальних заходів для досягнення цільових результатів. З метою забезпечення його ефективного виконання в ДПС буде створено офіс управління проектом перетворень.

У свою чергу представники місії Європейського Департаменту МВФ висловили готовність до подальшої активної співпраці у напрямі реформування податкової сфери. Сторони домовились про проведення наступної зустрічі найближчим часом для обговорення окремих аспектів реорганізації ДФС та створення Державної податкової служби, детального ознайомлення із заходами, визначеними планом розвитку податкового відомства.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У ДФС обговорили початок впровадження проекту ЄС з державного управління фінансами

Початок впровадження проекту з реалізації Програми ЄС «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» обговорили сьогодні Голова Державної податкової служби Україна Сергій Верланов, експерти ЄС та співробітники Представництва ЄС в Україні.

Підготовка до реалізації проекту тривала кілька років. За цей час фахівцями ДФС було проведено низку заходів та напрацювань для ефективного його впровадження в податковому та митному напрямах.

«Сьогодні ми формуємо податкову службу, визначаємо основні пріоритети та функціональні завдання. Тому наразі допомога міжнародних експертів, їх досвід та рекомендації будуть в нагоді. Ми зацікавлені в отриманні інструментальної та консультативної допомоги від експертів ЄС",- наголосив Сергій Верланов.

Він також зазначив, що ефективним засобом впровадження змін є пілотні проекти. Так, наприклад, пілоти можна проводити у місті Києві, де функціонує практично весь сегмент бізнесу – від мікро до великого. У рамках пілоту є можливість окреслити основні завдання впровадження того чи іншого проекту, розробити етапи його виконання, прогнозувати очікувані результати та аналізувати їх, відпрацювати всі технічні моменти та удосконалити їх. Після такого відпрацювання вже можна запускати загальнонаціональний продукт.

Під час зустрічі учасники акцентували увагу на необхідності проведення дієвої HR-політики задля збереження кадрового потенціалу податкової служби та залучення до її лав професіоналів.

Крім того, представники ЄС звернули увагу на важливість у рамках проекту застосування його ресурсів для покращення ІТ-напряму. Про необхідність розвитку ІТ-складової зазначив і Сергій Верланов. За його словами, наразі триває формування структури податкової служби, яка має бути європейського зразка, функціональна, зорієнтована на платника податків. І максимальне посилення ІТ-компоненту у спілкуванні з клієнтами служби – платниками податків є пріоритетом служби.

«За рахунок розвитку нових сервісів ми матимемо змогу оптимізувати чисельність податкової служби до оптимально кількісного рівня, необхідного для якісного супроводу та обслуговування бізнесу і виконання головної функції служби – наповнення державного бюджету», – підкреслив Сергій Верланов.

Для практичної реалізації проекту будуть створені робочі групи, до складу яких увійдуть фахівці фіскальної служби (а згодом податкової та митної служб) та міжнародні експерти. За кожним напрямом визначатимуться конкретні завдання та строки їх реалізації.

У рамках проекту будуть визначені складові та напрями в податковій та митній системах, які необхідно посилити або консультативно, або технічно чи за рахунок донорської допомоги.

Довідково:

Проект «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» передбачає впровадження двох компонентів – мобілізація доходів і горизонтальні функції та управління.

У рамках першого компоненту заплановано здійснення таких заходів як зміцнення спроможності у впровадженні та реалізації нової стратегії дотримання податкового законодавства та розробці механізму оцінки відповідності, у сфері аналізу та адаптації бізнес-процесів у рамках податкового та митного адміністрування, розширення податкової бази України через, зокрема, удосконалення інформаційних потоків, пов'язаних з податками тощо.

Для реалізації цих заходів передбачено розробку нової стратегії дотримання податкового законодавства та впровадження комплексного механізму оцінки відповідності та показників, розробку комплексного бізнес-процесу з управління справами в ДФС. Також здійснюватимуться заходи для покращення функції податкового аудиту, включаючи електронний аудит, та розробки й оновлення критеріїв оцінки ризиків, удосконалення функції подачі податкової звітності та сплати податків, включаючи податковий облік та електронні послуги, що надаються платникам податків. Працюватимуть й над покращенням функцій відшкодування та стягнення податкової заборгованості тощо.

Компонент «горизонтальні функції та управління» передбачає підтримку реформування системи управління людськими ресурсами шляхом розробки та впровадження сучасних політик з управління персоналом, інституційного розвитку за рахунок здійснення функціональних оглядів, перевірок бізнес-процесів, адаптації та управління змінами тощо.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Відбулася зустріч керівництва ГУ ДФС у Дніпропетровській області з представниками органів місцевого самоврядування

У Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області 28 травня 2019 року відбулася чергова зустріч керівництва ГУ ДФС з представниками територіальних громад, міських та районних державних адміністрацій на тему «Наповнення місцевих бюджетів та взаємодія у рамках операції «Урожай». Проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, прийняття рішень щодо затвердження технічної документації та строків її введення. Додаткові джерела надходження до місцевих бюджетів за рахунок відшкодування юридичними та фізичними особами збитків за використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів. Прийняття рішень органами місцевого самоврядування щодо можливості змін ставок місцевих податків і зборів».

У заході також прийняли участь представники Громадської ради при ГУ ДФС, керівники та фахівці структурних підрозділів ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Заступник начальника ГУ ДФС Ірина Сікіріна звернула увагу присутніх, що з 6 травня поточного року на території України запроваджено операцію «Урожай», метою якої є:

- легалізація трудових відносин, які виникають під час оброблення земель сільгосппризначення;

- встановлення реального обсягу земель сільгосппризначення, який використовується для вирощування сільгоспкультур;

- забезпечення повноти декларування доходів, отриманих від продажу сільгосппродукції, у тому числі так званими одноосібниками.

Також Ірина Сікіріна зазначила, що забезпечення успішного проведення операції «Урожай» обумовлено, у значній мірі, організацією широкомасштабної інформаційно-роз’яснювальної кампанії для сільськогосподарських товаровиробників, громадян, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки, щодо неухильного виконання під час провадження діяльності вимог чинного законодавства, яке регулює земельні відносини, питання оподаткування, оформлення використання найманої праці та оплати праці тощо.

«Повнота декларування доходів від продажу сільгосппродукції, офіційне та «платне» використання земель аграрного фонду області є запорукою наповнення місцевих бюджетів. В умовах створення ОТГ, які мають самостійні фінансові бюджети, детінізація аграрного сектору має не аби яке значення», – акцентувала заступник начальника ГУ ДФС Ірина Сікіріна.

Заступник начальника управління – начальник відділу податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС Віталій Мироненко зупинився на порядку проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок та прийняття рішень щодо затвердження технічної документації і строків її введення, а також на особливостях адміністрування екологічного податку та рентних платежів у 2019 році.

Під час зустрічі увага присутніх акцентована на тому, що відповідно до п.п. 12.3.3 ст. 12 Податкового кодексу України копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них, а також на своєчасне надання вищезазначених документів.

Начальник відділу адміністрування місцевих податків і зборів управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС Наталія Садика розглянула питання  стосовно прийняття рішень органами місцевого самоврядування щодо можливості змін ставок місцевих податків і зборів, надання пільг; додаткових джерел надходження до місцевих бюджетів за рахунок відшкодування юридичними та фізичними особами збитків за використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів та обміну інформацією з органами місцевого самоврядування.

Ірина Сікіріна запевнила присутніх, що фіскальна служба області, зі свого боку, готова надати усю необхідну практичну та методологічну допомогу органам місцевого самоврядування у визначенні балансу земель сільгосппризначення.

«Тільки після проведення повної інвентаризації землі, встановлення кола реальних користувачів, можливо розпочинати роботу по забезпеченню декларування реальних отриманих доходів та відповідної сплати місцевих податків, зокрема податку на доходи фізичних осіб та плати за землю! Тільки спільними зусиллями ми разом забезпечимо стабільні надходження до бюджетів територіальних громад!», – зазначила заступник начальника ГУ ДФС.

Зустріч пройшла у форматі конструктивного обговорення нагальних питань, що виникають у органів місцевого самоврядування.

 

Відбулося засідання Ради ГО «Всеукраїнська асоціація ветеранів ДПС України»

Сьогодні, за організацією Департаменту комунікацій ДФС України, у режимі відеоселектору відбулося засідання Ради Громадської організації «Всеукраїнська асоціація ветеранів ДПС України» за участі представників місцевих осередків відокремлених підрозділів Громадської організації.

Від нашого регіону на заході були присутні Голова Ради ГО місцевий осередок ГО «Всеукраїнська асоціація ветеранів ДПС України» Дніпропетровської області Ольга Сачко, її заступники, Голова відокремленого підрозділу ГО «Асоціація казначеїв у Дніпропетровській області» Лілія Дейкало, голови та члени місцевих осередків відокремлених підрозділів та інші.

Також запрошені заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник, начальник управління комунікацій ГУ ДФС Манушак Осипова, начальник управління по роботі з персоналом ГУ ДФС Геннадій Гребінчук та заступник голови Дніпропетровської обласної організації Всеукраїнської профспілки працівників органів ДФС Надія Сажина.

У ході засідання розглянуті підсумки роботи ветеранської організації за 2018 рік і перший квартал поточного року та інші важливі питання діяльності ГО «Всеукраїнська асоціація ветеранів ДПС України».

 

Відбулось чергове засідання Громадської ради

У приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) 30 травня 2019 року відбулось третє засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – Громадська рада).

Під час засідання розглянуто законопроект «Про брокерську діяльність у сфері нерухомості», а також питання неоформлення передачі в оренду земельних ділянок, яка належить одноосібникам, та несплата податків незаконними орендарями з реалізації продукції, вирощеної на таких землях; фінансових наслідків несвоєчасного виконання робіт із нормативної грошової оцінки земель; про укладання Меморандуму про співпрацю між Громадською радою при Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області і Університетом митної справи та фінансів.

Крім того, начальник управління комунікацій ГУ ДФС Манушак Осипова проінформувала членів Громадської ради про організацію проведення операції «Урожай».

У ході засідання вирішено низку інших питань стосовно діяльності ради.

 

У Головному територіальному управлінні юстиції обговорювались питання стосовно процедури банкрутства

У Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області відбулась спільна нарада з представниками Дніпропетровської ОДА, УПФУ в Дніпропетровській області, Господарського суду Дніпропетровської області та арбітражними керуючими.

У зазначеній нараді прийняв участь начальник юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан. Під час заходу обговорювались проблемні питання, які виникають в процедурі банкрутства, пов’язані з погашенням кредиторських вимог, у тому числі погашення заборгованості із заробітної плати та заборгованостей перед бюджетом.

 

Погашення заборгованості зі сплати ЄСВ – одне із першочергових завдань Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський нагадує, що своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист. Зокрема, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

Згідно із законодавством за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції. Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по єдиному соціальному внеску, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Відповідно до законодавства, платнику, у якого виник борг, надсилається вимога про сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платнику надається десять календарних днів. В разі не погашення узгодженого боргу з єдиного внеску, податкові органи надсилають в порядку, встановленому законом до органів державної виконавчої служби вимоги про сплату недоїмки.

Боржникам-приватним підприємцям особливо слід пам’ятати про те, що одним із джерел погашення боргів перед державою є особисте майно приватного підприємця, що ставить під загрозу добробут власної сім’ї. Також у відповідності до статті 6 Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» до боржників-підприємців та посадових осіб підприємств боржників вживаються заходи щодо тимчасових обмежень у праві виїзду за кордон.

Відповідно до чинного законодавства єдиний соціальний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Зобов’язання із сплати єдиного соціального внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).

Тому, одним із пріоритетних напрямків роботи Нікопольського управління є підвищення рівня добровільної сплати єдиного соціального внеску та формування високої податкової культури.

 

Доходи від продажу сільгосппродукції: правила оподаткування

Особисте селянське господарство — це, зокрема, господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків. Про це повідомила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

Відповідно до норм пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України не оподатковуються доходи, отримані громадянами від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена самостійно на земельних ділянках, наданих їм у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення: садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), та/або для індивідуального дачного будівництва; особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

При цьому у даний розмір земельних ділянок не враховуються  земельні частки (паї), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються).

Підставою для звільнення від оподаткування доходу від продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) є Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою № 3ДФ, що видається місцевою радою. При продажу сільгосппродукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки № 3ДФ, на підставі якої податковий агент не нараховує (не утримує) ПДФО з доходів від продажу власної сільгосппродукції.

Що стосується  продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД (а це, молоко, м'ясо, домашня птиця, яйця тощо), пільга діє, якщо сума доходів сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (в 2018 році - 186150 грн., 2019 році - 208 650 грн.).

Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

У разі коли сума отриманого доходу перевищує даний розмір, фізична особа зобов’язана падати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем проживання власника продукції тваринництва. При підтвердженні довідкою вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року.

Однак, якщо фізичною особою не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

Отже, якщо фізичною особою отримано доходи, які перевищують норми, встановлені пп. 165.1.24 ст. 165 ПКУ, та з яких не утримано ПДФО та військовий збір, така фізична особа зобов’язана подати податкову декларацію про майновий стан і доходи та сплатити податкові зобов’язання у визначений законодавством строк.

Фізична особа, яка не зареєстрована як фізична особа – підприємець, зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання (податок на доходи фізичних осіб та/або військовий збір), зазначеного в поданій нею податковій декларації (п. 179.7 ст. 179 ПКУ).

 

Задекларовані суми податку на доходи фізичних осіб та військового збору необхідно сплатити до 1 серпня

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує, що фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій нею податковій декларації про майновий стан і доходи.

За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня.

Зазначена норма визначена п.п. 126.1. ст. 126, п.п. 129.1.3 ст. 129, п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу.

 

Консультативна місія ЄС передала ДФС експрес-аналізатори наркотичних речовин

Експрес-аналізатори наркотичних речовин на загальну суму 85 тис. грн отримала ДФС в якості міжнародної технічної допомоги в рамках реалізації програми Консультативної місії Європейського Союзу  з реформування сектору цивільної безпеки України «Операційна підтримка в наданні стратегічних консультацій щодо реформування сектору цивільної безпеки України (2018 – 2019 рр.)». Отримані аналізатори будуть направлені на 19 митниць.

Зазначена допомога спрямована на підтримку технічних можливостей підрозділів з протидії митним правопорушенням митниць ДФС у сфері протидії транскордонній злочинності, незаконному обігу наркотичних речовин та іншій протиправній діяльності на кордоні.

На сьогодні в ДФС значну увагу приділяють забезпеченню підрозділів з протидії митним правопорушенням митниць ДФС засобами ідентифікації наркотичних речовин, адже це важливий фактор протидії контрабанді наркотичних, психотропних речовин як в пунктах пропуску через кордон, так і вздовж «зеленої лінії».

Так, наприклад, сучасні експрес-аналізатори, які ДФС вперше отримала від Консультативної місії ЄС в 2017 році, надали митницям можливість більш ефективно визначати підозрілі речовини під час їх виявлення в пунктах пропуску через державний кордон України та в зонах митного контролю, ідентифікувати їх як наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори. Вже у 2017 з їх допомогою посадові особи Одеської митниці ДФС викрили  переміщення через митний кордон України 176,7 кг амфетаміну з приховуванням від митного контролю.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Фізичні особи можуть скористатися сервісами «Електронного кабінету»

Звертаємо увагу, що на сьогодні ДФС запроваджено низку електронних сервісів, зокрема, щодо можливості сплати податку на майно з фізичних осіб (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок та плата за землю) засобами «Електронного кабінету».

Для можливості користування «Електронним кабінетом» платникам податків необхідно отримати особисті ключі електронного цифрового підпису.

Також за допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних, зокрема, щодо:

об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);

сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;

стану розрахунків з бюджетом.

Одночасно зазначаємо, що при використанні «Електронного кабінету» платники податків матимуть змогу заощадити свої кошти та час, сплатити зазначені податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час. Це також позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, банківські установи, тощо.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано 451,6 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-квітня 2019 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористались 174,9 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 451,6 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 115,4 тис. Вони отримали 232 тис. електронних ключів.

Також протягом січня-квітня 2019 року 59,5 тис. юридичних осіб  отримали 219,6 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Нагадаємо, що у листопаді 2018 року ДФС запроваджено новий сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, скористатися яким можуть клієнти  Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Кожен клієнт акредитованого центру має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

За вказаний період цим сервісом скористалися 44,2 тис. клієнтів, з яких 28,1 тис. – юридичних та 16,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 88,5 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано майже 7,6 млн. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Викрито організоване злочинне угрупування, до складу якого входили колишні та діючі працівників органів ДФС

Головним управлінням внутрішньої безпеки ДФС спільно з Державним бюро розслідувань та за процесуальним керівництвом Генеральної прокуратури України викрито організоване злочинне угрупування, до складу якого входили колишні та діючі працівники органів ДФС. Угрупування за попередньою змовою зорганізувалося для спільної злочинної діяльності. Порушники протягом 2018 – 2019 років шляхом обману, представляючись діючими керівниками різних підрозділів фіскальної служби, заволоділи грошовими коштами підприємців на загальну суму більше 800 тисяч гривень.

Під час здійснення злочинної діяльності вказана група зловмисників ретельно маскувала свою протиправну діяльність, її члени постійно змінювали мобільні телефони, за допомогою яких вимагали грошові кошти, місця вчинення злочинів, фіктивні підприємства та банківські рахунки, на які останні отримували грошові кошти від суб’єктів господарювання.

Крім цього, перевіряється незаконне використання членами ОЗГ конфіденційних відомостей з інформаційних баз даних фіскальної служби, які отримували залучені до вказаної злочинної діяльності діючі працівники органів ДФС.

Наразі проводяться першочергові слідчі дії. Організатора злочинної групи затримано в порядку ст. 208 КПК України та поміщено до ізолятора тимчасового тримання. Трьом учасникам повідомлено про підозри за вчинення шахрайства в складі організованої групи та готуються клопотання до суду про обрання запобіжних заходів. Встановлюються всі потерпілі вказаної злочинної діяльності та причетність діяючих працівників органів ДФС.

Довідково: ч. 3 ст. 368 та ч. 4 ст. 190 КК України передбачає покарання у виді позбавлення волі на строк від 5 до 10 та від 5 до 12 років відповідно, з конфіскацією майна.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ !!!

Головне управління внутрішньої безпеки ДФС постійно здійснює активні оперативні заходи із протидії корупції та забезпечення безпеки діяльності в органах ДФС та просить громадян невідкладно повідомляти про факти корупції та загрозу безпеки працівників Державної фіскальної служби за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/protidiya-koruptsii або на інтерактивний сервіс «Пульс» за номером телефону 0-800-501-007.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

З початку року на сервіс ДФС України «Пульс» звернулись 163 платники Дніпропетровщини

Протягом січня – квітня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» звернулося 163 заявника Дніпропетровського регіону.

Щодо тематики порушених питань, то майже половина (81 звернення), стосуються організації роботи органів ГУ ДФС області.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини надходили з питань звітності та реєстрації накладних (61 звернення). До інших категорій відносяться 21 звернення.

Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників.

Звернення, кваліфіковані за тематикою, як «скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби», на розгляд ГУ ДФС у Дніпропетровській області протягом 2019 року не надходили.

 

УВАГА! У ДФС України змінилася адреса WEB-сервісу обміну документами та квитанціями з приймальним шлюзом

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу розробників програмного забезпечення та платників на наступне.

ДФС України повідомила про зміну адреси WEB-сервісу обміну документами та квитанціями з приймальним шлюзом (протокол SOAP).

З 09 год. 00 хв. 28.05.2019 необхідно використовувати наступну адресу: http://80.91.165.205/WebSrvGate/gate.asmx.

Квитанції та документи для користувачів даного сервісу зберігаються у базах даних сервісу протягом 72 годин. Якщо користувач не здійснив їх отримання клієнтським програмним забезпеченням протягом 72 годин, вони направляються на адресу електронної пошти, зазначену платником.

 

Про повторне формування сертифікатів за електронним запитом

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/379524.html повідомила наступне.

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити он-лайн та за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates).

Для початку використання он-лайн сервісу платнику необхідно зайти за посиланням: Головна / «Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом» у вкладці «on-line». Обрати тип носія діючого особистого ключа, діючий особистий ключ та ввести пароль захисту ключа і натиснути «Зчитати».

Також повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» за посиланням: Головна / «Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом» у вкладці «За допомогою Користувача ЦСК».

Додатково усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС рекомендовано переглянути відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом (https://www.youtube.com/watch?v=abVjwGuWZSU).

Детальний опис роботи сервісу та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах «Настанови користувача».

Слід зазначити, що скористатися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Детальну інформацію щодо повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом розміщено на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) (https://acskidd.gov.ua).

 

Шановні голови територіальних громад та платники плати за землю!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) повідомляє, що управлінням інформаційних технологій ГУ ДФС розроблено сервіс «Калькулятор суми земельного податку на рік».

Сервіс надасть можливість швидко та просто визначити розмір плати за землю, яка підлягає сплаті за рік та місяць, а для голів територіальних громад розрахувати дохідну частину місцевого бюджету.

Скористатись сервісом можна за посиланням http://www.dpa.dp.ua/pnm/

 

Нові функції в «електронному кабінеті»

Відтепер в «електронному кабінеті» можливо створити облікову картку фізичної особи-платника податків та заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

В електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР та заява про внесення змін до Державного реєстру за формою № 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Форма 5ДР»  приватної частини «Електронного кабінету».

Для приєднання до Облікової картки за ф. № 1ДР та Заяви за ф. № 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу, та інших, які підтверджують зміни облікових даних, платнику податків необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми», який заповнюється наступним чином:

● поля «Назва документу», «Номер документу», «Дата документу» заповнюються згідно з даними документа, що посвідчує особу або документа, який підтверджує зміни облікових даних;

● у графі 2  «Найменування файлу документу»  табличної частини за допомогою кнопки «Обзор» обирається відповідна сканована копія документа.

При цьому кожен документ має буди збережено в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).

Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

Платник податків підписує сформовані Облікову картку за ф. № 1ДР або Заяву за ф. № 5ДР електронним цифровим підписом та направляє протягом операційного дня до контролюючого органу.

 

Легалізація заробітної плати – основа стабільного майбутнього

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, є жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.

Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

 

Як можна отримати інформацію про свої доходи не виходячи з дому

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що фізичні особи можуть отримати довідку про свої доходи в Електронному кабінеті платника, дотримуючись наступної покрокової інструкції:

1. Зайдіть на головну сторінку Електронного кабінету платника(ЕКП) (через веб-портал ДФС України: http://sfs.gov.ua/ або набравши в адресному рядку браузеру: http://cabinet.sfs.gov.ua).

2.Увійдіть в особистий кабінет з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (безкоштовно — в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України.

3. Для входу в Особистий кабінет оберіть особистий електронний ключ.

4. У нижньому полі введіть пароль для ключа та натисніть кнопку«Увійти». Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис «Ключ зчитано».

5. Після ідентифікації оберіть розділ «Заяви, запити для отримання інформації».

6. В даному розділі оберіть «Запит про суми виплачених доходів з ДРФО – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб…»

7. У формі Запиту заповніть всі реквізити.

8.Підпишіть запит та надішліть його.

9.Оберіть спосіб отримання відповіді.

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника податків надходить «Відповідь про суми виплачених доходів та утримани

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

04.06.2019 11:42