Новини Марiупольської ОДПІ
Свыше полмиллиарда гривен уже поступило в местные бюджеты
от владельцев и арендаторов земель Донетчины
За семь месяцев 2018 года местные бюджеты Донецкой области получили 505,3 млн гривен платы за землю. Большая часть поступлений получена от юридических лиц, которые перечислили 430,1 млн грн земельного налога и арендной платы за земли государственной и коммунальной собственности. В свою очередь, физические лица перечислили 75,2 млн гривен.
В этом году в формировании местных бюджетов по показателю наибольших поступлений плата за землю занимает второе место, уступив налогу на доходы физических лиц. По результатам января-июля текущего года общий удельный вес платы за землю в поступлениях местных бюджетов составляет 8,5 процентов.
По территориальной принадлежности наибольшие поступления налога за землю уплачены за земли г.
Мариуполя - свыше 133 млн грн, землепользователи Добропольского района пополнили бюджет на 58,2 млн грн, г.
Краматорск - на 57 млн гривен.
Фискальная служба Донетчины напоминает, что начисления сумм налога за землю физическим лицам было проведено контролирующими органами по месту нахождения земельного участка до 1 июля 2018 года. Налог физическими лицами уплачивается в течение 60 дней со дня вручения налогового уведомления-решения.
Права громадян, передбачені Законом України «Про звернення громадян»
Маріупольська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі – Закон), кожен громадянин має право отримувати необхідну інформацію на підставі письмових звернень, звернень надісланих з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення), усних звернень викладених на особистому прийомі. У відповідності до вимог статті 5 Закону, у зверненні має бути зазначено прізвище, імя, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. При цьому, відповідно до абзацу третього пункту 5 розділу II Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (зі змінами), електронне звернення, надіслане без використання електронного цифрового підпису повинно мати вигляд сканкопії або фотокопії з підписом заявника із зазначенням дати. За умови дотримання вищезазначених норм Закону, громадяни можуть звертатися із письмовими заявами з питаннями, які належать до компетенції Маріупольської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області за адресою: 87549, м. Маріуполь, вул. А.Куїнджі, 93 або на електронну адресу: Dn19.official@sfs.gov.ua.
Маріупольська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новини Маріуполя Новости Донецка Новости Краматорска
30.08.2018 11:27