Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Власники нерухомості вже сплатили понад 107 млн грн податку на нерухоме майно

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

ДФС стала учасником Першого засідання Форуму співпраці податкових адміністрацій в рамках ініціативи «Один пояс, один шлях»

ДФС продовжує заходи з нарощування потенціалу та розширення сфери міжнародного співробітництва в галузі податкової та митної справи.

У рамках чергової міжнародної місії представник Державної фіскальної служби України Анатолій Александров – директор Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва ДФС взяв участь у першому засіданні Форуму співпраці податкових адміністрацій в рамках ініціативи «Один пояс, один шлях» (BRITACOF) та робочих зустрічах з представниками податкових адміністрацій країн-учасниць Форуму та Генеральної митної адміністрації КНР, які відбулись в Пекіні та Вучжені (Китайська Народна Республіка).

У Форумі взяли участь більше 80 представників податкових адміністрацій країн-учасниць та 16 міжнародних організацій, зокрема, МВФ, OECD, IOTA (Внутрішньо-європейська організація податкових адміністрацій), Світовий банк.

Основною метою його проведення було обговорення актуальних питань розбудови потенціалу податкових служб, дотримання принципу верховенства права у міжнародних податкових відносинах, вдосконалення процедур вирішення податкових спорів, підвищення рівня добровільного дотримання податкового законодавства та впровадження цифрових технологій в роботу податкових адміністрацій.

Захід проводився за співголовування Державної податкової адміністрації КНР та Комітету державних доходів Міністерства фінансів Республіки Казахстан.

Крім того, за активну участь України у Робочій групі з посилення потенціалу податкових адміністрацій (BRITACEG) Анатолія Александрова одноголосно було обрано директором BRITACEG на наступні три роки.

«Рішeння про створення BRITACEG відповідає не тільки поточним потребам податкових адміністрацій країн-членів BRI (Belt-Road Initiative; «Один пояс, один шлях»), але й їхнім невідкладним закликам до поглиблення співробітництва з метою сприяння інклюзивному економічному розвитку. Метою BRITACEG є сприяння розвитку податкового середовища, сприятливого для зростання економік країн шляхом розбудови потенціалу та взаємної співпраці між податковими адміністраціями країн-членів BRI», - наголосив Анатолій Александров під час свого виступу в якості директора BRITACEG.

За його словами, головування в BRITACEG дає можливість українським податківцям активно використовувати міжнародний досвід, брати участь у реалізації спільних проектів. Мова йде про запровадження цифрових рішень у податковому адмініструванні, наприклад, щодо удосконалення системи аналізу платників та обробки податкової інформації.

BRITACEG – це міжнародний механізм, який покликаний напрацювати пропозиції з формування ефективних умов роботи державних органів, створення та впровадження  нових сервісів для залучення інвестицій, покращення потенціалу податкового адміністрування, прискорення вирішення податкових спорів, створення сприятливого середовища для економічного росту податкової сфери, формування сучасної і прозорої міжнародної податкової системи. Метою BRITACEG є розробка методичних посібників, навчальних програм та надання технічної допомоги для країн-учасниць з різних питань оподаткування, підготовка вищого керівного складу, організація системного оцінювання якості податкового адміністрування, формування програм стратегічного розвитку, організація семінарів, воркшопів та форумів з актуальної тематики.

У межах BRITACEG у 2019 році буде створено 4 Податкові академії (BRITA) у чотирьох країнах – Казахстані, Макао, Саудівській Аравії та Китаї. Функція представника ДФС України в BRITACEG передбачає координацію та організацію виконання планів роботи та програм BRITACEG і водночас сприятиме розвитку інституційного потенціалу фіскальної служби у сфері наукової діяльності, професійної підготовки персоналу та незалежного оцінювання ефективності податкового адміністрування.

Зокрема, залучення міжнародних інституцій та експертної допомоги сприятиме появі нових можливостей для розвитку Університету ДФС та Науково-дослідного інституту фіскальної політики як базової освітньо-наукової платформи не тільки для ДФС, а й для міжнародної спільноти.

 

Використання системи «E-Receipt (е-Чек) електронний чек» для реєстрації розрахункових операцій. Альтернатива традиційним РРО

У прес-центрі ІА «МОСТ-Днепр» відбулась прес-конференція на тему «Використання системи «E-Receipt (е-Чек) електронний чек» для реєстрації розрахункових операцій. Альтернатива традиційним РРО». У заході взяв участь провідний фахівець управління аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Мажаєв.

Геннадій Мажаєв повідомив, що ДФС України включено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. Їх застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

«До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи E-Receipt покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його  результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які будуть рекомендовані до промислової експлуатації» - зазначив він.

Геннадій Мажаєв також нагадав, що наприкінці 2018 року ДФС було впроваджено у тестовому режимі систему E-Receipt, яка викликала великий інтерес з боку платників податків та громадян.

Завдяки електронному сервісу «Пошук фіскального чека» платники мають змогу оперативно отримати інформацію про здійснені розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного пункту країни.

Крім цього, перевірка чеку через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС, є запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань під час здійснення розрахункових операцій.

«Сервіс знаходиться у відкритій частині  Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням:cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).

Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою.

ДФС, у свою чергу, узагальнюватиме та аналізуватиме контрольно-звітну інформацію, що надходитиме до системи обліку даних через новітні моделі комплексів, проводитиме оцінку своєчасності, повноти та захищеності даних, які зберігатимуться в системі зберігання даних», - додав Геннадій Мажаєв.

Позитивні результати експерименту дозволять впровадити новітні реєстратори розрахункових операцій у промислову експлуатацію та сприятимуть їх застосуванню платниками податків поряд з традиційними моделями касових апаратів.

 

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували конвертаційний центр

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували конвертаційний центр з обігом коштів понад 375 млн грн, до роботи якого залучалися нелегальні пункти обміну валюти.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 та ч.1 ст. 205 КК України було встановлено групу жителів м. Кривий Ріг, які надавали послуги з формування штучного податкового кредиту, переведення безготівкових коштів у готівку, мінімізації податкових зобов’язань та виводу бюджетних коштів у тіньовий обіг підприємствам реального сектору економіки (у т.ч. державної та комунальної форм власності) Дніпропетровської, Харківської та інших областей, та підприємствам м. Києва.

Механізм конвертації полягав в тому, що на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств та СГД з ознаками фіктивності замовники конвертації перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані ТМЦ.

Вказані кошти повертались замовникам послуг конвертації готівкою за вирахуванням відсотка винагороди у розмірі 10-13% від проконвертованої суми.

Додатково для маскування походження та надання легального статусу грошові кошти конвертувалися у валюту. До цього процесу залучались підконтрольні нелегальні пункти обміну валюти, розташовані у м. Дніпро. Видача готівки здійснювалась у т.ч. через вказані обмінні пункти. Таким чином протягом 2017 - 2019 років було проконвертовано понад 375 млн гривень.

За результатами обшуків, проведених у Дніпрі та Кривому Розі (в офісних приміщеннях «конверту», в нелегальних пунктах обміну валюти, за місцями проживання фігурантів та в їх автомобілях) з незаконного обігу вилучено готівку в національній та іноземній валюті в еквіваленті більше 1 млн грн, 106 печаток підконтрольних підприємств, їх фінансово-господарські документи, чорнові записи кліше з підписами, банківські картки, електронні носії інформації, комп’ютерну техніку, мобільні телефони та інше.

Триває слідство. 

 

Слідчі ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечили відшкодування більше 40 млн грн завданих державі збитків

Протягом січня – березня поточного року слідчими ГУ ДФС  у Дніпропетровській області розслідувалось 247 кримінальних проваджень, з яких 94 – прийнято до провадження у 2019 році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 46 кримінальних проваджень, із яких до суду скеровано 31, в тому числі: 25 – з обвинувальним актом, а 6 – для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Крім того, за 3 місяці поточного року за підслідністю направлено 16 кримінальних проваджень, 28 – приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж першого кварталу 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 40 млн 634 тис. гривень.

 

З 2 травня вступають у дію нові рахунки для сплати ЄСВ

З 2 травня 2019 року вступають у дію нові небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України, для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій у зв’язку з проведенням реорганізації територіальних органів ДФС. повідомила начальник відділу моніторингу доходів та обліково-звітних систем Ярина Кальник.

Звертаємо увагу, що до 26.04.2019 діють старі рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України.

Нагадаємо, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2019 році» від 10.01.2019 № 7-р у квітні поточного року вівторок 30 квітня перенесено на суботу 11 травня, тобто останній день сплати нарахованих податкових зобов’язань з податків і зборів припадає на вихідний день 30 квітня 2019 року. Нормами податкового кодексу України не передбачено перенесення термінів слати податків і зборів (п.57.1 ст.57 Кодексу), тому сплату нарахованих поточних податкових зобов’язань необхідно здійснити не пізніше 26 квітня 2019 року.

 

Дохід нараховано, але не виплачено: коли сплачувати ПДФО?

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомляє, що відповідно пп.168.1 ПКУ податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб із суми такого доходу за його рахунок.

Податок на доходи фізичних осіб сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.

Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок на доходи фізичних осіб сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

У разі якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені ПКУ для місячного податкового періоду, тобто не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.

 

Щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомляє, що в поточному році мешканці сплачують податкові зобов’язання згідно отриманих податкових повідомлень - рішень про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2018 рік. Сума податку залежить від ставок, прийнятих органами місцевого самоврядування, де знаходиться житлова або комерційна нерухомість і від розміру мінімальної  заробітної плати на 1 січня року, за який проводиться нарахування податку.

Розрахунок податку здійснено на підставі відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Термін сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, становить 60 днів з моменту отримання такого повідомлення - рішення.

Велика кількість податкових повідомлень - рішень про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, повертаються поштовими відділеннями із зазначенням причини: за закінченням встановленого строку зберігання або не проживає.

Інформація щодо місця реєстрації - це інформація внесена до інформаційних баз фіскальної служби на момент, коли громадяни звертались до фіскальних органів з метою отримання ідентифікаційних кодів. Протягом місяця після зміни місця реєстрації громадянин зобов’язаний повідомити про такі зміни контролюючий орган, де він поставлений на облік. Якщо платник не повідомляє ДФС про зміну реєстрації - податкове повідомлення - рішення надсилається на адресу, інформація про яку міститься в контролюючому органі, тобто стару адресу. Таким чином платник не ознайомлений із сумою проведених нарахувань податку, внаслідок чого виникає податковий борг, штрафні санкції, арешт майна.

У зв’язку з цим наголошуємо, що громадяни, у яких змінилися реєстраційні дані, зобов’язані надати в державну податкову інспекцію за місцем реєстрації заяву за формою № 5 ДР про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.

 

Експерти GIZ представили рекомендації щодо покращення окремих робочих процесів ДФС

Рекомендації щодо покращення окремих робочих процесів Державної фіскальної служби України представили експерти німецького фонду міжнародного співробітництва GIZ під час робочого семінару в ДФС.

З травня по грудень минулого року німецькі експерти за домовленістю між керівництвом ДФС та GIZ проводили пілотний проект «Проведення аналізу окремих робочих процесів Державної фіскальної служби України на базі Головного управління ДФС у м. Києві» (BPR). Метою такого дослідження було підвищення ефективності та оптимізація виконання завдань у досліджуваних сферах.

«Наше завдання з міжнародними партнерами – відпрацювати еволюційний процес трансформації ДФС у сучасну ефективну податкову адміністрацію, яка зорієнтована на надання якісних сервісів, розуміє можливі ризики, ставить акцент на менеджмент, розбудову взаємодії з платниками через он-лайн сервіси тощо. Сьогодні ми можемо обговорити результати місій, почути їх застереження та висловити свої думки та позиції з приводу робочих процесів фіскальної служби», – зазначив директор Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва ДФС Анатолій Александров.

Під час проекту експерти проаналізували всі процеси, які стосуються ПДВ, контрольованих операцій, трансфертного ціноутворення, податку на прибуток та податку на доходи фізичних осіб, а також обслуговування платників. Досліджувалися головним чином розподіл завдань, організаційна структура та організація процесів, а також інструменти виконання завдань.

За результатами проведеного аналізу експерти GIZ рекомендували збільшити кількість автоматизованих операцій, що виконуються органами ДФС, зокрема, запровадити повністю автоматичне опрацювання податкових декларацій під час камеральної перевірки та нарахування штрафних санкцій, покращити організаційну структуру, модифікувати електронний кабінет. Пропонується також запровадити комплексну систему ризик-менеджементу, яка передбачатиме акцентування уваги перш за все на випадках, які мають найбільше ризиків, натомість витрачати менше ресурсів для відпрацювання невисоких ризиків.

Важливим, на думку німецьких експертів, для української податкової системи є необхідність впровадження єдиного рахунку для платників та запровадження модифікованого права підпису. Так, завдяки єдиному рахунку та автоматичному розподілу коштів по видам податків і платник, і державний орган отримує економію часу та спрощення зарахування переплат з одного податку на погашення боргу або сплату з іншого. У свою чергу представники ДФС відзначили, що над цим питання також активно працюють. Наразі на розгляді знаходяться два законопроекти, які передбачають впровадження такого рахунку. Однак, на думку фахівців ДФС, для успішного його впровадження необхідно детально розглянути всі питання, пов’язані з автоматизацією зарахування та перерахування коштів, можливістю їх повернення платникам у разу необхідності. І в цьому випадку досвід німецьких колег стане в нагоді.

Представники GIZ звернули увагу, що деякі з розроблених рекомендацій потребують  законодавчих змін, однак це дозволить наблизити українську податкову систему до європейських стандартів.

«Вивчення провідного європейського досвіду та можливостей практичного застосування найкращих світових методик в оподаткуванні сприятиме підвищенню кадрового потенціалу, посиленню інституційної спроможності служби, що є особливо важливими в умовах впровадження реформ у фіскальному відомстві», – наголосив Анатолій Александров.

Під час семінару учасники обговорили питання оподаткування податком на доходи фізичних осіб, податком на прибуток, а також розглянули процеси взяття на облік платників податків, проведення виїзних перевірок, розгляд скарг, стягнення/виконання податкового рішення тощо.

Учасники мали змогу не лише поділитися досвідом з цих питань, але й спільно обговорити шляхи покращення існуючих процесів у податковій сфері України з урахуванням європейського досвіду для використання отриманої інформації під час реформ у податковій сфері.  

Довідково:

GIZ – Німецький фон міжнародного співробітництва, аналогічний таким організаціям як USAID (Агенція США з міжнародного розвитку), SIDA (Шведська агенція міжнародного розвитку та співробітництва), Adetef (Агенція технічної допомоги Франції). Головою наглядової ради GIZ є Держсекретар Міністерства економіки ФРН. Фонд активно працює в більше, ніж 90 країнах світу. Співпраця ДФС з GIZ триває з грудня 2012 року.

 

За три місяці 2019 року до бюджету надійшло 61,3 млрд грн ЄСВ

У січні – березні 2019 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження 61,3 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Цей показник перевищує суму сплати єдиного внеску за січень – березень минулого року на 23,2%, або на 11,5 млрд гривень.

У березні 2019 року було забезпечено 21,3 млрд грн ЄСВ, що на 22%, або на 3,8 млрд грн більше березня 2018 року.

Нагадаємо, що протягом 2018 року ДФС забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 228 млрд гривень.

ДФС й надалі контролюватиме дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

 

За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 49 кримінальних проваджень

Упродовж січня-березня 2019 року підрозділами Головного управління внутрішньої безпеки ДФС вжито низку організаційних і практичних заходів, спрямованих на упередження, виявлення та припинення правопорушень у сфері службової діяльності працівників ДФС.

Зокрема, за фактами вчинення посадовими особами органів фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності органами досудового розслідування розпочато 67 кримінальних проваджень, з них 49 – за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів  внутрішньої безпеки, працівникам органів Державної фіскальної служби України оголошено 16 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів, 4 особи судом вже визнано винними у скоєнні злочинів.

Впродовж звітного періоду за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції складено та направлено до суду 30 адміністративних протоколів про скоєння корупційних правопорушень або пов’язаних з корупцією.  

Для упередження правопорушень у сфері службової діяльності та порушень трудової дисципліни з боку працівників органів доходів і зборів, підрозділами ГУВБ активізовано профілактичну роботу у розрізі як внутрішніх, так і зовнішніх комунікацій.

Так, з метою забезпечення відкритого доступу громадськості до інформації про антикорупційні заходи, що вживаються Державною фіскальною службою України, на веб-порталі відомства розміщена інформація про викриті корупційні правопорушення з боку співробітників.

 

До бюджету надійшло 3 млрд гривень за результатами роботи підрозділів аудиту ДФС

У січні-березні 2019 року підрозділами аудиту ДФС було проведено 1,2 тис. планових перевірок платників податків, 3,1 тис. позапланових перевірок та 0,7 тис. зустрічних звірок.

Зокрема, проведено 43 перевірки фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 192,6 млн. гривень.

За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 188,8 млн. грн., а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб на загальну суму 178,5 млн. гривень.

На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих у минулому році) проведено 20 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 63,2 млн. грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 198 документальних перевірок та донараховано 125,2 млн. гривень.

 Проведено 218 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 239,7 млн. грн. грошових зобов’язань. 

У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 10,9 млрд. грн., з яких узгоджено 5,0 млрд. грн. (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 1 208,2 млн. грн., ПДВ – 1 699,1 млн. гривень).

Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 3 млрд грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 931 млн. грн., зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 9 602 млн. грн., що упередило несплату податку у майбутньому на 1 729 млн. грн., зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 341 млн. гривень.

 

У першому кварталі 2019 року Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано 386,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-березня 2019 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористались 149,4 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 386,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 99,8 тис. Вони отримали 200,7 тис. електронних ключів.

Також протягом січня-березня 2019 року 49,6 тис. юридичних осіб  отримали 185,8 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Нагадаємо, що у листопаді 2018 року ДФС запроваджено новий сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, скористатися яким можуть клієнти Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Кожен клієнт акредитованого центру має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

За вказаний період цим сервісом скористалися 38,8 тис. клієнтів, з яких 25,2 тис. – юридичних та 13,6 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 77,5 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано майже 7,6 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

 

З початку року на сервіс ДФС України «Пульс» звернулись 127 платників Дніпропетровщини

Протягом січня - березня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» звернулося 127 заявників Дніпропетровського регіону.

Щодо тематики порушених питань, то майже половина (63 звернення), стосуються організації роботи органів ГУ ДФС області.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини надходили з питань звітності та реєстрації накладних (51 звернення). До інших категорій відносяться 13 звернень.

Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників.

Звернення, кваліфіковані за тематикою, як «скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби», на розгляд ГУ ДФС у Дніпропетровській області у І - му кварталі 2019 року не надходили.

 

До уваги платників податків: оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що станом на 19.04.2019 оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

 Перелік змін та доповнень (версія 1.27.7.0) (станом на 19.04.2019):

 Додано нові версії документів:

 Для забезпечення електронного обміну документами між суб’єктами господарювання та контролюючими органами при виконанні процедури реєстрації платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів додано наступні форми:

F/J 1304101 – Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів;

F/J 1304201 – Запит про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів;

F/J 1404201 – Витяг з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів.

З метою реалізації вимог наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 № 428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку» змінено наступні форми:

J1601001 – Накладна на відпуск товарно-матеріальних цінностей;

J1701201 – Зведена заявка-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку для алкогольних напоїв та тютюнових виробів імпортного виробництва;

J1701301 – Додаткова зведена заявка-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку для алкогольних напоїв та тютюнових виробів імпортного виробництва.

З метою реалізації надання адміністративних послуг у сфері ліцензування в електронному вигляді додано наступні форми:

F/J 1303101 – Заява про видачу/внесення чергового платежу/переоформлення/видачу дублікату/анулювання ліцензії на право оптової торгівлі спиртом етиловим, алкогольними напоями крім сидру та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями, виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік, тютюновими виробами;

F/J 1303201 – Заява про видачу/переоформлення/видачу дублікату/анулювання додатку до ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями крім сидру та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями, виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік, тютюновими виробами;

F/J 1303301 – Заява про видачу/внесення чергового платежу/переоформлення/видачу дублікату/анулювання ліцензії на виробництво спирту етилового, спирту коньячного, спирту плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів;

F/J 1303401 – Заява про видачу/внесення чергового платежу/переоформлення/видачу дублікату/анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами;

F/J 1403101 – Витяг з ліцензійного реєстру виданих ліцензій на оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями крім сидру та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік, тютюновими виробами;

F/J 1403201 – Витяг реєстру виданих ліцензій про наявність додатка до ліцензії на оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями крім сидру та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), алкогольними напоями виключно пивом для виробників пива з обсягом виробництва до 3000 гектолітрів на рік, тютюновими виробами;

F/J 1403301 – Витяг з Єдиного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів;

F/J 1403401 – Витяг з ліцензійного реєстру виданих ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, алкогольними напоями сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами та робота з даними;

F/J 1403501 – Рішення про недоліки;

F/J 1403601 – Розпорядження про дії з ліцензіями;

F/J 1403701 – Копії розпоряджень про дії з ліцензіями на право роздрібної торгівлі.

З метою автоматизації процесів, передбачених наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» додано наступні форми:

F/J 1311301 – Заява про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 1-КОРО;

F/J 1311401 – Заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій за ф. № 1-РРО;

J1311501 – Заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 1-РРОВ;

J1312501 – Заява про реєстрацію журналу використання реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 7-РРОВ;

F/J 1313601 – Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 4-РРО;

J1313801 – Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти за ф. № 4-РРОВ;

F/J 1314801 – Заява про скасування книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф. № 2-КОРО;

F/J 1316101 – Довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій за ф. № 1-ЦСО;

F/J 1316301 – Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій за ф. № 3-ЦСО;

F/J 1316401 – Акт про встановлення несправності фіскального блока під час гарантійного (післягарантійного) ремонту. Форма № 4-ЦСО;

F/J13 16501 – Акт введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій;

F/J 1317001 – Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін за ф. № 1-ЕРРО;

F/J 1317101 – Заява на включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РЦСО;

F/J 1317201 – Запит про надання витягу з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 2-РЦСО;



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

03.05.2019 09:26