Новини Нікопольської ОДПІ

Новини Нікопольської ОДПІ
Перспективи наповнення міського бюджету Дніпра у поточному році розглянуто у Дніпровській міській раді
Засідання з питань збільшення надходжень до міського бюджету міста Дніпро пройшло у Дніпровській міській раді. Під головуванням начальника управління доходів департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради Олександра Козіка у засіданні прийняли участь заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна, начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов, представники інших департаментів Дніпровської міської ради, співробітники структурних підрозділів фіскальної служби тощо.
Під час проведення засідання були підведені підсумки результатів сумісної роботи за 2018 рік щодо залучення до оподаткування суб’єктів господарювання – фізичних та юридичних осіб, громадян податком на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортним податком та платою за землю.
Завдяки проведеним заходам співробітників фіскальної служби стосовно посилення роботи з боржниками, які своєчасно не сплатили податки до міського бюджету, поліпшенню податкової свідомості платників - збільшилися надходження плати за землю.
У минулому, 2018 році до бюджету обласного центру від платників податків надійшло 10 млрд 895,4 млн грн, що є гарним фінансовим результатом. Тож, на сьогодні, серед першочергових завдань стоїть складання реєстрів власників земельних ділянок та нерухомості для нарахування плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки.

До місцевих бюджетів на території обслуговування Нікопольського управління направлено понад 118 млн грн податків і зборів
Основним джерелом наповнення місцевих бюджетів залишається податок на доходи фізичних осіб. За січень 2019 року сплачено 73,4 млн грн цього податку, або 61,9 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів.
Спрощенці направили до місцевого бюджету 18,2 млн грн єдиного податку, що перевищує минулорічний показник на 5,8 млн гривень.
Надходження плати за землю склали 21,1 млн грн. Відносно минулого року надходження збільшились майже на 6,7 млн гривень. Про це зазначив в.о. начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун.
Необхідно зазначити, що досягнення таких показників – це внесок кожного у розвиток місцевих громад.
Завдяки збільшенню надходжень до місцевих скарбниць вирішується низка найактуальніших соціально-економічних проблем, створюються нові робочі місця та збільшується добробут.

Понад 18 млн грн єдиного податку отримали місцеві бюджети Нікопольського регіону
За січень 2019 року місцеві бюджети Нікопольського регіону (міста Нікополь, Покров, Марганець, Нікопольський та Томаківський райони) отримали у своє розпорядження 18,2 млн гривень єдиного податку, це на 5,8 млн гривень або на 46,4 відсотки більше ніж у січні минулого року. Про це повідомив в. о. начальника нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун.
Зокрема, від суб’єктів господарювання-фізичних осіб, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, надійшло 8,6 млн грн, єдиного податку, від юридичних осіб – 1,4 млн грн, від сільгосптоваровиробників – 8,1 млн. гривень.
Приріст надходжень єдиного податку свідчить про прозоре адміністрування податків, а також про ефективну співпрацю Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області з органами місцевого саморядування щодо створення сприятливих умов для розвитку бізнесу.

Надходження єдиного внеску в Нікопольському регіоні зросли майже на 30 відсотків
За січень 2019 року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування становили 55 млн 699,8 тис. грн. Про це повідомив в.о. начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун. За словами посадовця, проти аналогічного періоду минулого року при темпі росту 129,5 відсотків, надходження збільшились на суму 12 млн 681,8 тис. грн.
Володимир Джавун наголосив, що серед подальших пріоритетів діяльності Нікопольського управління – постійний контроль за дотриманням податкового законодавства при виплаті заробітної плати найманим працівникам та інших доходів громадянам. Це дасть змогу забезпечення державою повноти і своєчасності здійснення пенсійних та різноманітних соціальних виплат.

Про декларування доходів громадян у 2019 році під час «гарячої лінії»
З 1 січня 2019 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих ними у 2018 році. Днями заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський під час проведеного сеансу телефонного звʼязку «гаряча лінія», надав відповіді на питання громадян стосовно декларування доходів.
Питання: Які ставки податків у 2019 році?
Відповідь: ставки залишились без змін та складають: податку на доходи фізосіб – 18 відсотків, військового збору – 1,5 відсотка.
Питання: У яких випадках фізичні особи зобов’язані подати річну декларацію?
Відповідь: Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні: - доходів не від податкових агентів, тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи. До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим громадянам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір; - доходів від податкових агентів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо сума боргу, у розрахунку на рік, перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року; - інвестиційних доходів; - іноземного доходу; - та в інших передбачених Кодексом випадках.
Питання: Коли декларація про доходи не подається?
Відповідь Обов’язок фізичної особи-платника податку на доходи фізичної особи щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник отримував доходи: - від податкових агентів, які не включаються до загального оподатковуваного доходу; - виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого доходу; - від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений ПДФО та військовий збір; - у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та з яких сплачено податок.
Питання: Які строки подання декларації та сплати нарахованих податків і зборів?
Відповідь Фізичні особи не підприємці, подають декларацію про отримані доходи дo 1 травня 2019 року. А декларацію на отримання податкової знижки, громадяни подають пo 31 грудня 2019 року включно. Сплатити податкове зобов’язання потрібно до 1 серпня 2019 року.
Питання: Хто може бути звільнений від подання декларації?
Відповідь Вiд обов’язку подання декларації звільняються платники податку, якi є неповнолітніми абo недієздатними особами, перебувають нa утриманні батьків (опікунів) aбо держави станом на кінець звітного податкового року. В цьому випадку обов’язок подання декларації покладається на батьків чи опікунів (піклувальників). Також, звільняються вiд oбов’язкy подання декларації особи, якi перебувають під арештом aбо є затриманими чи засудженими дo позбавлення волі, перебувають в полоні aбо ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничнoгo строку подання декларації; перебувають нa строковій військовій службі, перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року.
Питання: Які нововведення для декларантів, що мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки?
Відповідь Розширено коло осіб, які мають право на податкову знижку. Мова йде про громадян, які понесли витрати на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти. Також матимуть право на податкову знижку платники, які мають статус внутрішньо переміщеної особи (за умови дотримання вимог, встановлених Кодексом), що сплачують орендну плату за житло (за умови оформлення оренди відповідно до вимог чинного законодавства).
Питання: Як самостійно розрахувати податкову знижку за навчання?
Відповідь База оподаткування визначається шляхом зменшення річної суми нарахованої зарплати на суму податкової соціальної пільги за її наявності. Інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованої податкової соціальної пільги та утриманих податку на доходи фізичних осіб і військового збору, фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця.
На підставі підтверджувальних документів (квитанцій, чеків) визначається сума витрат платника податку – резидента, дозволених до включення до декларації. А далі, розрахунок проводиться за формулою розписаною у податковій декларації.
Питання: Чи декларуються кошти, отримані з-за кордону?
Відповідь Якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача. В цьому разі громадянин зобов’язаний подати річну податкову декларацію. Дохід оподатковуватиметься податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків та військовим збором 1,5 відсотка. Сума іноземного доходу перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.
Питання: За які порушення можуть бути застосовані фінансові санкції до громадян?
Відповідь Потенційно загрожують штрафи за два види порушення: по-перше, за неподання декларації або несвоєчасне подання, по-друге, за несвоєчасну сплату податкових зобов’язань, визначених в декларації.

У ЦОПі Нікопольського управління надано більше двох тисяч безоплатних адміністративних послуг
Впродовж січня поточного року в Центрах обслуговування платників Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області громадянам та представникам бізнесу надано 2324 адміністративні послуги. Про це повідомила начальник Нікопольської ДПІ Наталія Міщенко.
Найбільша їх частина, а саме 1126 - це видача карток платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також надано 685 відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 47 платників єдиного податку та видано 109 витягів з реєстру платників єдиного податку, 44 - довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби.
Крім цього, проведено реєстрацію 113 книг обліку доходів та витрат платника єдиного податку, 131 книги обліку розрахункових операцій, 19 реєстраторів розрахункових операцій та 6 розрахункових книжок.
Керівник інспекції нагадує, що з 1 січня до 1 травня 2019 року триває щорічна кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році.
Для зручності платників на офіційному веб - порталі Державної фіскальної служби є можливість заповнити декларацію у режимі on-line скориставшись сервісом «Електронний кабінет платника».
Для отримання консультацій з питань подання декларації, платники податків міста Нікополя та Нікопольського району можуть звернутися до Центру обслуговування платників Нікопольської ДПІ Нікопольського управління за адресою: просп. Трубників, 27, зал №3. Графік прийому з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – 9:00 до 16:45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.

Декларування доходів громадян: як отримати податкову знижку на навчання
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу, що відповідно до Закону України від 03 липня 2018 року №2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» ( далі – Закон №2477) внесені зміни до п.п.166.3.3. ст..166 Кодексу, згідно з якими платник податку має право включати до податкової знижки у зменшення витрачені кошти на оплату навчання в дошкільних, позашкільних закладах, закладах загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, сплачені платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення.
Отже оформити податкову знижку може сам студент (якщо він має офіційний заробіток з якого сплачує податки) або його член сім’ї першого ступеня спорідненості (мати, батько, дружина/чоловік).
За 2018 рік право на податкову знижку за оплачені освітні послуги, що надаються школами та дитячими садками можна отримати після 28 липня 2018 року, коли набув чинності Закон України від 03 липня 2018 року №2477-VIII. Документи для отримання компенсації за цей період слід подати до 31 грудня 2019 року.
Водночас Юлія Пушко повідомляє, що для отримання податкової знижки за освітні послуги з закладом освіти має бути укладений договір, де зазначено хто надає послуги, їх отримувач, вартість таких послуг, строк надання та оплата підтверджена платіжними та розрахунковими документами.
Підтвердити витрати потрібно фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

Доступ для платників ПДВ до переліку дипломатичних місій в Електронному кабінеті
Для платників ПДВ в Електронному кабінеті створено новий сервіс, який надає можливість уникнути помилок при складанні податкових накладних/ розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної для власних потреб дипломатичних місій в Україні.
В особистому кабінеті режим «Реєстрація ПН/РК» доповнено новим пунктом меню «Перелік дипломатичних місій», в якому відображається Перелік дипломатичних місій в Україні, які перебувають на обліку в контролюючих органах.
Крім того, в режимі «Реєстрація ПН/РК» платники мають можливість перегляду повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням усіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.

У січні завдяки роботі слідчих ГУ ДФС у Дніпропетровській області до бюджету відшкодовано майже 35 млн гривень
Протягом січня 2019 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 187 кримінальних проваджень, з яких 34 – прийнято до провадження у поточному році.
Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 20 кримінальних проваджень, із яких до суду скеровано 10, у тому числі: 9 – з обвинувальними актами, а 1 – з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності.
Крім того, за перший місяць поточного року за підслідністю направлено 3 кримінальних провадження, 11 – приєднано до інших проваджень.
Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж січня 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 34 млн 636 тис. гривень.

Автоматизована обробка відомостей про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які подані в електронному вигляді
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що відомості про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, платники податків можуть подати до контролюючого органу в електронному вигляді.
Користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).
Реєстраційні дані платника в Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.
Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».
Крім того, дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».
Обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367669.html

Е-кабінет для громадян
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет.
Е-кабінет для громадян надає такі можливості:
доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДФС з відповідних реєстрів інших державних органів);
доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
подання декларації про майновий стан і доходи;
отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.
Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян мають після проходження електронної ідентифікації* фізичні особи та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.
*з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Надано доступ до усіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних та розрахунків коригування
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України проінформувала платників про наступне.
Користувачам «Електронного кабінету» надано доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних (далі – ПН) та розрахунків коригування до ПН (далі – РК) незалежно від способу подання їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (далі – ЄРПН).
Платники ПДВ мають можливість в режимі «ЄРПН» особистого кабінету, крім доступу щодо складених ними чи їх контрагентами ПН та/або РК в розрізі відповідних статусів, переглянути та завантажити квитанції за результатами їх обробки незалежно від програмного забезпечення, яким такі ПН надсилались на реєстрацію в ЄРПН.
Нагадуємо, що до ЄРПН вносяться відомості щодо ПН та/або РК, які прийняті та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367475.html

Доступ в Електронному кабінеті до інформації щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості
В Електронному кабінеті платникам надано он-лайн доступ до інформації щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості, визначених відповідно до пункту 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Інформація про відповідність платника критеріям ризиковості (у разі її наявності) відображається в особистому кабінеті із зазначенням пункту таких критеріїв, а також дати внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків.
Крім того, в Електронному кабінеті платники мають доступ до показників: D (навантаження за останні 12 календарних місяців), Р (сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування кількісних і вартісних показників, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному періоді) в розрізі періодів, та позитивної податкової історії платника податку за визначеними критеріями.

Дніпропетровська митниця ДФС оголошує тендер (конкурс) з визначення спеціалізованого підприємства-організатора митного аукціону
Дніпропетровська митниця ДФС у відповідності до Положення про умови та порядок проведення тендеру (конкурсу) з визначення спеціалізованих підприємств-організаторів митних аукціонів, затвердженого наказом Державної митної служби України від 14.02.2011 № 103, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06 липня 2011 року за № 820/19558, оголошує тендер (конкурс) з визначення спеціалізованого підприємства-організатора митного аукціону для торгівельних підприємств всіх форм власності.
Конкурсні пропозиції подаються за адресою:
49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22, к. 502.
Кінцевий термін прийняття конкурсних пропозицій:
18 березня 2019 року.
Дата, час і місце проведення конкурсу:
20 березня 2019 року о 10-00 годині,
м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22, к. 510.
Контактні телефони для довідок з питань конкурсу:
373-19-33, 373-19-40.

Автоматизована обробка поданих в електронному вигляді відомостей про осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку
Платники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи можуть подати в електронному вигляді відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку.
Для цього до контролюючого органу подається заява за формою №1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».
Така заява може бути подана юридичною особою або її відокремленим підрозділом через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.
Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в режимі «Ведення звітності» обрати Заява №1-ОПП (ф. № 1-ОПП) (J1312101).
При цьому в заяві за ф.№1-ОПП необхідно заповнити тільки розділ 10 з даними про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта, прізвища, ім’я та по батькові, дату призначення та контактні телефони), підписати та надіслати таку заяву.
Заява за ф.№1-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання заяви за ф.№1-ОПП відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи».
Крім того, дані про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, відображаються в режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.
Обов’язок подання до контролюючих органів відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, встановлений п.66.4 ст.66 Податкового кодексу України. Такі відомості платники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати контролюючому органу у 10-денний строк з дня взяття їх на облік чи виникнення змін в облікових даних платників податків.

У січні на Дніпропетровщині анульовано 268 «алкогольних та тютюнових» ліцензій
Усього в області станом на 01.02 2019 діє 13520 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Наразі, впродовж січня поточного року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 1233 ліцензії, з них 627 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольними напоями і 606 – тютюновими виробами.
Щоправда, придбати ліцензію – півсправи. За неї слід вчасно розраховуватись та дотримуватись правил торгівлі. Цих вимог не виконували 268 суб'єктів господарювання, за що вони позбавлені ліцензій.
Серед тих, хто був позбавлений ліцензій - 9 підприємців, що продавали неповнолітнім тютюнові і алкогольні вироби.

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.
Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.
Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

Оновлено програмне забезпечення для формування та подання звітності в електронному вигляді
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло чергове доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 07.02.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
Перелік змін та доповнень (версія 1.27.3.0) станом на 07.02.2019:
Додано нові версії документів:
1. Для забезпечення приймання розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за формою, яка затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16 березня 2018 року № 142:
J0303308 – Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва.
2. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 15 листопада 2018 року № 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»:
J0302105 – Податкова декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
J0312105 – Додаток 1 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Розрахунок у частині об’єктів житлової нерухомості;
J0312205 – Додаток 2 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Розрахунок у частині об’єктів нежитлової нерухомості.
3. У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України (далі – Держстат), додано нові версії документів:
S0400118 – Структурне обстеження підприємства. Форма № 1-підприємництво (річна) (наказ Держстату 26.07.2018 № 160);
S0401001 – Структурне обстеження підприємства. Форма № 2-підприємництво (річна) (наказ Держстату 26.07.2018 № 160);
S1300108 – Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах. Форма № 1-ІКТ (річна) (наказ Держстату 06.07.2018 № 117);
S1500113 – Звіт про здійснення наукових досліджень і розробок. Форма № 3-наука (річна) (наказ Держстату 09.07.2018 № 142);
S2204007 – Звіт про діяльність закладу дошкільної освіти. Форма № 85-к (річна) (наказ Держстату 16.07.2018 № 150).
Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Автоматизована обробка відомостей про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які подані в електронному вигляді
Відомості про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, платники податків можуть подати до контролюючого органу в електронному вигляді.
Користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за ф. №20-ОПП (далі - Повідомлення за ф. № 20-ОПП).
Реєстраційні дані платника в Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.
Повідомлення за ф.№20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Крім того, дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.
Обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у повідомленні за ф.№20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

Доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних незалежно від програмного забезпечення
Користувачам Електронного кабінету надано доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних та розрахунків коригування до них незалежно від способу подання їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (далі – ЄРПН).
Платники мають можливість в режимі «ЄРПН» особистого кабінету, крім доступу щодо складених ними чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі відповідних статусів, переглянути та завантажити квитанції за результатами їх обробки незалежно від програмного забезпечення, яким такі податкові накладні надсилались на реєстрацію в ЄРПН.
Нагадуємо, що до ЄРПН вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.
ДФС України повідомила, що для користувачів «Електронного кабінету» створено нові можливості при вході до приватної частини (особистого кабінету) з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).
Відтепер посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до «Електронного кабінету» в якості «посадової особи» або «фізичної особи».
В залежності від обраного типу особи, якою здійснюється вхід, користувачу «Електронного кабінету» пропонуються сервіси та послуги, передбачені або для особистого кабінету фізичної особи, або особистого кабінету юридичної особи.
Зокрема, «Електронний кабінет» для фізичної особи надає такі можливості як сплата податків, отримання відомостей про суму виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, інші сервіси та послуги для фізичних осіб (громадян).
Також зазначаємо, що вхід до особистого кабінету юридичної особи може здійснюватися керівником, бухгалтером, особою, яка має право підпису, або особою, якій делеговано право підпису відповідних документів.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367114.html

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ліквідований межрегіональний «конвертаційний центр»
У Дніпропетровській області співробітники податкової міліції ГУ ДФС ліквідували міжрегіональний «конвертаційний центр», організований групою осіб.
Зазначені особи здійснювали незаконну діяльність по наданню послуг підприємствам реального сектора економіки, переважно Дніпропетровської, Київської, Донецької, Полтавської областей, в ухиленні від сплати податків шляхом вчинення «безтоварних» операцій та незаконного переведення грошових коштів з безготівкової форми в готівкову.
Учасниками угрупування створено на підставних осіб, виключно з метою переводу безготівкових коштів у готівку, цілий ряд суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності. Протягом 2017-2018 років через зазначені «фіктивні» підприємства «проконвертовано» понад 120 млн грн, ймовірні втрати бюджету складають 20 млн гривень.
Механізм конвертації полягав в тому, що на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств та суб’єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувались безготівкові грошові кошти за нібито придбані товари та послуги, від підприємств реального сектору економіки (будівельні матеріали, побутова техніка, продукти харчування, тощо). В подальшому кошти знімались з розрахункових рахунків в банківських установах та повертались замовникам таких послуг за вирахуванням відсотка «винагороди».
В рамках кримінального провадження створено 7 мобільних слідчо-оперативних груп та проведено комплекс слідчо-оперативних заходів, обшуки за місцями мешкання основних фігурантів, тіньових офісів та транспортних засобів. Також накладено арешти на розрахункові рахунки у банківських установах та на суми ліміту податку на додану вартість в системі електронного адміністрування.
З незаконного обігу вилучено оргтехніку, оригінали первинних фінансово-господарських документів, мобільні телефони та печатки з ознаками фіктивності у кількості понад 160 штук. На розрахункових рахунках заблоковано майже 6 млн гривень.
На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності.

Антикорупційний сервіс «Пульс»
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи за результатами 2018 року
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що останній день подання річної податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за 2018 рік:
► для фізичних осіб – підприємців, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, – протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності;
► для громадян і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які зобов’язані подати декларації – 02.05.2019;
► для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2019 (включно).
Звертаємо увагу, що для фізичних осіб – підприємців, які обрали загальну систему оподаткування, останнім терміном подання податкової декларації було 11.02.2019.

До відома платників!
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує про наступне.
Розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян становить 17 грн відповідно до Указу Президента України від 25.08.96 р. № 762/96.
Згідно з п. 5 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян (НМДГ), то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 грн, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації злочинів або правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України для відповідного року (у 2019 році – 960,50 грн).

Право на застосування податкової знижки при переобладнанні транспортного засобу
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником ПДФО у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові ПДФО, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива (п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ).
Підпунктом 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ визначено, що до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником ПДФО витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
При цьому процедура переобладнання транспортних засобів, зокрема, для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива, встановлена Порядком переобладнання транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607 із змінами та доповненнями, відповідно до п. 13 якого після переобладнання транспортного засобу власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження (далі – заява про проведення оцінювання).
За результатами такого оцінювання видається:
► cертифікат відповідності – для переобладнаних автобусів та транспортних засобів, які переобладнані (за винятком транспортних засобів, переобладнаних для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива) суб’єктом господарювання, що має нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання, узгоджену з Міністерством внутрішніх справ України та Міністерством інфраструктури України, і свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху;
► акт технічної експертизи або сертифікат відповідності – для транспортних засобів, що переобладнані в індивідуальному порядку, а також для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива
Враховуючи вищевикладене, фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
Далі у доповненні за посиланням: Guru

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Никополя

19.02.2019 14:32