Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Протягом І півріччя 2018 року платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 52-х мільярдів гривень

З початку 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено у бюджети всіх рівнів (із врахуванням ДУ Офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 45 млрд. 610,9 млн. грн., що на 10 млрд. 845,3 млн. грн. перевищує показник відповідного періоду минулого року. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж шести місяців 2018 року спрямовано 34 млрд. 52,6 млн. грн., що на 8 млрд. 862,3 млн. грн. (або на 35,2%) більше надходжень січня - червня минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 11 млрд. 558,3 млн. грн. Це на 1 млрд. 983,0 млн. грн. (або на 20,7%) більше фактичних надходжень І півріччя 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у першій половині поточного року зібрано 6 млрд. 500,5 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 1 млрд. 175,0 млн. грн. (або на 22,1%).

 

«Огляд судової практики з розгляду судових спорів» - тема прес-конференції в ІА «Мост-Днепр»

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась прес-конференція на тему: «Огляд судової практики з розгляду судових спорів» за участі начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана.

У ході прес-конференції Олег Басан розглянув питання, що стосуються визнання недійсними податкових повідомлень - рішень про застосування штрафних санкцій: за порушення митного, валютного законодавства, законодавства про РРО, обіг готівки; про застосування штрафних фінансових санкцій або донарахування плати за землю, транспортного податку та податку на нерухомість.

«У порівнянні з 2017 роком, кількість справ, які перебувають на розгляді у судових інстанціях у 2018 році зменшилися - по кількості на 1282 справи та на суму 2,6 млрд. гривень. Із загальної кількості справ більшу частину, а саме 81% від кількості та 77,4% від суми складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень. Всього подано до суду станом на 01.06.2018 таких справ 304 на суму 322,6 млрд. гривень.

Найбільша питома вага спорів, які розглядає суд щодо визнання недійсними податкових повідомлень - рішень, є встановлення контролюючим органом факту нереальності господарських операцій», - підсумував начальник юридичного управління ГУ ДФС області.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Власники нерухомості Нікопольського регіону поповнили місцеві бюджети на 8,4 мільйони гривень

За січень-червень 2018 року власники нерухомості м. Нікополь, Покров, Марганець, Нікопольського району та смт Томаківка перерахували до місцевих бюджетів 8,4 мільйони гривень, що на 48 відсотків або на 2,7 мільйонів гривень більше надходжень аналогічного періоду 2017 року.

– Лідерами зі сплати податку на нерухомість є власники майна-юридичні особи, вони перерахували 6,9 мільйони гривень, що на 24,8 відсотки або на 1,4 мільйони гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Фізичні особи сплатили 1,5 мільйонів гривень, – повідомив в.о. начальника Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Нагадуємо, що платники-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до фіскальних органів за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Про суму нарахованого податку на нерухоме майно громадян-фізичних осіб повідомляють фахівці фіскальної служби за місцем податкової адреси таких фізичних осіб. Громадяни мають право звернутися до органу ДФС за місцем реєстрації та провести звірку даних. Однак, зробити це необхідно протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення, адже по завершенню цього терміну до моменту сплати податку буде нарахована пеня.

 

До місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло майже 629 мільйонів гривень

За шість місяців місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали 628,7 мільйонів гривень податків. Як повідомив в.о. начальника Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, минулорічні надходження перевищено на 135,5 мільйонів.

Майже 64,5 відсотків від загальної суми забезпечено від сплати податку на доходи фізичних осіб – 405,8 мільйонів гривень. Зростання до рівня минулого року склало 92,7 мільйонів гривень.

Власники землі та землекористувачі сплатили 113,2 мільйони гривень, що на 13,3 млн грн більше ніж за аналогічний період минулого року. Суб'єкти підприємництва забезпечили майже 52,6 мільйони гривень єдиного податку, що на 12,8 мільйони більше, ніж торік.

 

Підсумки кампанії декларування – 2018 на Дніпропетровщині: бюджет отримає понад 100 мільйонів гривень

За результатами цьогорічної деклараційної кампанії громадянами та фізичними особами Дніпропетровщини, які провадять незалежну професійну діяльність, подано 42 246 декларацій про майновий стан і доходи, що на 458 декларацій більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 2 млрд 793,1 млн грн, що на 361,2 млн грн більше, ніж у минулому році. До сплати нараховано 91,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 12,2 млн грн військового збору.

Серед декларантів є й мільйонери. Доходи в розмірі понад 1 мільйон гривень задекларували 238 громадян з загальною сумою задекларованих доходів 1 млрд 342,7 млн гривень. Суми задекларованих ними зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору складають відповідно 32,9 млн грн та 3,6 млн гривень.

На сьогодні до бюджету вже надійшло 46,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 7,6 млн грн військового збору.

Також нагадуємо платникам податків, що суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій річній декларації, необхідно сплатити до 1 серпня 2018 року.

Попри завершення деклараційної кампанії, ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2017 року. На сьогодні вже 5 663 мешканці Дніпропетровщини скористалися такою можливістю. Задекларована сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню на розрахункові рахунки платників, склала 10,3 млн гривень.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Дніпропетровська митниця ДФС: 10 млрд. 160,5 млн. грн. перераховано до Державного бюджету протягом І півріччя 2018 року

У І півріччі 2018 року Дніпропетровська митниця ДФС скерувала до Державного бюджету України митних платежів у сумі 10 160,5 млн. грн., що на 12,5%, або на 1 127,9 млн. грн. більше, ніж у І півріччі 2017 року.

Показник середньоденних надходжень становив 84,1 млн. грн., що на 12,5%, або на 9,3 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня-червня минулого року.

На надходження платежів у січні-червні 2018 року вплинуло збільшення податків від митного оформлення вугілля, насіння соняшнику, збірних будівельних конструкцій, полі ацетатів, уранового оксидного концентрату.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Припинення схеми ухилення від сплати податків у сфері обігу тютюнових виробів

Управлінням внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з Управлінням захисту економіки Національної поліції в Дніпропетровській області та прокуратурою Дніпропетровської області 26.06.2018 проведено заходи з припинення незаконної діяльності в сфері обігу та реалізації тютюнових виробів.

У ході реалізації матеріалів кримінального провадження проведено 9 обшуків складських приміщень зберігання тютюнових виробів, які належать реалізаторам тютюнових виробів в Дніпропетровській, Харківській, Запорізькій Черкаській областях.

У ході обшуків вилучено понад 37000 пачок цигарок на загальну суму понад 1 млн. грн., не облікованої готівки на суму 954 тис. грн., накладено арешти на 18 розрахункових рахунків вищевказаних підприємств в 7 банківських установах. Встановлено відсутність тютюнових виробів на складських приміщеннях зазначених підприємств, що суперечить податковій звітності.

Відповідно податковій звітності, нереалізований залишок тютюнових виробів складає в сумі понад 1,2 млрд.грн. Фактично зазначені залишки реалізовані за готівку, а сформований податковий кредит від постачальників, реалізований в адресу підприємств, які здійснюють продаж фіктивного схемного податкового кредиту використовуючи підміну виду товару при реєстрації податкових накладних.

В рамках вищевказаного провадження прокуратурою Дніпропетровської області ініційовано проведення фактичних перевірок, за результатами яких ГУ ДФС у Дніпропетровській області зафіксовано відсутність залишку тютюнових виробів в місцях зберігання.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Заходи Дніпропетровської митниці ДФС щодо запобігання корупції

В рамках повноважень сектору з питань запобігання та виявлення корупції Дніпропетровської митниці ДФС (далі - Сектор) впродовж І півріччя 2018 року в структурних підрозділах Дніпропетровської митниці ДФС постійно проводяться додаткові навчання щодо профілактики й попередження корупційних проявів та правопорушень.

Актуальні теми розглянуті серед особового складу:

- «Фінансовий контроль»;

- «Дисциплінарна, адміністративна або кримінальна відповідальність за порушення вимог антикорупційного законодавства»;

- «Обмеження щодо одержання подарунків»;

- «Додаткові заходи здійснення фінансового контролю».

З червня 2018 року Сектором проводиться:

- службове розслідування для виявлення причин та умов, що можливо призвели до вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК;

- тематична перевірка дотримання посадовими особами Дніпропетровської митниці ДФС вимог Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції».

Відкрито дисциплінарне провадження по факту щодо виникнення  потенційного конфлікту інтересів.

На звернення посадових осіб Дніпропетровської митниці ДФС надається методична та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

У Дніпрі припинено незаконне виробництво фальсифікованого алкоголю

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області, припинили діяльність підпільного цеху з незаконного виробництва алкогольної продукції – сидру та елю.

В рамках проведення операції «Акциз-2018» та розслідування кримінального провадження за ч.2 ст. 204 КК України, під процесуальним керівництвом прокуратури Дніпропетровської області,  встановлено громадянина, який налагодив у промисловому приміщенні незаконне виготовлення, з недоброякісної сировини, та подальший збут зазначеної продукції.

Обладнання, яке використовувалось у виробництві, дозволяло виготовляти понад 2000 літрів продукції на добу. Збут фальсифікату був налагоджений через оптові склади та мережу продовольчих магазинів на території міста Дніпро.

За результатами проведених заходів  всього з незаконного обігу вилучено спирту, готової продукції та обладнання на загальну суму близько 2,5 млн. грн.

Наразі проводяться відповідні експертизи відібраної рідини, триває слідство.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

За І півріччя платникам відшкодовано 64,4 млрд грн податку на додану вартість

У І півріччя 2018 року до бюджету зібрано 108,2 млрд грн податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), що на 19,8%, або на 17,8 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Надходження до бюджету ПДВ з урахуванням бюджетного відшкодування  протягом січня-червня 2018 року склали 43,7 млрд грн. Це на 31,2%, або на 10,4 млрд грн перевищує відповідний показник минулого року.

На рахунки платників протягом І півріччя 2018 року відшкодовано 64,4 млрд грн податку на додану вартість. Це на 13,1%, або на 7,5 млрд грн перевищує відповідний показник минулого року. У січні-червні 2017 року платникам було повернуто 57 млрд грн.

У червні до бюджету зібрано 15,2 млрд грн податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), що на 16,8%, або на 2,2 млрд грн більше, ніж у червні минулого року.

Надходження до бюджету ПДВ з урахуванням бюджетного відшкодування  протягом червня 2018 року склали 5,6 млрд грн. Це на 42,4%, або на 1,7 млрд грн перевищує відповідний показник минулого року.

На рахунки платників у червні 2018 року відшкодовано понад 9,6 млрд грн податку на додану вартість. Це на 6%, або на 0,5 млрд грн більше, ніж у червні минулого року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Надходження до місцевих бюджетів збільшились на 19,7 млрд гривень

У І півріччі 2018 року до місцевих бюджетів надійшло (сальдо) 106,2 млрд грн платежів, що контролюються ДФС. Це на 22,7%, або на 19,7 млрд грн перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У червні до місцевих бюджетів платниками податків спрямовано 17,5 млрд грн. Порівняно з червнем минулого року надходження зросли на 23,2%, або на 3,3 млрд грн.

З початку року до зведеного бюджету надійшло 105,6 млрд грн податку і збору на доходи фізичних осіб. Це на 24,8%, або на 21 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб у червні склали 20,7 млрд грн. Порівняно з червнем минулого року ці надходження зросли на 24%, або на 4 млрд грн.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

До загального фонду держбюджету зібрано на 47,3 млрд грн більше, ніж минулого року

У січні-червні 2018 року по платежах, що контролюються ДФС, до загального фонду державного бюджету зібрано 404,7 млрд грн. Це на 13,2%, або на 47,3 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

До загального фонду держбюджету з початку 2018 року забезпечено 254,7 млрд грн податкових платежів, що на 16,1%, або на 35,4 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Надходження митних платежів у січні-червні до загального фонду держбюджету склали 150,1 млрд грн та перевищили минулорічні показники на 8,7%, або на 11,9 млрд грн.

У червні цього року до загального фонду держбюджету зібрано 59,8 млрд грн. Це на 12,3%, або на 6,5 млрд грн перевищує надходження червня минулого року.

Збір податкових платежів у червні склав 35,3 млрд грн та перевищив минулорічний на 18,6%, або на 5,5 млрд грн.

До загального фонду держбюджету у червні надійшло 24,4 млрд грн митних платежів, що на 4,2%, або на 1 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Середньоденні надходження митних платежів у червні цього року збільшилися до 1,4 млрд грн. У червні минулого року цей показник становив 1,2 млрд грн.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За результатами перевірок до інтернет-магазинів застосовано понад 0,5 млн грн штрафних санкцій

Робота органів ДФС у напрямку контролю за дотриманням вимог чинного законодавства з питань застосування РРО суб’єктами господарювання, які здійснюють торгівлю технічно складними побутовими товарами, що підлягають гарантійному ремонту, триває.

З початку року ДФС проведено 1 434 перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій. За результатами проведених перевірок застосовано 6,1 млн. грн. штрафних (фінансових) санкцій.

Крім того, завдяки заходам, проведеним регіональними підрозділами ДФС, суб’єктами господарювання зареєстровано 1 353 реєстратори розрахункових операцій.

На сьогодні регіональними підрозділами проведено 28 перевірок 12-ти суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю технічно складними побутовими товарами, що підлягають гарантійному ремонту, за допомогою інтернет-магазинів.

За результатами проведених перевірок до суб’єктів господарювання застосовано 519,1 тис. грн. штрафних (фінансових) санкцій.

Основною перепоною до виконання суб’єктами господарювання вимог щодо обов’язкового застосування РРО при здійсненні торгівлі технічно складними побутовими товарами, що підлягають гарантійному ремонту, є небажання окремих несумлінних платників виконувати такі вимоги, а також незначний розмір відповідальності. Вона наразі складає 1 гривню за допущене вперше порушення.

Крім того, окремими торговими мережами після проведення перевірки змінюється суб’єкт господарювання, який здійснює реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, що дозволяє уникати застосування повторних штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 100 відс. вартості реалізованих товарів.

Нагадаємо, що ДФС розпочала роботу щодо реалізації пілотного проекту із застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій. Це дозволить спростити та здешевити процес, а також покращити умови ведення господарської діяльності.

Мова йде про запровадження альтернативи касовим апаратам. Замість традиційних РРО бізнес зможе використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації. Наразі йде розробка програмного забезпечення.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

До уваги платників! Зміни до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 22.06.2018 вийшло оновлення «Єдиного вікна подання електронної звітності».

Перелік змін та доповнень (версія 1.26.8.0) (станом на 22.06.2018)

Нові версії документів:

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 23.03.2018 № 381 додано нові версії документів:

F0200120 – Податкова декларація з податку на додану вартість (фізична особа);

F0200420 – Додаток 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)»;

F0215220 – Додаток 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)»;

F0200520 – Додаток 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Д3)»;

F0299820 – Додаток 4 «ЗАЯВИ про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4)»;

F0215120 – Додаток 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)»;

F0299320 – Додаток 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів»;

F0215720 – Додаток 7 «Розрахунок (перерахунок) частки використання товарів/послуг, необоротних активів в оподатковуваних операціях (Д7))»;

F0215820 – Додаток 8 «Заява про допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування (Д8)»;

F0215320 – Додаток 9 «Розрахунок податкових зобов’язань за операціями, визначеними в статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», та питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів (Д9)»;

F0217020 – «Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок»;

F0215520 – «Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України»;

J0200120 – Податкова декларація з податку на додану вартість (юридична особа);

J0200520 – Додаток 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)»;

J0215220 – Додаток 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)»;

J0200620 – Додаток 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Д3)»;

J0299820 – Додаток 4 «ЗАЯВИ про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4)»;

J0215120 – Додаток 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)»;

J0299320 – Додаток 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів»;

J0215720 – Додаток 7 «Розрахунок (перерахунок) частки використання товарів/послуг, необоротних активів в оподатковуваних операціях (Д7))»;

J0215820 – Додаток 8 «Заява про допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування (Д8)»;

J0215320 – Додаток 9 «Розрахунок податкових зобов’язань за операціями, визначеними в статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», та питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів (Д9)»;

J0217020 – «Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок»;

J0215520 – «Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України».

З метою забезпечення приймання та автоматизованої обробки фінансової звітності банків, яка є додатком до податкової декларації з податку на прибуток, відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України додано нові версії документів:

J0902203 – Звіт про фінансовий стан (Баланс);

J0902303 – Звіт про прибутки і збитки та інший сукупний дохід (Звіт про фінансові результати);

J0902603 – Звіт про зміни у власному капіталі (Звіт про власний капітал);

J0902703 – Звіт про рух грошових коштів за прямим методом;

J0902803 – Звіт про рух грошових коштів за непрямим методом

J0903701 – Проміжний скорочений звіт про прибутки і збитки та інший сукупний дохід (Звіт про фінансові результати).

Для забезпечення приймання Повідомлення в електронному вигляді за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 04.04.2018 № 405 додано нову версію документу:

J0144702 – Повідомлення про укладання форвардного або ф’ючерсного контракту.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Податковий календар на 10 липня 2018 року

Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що

вівторок, 10 липня 2018 року, останній день подання

декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.

 

Про формування ФОП податкового кредиту з вартості придбаних транспортних засобів

Нікопольська ОДПІ інформує, що у зв’язку з неврегульованістю питання щодо формування податкового кредиту з вартості придбаних транспортних засобів, які будуть використовуватись у межах підприємницької діяльності платника ПДВ, ДФС України повідомила наступне.

Розділ V Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), яким регулюється порядок оподаткування ПДВ і, зокрема, порядок відшкодування з бюджету ПДВ, застосовується до фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) на загальних підставах.

Згідно з п. 63.3 ст. 63 ПКУ платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Об’єктами оподаткування і об’єктами, пов’язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів. Такі об’єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом ПКУ.

Відповідно до положень ПКУ процедури обліку об’єктів оподаткування визначені розділом VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.21.2011 за № 1562/20300 (далі – Порядок) зі змінам та доповненнями.

Так, повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (п. 8.4 розділу VIII Порядку).

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Початком перебігу 10-денного строку є дата набуття права платником щодо об’єкта оподаткування відповідно до правовстановлюючих документів чи документів, що підтверджують право користування, розпорядження об’єктом оподаткування.

Отже, ФОП при придбанні, зокрема, вантажного автомобіля має право включити до складу податкового кредиту суму ПДВ з вартості такого автомобіля при наявності належним чином складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкової накладної та задекларувати бюджетне відшкодування з ПДВ.

При цьому ФОП зобов’язана нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в ЄРПН в терміни, встановлені ПКУ для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами, необоротними активами, у разі, якщо такі товари, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися, зокрема в операціях, що не є господарською діяльністю платника ПДВ (крім випадків, передбачених п. 189.9 ст. 189 ПКУ).

 

У разі незабезпечення гарантійного ремонту РРО у визначені строки, до ЦСО застосовуються штрафні санкції

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст. 14 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) центри сервісного обслуговування (далі – ЦСО) зобов’язані при виході з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів, а у разі незабезпечення його гарантійного ремонту, не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО.

Згідно з ст. 17-1 Закону № 265 за порушення вимог цього Закону до ЦСО, що забезпечують гарантійний ремонт РРО, за рішенням контролюючого органу, який здійснює фактичні перевірки суб’єктів господарювання відповідно до Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, застосовуються фінансові санкції, а саме: у разі незабезпечення гарантійного ремонту РРО у строки, встановлені Законом № 265, та невведення в експлуатацію належним чином зареєстрованого на суб’єкта господарювання резервного РРО – у розмірі п’яти мінімальних заробітних плат, встановлених законом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

Терміни подання податкової декларації та сплати туристичного збору

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп. 268.7.3 п. 268.7 ст. 268 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період з туристичного збору дорівнює календарному кварталу.

Форма податкової декларації туристичного збору затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 № 636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 912/27357.

Підпунктом 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ визначено, що податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Згідно з пп. 268.7.1 п. 268.7 ст. 268 ПКУ сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПКУ платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

 

Дніпропетровщина: надходження єдиного внеску збільшились майже на 1,2 млрд. грн.

У І півріччі 2018 року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 6 млрд. 500,5 млн. грн. Це на 22%, або на 1 млрд. 175,1 млн. грн. перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У червні платниками Дніпропетровщини сплачено 1 млрд. 272,8 млн. грн. єдиного внеску. Порівняно з червнем минулого року надходження зросли на 23%, або на 242,9 млн. грн.

В середньому щомісяця в січні – червні поточного року страхувальники Дніпропетровщини сплачували майже 1,1 млрд. грн. єдиного внеску.

 

Внесено зміни до Митного кодексу України

Нікопольська ОДПІ інформує, що 04.07.2018 набув чинності Закон України від 19.06.2018 № 2464-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо уточнення деяких положень» (далі – Закон № 2464).

Законом № 2464, зокрема, внесено зміни до розділу ХХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ), а саме:

- у п. 41 розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення»:

► абзац перший після слів «На період проведення антитерористичної операції» доповнено словами «та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС)»;

► абзац другий після слів «що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону» доповнено словами «та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС)»;

► в абзацах третьому і четвертому слова «що призначені для використання закладами охорони здоров’я та учасниками антитерористичної операції для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або запровадження воєнного стану» замінено словами «що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, які беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС), для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС), та/або запровадження воєнного стану».

Положення пп. 2 п. 1 Закону № 2464 щодо внесення змін до п. 41розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» МКУ застосовуються з 1 травня 2018 року.

Закон № 2464 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 03.07.2018 № 118.

 

Анулюється реєстрація платника ПДВ – необхідно своєчасно визнати умовне постачання товарів

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до п. 184.7 ст. 184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями, якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку на додану вартість (далі – ПДВ) по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник ПДВ в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника ПДВ зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника ПДВ внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.

 

Юридична особа – поручитель погашає кредит ФОП на загальній системі оподаткування: чи виникає об’єкт оподаткування у ФОП?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця (далі – ФОП).

При цьому, до складу загального оподатковуваного доходу зараховується виручка, що надійшла ФОП як в грошовій, так і в натуральній формі, а саме:

• виручка у вигляді безготівкових грошових коштів, що надійшли на банківський рахунок чи в готівковій формі безпосередньо підприємцю чи його працівникам на місці здійснення розрахунків (в т.ч. відсотки банку);

• виручка в натуральній (негрошовій формі);

• суми штрафів і пені, отримані від інших суб’єктів підприємництва за договорами цивільно-правового характеру за порушення умов договорів та інші доходи, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Згіно з ст. 1054 Цивільного кодекс

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

09.07.2018 16:14