Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

У ДФС обговорили законодавчі ініціативи щодо контролю за обігом тютюнових виробів

Посилення контролю за обігом підакцизної продукції, зокрема, тютюнових виробів, що забезпечить рівні умови ведення бізнесу для всіх учасників цього ринку та упередить потрапляння на український ринок фальсифікату – це одне з актуальних питань, яке обговорювалось сьогодні, 19 березня, під час зустрічі в.о. Голови ДФС Олександра Власова з представниками Асоціації «Укртютюн».

Так, вже зроблено низку кроків у цьому напрямі, зокрема, ведеться робота над впровадженням автоматизованої системи Е-акциз.

«Ми зацікавлені у створенні дієвої системи контролю за обігом підакцизної продукції, зокрема, тютюнових виробів. Ми відкриті до співпраці з представниками бізнесу, асоціацій, адже напрацьовувати ефективний механізм протидії нелегальному обігу тютюнових виробів потрібно спільно. Він має бути прийнятним і для бізнесу, і для держави – забезпечувати стабільну роботу легального бізнесу та забезпечувати надходження до бюджету належних платежів», – підкреслив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За його словами, в ДФС ознайомились з пропозиціями Асоціації «Укртютюн» щодо впровадження автоматизованої системи контролю за обігом тютюнових виробів. Учасниками ринку пропонується система обліку, відстеження переміщення та реалізації тютюнової продукції від виробника або імпортера до першої реалізації в роздрібі. Мова йде про впровадження унікального ідентифікатора, який надасть доступ до інформації щодо обігу тютюнової продукції в режимі реального часу. Така система, на думку членів Асоціації, дозволить контролювати переміщення продукції по ланцюгу поставок. Відповідні законодавчі новації викладено у розробленому Асоціацією законопроекті.

У свою чергу фахівці ДФС відзначили, що запропоновані зміни є важливими, однак потребують певного доопрацювання. Запропонована система контролю має інтегруватися з системами ДФС для забезпечення повного циклу проходження інформації про товар.

Учасники зустрічі обговорили технічні моменти впровадження нової системи контролю, можливості відслідковування руху товару тощо. Враховуючи важливість напрацювання таких нормативних змін представники ДФС та Асоціації «Укртютюн» домовилися про спільне опрацювання законопроекту для врегулювання всіх спірних моментів.

 

Андрій Войцещук: На сьогодні 80% всіх митних оформлень проходить через єдиний рахунок

Під час проведення пілотного проекту з переведення підприємств на обслуговування через єдиний рахунок для сплати митних платежів були відпрацьовані всі технічні та технологічні питання, і всі митниці ДФС готові до нового порядку адміністрування. Про це повідомив директор Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС Андрій Войцещук під час селекторної наради з керівниками митниць.

«У пілотному проекті взяли участь близько 2 тис. підприємств. За час проведення проекту до державного бюджету було перераховано понад  4 млрд грн. платежів, і на сьогодні  вже 80% всіх митних оформлень проходить через єдиний рахунок», – підкреслив Андрій Войцещук.

Нагадаємо, що з 16 квітня всі митні оформлення товарів підприємств  будуть здійснюватися виключно через єдиний рахунок.

Новий порядок перерахування до бюджету митних платежів дозволяє значно зменшити час митного оформлення товарів, надає право суб’єктам господарювання вільно обирати місце оформлення, адже кошти обліковуватимуться о одній картці – особливому рахунку суб’єкта ЗЕД.

Для успішного впровадження нової системи у складі Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС було створено окремий підрозділ із  забезпечення функціонування єдиного рахунку та вжито низку заходів нормативно-правового характеру, розроблено принципово нове, сучасне  програмне забезпечення для здійснення прямих комунікацій між ДФС та Казначейством, як у процесі обліку надходження коштів від підприємств, так і в процесі переведення коштів до держбюджету.

Крім того, розроблено новий модуль  автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» з адміністрування митних платежів на центральному рівні. Цей модуль побудовано на нових сучасних ІТ технологіях, що забезпечує переведення процедури адміністрування митних платежів на принципово новий, інноваційний рівень.

«У подальшому нас чекає робота по переведенню митних оформлень громадян на центральний рівень та удосконалення системи адміністрування митних платежів в цілому», - підкреслив Андрій Войцещук.

Як повідомлялося раніше, з 18 березня 2019 року підприємства можуть перераховувати кошти авансових платежів виключно на єдиний рахунок. Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані.

Авансові платежі для митного оформлення товарів громадян поки що потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.

З 18 березня до 16 квітня 2019 року залишки коштів підприємств на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.

 

Бізнес-спільнота та громадськість Дніпропетровщини зустрілися з головою Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики

Днями на базі Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відбулася зустріч народного депутата України, голови Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, ідеолога левової частки законодавчих ініціатив щодо змін у податковому законодавстві Ніни Южаніної з представниками бізнесу та громадськості Дніпропетровського регіону. На зустрічі були присутні члени Громадської ради при ГУ ДФС, представники Територіального відділення ВГО «Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області, керівник Дніпровського офісу Європейської Бізнес Асоціації та представники Європейської Бізнес Асоціації у м. Дніпрі. У заході також взяли участь керівництво та представники фіскальної служби області.

Відкрила зустріч очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук, яка привітала гостю та учасників заходу і висловила впевненість у плідному та конструктивному діалозі під час спілкування з Ніною Южаніною.

«Діалог з аудиторією – це основа для встановлення безпосереднього контакту з бізнесом та громадськістю, впровадження нових реформ податкового та митного напрямку та перенесення потреб бізнесу у законодавче поле задля розвитку економіки країни», – зазначила Ніна Южаніна.

Під час зустрічі голова Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики звернула особливу увагу на лібералізацію Податкового кодексу України, а саме: зупинилась на питаннях відшкодування ПДВ, електронній системі блокування податкових накладних, запровадження нових електронних сервісів, які постійно розширюються та удосконалюються, тощо, а також зменшення ставок єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

«Всі зміни до діючого законодавства були внесені з розумінням ситуації та умов, в яких працює бізнес», – запевнила Ніна Южаніна. У той же час вона підкреслила, що кожен закон, тим більше Податковий кодекс – це завжди компроміс і до цього необхідно ставитися з розумінням.

Учасники зустрічі у форматі прямого діалогу мали можливість обговорити низку важливих питань стосовно податкового законодавства, з якими вони стикаються під час роботи. Ніна Южаніна висловила впевненість, що «Дніпропетровський регіон має активно подавати пропозиції тому, що у вас є своя специфіка. У вас є своє «я», і це «я» повинні чути нагорі».

Загалом бізнес-спільноту області цікавили питання: порядок сплати орендної плати за земельні ділянки; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; єдиного внеску; зниження ставки податку на доходи фізичних осіб; особливості впровадження податку на виведений капітал; діяльність малого та середнього бізнесу; застосування реєстраторів розрахункових операцій; отримання податкової знижки тощо.

За підсумками зустрічі народний депутат України висловила думку, що: «Джерела надходження коштів для України повинні бути одні – це економіка і податки».

За підсумками зустрічі народний депутат України запевнила, що усі питання будуть ретельно опрацьовані та запросила представників громадськості, бізнес-спільноти залучатися до роботи профільного Комітету Верховної Ради України з питань, які стосуються, зокрема особливостей та специфіки Дніпропетровського регіону.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» завідувача сектору адміністрування екологічного податку та рентної плати управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлії Кирпи

Тема: «Зміни до Податкового кодексу України в частині адміністрування у 2019 році рентної плати та екологічного податку»

Питання 1. Добрий день. Які суб’єкти господарювання є платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю у 2019 році у зв’язку зі змінами у податковому законодавстві?

Відповідь. Добрий день. З 01.01.2019 року платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю є платники, у яких річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, тобто у 2019 році підприємства, річний обсяг викидів яких не перевищує 500 тонн, не будуть платниками екологічного податку. Таким чином, підприємства, у яких викиди двоокису вуглецю утворювались внаслідок експлуатації невеликих котлів, технологічних нагрівальних пристроїв та іншого обладнання, не повинні здавати відповідний звіт та сплачувати податкові зобов’язання.

З 1 січня 2019 року підвищено ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю стаціонарними джерелами з 0,41 грн. за тонну до 10 грн. за тонну, тобто збільшено у 24,4 рази.

З поточного року платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю будуть підприємства металургії, теплової енергетики, хімічної промисловості, які використовують значні обсяги палива (вугілля, природного газу, мазуту) та у яких двоокис вуглецю утворюється в результаті технологічних процесів.

Відповідно до п. 16¹ ст. 29 Бюджетного кодексу України запроваджено особливий порядок розподілу коштів екологічного податку за викиди забруднюючих стаціонарними джерелами забруднення в частині зарахування викидів двоокису вуглецю до загального фонду державного бюджету у розмірі 100 відсотків, а від інших видів забруднюючих речовин зараховуються до загального фонду державного бюджету лише у розмірі 45 відсотків.

Питання 2. У мене таке питання. Які об’єкти відносяться до стаціонарних джерел забруднення атмосфери та які коефіцієнти застосовувати до ставок екологічного податку у 2019 році?

Відповідь. До стаціонарних джерел забруднення атмосфери відносять підприємство, цех, агрегат, установку або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти. Також до стаціонарних джерел забруднення можна віднести генератори, міні-електростанції, газозварювальне обладнання (установки), які працюють на пальному, при спаленні якого утворюються та викидаються в атмосферне повітря забруднюючі речовини або суміш речовин, що є об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами.

Згідно з п.246.5 ст.246 ПКУ коефіцієнт до ставок екологічного податку встановлюється залежно від місця (зони) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі:

в межах населеного пункту або на відстані менш як 3 км від меж застосовується коефіцієнт «3»;

на відстані 3 км і більше від меж населеного пункту застосовується коефіцієнт «1».

Питання 3. Підкажіть, будь ласка. Чи є платником рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин суб’єкт господарювання, який має свердловину і здійснює забір (видобування) та використання підземної води в об’ємі до 5 куб. метрів на добу (без отримання дозволу на спеціальне водокористування) та яка інформація зазначається у рядках 6.1.1 – 6.3.2 Додатка 1 до Податкової декларації з рентної плати у такому випадку?

Відповідь. Суб’єкт господарювання, який має свердловину і здійснює забір (видобування) підземної води до 5 куб. метрів на добу (без отримання дозволу на спеціальне водокористування) для отримання економічної вигоди від їх використання є платником рентної плати за користування корисних копалин та подає Податкову декларацію з рентної плати разом з Додатком 1. При цьому, у такому випадку у р.6.1.4 Додатка 1 до декларації зазначається інформація про вид користування ділянкою надр, а саме проставляється позначка у р.6.1.5 «видобування корисних копалин» та інформація щодо дозволу на видобування корисних копалин (у разі наявності) у р.6.1.1 – 6.1.7 Додатка 1 до декларації.

 

За два місяці цього року до бюджетів Нікопольського регіону надійшло 249,5 млн гривень

Упродовж січня-лютого 2019 року платники перерахували до місцевих бюджетів Нікопольського регіону 249,5 млн грн податків, зборів та інших обов’язкових платежів. В.о. начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун зазначає, що за цей же час минулого року загальний збір до місцевого бюджету був на 38,4 млн грн меншим.

Значну частку від усіх надходжень до місцевої скарбниці, за словами посадовця, склав податок на доходи фізичних осіб – понад 153,4 млн гривень. Спрощенці Нікопольського регіону перерахували у бюджет майже 31,6 млн гривень. А за землю фізичні і юридичні особи заплатили 44,5 млн гривень.

Володимир Джавун підсумовує, що такі вагомі показники у наповненні місцевих бюджетів регіону є запорукою сталого розвитку місцевих громад Нікопольського регіону.

 

Надходження ЄСВ від Нікопольського регіону перевищили 111,4 мільйони гривень

У січні-лютому поточного року платники податків Нікопольського регіону перерахували 111,4 мільйони гривень єдиного соціального внеску. Як зазначив в. о. начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати ЄСВ зріс на 21,4 мільйони гривень.

Серед основних джерел надходжень єдиного соцвнеску – нарахування і сплата ЄСВ роботодавцями із заробітних плат найманих працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.

 

Здаєте квартиру в оренду – задекларуйте свій дохід

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадала, якщо фізична особа – орендар нерухомого майна не є суб’єктом господарювання, то відповідальним за нарахування та сплату (перерахування) податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) до бюджету є орендодавець.

При цьому такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету у строки, встановлені для квартального звітного (податкового) періоду. А саме: протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.

Крім того, у разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості, нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку – орендодавця за формою та у спосіб, встановлені Кабінетом Міністрів України. За порушення порядку чи строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.

Нагадуємо, що особливості нарахування (виплати) та оподаткування окремих видів доходів визначені ст. 170 розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб) Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року  № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

На Дніпропетровщині викрито схему ухилення від сплати податків під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрили схему ухилення від сплати податків під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет та вилучили в її організаторів велику суму готівки.

В рамках проведення операцій «Мережа», «Рубіж» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було встановлено групу місцевих жителів, які організували підконтрольну компанію та однойменний вказаній компанії Інтернет магазин, через який здійснювали реалізацію електроніки та інших товарів широкого вжитку роздрібним покупцям.

При цьому, розрахунок за товари покупці здійснювали шляхом переведення коштів на банківські карти фізичних осіб – організаторів схеми, а у бухгалтерському обліку компанії - фігуранта вказані господарські операції не відображалися та податки, відповідно, не сплачувалися.

У свою чергу, організатор схеми, на банківську картку якого починаючи з 2016 року було перераховано 7,3 млн грн від фізичних осіб в якості оплати за товар, не подавав податкової декларації про майновий стан і доходи у встановлений законодавством термін, внаслідок чого ухилився від сплати понад 1,4 млн грн податків.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних та робочих приміщеннях фігурантів, вилучено майже 1,2 млн грн та 13 тис 975 дол США готівкою, а також «чорнові» бухгалтерські документи щодо реалізації комп’ютерної техніки, комплектуючих до комп’ютерної техніки та аксесуарів.

Триває слідство.

 

Пілотний проект з впровадження «Єдиного рахунку» ДФС успішно завершено

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що з 19.03.2019 всі митниці ДФС працюють з «Єдиним рахунком» – новою системою справляння митних платежів. Нагадаємо, мова йде про новий порядок перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення, на центральному рівні. Це суттєво спрощує митні процедури, адже час митного оформлення товарів скорочується, а суб’єкти ЗЕД можуть вільно обирати місце оформлення, оскільки кошти обліковуватимуться в одній картці – особовому рахунку.

За результатами пілотного проекту на єдиний рахунок зараховано понад 5,5 млрд грн коштів авансових платежів та перераховано до державного бюджету майже 3,4 млрд гривень.

За час проведення пілотного проекту не відбулось жодних безпідставних затримок у митному оформленні.

З 18 березня 2019 року підприємства можуть перераховувати кошти авансових платежів виключно на єдиний рахунок. Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані!

Звертаємо увагу, що цей рахунок не призначений для митного оформлення товарів громадян. Поки що авансові платежі для митного оформлення товарів громадян потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.

З 18 березня до 16 квітня 2019 року залишки коштів підприємств на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/371986.html

 

Найбільша кількість мільйонерів обліковується у Києві

У розпалі кампанія декларування доходів, отриманих у 2018 році. Наразі громадянами подано майже 100 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи та задекларовано загальний дохід у сумі 13,5 млрд грн. Це майже на 4 млрд грн, або на 38 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Громадянами самостійно визначено до сплати податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в сумі майже 269 млн грн, що на 36 млн грн більше, ніж у попередньому році. Сума військового збору до сплати становить 42,4 млн грн, або на 5 млн грн більше, ніж у 2018 році.

Доходи в сумі понад 1 млн грн задекларували 1120 громадян, якими визначено до сплати податок майже 88 млн грн, або 33 відсотки від загальної суми податку до сплати. Військового збору мільйонери сплатять 10 млн грн, що становить майже 25 відсотків від загальної суми збору до сплати.

За структурою доходів третина, або 35 відсотків із загальної кількості мільйонерів декларували доходи від операцій з продажу (обміну) майна, 24 відсотка – отримання інших оподатковуваних доходів та 20 відсотків – від надання майна в оренду (суборенду).

Найбільша кількість осіб, які отримали доходи понад мільйон та вже подали декларації, обліковується традиційно у м. Києві - 35 відсотків від загальної кількості (396 осіб), по Харківській та Дніпропетровській областях таких платників 9 відсотків (101 та 96 відповідно).

40% мільйонерів – жінки віком від 18 до 78 років. Наймолодшою задекларовано дохід від успадкування майна, податкові зобов’язання визначено в розмірі 82,5 тис грн.

Наймолодшому чоловіку, який задекларував доходи у сумі понад 1 млн грн, майже 18 років і він сплатить 121,8 тис грн. Найстаршому - 83 роки, він отримав доходи від операцій з відчуження майна.

Найбільшу суму оподатковуваних доходів - понад 500 млн грн - задекларував мешканець Дніпра за операціями отримання у дарунок майна від члена сім’ї першого ступеня споріднення.

Найбільші суми податку до сплати зазначено мешканцями Києва – 3,5 млн грн від операцій з інвестиційними активами та Сумської області – 2,7 млн грн з доходів, отриманих з джерел за межами України у вигляді роялті.

Кількість громадян, які задекларували право на податкову знижку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросла на 8 відсотків і становить більше ніж 27 тис. осіб. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків у розмірі майже 69 млн грн, що на 15 млн грн, або на 28 відсотків більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Нагадуємо, що останній день подання декларації про майновий стан і доходи 2 травня 2019 року.

 

Найбільше зростання податку на прибуток у 2018 році задекларували підприємства – виробники тютюнових виробів

У 2018 році за результатами поданих платниками декларацій з податку на прибуток найбільший відсоток зростання цього податку порівняно з 2017 роком задекларували підприємства, які здійснюють виробництво тютюнових виробів. Так, у 2018 році 29 суб’єктів господарювання цієї галузі задекларували до сплати 543,3 млн грн податку на прибуток. Порівняно з 2017 роком ця сума зросла в 16 разів, або на 509,7 млн гривень.

Друге місце займають підприємства, діяльність яких пов’язана з виробництвом іншого електричного устаткування. 153 підприємства нарахували 629,1 млн грн, що в 9 разів, або на 559,4 млн грн більше, ніж в 2017 році.

Серед лідерів також суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з грошовим посередництвом. 381 суб’єкт господарювання задекларував майже 3,2 млрд грн. Це в 2,5 раза, або на 1,9 млрд грн більше, ніж у 2017 році.

Також зростання в 2,5 раза задекларували підприємства, які здійснюють добування сирої нафти. 90 суб’єктів господарювання нарахували майже 2,6 млрд грн податку на прибуток, що на 1,5 млрд грн більше 2017 року.

Нагадаємо, що за результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд гривень, що на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Загальна сума отриманих доходів минулого року склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,2 трлн грн більше, ніж попереднього року. В цілому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при збільшенні доходів. Так, темпи приросту доходів складають 16,2% при збільшенні податку в 17%.

Щодо структури доходів, то до 200 млн грн отримали понад 66% компаній, або 201,686 тис підприємств. Вони минулого року отримали доходів на суму майже 2,1 трлн грн, обсяг задекларованого податку на прибуток склав 13,5 млрд грн. Від 200 млн до 1 млрд грн – 1,4% підприємств (4,178 тис) з загальним доходом в 1,7 трлн грн та нарахованим податком на суму майже 12,9 млрд грн, понад 1 млрд грн – 0,4% (1,091 тис), 5,6 трлн грн та 71,1 млрд грн відповідно.

Додамо, що збільшили нарахування по податку на прибуток понад 62,5 тис. платників на суму 7,9 млрд грн.

 

Випускники загальноосвітніх шкіл міста Дніпра дізнались про службу в податковій міліції

У приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відбулась зустріч, присвячена початку вступної кампанії до Національного університету ДФС України за участі першого заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сергія Пенькова та представників профільних напрямків податкової міліції області.  Понад 300 випускників загальноосвітніх шкіл міста Дніпра  дізнались про службу в податковій міліції.

Під час зустрічі презентовані матеріали щодо діяльності зазначених підрозділів та роз'яснені умови навчання у профільному університеті ДФС України.

 

Слідчі ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечили відшкодування понад 39 млн грн завданих державі збитків

Протягом січня – лютого 2019 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 218 кримінальних проваджень, з яких 65 – прийнято до провадження у поточному році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 33, із яких до суду скеровано 19 кримінальних проваджень, в тому числі: 13 – з обвинувальним актом, а 6 – для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Крім того, за 2 місяці поточного року за підслідністю направлено 11 кримінальних проваджень, 18 – приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж двох місяців 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 39 млн 117 тис. гривень.

 

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).

Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.

Форма повідомлення затверджена наказом.

Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.

Подати повідомлення можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення,  заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.

Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

 



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

26.03.2019 13:58