Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

За півроку місцеві бюджети Дніпропетровщини одержали майже на 2 мільярди гривень більше ніж торік

«Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – червень 2018 року склали 11 мільярдів 558,3 мільйони гривень, що на 20,7%, або на 1 мільярд 983,0 мільйони гривень більше рівня 2017 року», - повідомила виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Вона також зазначила, що більше половини надходжень в місцеві скарбниці регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб. Його сума склала 6 мільярдів 615,8 мільйонів гривень. Це на 1 мільярд 459,4 мільйони гривень більше фактичних надходжень першого півріччя минулого року.

Наступною за фінансовою потужністю складовою доходів місцевих бюджетів області є плата за землю. Власники землі та землекористувачі сплатили у розмірі 1 мільярд 828,8 мільйонів гривень.

Ще одним важливим джерелом доходів місцевих громад Дніпропетровщини є єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва. Так, протягом шести місяців цього року до кошиків місцевих бюджетів області від суб’єктів господарювання надійшло 1 мільярд 47,9 мільйонів гривень єдиного податку, що на 231,4 мільйони гривень більше минулорічних надходжень.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Представники ГУ ДФС у Дніпропетровській області в ефірі телебачення Дніпропетровщини: «Актуальні питання щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»

Обговорення актуальних питань щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, йшлося під час програми «Грані» Дніпропетровського 34-го телеканалу.

У програмі прийняли участь начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов та начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.

Під час відповідей на актуальні питання спікери зазначили, що за перше півріччя поточного року надходження з податку на нерухомість від юридичних та фізичних осіб по Дніпропетровській області склали 146 мільйонів гривень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 58 мільйонів гривень, або на 66 відсотків.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з нормами Податкового кодексу України – є одним з видів податку на майно і відноситься до місцевих податків.

Так, порядок його нарахування та сплати визначено статтею 266 Податкового кодексу України. Платниками податку є фізичні і юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. Житлова та нежитлова нерухомість є об’єктом оподаткування. Базою оподаткування є загальна площа об’єкту житлової або нежитлової нерухомості, у тому числі його частка.

При розрахунку зазначеного податку передбачені пільги:

а) для квартири/квартир, незалежно від їх кількості – пільга 60 кв. м;

б) для житлового дому/домів незалежно від їх кількості – 120 кв. м;

в) для змішаних типів об’єктів житлової нерухомості – пільга 180 кв. м.

Для власників – фізичних осіб у випадку, якщо загальна площа квартири перевищує 300 кв. м, будинок – 600 кв. м, або різноманітних об’єктів – 900 кв. м пільга не надається.

Також, пільга не надається по об’єктах житлової нерухомості, які використовуються їх власниками з метою отримання доходу (здаються в оренду, лізинг, використовуються в підприємницькій діяльності).

У разі несплати платником зазначеного податку протягом 60 днів з моменту отримання податкового повідомлення-рішення передбачені штрафні санкції:

- при затримці до 30 календарних днів – 10 відсотків погашеної суми боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів – 20 відсотків погашеної суми боргу.

За порушення термінів сплати платнику прямує податкова вимога з вказівкою суми боргу.

В ході обговорення було акцентовано, що з метою отримання податкового повідомлення-рішення про сплату податку громадянин зобов’язаний протягом місяця після зміни місця своєї реєстрації повідомити про такі зміни контролюючий орган, де він поставлений на облік, подавши заяву за формою №5ДР.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про реалізацію пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій

Про Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок) йшла мова на прес-конференції начальника Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимира Джавуна.

«Так, бізнес очікують зміни щодо РРО, які дозволять спростити та здешевити процес, а також покращити умови ведення господарської діяльності» - зазначив Володимир Джавун.

З 19.06.2018 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472, якою затверджено відповідний Порядок.

Порядком передбачено, що учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, зокрема удосконалених комп’ютерно-касових систем, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.

Інноваційна система реєстрації та обліку РРО – e-Receipt, розроблена ДФС України, передбачає оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони) без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Ця система передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС України, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом». Всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування.

Додатково повідомляємо, що постанова № 472 опублікована в «Урядовому кур’єрі» від 19.06.2018 № 114, а також розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/postanovi-kabinetu-ministr/72935.html

 

Роботодавці Нікопольського регіону перерахували 294,4 мільйони гривень єдиного внеску

За перші півроку 2018 року роботодавці та самозайняті особи Нікопольського району перерахували 294,4 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 22,1 відсоток або на 53,3 мільйони гривень. Про це повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 2018 року фізичні особи-підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерських господарств зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом.

 

Стан розгляду звернень громадян за січень-червень 2018 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ надійшло 1 письмове звернення громадянина. Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні послуги понад 13 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-червень поточного року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних послуг звернулось понад 13 тисяч платників.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (6339) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (3000). Також зареєстровано 548 платників єдиного податку, надано 879 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 744 книги обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 762 книги обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

Електронна звітність: порядок припинення дії договору про визнання електронних документів за ініціативи підписувача

Нікопольська ОДПІ нагадує, що згідно з п. 14 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок), дія договору про визнання електронних документів (далі – Договір) та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо електронного цифрового підпису припиняється, зокрема за ініціативи підписувача заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору) (керівника), поданої з дотриманням передбаченої п. 15 розділу ІІІ Порядку процедури.

Пунктом 15 розділу ІІІ Порядку визначено, що заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (далі – Заява про припинення дії Договору) за формою згідно з додатком 3 до Порядку подається до контролюючого органу (визначеного відповідно до п. 5 розділу ІІІ Порядку) безпосередньо підписувачем Заяви про приєднання до Договору (керівником) із пред’явленням документа, що посвідчує особу, або уповноваженим представником.

Якщо Заява про припинення дії Договору подається представником адресата, до неї долучається оригінал або належним чином оформлена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 15 розділу ІІІ Порядку).

Відповідно до п. 16 розділу ІІІ Порядку Договір вважається припиненим у день настання однієї з подій, зазначених у п. 14 розділу ІІІ Порядку.

Довідково: переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»: www.acskidd.gov.ua/r_kor.

Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС. Переглянути Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»: https://acskidd.gov.ua/reglament.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Оперативним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинено діяльність конвертаційного центру

В рамках операції «Рубіж-2018» внесено відомості в ЄРДР за ч. 1 ст. 205 КК України стосовно посадових осіб підприємства м Дніпра.

Проведеними розшуковими і перевірочними заходами встановлено підприємство-імпортер, яке як платник податків, знаходилося в м. Києві та використовувало схему діяльності центру мінімізації митних платежів. Суть схеми полягала у використанні товарів прикриття, а саме імпортувалися товари широкого споживання, по кожній митної декларації декларувалася велика кількість товарних позицій, що розрізняються за ваговими і ціновими характеристиками, з різним податковим навантаженням. У той же час реалізація ввезеного товару декларувалася не в повному обсязі. В результаті були неправомірно сформовані суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ в розмірі 52,7 млн. грн.

З метою подальшого незаконного формування податкового кредиту з ПДВ підприємствам транзитно-конветраційних груп і реального сектора економіки вказане підприємство перереєстрували в м Дніпро - змінили адресу реєстрації, директора та засновника.

З метою попередження поширення схемного податкового кредиту, упередження нанесення державі збитків у вигляді несплати податків, на підставі постанови суду у кримінальному провадженні накладено арешт на активи підприємства - суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ на загальну суму 52,7 млн. грн.

В даний час проводяться слідчі дії щодо осіб, причетних до скоєння кримінального злочину з метою пред'явлення підозри за статтями 28, 191, 205, 366 КК України.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 10.07.2018 вийшло оновлення спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.26.9.0.

Перелік змін та доповнень (версія 1.26.9.0) (станом на 10.07.2018)

Внесення змін до існуючих документів:

1. У зв’язку зі зміною електронних форматів і для забезпечення приймання та автоматизованої обробки фінансової звітності банків, яка є додатком до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств та її невід’ємною частиною, відповідно до п. 46.2 ст. 46 розділу І Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, внесено зміни до документів:

► J0902203 – Звіт про фінансовий стан (Баланс);

►J0902303 – Звіт про прибутки і збитки та інший сукупний дохід (Звіт про фінансові результати);

► J0902603 – Звіт про зміни у власному капіталі (Звіт про власний капітал);

► J0902703 – Звіт про рух грошових коштів за прямим методом;

► J0902803 – Звіт про рух грошових коштів за непрямим методом;

► J0903701 – Проміжний скорочений звіт про прибутки і збитки та інший сукупний дохід (Звіт про фінансові результати).

2. Для форм J0112816, J0152816, J0182804 «Додаток ТЦ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» в графі 2 таблиці надано можливість зазначити код нерезидента.

3. З метою повної реалізації вимог наказу Міністерства фінансів України від 23.03.2018 № 381 внесено зміни до наступних документів:

► F0200420, J0200520 – Додаток 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)»;

► F/J 0215220 – Додаток 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)».

Інформація розміщена на офіційному  веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Чверть опитаних платників відзначили зниження рівня корупції в органах ДФС

У 2018 році за ініціативи Головного управління внутрішньої безпеки ДФС проведено інтерактивне анкетування платників податків, щоб вивчити загальне ставлення суб'єктів господарської діяльності до проблем корупції. Крім того, виявити поширеність корупції в органах Державної фіскальної служби.

Це дослідження має моніторинговий характер, тому його результати надали можливість дослідити зрушення, які відбулись впродовж 2017 року (попереднє опитування проводилось у травні-червні 2017 року).

В анкетуванні взяли участь 4780 платників, з яких 3062 – юридичні особи та 1718 – фізичних осіб.

Переважна кількість респондентів (53%) – суб’єкти господарської діяльності, період діяльності яких становить понад 10 років.

Решта – платники податків, з періодом ведення господарської діяльності до 10 років (до 1 року – 6%, від 1 до 5 років – 21%, від 5 до10 років – 20%).

За результатами дослідження 45% респондентів відповіли, що ніколи не стикалися з проблемними ситуаціями при спілкуванні із працівниками органів ДФС під час здійснення господарської діяльності.

На запитання щодо рівня корупції в органах ДФС 25% респондентів вказали на його зниження.

Відповідаючи на питання: «Які фактори більш за все впливають на корупційні прояви в податковій та митній сферах?», переважна більшість платників (35%) повідомили про те, що вважають основною причиною загальний рівень корупції у державних структурах країни.

Ще 21% платників відповіли, що таким фактором є недосконала система оподаткування. Крім того, 15% опитаних платників вважають недостатніми покарання за корупційні дії та 5% вказують на недосконалу процедуру підбору кадрів до органів доходів і зборів.

Наразі 12,6% платників визнали, що відсутність стимулюючих чинників (зарплата, соціальне забезпечення тощо) для працівників органів ДФС є одним з корупційних чинників.

Також суб’єкти господарської діяльності здійснили оцінку рівня корупції в органах ДФС за 10-бальною шкалою, де найвищий показник – абсолютна корупція, найнижчий – її відсутність. В цілому частка платників, які оцінили рівень корупції вище середнього (від 5 до 10), знизилась, натомість кількість респондентів, які зазначили про рівень корупції нижче середнього, – зросла.

У ході опитування отримано відповіді на запитання щодо дій платників, якщо посадова особа органів ДФС у них вимагатиме неправомірну вигоду (хабар). Це питання важливе для того, щоб з’ясувати, наскільки суб’єкти господарювання готові (хоча б у намірах) активно протистояти та боротися з корупцією.

Так, кількість платників, готових одразу дати неправомірну вигоду склала 4%, тобто значно менше тих, хто відразу відмовиться від «вирішення» свого питання шляхом надання неправомірної винагороди. Таких респондентів 36%.

Водночас переважна більшість суб’єктів господарської діяльності налаштована відстоювати свої права у випадку вимагання неправомірної винагороди, зокрема звертатись зі скаргами про протиправні дії працівників ДФС на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» (19,6%), до підрозділів внутрішньої безпеки ДФС (9%), до правоохоронних органів (7%), до керівництва ДФС (6%), а також до засобів масової інформації (4%).

Проведене дослідження засвідчило, що діяльність Державної фіскальної служби України спрямована на упередження, профілактику корупційних проявів, а також протидію корупції шляхом документування кримінальних, адміністративних та інших правопорушень у сфері службової діяльності. Всі ці чинники сприяли зменшенню рівня корупції та покращенню громадської думки про діяльність органів доходів і зборів.

Державна фіскальна служба України надалі вживатиме заходи щодо системного упередження та профілактики корупційних проявів, виявлення та ліквідації причин і умов їх існування, а також забезпечення ефективного захисту процесу наповнення Державного бюджету України від корупційних проявів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ТОП-5 спроб ввезення транспортних засобів за заниженою вартістю

Останнім часом митниці ДФС фіксують зростання спроб ввезення luxury-автівок із заявленою вартістю, яка значно менша від реальної суми. Завдяки співпраці українських митників з іноземними колегами такі порушення вдається оперативно виявляти та упереджувати несплату до бюджету значних сум митних платежів.

Наводимо ТОП-5 спроб ввезення транспортних засобів за заниженою вартістю.

Так, працівниками Волинської митниці ДФС встановлено незаконне ввезення громадянином України автомобіля марки Lamborghini Huracan Coupe, 2017 року виготовлення, із заявленою фактурною вартістю 71 200 євро. Однак відповідно до отриманих документів від митних органів Федеративної Республіки Німеччини вартість вищевказаного автомобіля становить 193000 євро.

За цим фактом Волинською митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ст. 483 МКУ. Сума недоборів митних платежів приблизно становить 2,3 млн. грн.

Заниження вартості виявлено і під час проведення митного оформлення товару «автомобіль легковий марка MERCEDES-BENZ модель V-KLASSE», 2017 року виготовлення. Згідно з інвойсом фактурна вартість автівки – 12 000 Євро. Для підтвердження заявленої суми Волинською митницею ДФС було направлено лист до митних органів Німеччини. У відповідь було отримано копію митної декларації митних органів Німеччини, відповідно до якої здійснено експорт транспортного засобу «MERCEDES-BENZ модель V-KLASSE» вартістю – 48 500 Євро.

За вказаним фактом складено протокол про ПМП заст.483 МКУ. Сума недоборів митних платежів приблизно становить 0,5 млн. грн.

Майже на 25 тис. Євро занизив вартість своєї автівки MERCEDES-BENZ модель V-KLASSE, 2016 року виготовлення, інший громадянин. Відповідно до наданого ним інвойсу фактурна вартість вказаного транспортного засобу складає 23 900 Євро.

Однак у отриманому на запит українських митників листі митних органів Німеччини зазначалося інша вартість цього автомобіля - 48 500 Євро.

За вказаним фактом складено протокол про ПМП за ст. 483 МКУ. Сума недоборів митних платежів становить приблизно 0,5 млн. грн.

На Львівській митниці ДФС заниження вартості було виявлено під час проведення митного оформлення автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель G 350 D, 2018 року виготовлення. Його фактурна вартістю згідно з  інвойсом – 49 000 Євро.

Однак відповідно до отриманих документів від митних органів Федеративної  Республіки Німеччини вартість вищевказаного  автомобіля становить 84 500 Євро.

За вказаним фактом складено протокол про ПМП заст. 483 МКУ. Транспортний засіб вилучено та передано на відповідальне зберігання. Сума недоборів митних платежів становить приблизно 0,9 млн. грн.

Закарпатськими митниками аналогічне порушення виявлено під час проведення митного оформлення автомобіля  марки BMW модель 730 DXDrive. Фактурна вартістю згідно з інвойсу – 31 500 Євро.

Однак, як з’ясувалося, реальна вартість цієї автівки складала 47 600 Євро. Саме така сума була зазначена в копії декларації митних органів Німеччини, надісланої у відповідь на запит українських митників.

За вказаним фактом складено протокол про ПМП заст.483 МКУ. Сума недоборів митних платежів становить приблизно становить 0,5 млн. грн.

Отже, лише за п’ятьма вказаними фактами заниження митної вартості ввезених громадянами транспортних засобів сума недоборів митних платежів становить приблизно 5 млн. грн. Усі транспортні засоби вилучені.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

На реконструкцію доріг буде спрямовано 1 млрд 785 млн грн додаткових надходжень митних платежів

У січні – червні 2018 року додаткові надходження митних платежів, які у рамках експерименту мають бути спрямовані  на реконструкцію доріг, складають 1 млрд 785 млн грн.

Нагадаємо, що експеримент з фінансового забезпечення реконструкції та поточного ремонту автомобільних доріг триває з вересня 2015 року. Відповідно до нього 50% від суми перевиконання щомісячних планових митних платежів (мито, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів, податок на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів) направляється у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів.

Спочатку пілотний проект проводився в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях. Минулого року участь в експерименті взяли всі митниці ДФС. На поточний рік експеримент було подовжено.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Розроблено спільний алгоритм дій з реалізації експерименту щодо протидії ухиленню від сплати митних платежів

Державна фіскальна служба України та Нацполіція розробили спільний алгоритм дій для реалізації експерименту щодо протидії ухиленню від сплати митних платежів.

Механізм містить два блоки: порядок доступу та цілодобового перебування представників МВС у зонах митного контролю (ЗМК) і можливості використання Автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор-2006».

Суть першого розділу полягає в наступному:

посадові особи державних органів, у цьому випадку мова йде про представників Нацполіції, перебувають в зонах митного контролю з дотриманням режиму такої зони та з письмового дозволу начальника митного поста, а в пунктах пропуску через державний кордон – також ще й за погодженням з начальником відповідного органу Держприкордонслужби;

Нацполіція письмово повідомлятиме митниці (за кожною буде закріплений координатор) про наявність оперативної інформації щодо можливих випадків переміщення товарів з порушенням норм законодавства;

підставою для проведення огляду (переогляду) вантажів, транспортних засобів є письмове доручення у рамках кримінального провадження (вичерпний перелік підстав закріплений у постанові Кабміну від 23 травня 2012 року № 467);

при проведенні огляду (переогляду) за ініціативи правоохоронних органів застосовуватимуться засоби фото- та відеофіксації;

в акті про проведення огляду (переогляду) будуть міститися дані про осіб, які були присутні під час його проведення, та їх підписи.

Що стосується другого блоку алгоритму дій, то між ДФС та МВС буде укладена спільна угода про надання доступу до Автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор-2006».

Крім того, фіскальна служба вже отримала перелік посадових осіб Нацполіції, яким буде надано право перебувати в зонах митного контролю. До кінця тижня цей перелік буде переданий до митниць.

Отже, механізм спільних дій передбачає реагування виключно в рамках діючого законодавства. Дії правоохоронців не перешкоджатимуть митному оформленню та не призведуть до необгрунтованих затримок. Всі рішення будуть спрямовані на виявлення порушень митних правил і контрабанди.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Результати першого місяця опитування щодо відкритих даних Державної фіскальної служби України

ДФС з 11.06.2018 року розпочала проведення опитування серед аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськості та ЗМІ щодо наборів даних, які ДФС оприлюднює у формі відкритих даних відповідно до вимог ст.101Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зі змінами.

Протягом місяця (період з 11.06.2018 по 11.07.2018) участь в опитуванні взяли понад 1 700 респондентів, що свідчить про «трендовість» відкритих даних ДФС серед громадськості, яка підтверджується результатами опитування.

Більше 97% респондентів задоволені регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua).

Майже 95% респондентів вважає, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС, є корисними.

Більше 94% респондентів вважає, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є більш зручним способом отримання інформації, ніж надсилання письмових запитів.

Більше 93% респондентів зазначили, що завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних здійснюють з розділу «Відкриті дані» тестова версія офіційного веб-порталу ДФС (sfs.gov.ua).

93% респондентів вважає Реєстр платників податку на додану вартість пріоритетним набором даних у формі відкритих даних.

81% респондентів вважають, що доцільно в Електронному кабінеті розміщувати інформацію про стан оновлення наборів даних у формі відкритих даних на інформаційних ресурсах.

ДФС продовжує здійснювати опитування і запрошує громадськість взяти в ньому участь (sfs.gov.ua/opros2).

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Адвокатське бюро має право обрати спрощену систему оподаткування

Адвокатська діяльність регулюється Законом України від 05.07.2012 № 5076-VI «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 5076).

Так, адвокатське бюро є юридичною особою, створеною одним адвокатом, і діє на підставі статуту (частина перша ст. 14 Закону № 5076).

Пунктом 291.3 ст. 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що юридична особа може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу ХІV ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному главою 1 розділу ХІV ПКУ.

Згідно з пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкта господарювання, зазначеного в абзаці першому пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 ПКУ.

До третьої групи платників єдиного податку, зокрема належать юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.

Нормами п. 291.5 ст. 291 ПКУ визначено види діяльності, що не дають права суб’єктам господарювання бути платниками єдиного податку першої – третьої груп. На юридичну особу – адвокатське бюро норми п. 291.5 ст. 291 ПКУ не поширюються.

Отже, адвокатське бюро як юридична особа може обрати або перейти на спрощену систему оподаткування зі сплатою єдиного податку за умови відповідності вимогам, встановленим глави 1 розділу ХІV ПКУ.

 

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій складає у червні 2018 року 12461 шт. (99,6 %).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.06.2017 по 30.06.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,6 % та складає 99,6%.

Також, у порівнянні з травнем 2018 року у червні поточного року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,6 % та складає 99,6%.

 

Відбулось засідання робочої групи Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області

В приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області 18 липня 2018 року відбулось засідання робочої групи Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Під час засідання обговорювались актуальні питання в організації роботи центрів обслуговування платників при ДПІ (ОДПІ) Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ЦОП). Надано пропозиції щодо удосконалення та покращення роботи ЦОПів.

У ході засідання вирішено низку інших питань стосовно діяльності Громадської ради.

 

Таблиця даних платника ПДВ: порядок заповнення

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 29 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок № 117), платник ПДВ має право подати до ДФС України таблицю даних платника ПДВ (далі – Таблиця) за встановленою формою згідно з додатком 3 до Порядку № 117.

Відповідно до п. 30 Порядку № 117 у Таблиці зазначаються:

► у графі «Код згідно з КВЕД ДК 009:2010» – види економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010). При цьому цей код потрібно вказувати в кожному рядку;

► у графі «Код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 (придбання (отримання) товарів/послуг)» – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі – ДКПП), що на постійній основі придбаваються (отримуються) платником ПДВ. Кожний код УКТ ЗЕД (що відповідає певному товару) зазначається в окремому рядку навпроти рядка, у якому зазначений вид діяльності;

► у графі «Код згідно з УКТ ЗЕД/ДКПП 016-2010 (постачання (виготовлення) товарів/послуг» – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП, що на постійній основі постачаються (виготовляються) платником ПДВ.

Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання (виготовлення) в одному рядку Таблиці не допускається.

Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 до 14 символів.

Після подання Таблиці, надалі при складанні ПН/РК, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці. Якщо в Таблиці коди будуть вказані на рівні 4 перших цифр, а в ПН/РК – на рівні 12 цифр, то реєстрація такої ПН/РК буде призупинена.

Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника ПДВ права навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

Платник ПДВ має право подати Таблицю без наявності факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пунктом 31 Порядку № 117 визначено, що Таблиця подається із поясненням, в якому зазначається діяльність, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ.

 

До уваги платників ЄСВ!

Нікопольська ОДПІ інформує, що ДФС України у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від  15.05.2018 № 511, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 11.06.2018 № 692/32144 (далі – наказ Мінфіну № 511), яким затверджено зміни, внесені до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 № 435 (далі – наказ Мінфіну № 435), повідомила наступне.

Частиною четвертою ст. 8 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами і доповненнями визначено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) визначається цим Законом, у частині адміністрування – Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.

Відповідно до п. 46.6 ст. 46 ПКУ у разі якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З огляду на зазначене, звітність за липень 2018 року подається у серпні 2018 року за формами, затвердженими наказом Мінфіну № 435.

Таким чином, звітність за новими формами, затвердженими наказом Мінфіну   № 435 у редакції наказу Мінфіну № 511, подаватиметься платниками ЄСВ, починаючи з 01.09.2018.

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

23.07.2018 14:17