Платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад
86,7 мільярдів гривень
Протягом січня - жовтня 2018 року органами ДФС у
Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням
ДУ Офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 75 млрд 675,9 млн грн, що на
15 млрд 939,4 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.
Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській
області Оксана Томчук.
Так, до державного бюджету впродовж десяти місяців
поточного року спрямовано 56 млрд 57,9 млн грн, що на 12 млрд 815,2 млн грн
(або на 29,6%) більше надходжень січня - жовтня 2017 року.
До місцевих бюджетів Дніпропетровщини за
відповідний період забезпечено 19 млрд 618,0 млн гривень. Це на 3 млрд 124,2
млн грн (або на 18,9%) більше фактичних надходжень 10-ти місяців минулого року.
Надходження у місцеві бюджети м.Дніпра складають більше 45% надходжень по
області. З початку року місцева казна обласного центру отримала від суб’єктів
господарювання та громадян 8 млрд 833,2 млн гривень. При цьому, бюджети міста
Дніпра отримали майже на 400 млн грн. більше запланованого.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування з січня по жовтень 2018 року зібрано 11 млрд 28,7 млн грн,
що перевищує минулорічні показники на 1 млрд 951,5 млн грн (або на 21,5%).
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Протягом дев’яти місяців 2018 року сервіс ДФС України «Пульс» отримав
466 запитів від платників Дніпропетровщини
Впродовж трьох кварталів поточного року на
антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулося
466 заявників Дніпропетровської області.
«Більше половини питань (258), порушених у
зверненнях, стосувалися звітності та реєстрації податкових накладних. Також, за
допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань щодо роботи органів ДФС
Дніпропетровської області (130 звернень). Крім того, з приводу роботи системи
електронного адміністрування ПДВ зателефонували 27 платників. Робота Центрів
обслуговування платників турбувала 16 громадян. З питаннями щодо перевірок
суб’єктів господарювання звернулось 12 платників. Безпосередньо антикорупційної
тематики сервісу стосувалося 10 звернень. Інших питань – 13», - зазначила
заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Вікторія Каліногорська.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений
термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна
проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної
фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання,
які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон
цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
З початку року юристи Державної фіскальної служби Дніпропетровщини виграли
у судах 717 справ
Впродовж січня – вересня 2018 року у судах різних
інстанцій на розгляді знаходилось понад 8,2 тисячі справ на суму 11,1 млрд грн
за позовами ГУ ДФС у Дніпропетровській області до платників та за позовами
платників до ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Як повідомив начальник юридичного управління
Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан, протягом
дев’яти місяців поточного року на користь держави задоволено 717 справ.
Правовики Дніпропетровщини зуміли відсудити на користь держави 1,65 млрд
гривень.
«Принципи правової роботи в регіоні побудовані на
якісному супроводженні податкових спорів, а також позитивній практиці
досудового вирішення спорів на етапі адміністративного оскарження податкових
повідомлень - рішень, що дозволяє врегулювати їх ще на початкових стадіях
розгляду», - зазначив Олег Басан.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Особливості адміністрування у 2018 році рентної плати та екологічного
податку
В інформаційному агентстві "МОСТ-Днепр"
відбулась прес-конференція на тему: «Особливості адміністрування у 2018 році
рентної плати та екологічного податку».
У прес-конференції взяла участь завідувач сектору
адміністрування екологічного податку та рентної плати управління податків і
зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області
Юлія Кирпа.
Вона зазначила, що екологічний податок - це один
із загальнодержавних податків та обов’язковий платіж, що сплачується з
фактичних обсягів різних викидів, скидів, розміщення відходів у довкіллі.
З початку року платники Дніпропетровської області
внесли в бюджет 249 мільйонів гривень екологічного податку. У минулому році за
цей же період було сплачено 118,1 мільйонів гривень.
«Для платників екологічного податку визначено
базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу.
Декларацію подають протягом 40 календарних днів, які настають за останнім
календарним дня податкового кварталу, до контролюючих органів та сплачують
податок протягом 10 календарних днів, що настають в останній день граничного
строку подання податкової декларації», - підкреслила Юлія Кирпа.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
У ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено телефонну «гарячу лінію»
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
начальника відділу ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та
тютюновими виробами,контролю за виробництвом та обігом спирту, спиртовмісної
продукції,алкогольних напоїв та тютюнових виробівуправління контролю за обігом
та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у
Дніпропетровській області Андрія Первогона тему: «Контроль за обігом та
оподаткуванням підакцизних товарів».
Питання 1. Вітаю. Підкажіть будь ласка, чи
змінились мінімально оптово-роздрібні ціна на алкогольні напої?
Відповідь. Добрий день. Відповідно до Постанови
КМУ від 05 вересня 2018 року №748 «Про внесення змін до Постанови від
30.10.2008 №957», яка вступила в дію 02.10.2018 встановлено новий розмір
мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних
напоїв. Так, одна пляшка горілки об’ємом 0,5л. міцністю 40% алк. повинна
коштувати в роздрібній мережі не нижче 89,4 грн.
Питання 2. У мене таке питання: чи дійсно
заборонено реалізовувати у м. Дніпро алкогольні напої після 22.00 годин?
Відповідь. Так. Закон України від 22 березня 2018
року № 2376-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження
продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин
столових».
Так, рішенням Дніпровської міської ради від 23
травня 2018 року №41/32 встановлена заборона продажу пива (крім
безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб'єктами
господарювання (крім закладів ресторанного господарства) на території м. Дніпра
з 22.00 до 07.00 год. щодня, у тому числі у вихідні дні та на свята.
Питання 3. Яка відповідальність за реалізацію
алкогольних напоїв у заборонений час доби?
Відповідь. Відповідно до ст. 17 ЗУ від 19 грудня
1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (із змінами та
доповненнями) до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у
вигляді штрафу у розмірі 6800 гривень.
Питання 4. Хочу запитати. Чому на сигарах та
сигаріллах з’явились марки акцизного податку з новим дизайном?
Відповідь. Відповідно до постанови КМУ від 04
квітня 2018 року № 257 «Деякі питання маркування тютюнових виробів» затверджено
та з 01.07.18 запроваджено нові зразки марок акцизного податку для тютюнових
виробів вітчизняного та імпортного виробництва (крім сигарет з фільтром та без
фільтра, цигарок).
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» «Особливості адміністрування у
2018 році рентної плати та екологічного податку»
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» головного
державного ревізор – інспектора сектору адміністрування екологічного податку та
рентної плати управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у
Дніпропетровській області Ірини Мірошниченко на тему: «Особливості
адміністрування у 2018 році рентної плати та екологічного податку»
Питання 1. Добрий день. У зв’язку зі зміною у 2018
році кола платників рентної плати за спеціальне використання води (зміни
внесені п.110 Закону України від 21 грудня 2016 року №1797-VII «Про внесення
змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в
Україні»), як первинні водокористувачі будуть отримувати дозволи на спеціальне
водокористування?
Відповідь. Доброго дня. Відповідно до статті 49
Водного кодексу України спеціальне водокористування є платним та здійснюється
на підставі дозволу на спеціальне водокористування.
Повноваження з видачі дозволів на спеціальне
водокористування покладено на територіальні органи центрального органу
виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері водного господарства.
Слід зазначити, що:
- дозволи на спеціальне водокористування, видані
до 03 червня 2017 року (включно) діють до моменту закінчення строку їх дії та
їх анулювання з підстав, передбачених законом, здійснюється Держводгоспом;
- з 01 січня 2019 року інформація про видачу
дозволів на спеціальне водокористування є обов’язковим елементом Єдиного
державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань. Тобто документообіг здійснюватиметься в електронному вигляді,
визначені терміни розгляду документів для дозвільних органів (та перелік
документів, які подаються разом із заявою для отримання дозволу на спеціальне
водокористування).
Питання 2. У мене таке питання. До якого органу
фіскальної служби необхідно стати водокористувачу на податковий облік, у разі,
якщо він є структурним підрозділом підприємства та розташоване на території,
іншій, ніж головне підприємство?
Відповідь. Враховуючи припис пункту 3 частини
першої статті 66 Бюджетного кодексу України про зарахування до доходів загального
фонду обласних бюджетів 45 відсотків рентної плати за спеціальне використання
води, на податковий облік за неосновним місцем обліку необхідно брати
водокористувачів, до складу яких входять структурні підрозділи, розташовані на
територіях, інших ніж головне підприємство, тобто за місцезнаходженням водних
об’єктів, з яких здійснюється забір води.
Питання 3. Підкажіть будь ласка. Які підстави для
застосування при визначенні податкових зобов’язань з рентної плати за
користування надрами коригуючого коефіцієнту, передбаченого п.252.22 ст.252
Податкового кодексу України, а саме 0,7 за видобування корисних копалин ділянки
надр, затверджених державною експертизою на підставі звітів з геологічного
вивчення, яке виконане платником рентної плати за рахунок власних коштів?
Відповідь. Порядок обчислення податкових
зобов’язань з рентної плати за користування надрами передбачає можливість
застосування Коефіцієнту (п.252.22 ст.252 Податкового кодексу України (далі -
Кодекс) з урахуванням норм п.252.16 ст.252).
Слід зазначити, що п.252.22 ст.252 Кодексу
визначено, що критерієм застосування коефіцієнту є видобування корисних копалин
ділянки надр, затверджених державною експертизою на підставі звітів з
геологічного вивчення, яке виконане платником рентної плати за рахунок власних
коштів, крім вуглеводневої сировини.
Для підтвердження правомірності застосування
платниками рентної плати при обчисленні податкових зобов’язань коефіцієнта
необхідно подати до контролюючого органу за місцезнаходженням ділянки надр
завірені у визначеному порядку копії форми 3-гр (із зазначенням джерела
фінансування), зареєстровану у Держгеонадра у Порядку державної реєстрації
робіт і досліджень, пов’язаних із геологічним вивченням надр, затвердженому
наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 14 червня 2013
року №263, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 липня 2013 року за
№1157/23689 (із зазначенням джерела фінансування).
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Діяльність митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС
Днями в прес-центрі «МОСТ-Днепр» відбулася прес -
конференція заступника начальника митного поста – начальника відділу митного
оформлення №1 митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС Андрія
Шульгана на тему: «Діяльність митного поста «Аеропорт» Дніпропетровській
митниці ДФС».
Митний контроль та митне оформлення товарів,
предметів, що переміщуються через митний кордон України в міжнародному пункті
пропуску «Дніпро» здійснюється відділами митного оформлення №1,2 митного поста
«Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС, який було утворено у серпні поточного
року. Штатна чисельність митного поста складає 37 одиниць.
Відділ митного оформлення № 1 здійснює митний контроль
та оформлення пасажирів, багажу та ручної поклажі, що переміщуються через
митний кордон України. Відділ митного оформлення № 2 здійснює митний контроль
та оформлення вантажів, що переміщуються через митний кордон України.
У період з 13.08.2018 по 26.10.2018 року
посадовими особами митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС
здійснено митний контроль у відношенні 447 літаків та 46112 пасажирів;
оформлено 2689 митних декларації та 1632 транспортних засобів. За два с
половиною місяці поточного року до державного бюджету перераховано – 280 млн.
грн. На митному посту «Аеропорт» оформлюються товари різних найменувань та
асортименту, які надходять у Дніпропетровський регіон.
Через митний пост «Аеропорт» Дніпропетровської
митниці ДФС здійснюються на постійній основі авіа перевезення за наступними
напрямками:
Відень-Дніпро-Відень;
Тель-Авів – Дніпро - Тель-Авів.
Також, здійснюються авіа перевезення регулярними
чартерними рейсами сполученням:
Анталья – Дніпро – Анталья;
Шарм-ель-Шейх – Дніпро - Шарм-ель-Шейх.
Та окремі чартери:
Дніпро-Анкара,
Дніпро-Варшава,
Мюнхен-Дніпро,
Мілан-Дніпро та інші.
Також, Андрій Шульган зазначив, що у зв’язку із
реконструкцією злітно-посадкової полоси міжнародний аеропорт «Дніпропетровськ»
перейшов на нічний режим роботи, тобто всі рейси здійснюються виключно вночі.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
За 10 місяців 2018 року надходження до загального фонду державного бюджету
зросли на 76,8 млрд грн
Протягом січня-жовтня 2018 року до загального
фонду державного бюджету надійшло (сальдо) 588,1 млрд грн платежів, що
контролюються ДФС. Це на 15%, або на 76,8 млрд грн більше, ніж у відповідному
періоді минулого року.
До загального фонду держбюджету з початку 2018
року спрямовано 312,5 млрд грн податкових платежів, що на 16,7%, або на 44,8
млрд грн більше відповідного періоду минулого року. Індикатив Мінфіну
перевиконаний на 1,2 млрд грн.
Митних платежів у січні-жовтні до загального фонду
держбюджету перераховано у сумі 275,6 млрд грн. Це на 13%, або на 32 млрд грн
перевищує показник 10 місяців 2017 року.
У жовтні цього року до загального фонду
держбюджету забезпечено (сальдо) 62,2 млрд грн. Це майже на 24%, або на 12 млрд
грн більше надходжень жовтня минулого року. Індикатив Мінфіну перевиконаний на
3 млрд грн.
Податкових платежів до загального фонду
держбюджету у жовтні перераховано у розмірі 26,7 млрд грн. (плюс 5,3 млрд грн
до минулорічного показника), митних платежів - 35,6 млрд грн (плюс 6,6 млрд грн
).
(Інформація прес-служби ДФС України).
Мешканці Дніпропетровщини спрямували до держбюджету понад 1,2 млрд грн
військового збору
За дев’ять місяців поточного року на підтримку
української армії від платників Дніпропетровської області надійшло 1 млрд 224,5
млн грн, що на 251,1 млн. грн., або на 25,8% більше надходжень січня – вересня
2017 року.
Нагадуємо, що платниками військового збору є
фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.
Відповідальними за утримання (нарахування) і сплату (перерахування) військового
збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної
плати на користь платника податків; податкові агенти (для оподатковуваних інших
доходів із джерела їх походження в Україні).
Відтак, відповідно до норм Податкового кодексу
України оподатковується заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні
виплати. Військовий збір також стягується з виграшу в державну та недержавну
грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри. Оподаткуванню
підлягають теж доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими
договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких
відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг).
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
До уваги платників податків!
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області доводить наступне.
З метою забезпечення якісного сервісного
обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними
документами з контролюючими органами Державна фіскальна служба України
повідомила, що з 01.11.2018:
■ підписання повідомлень ДФС (квитанцій,
інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним
для накладання електронного цифрового підпису: SFS_2018_1.cer
■ зашифрування повідомлень на ДФС (звітність,
тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:
SFS_2018_2.cer.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС
України за посиланням: http://sfs.gov.ua/anonsi/19274.html
Інформація для клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області звертає увагу на наступне.
З метою гармонізації законодавства України з
Європейським союзом, враховуючи вимоги Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського
Парламенту та Ради від 23 липня 2014 року Про електронну ідентифікацію та
довірчі послуги для електронних транзакцій в межах внутрішнього ринку та про
скасування Директиви 1999/93/ЄС, Верховною Радою України 05.10.2017 прийнято
Закон України № 2155 «Про електронні
довірчі послуги», основні положення якого набирають чинності 07.11.2018.
У свою чергу Акредитований центр сертифікації
ключів ІДД ДФС(АЦСК ІДД ДФС), як кваліфікований надавач електронних довірчих
послуг, з 07 листопада 2018 року почне формувати усім своїм клієнтам виключно
кваліфіковані сертифікати. Варто зазначити, що такі сертифікати як і раніше
будуть використовуватись користувачами електронних довірчих послуг для подання
електронної звітності, організації електронного документообігу, отримання
адміністративних послуг в електронному вигляді тощо.
Разом з цим, посилені сертифікати відкритих
ключів, що були сформовані до 07.11.2018 будуть і надалі обслуговуватись АЦСК
ІДД ДФС до закінчення їх строку чинності.
Додатково: найближчим часом на інформаційному
ресурсі АЦСК ІДД ДФС (https://acskidd.gov.ua) буде розміщено нові форми
реєстраційних карток, які необхідно буде використовувати для отримання
електронних довірчих послуг починаючи з 07.11.2018.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС
України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/355055.html
Приватна частина «Електронного кабінету» розширює можливості платників для
реалізації їх обов’язків і прав у сфері оподаткування
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області звертає увагу платників, що одним з ключових завдань ДФС України
сьогодення є подальше створення комфортних умов для платників податків.
Так, зокрема, впровадження нових електронних
сервісів спрощує роботу бізнесу і забезпечує якісне обслуговування платників
дистанційно, що в свою чергу зменшує витрати часу на адміністрування податкових
платежів.
Слід зазначити, що приватна частина «Електронного
кабінету» розширює можливості платників для реалізації своїх обов’язків та прав
у сфері оподаткування в режимі on-line і включає такі сервіси:
1. Сервіс «Договір про визнання електронних
документів» надає можливість приєднання до Договору про визнання електронних
документів.
2. Сервіс «Облікові дані платника» надає доступ до
особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників;
присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про
реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ;
відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО;
інформація про книги ОРО; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про
неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки).
3. Сервіс «Перегляд звітності». За допомогою цього
сервісу можливо переглянути раніше подану податкову, пенсійну та статистичну
звітність до ДФС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на
паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.
4. Сервіс «Введення звітності». За допомогою
даного сервісу можна сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в
електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами
податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску
на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення
встановленого зразка.
5. Сервіс «Вхідні/вихідні документи» передбачає
перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій щодо
приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень,
кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабінету. Перегляд
вихідної кореспонденції передбачає доступ до надісланих користувачем документів
(крім податкової звітності, податкових накладних/розрахунків коригування).
6. Сервіс «Листування з ДФС» надає можливість
електронного листування користувача з органами ДФС (створення та направлення
платником листів до органу ДФС в довільній формі (заява, звернення, скарга,
пропозиція та ін.)) Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС
користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні
документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у
вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
7. Сервіс «Заяви, запити для отримання
інформації». Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або
F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш
популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДФС, в тому
числі:
• запит про суми виплачених доходів та утриманих
податків з Державного реєстру фізичних осіб;
• запит про отримання витягу з реєстру платників
податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР);
• запит про отримання довідки з реєстру платників
податку на додану вартість (Форма № 1-ЗДР);
• заява про видачу довідки про відсутність
заборгованості з податків і зборів;
• заява про внесення сільськогосподарського
товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (Форма № 1-РОБД);
• заява про зняття сільськогосподарського
товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації (Форма № 2-РОБД);
• реєстраційна заява платника податку на додану
вартість;
• реєстраційна заява платника податку (Форма № 1-РН);
• запит щодо стану окремого (електронного) рахунку
платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;
• повідомлення про об’єкти оподаткування або
об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма
№ 20-ОПП);
• запит про надання витягу з реєстру платників
акцизного податку з реалізації пального;
• заява про реєстрацію платника акцизного податку
з реалізації пального.
8. Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». При
зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом
на момент звернення, що містить наступну інформацію по кожному виду платежу:
орган ДФС, назва податку (платежу), платіж (код), МФО банку, бюджетний рахунок
та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату, нараховано/зменшено, сплачено
до бюджету, пеня, недоїмка, переплата, залишок несплаченої пені. Доступ до
деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку
(платежу) в розрізі проведених операцій.
Для фізичних осіб створено можливість за допомогою
платіжних систем Portmone або EasyPay сплатити податки, збори, платежі за
допомогою платіжної карти.
9. Сервіси «СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА
РП». Включає сервіси доступні в системах
електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації
пального (реєстр операцій, реєстр транзакцій, інформація про суму перевищення,
показники «D» та «Р», розрахунок показників ППІ, реєстр сум акцизного податку).
10. Сервіс «Реєстрація ПН/РК». Реєстрація
податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі
податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків
коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
11. Сервіс «ЄРПН». Доступ до даних Єдиного реєстру
податкових накладних в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи
їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі
статусів. Перегляд повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням
всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Отже, «Електронний кабінет» – це сервіс
спілкування та листування платників з органами ДФС без необхідності відвідувати
податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру
податкових накладних, зменшення паперового навантаження, зменшення часу на
отримання необхідних довідок.
Затверджено порядок надання довідки про відсутність заборгованості
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Міністерство Фінансів України наказом від 03 вересня
2018 року № 733 (далі – Наказ № 733) затвердило Порядок надання довідки про
відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено
на контролюючі органи (далі – Порядок) (зареєстровано в Міністерстві юстиції
України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554).
Порядок розроблено з метою поліпшення
обслуговування платників при наданні довідки про відсутність заборгованості з
платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі –
Довідка)
Зокрема, для отримання Довідки платник подає
відповідну заяву за вибором:
► у паперовій формі – до державної податкової
інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного
контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового
боргу. Якщо заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до
відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з
погашення податкового боргу (далі – уповноважений орган);
► в електронній формі – на адресу уповноваженого
органу через приватну частину «Електронного кабінету» з дотриманням вимог
Законів «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про
електронні довірчі послуги».
Довідка або відмова у наданні Довідки готуються
уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем
отримання заяви органом, до якого її було подано.
Надається Довідка безоплатно за вибором платника у
паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві.
Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з
дати її формування.
Наказом № 733 визнано таким, що втратив чинність,
наказ Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 567 «Про
затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків,
зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів», зареєстрований у
Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 року за № 1842/24374.
Наказ № 733 опубліковано у бюлетені «Офіційний
вісник України» від 19.10.2018 № 80.
Наказ № 733 набирає чинності з дня набрання
чинності Законом України від 05 жовтня 2018 року № 2155-VІІІ «Про електронні
довірчі послуги», але не раніше дня його офіційного опублікування, тобто
07.11.2018.
Відбулось засідання Ініціативної групи
У приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області 29
жовтня 2018 року відбулось друге засідання Ініціативної групи з підготовки до
установчих зборів для формування складу Громадської ради при ГУ ДФС у
Дніпропетровській області (далі – Ініціативна група).
Під час заходу розглянуті на предмет відповідності
та узагальнені документи від інститутів громадянського суспільства, які виявили
бажання взяти участь у проведенні установчих зборів.
У ході засідання вирішено низку інших питань
стосовно діяльності Ініціативної групи.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Викрито махінації на ремонті доріг на суму 18,02 млн гривень
Підрозділом боротьби з відмиванням доходів,
одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з
регіональною прокуратурою встановлені факти можливого привласнення бюджетних
коштів.
Так, протягом 2017 року одне з товариств з
обмеженою відповідальністю м. Дніпра на замовлення державного підприємства
виконувало поточний ремонт автомобільних доріг загального користування
державного значення.
Проведеним дослідженням встановлено, що посадові
особи зазначеного товариства з метою легалізації (відмивання) коштів здійснили
безтоварні фінансові операції з низкою підприємств, діяльність яких має наявні
ознаки "фіктивності" та характеризується невідповідністю номенклатури
придбаних та реалізованих товарів. Крім того, до офіційних документів
податкової звітності свідомо були внесені неправдиві відомості щодо
фінансово-господарської діяльності.
Загальна сума можливої легалізації (відмивання)
доходів, одержаних злочинним шляхом, склала 18,02 млн. гривень.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових
розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за
ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 209 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
E-Receipt: тестування встановило випадки невідповідності виданих споживачам
чеків електронним копіям, переданим до ДФС
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області звертає увагу на наступне.
Місяць тому ДФС України (далі – ДФС) було
впроваджено у тестовому режимі систему E-Receipt (електронний чек), яка
викликала великий інтерес з боку платників податків та громадян.
Завдяки електронному сервісу «Пошук фіскального
чека» платники мають змогу оперативно отримати інформацію про здійснені
розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного
пункту країни.
Вже встановлені випадки невідповідності отриманих
споживачами розрахункових документів при здійсненні готівкових розрахунків
електронним копіям цих розрахункових документів, які передані відповідними
реєстраторами розрахункових операцій (РРО) до ДФС України. Для з’ясування
причин такої невідповідності органами ДФС організовано проведення
контрольно-перевірочних заходів.
Переваги нового сервісу вже очевидні. Так,
аналізуючи дані чеків РРО, виробники касової техніки можуть оцінити роботу
центрів сервісного обслуговування, що обслуговують моделі, ними випущені.
Крім цього, перевірка чеку через електронний
сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС, є
запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань
під час здійснення розрахункових операцій.
Просимо споживачів у разі відсутності або
невідповідності реквізитів чеків на сервері ДФС наявному розрахунковому
документу направляти до ДФС письмові звернення із цих питань з додаванням копій
отриманих розрахункових документів для організації та проведення відповідних
контрольно-перевірочних заходів.
Крім того, у разі отримання користувачами
фіскального чеку, який викликає сумнів, вони теж можуть надіслати до ДФС
електронний лист із прикріпленим фото чеку.
Нагадаємо, що сервіс знаходиться у відкритій
частині «Електронного кабінету», доступ до якої здійснюється в режимі реального
часу (24/7/365) без ідентифікації особи за
посиланням:cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку
необхідно ввести: фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних
РРО).
Пошук електронного чеку здійснюється за його
фіскальним номером та датою.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС
України за посиланням:http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/354550.html
До уваги суб’єктів електронного декларування!
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській
області інформує, що з 01 січня 2019 року розпочнеться черговий етап
електронного декларування в Україні (е-декларування).
Слід зауважити, що 07 листопада 2018 року набирає
чинності Закон України від 05 жовтня 2018 року № 2155-VІІІ «Про електронні
довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), а Закон України від 22 травня 2003 року
№ 852-IV «Про електронний цифровий підпис» із змінами втрачає чинність. Це
потрібно врахувати при отриманні послуг електронного цифрового підпису (далі –
ЕЦП) .
Так, п. 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що
ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування
кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її
особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими
документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи,
відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про
документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи
спеціальний статус особи.
Отже, починаючи з 07.11.2018 отримати послуги з
формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч.
посвідченою нотаріально) буде неможливо.
Разом з тим п. 5 розділу VII Закону № 2155
визначено, що електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого
ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про
електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються
користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами
електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як
кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного
підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але
не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Звертаємо увагу, що з метою завчасної підготовки
до чергового етапу е-декларування в Україні потрібно перевірити:
- адресу електронної поштової скриньки, яка
вказана у вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій
осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
(далі — Реєстр);
- термін дії та працездатність вашого ЕЦП для
роботи з Реєстром.
Виконавши запропоновані дії, це дозволить
суб’єктам електронного декларування завчасно підготуватись до чергового етапу
е-декларування в Україні, чим полегшить роботу з Реєстром.
Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській
митниці ДФС
Кількість електронних митних декларацій (далі –
ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу у т.ч. у
відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій
складає у вересні 2018 року 12888 шт. (99,7%).
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року
(з 01.09.2017 по 30.09.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД
збільшився на 0,8 % та складає 99,7%.
Також у порівнянні з серпнем 2018 року у вересні
2018 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,2% та
складає 99,7%.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
ДО УВАГИ
ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!
Наказом ДФС України від 12 липня
2018 року №445 затверджено перелік управлінь, які утворені на правах
відокремлених підрозділів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області,
у тому числі Нікопольське.
Запрошуємо платників податків
Нікопольського регіону для отримання адміністративних послуг та при листуванні
звертатися до вищевказаного управління.
Нікопольське управління, яке
утворене на правах
відокремленого підрозділу ГУ
ДФС у Дніпропетровській області
№ з/п |
Назва |
Адреса |
1 |
2 |
3 |
Головне управління ДФС у Дніпропетровській
області |
||
1 |
Нікопольське управління |
53210, Дніпропетровська обл., м. Нікополь,
просп. Трубників, 27 |
1.1. |
Нікопольська
ДПІ |
53210,
Дніпропетровська обл., м. Нікополь, просп. Трубників, 27 |
1.2. |
Марганецька ДПІ |
53400,
Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Травнева, 11 |
https://inter.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя 06.11.2018 16:51 |