Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

 

За порушення вимог класифікації товарів згідно з УКТЗЕД донараховано 18,8 млн грн. митних платежів

Під час документальних перевірок платникам податків донараховуються значні суми митних платежів через невірне застосування кодів класифікації при митному оформленні товарів, що ввозяться на митну територію України. Про це повідомила директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.

Так, за її словами, факти неправильної класифікації декларантами товарів виявляються під час аналізу баз даних оформлених митних декларацій з використанням інформації, розміщеної в Програмно-інформаційному комплексі Єдиної автоматизованої інформаційної системи (ПІК ЄАІС) ДФС. Саме на підставі такого аналізу і приймається рішення щодо проведення документальних перевірок діяльності таких суб’єктів господарювання.

«Протягом січня - травня 2018 року підрозділами митного аудиту регіональних головних управлінь ДФС проведено 377 документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. З них 242 документальні перевірки – щодо порушення вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД, що становить майже 64,2% від загальної кількості проведених перевірок», – зазначила Наталія Рубан.

Загальна сума нарахованих грошових зобов’язань по сплаті митних платежів, що виникли внаслідок порушення суб’єктами ЗЕД митного законодавства, складає 48,86 млн. грн. З цієї суми за результатами документальних перевірок з питань порушення вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД донараховано 18,8 млн.грн., або майже 38,5% від загальної суми нарахованих грошових зобов’язань.

Як розповіла Наталія Рубан, найбільше порушень вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД допускається суб’єктами господарювання внаслідок неправильного застосування Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, затверджених Законом України від 19 вересня 2013 року «Про Митний тариф України», по таких товарах: іграшково-розвиваючий та навчаючий асортимент товарів для дітей – по 47 суб’єктах ЗЕД; пістолети  клейові – по 29 платниках податків; велокрісла для дітей – по 25 підприємствах; вакууматори пакувальні –по 24 суб’єктах господарювання.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової на тему «Актуальні питання оподаткування місцевими податками та зборами»

Питання 1.

Доброго дня! Чи є у мене пільги на сплату земельного податку, якщо я пенсіонер за віком та маю у власності земельну ділянку площею 2,1 гектари, на якій вирощую сільськогосподарську продукцію?

Відповідь:

Добрий день!

Відповідно до підпункту 281.1.3 пункту 281.1 статті 281 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) від сплати земельного податку звільняються пенсіонери (за віком).

При цьому підпунктом 281.2.1 пункту 281.2 статті 281 ПКУ визначено, що пенсіонери (за віком) звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, розмір яких не перевищує 2 гектари.

У Вашому випадку розмір земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства перевищує встановлену ПКУ граничну норму, що не надає Вам права на звільнення від сплати земельного податку. Тому Ви є платником земельного податку за цю земельну ділянку на загальних підставах.

Питання 2.

Доброго дня! Чи зобов’язана я заплатити податок на нерухоме майно, якщо мною була придбана та продана квартира в одному місяці?

Відповідь:

Вітаю!

Порядок оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначений статтею 266 ПКУ.

Відповідно до підпункту 266.3.2 пункту 266.3 статті 266 ПКУ база оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

Згідно з підпунктом 266.8.1 пункту 266.8 статті 266 ПКУ у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з       1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

Отже, якщо фізична особа придбала та продала об’єкт нерухомості у межах одного місяця, то за наявності документального підтвердження, що засвідчує перехід прав власності від продавця до покупця (договір купівлі-продажу тощо), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за такий об’єкт контролюючими органами не нараховується.

Питання 3.

Доброго дня! Скажіть, будь ласка, з якою періодичністю та в які терміни сплачується податок на нерухоме майно за квартиру та земельний податок громадянином – платником цих податків?

Відповідь:

Вітаю!

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, тобто, зокрема за квартиру, сплачується фізичними особами одноразово протягом 60 днів з дня вручення контролюючим органом податкового повідомлення-рішення про сплату податку (підпункт 266.10.1 пункту 266.10 статті 266 ПКУ).

Відповідно до пункту 287.5 статті 287 ПКУ земельний податок сплачується фізичними особами також одноразово протягом 60 днів з дня вручення контролюючим органом повідомлення-рішення про внесення земельного податку.

Нагадаємо, що податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) фізичній особі – платнику цього податку – резиденту контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком (підпункт 266.7.2 пункту 266.7 статті 266 ПКУ).

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження) земельної ділянки, які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення земельного податку (пункт 286.5 статті 286 ПКУ).

Питання 4.

Якщо податкова інспекція не надсилає громадянину повідомленя-рішення про сплату податку на нерухомість, яка відповідальність передбачена для фізичної особи за несплату такого податку?

Відповідь:

У разі, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове/податкові повідомлення-рішення у строки, встановлені підпунктом 266.7.2 пункту 266.7 статті 266 ПКУ, тобто до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання (підпункт 266.10.2 пункту 266.10 статті 266 ПКУ).

Водночас, підпунктом 266.10.3 пункту 266.10 статті 266 ПКУ визначено, що податкове зобов’язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, може бути нараховано за податкові (звітні) періоди (роки) в межах строків, визначених пунктом 102.1 статті 102 ПКУ (не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за встановленим ПКУ терміном вручення фізичній особі повідомлення-рішення про сплату податку контролюючим органом).

Питання 5.

Хочу отримати відповідь на питання: якщо у повідомленні-рішенні нараховано податок на нерухомість на більшу площу нерухомості, яка є у власності фізичної особи, які дії такого громадянина?

Відповідь.

Підпунктом 266.7.3 пункту 266.7 статті 266 ПКУ визначено, що фізичні особи – платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

► об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

► розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

► права на користування пільгою із сплати податку;

► розміру ставки податку;

► нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» заступника начальника відділу митного аудиту управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сергія Костоглодова на тему: «Податковий та митний аудит»

Питання 1. Доброго дня. Хочу запитати, чи має суб’єкт господарювання подати аркуш коригування до митної декларації під час здійснення перевірки дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи?

Відповідь. Доброго дня. Відповідно до ст. 46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами) визначено, що митні декларації прирівнюються до податкових декларацій для цілей нарахування та/або сплати податкових зобов’язань.     

У зв’язку з чим, відповідно до абзацу першого п. 50.2 ст. 50 Податкового кодексу України, платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше митних декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Питання 2. Будь ласка, скажіть, хто має право здійснювати документальні перевірки митного законодавства України після випуску товару у вільній обіг?

Відповідь. Пунктом 41.3 статті 41 Податкового кодексу України встановлено, що повноваження і функції контролюючих органів визначаються Податковим кодексом України, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов’язків контролюючих органів визначається законодавством України. Щодо закріплення відповідних функцій за підрозділами аудиту ГУ ДФС та митницями ДФС слід зазначити, що згідно з наказом ДФС від 19.10.2016  № 875 «Про функціональні повноваження структурних підрозділів територіальних органів ДФС» із змінами та доповненнями, за структурними підрозділами митного аудиту головних управлінь ДФС в областях закріплені функції «Здійснення контролю за дотриманням законодавства України з питань державної митної справи шляхом організації та проведення документальних перевірок платників податків» та «Аналіз ризиків з метою визначення форм та обсягів митного та податкового контролю у частині здійснення контрольно-перевірочних заходів».Передбачено, що підрозділи аудиту ГУ ДФС в областях в рамках здійснення контролю за дотриманням законодавства України з питань державної митної справи відповідають за винесення рішення про визначення сум грошового зобов’язання платника податків (податкового повідомлення – рішення) за результатами митного контролю, отриманого після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів.

Також підрозділи аудиту ГУ ДФС в областях в рамках здійснення контролю за дотриманням законодавства України з питань державної митної справи відповідають за застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення правил сплати (перерахування) податків, зборів (обов’язкових платежів) у межах компетенції, у тому числі під час проведення перевірки.

Питання 3. В мене таке питання: чи має право ГУ ДФС у Дніпропетровській області класифікувати товари?

Відповідь. У разі виявлення після митного оформлення товарів порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари (ч. 4 ст.69 митного кодексу України).Рішення щодо правильності визначення заявлених у митних деклараціях кодів товарів згідно УКТ ЗЕД, їх митної вартості та країни походження, підстав для звільнення від оподаткування окремими документами не оформляються, а зазначаються в акті про результати перевірки (ч.14 ст. 354 Митного кодексу України).Згідно з положенням ч. 7 ст.69 Митного Кодексу України, рішення органу доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов’язковими. Додатково повідомляємо, що висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно УКТ ЗЕД мають інформаційний або довідковий характер.

Питання 4. Мене цікавить, яким чином формується план проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань митної справи?

Відповідь. Проведення документальних планових виїзних перевірок здійснюється органами доходів і зборів на підставі квартальних планів, які формуються ними самостійно, виходячи з результатів аналізу зовнішньоекономічних операцій підприємств із застосуванням системи управління ризиками. Документальна планова виїзна перевірка одного й того самого підприємства може проводитися не частіше одного разу на 12 місяців, а підприємства, яке отримало статус уповноваженого економічного оператора, - не частіше одного разу на 30 місяців. Додатково повідомляємо, що у разі планування митними та іншими контролюючими органами проведення планової виїзної перевірки одного й того самого підприємства така перевірка проводиться зазначеними органами одночасно.

Питання 5. Які документи подаються для застосування преференційного режиму до товарів, що імпортуються з країн ЄС?

Відповідь. Відповідно до ст.16 Протоколу 1 щодо визначення концепції "походження товарів" і методів адміністративного співробітництва" (далі - Протокол 1) товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, - декларація, що надалі іменуватиметься "декларацією інвойс", надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу. Декларація інвойс, зазначена в статті 16 цього Протоколу, може бути складена:(а) затвердженим експортером у розумінні ст. 23 цього Протоколу, або(b) експортером будь-якої партії товару, що складається з одного чи 1111111111111декількох місць товарів, що походять з певної країни, сукупна вартість яких не перевищує 6000 євро (ст.22 Протоколу 1).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про розгляд звернень громадян та публічну інформацію йшлося на прес-конференції в ІА «Мост-Днепр»

22 червня в прес-центрі ІА «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Результати розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію» за участі начальника відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Євгена Суднікова.

«За п’ять місяців 2018 року до фіскальних органів у Дніпропетровській області надійшло 294 письмових звернення громадян, що на 33 звернення менше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 290 заяв, 1 пропозиція та 3 скарги. Тематика письмових звернень різноманітна. Це консультації з питань податкового законодавства, контрольно-перевірочна робота, інформування про ухилення від сплати податків, загальнодержавні податки, єдиний соціальний внесок, місцеві податки.

З початку 2018 року керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 16 особистих прийомів. Зауважу, що повторних звернень від громадян не надходило. Це свідчить про надання вчасних і зрозумілих відповідей на усні та письмові звернення заявників», - повідомив Євген Судніков.

Фахівець також проінформував, що протягом січня-травня 2018 року до органів ДФС у Дніпропетровській області надійшло 94 письмових запитів на публічну інформацію. За наслідками розгляду запитів органами ДФС у Дніпропетровській області: 65 запитів – задоволено; на 24 - надано роз’яснення; 3 запити – надіслано за належністю; 2 запити – знаходяться на виконанні.

Всі запити виконані в термін, встановлений законодавством.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Якщо у громадян реєстраційні дані зазнали змін

Якщо у вас змінились реєстраційні дані, зокрема місце проживання, у такому випадку, згідно з вимогами ст.70 Податкового кодексу України, громадяни зобов’язані протягом місяця подати до державної податкової інспекції заяву (форма 5-ДР) для внесення відповідних оновлених даних у Державний реєстр фізичних осіб – платників податків. Про це повідомила начальник управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко.

Завдяки своєчасно внесеної достовірної інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб формуються нарахування про суми податків, а саме, земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку. Таким чином, громадяни зможуть виконати свій обов’язок зі сплати податків, не порушуючи граничні терміни сплати, та уникнути фінансових санкцій.

З початку року Нікопольською ОДПІ видано більше 6 тисяч карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Отож, у разі зміни своїх реєстраційних даних, зокрема прізвища, імені, по батькові або місця проживання (реєстрації), невідкладно звернутися до Нікопольської ОДПІ та подати заяву за формою 5-ДР за місцем нової реєстрації (проживання).

 

Використання процедури електронного декларування за митними деклараціями на бланку єдиного адміністративного документу на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій складає у травні 2018 року 13380 шт. (99%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.05.2017 по 31.05.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним - на рівні 99%.

Також, у порівнянні з квітнем 2018 року у травні 2018 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним на рівні 99%.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Юристи ДФС Дніпропетровщини відстояли справи у судах на суму 640,4 млн. грн.

Станом на 01.06.2018 року на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало понад 8563 тисячі справ різних категорій на загальну суму позовних вимог 10,5 млрд. грн.

За позовами платників податків до територіальних органів ГУ ДФС перебувало на розгляді 6941 справа на суму 8,1 млрд. грн., з них 5266 справ на суму 7,9 млрд. грн. позови про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Із розглянутих справ на користь органів ДФС вирішено 175 справ на суму 433,2 млн. грн., з них,  159 справ на суму 433,0 млн. грн. за позовами платників податків про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

За позовами територіальних органів ГУ ДФС до платників податків перебувало на розгляді 1622 справи на суму 2,4 млрд. грн. Це позови щодо стягнення податкового боргу, визнання боржника банкрутом та приєднання кредиторських вимог в справах про визнання боржника банкрутами, надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться у банку тощо. Розглянуто у судах різних інстанцій 214 справ на суму 207,5 млн. грн., на користь органів ДФС вирішено 210 справ на суму 207,2 млн. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Заходи щодо запобігання і протидії корупції

Протягом січня - травня поточного року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 53 перевірки в територіальних підрозділах ГУ.

За результатами цих перевірок: розпочато 14 кримінальних проваджень за статтями 364, 361-1, 368 КК України; винесено 18 подань керівникам територіальних підрозділів ГУ ДФС області для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 10 працівників служби; оголошено 5 підозр працівникам фіскальної служби; до суду направлено 2 обвинувальних акти; складеного 5 протоколів відносно посадових осіб ГУ за скоєння правопорушень, пов’язаних з корупцією.

У поточному році проведено перевірки 118 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 3 претендентам відмовлено у призначенні на посаду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

До уваги платників ПДВ щодо роботи Єдиного реєстру податкових накладних!

ДФС відповідно до пункту 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 та з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2018 році» від 11.01.2018 № 1-р, інформує про роботу Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) у червні 2018 року.

23 червня (субота) та 30 червня (субота) 2018 року вважаються операційними днями, протягом яких здійснюватиметься прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування для реєстрації в  ЄРПН. Операційний день триває з 8-ї до 20-ї год. Підтвердженням про прийняття податкової накладної до ЄРПН є квитанція, дата та час зафіксовані у квитанції є датою та часом надання податкової накладної в електронному вигляді до ДФС.

28 червня (четвер), 29 червня (п’ятниця) та 1 липня (неділя) 2018 року є святковими та вихідними днями, які не вважаються операційними днями та  протягом яких ЄРПН не функціонуватиме.

Беручи до уваги граничні терміни для реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН, визначені Податковим кодексом України, без застосування штрафних санкцій, рекомендуємо завчасно надсилати податкові накладні, розрахунки коригування для реєстрації в такому реєстрі з урахуванням вихідних, святкових та неробочих днів у червні 2018 року, а також тривалості операційного дня.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Протягом п’яти місяців 2018 року на «Пульс» звернулося 322 мешканця Дніпропетровщини

Впродовж січня – травня поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 322 звернення від платників податків та громадян Дніпропетровської області.

Всі звернення розглянуті, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.

Понад 60% звернень суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності та реєстрації накладних – 196 звернень.

Крім того, від мешканців регіону на сервіс «Пульс» отримано дзвінки з приводу питань роботи органів ГУ ДФС області (72 звернення), системи електронного адміністрування ПДВ (22 звернення), роботи Центрів обслуговування платників та перевірок суб’єктів господарювання (по 10 звернень) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 4 звернення.

Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФС України «Пульс» 0-800-501-007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Електронний кабінет пропонує сервіси платникам як допомогу при реєстрації податкових накладних

ДФС України розширює можливості Електронного кабінету платника. Платники податку на додану вартість мають змогу скористатися новими сервісами в Електронному кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Так, в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скористатися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК кількісних і вартісних показників.

Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК.

Можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді.

Крім того, платники мають змогу скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

Всі ці сервіси є допомогою для бізнесу під час процесу реєстрації ПН/РК, які скорочують час на пошук необхідної інформації та допомагають уникнути помилок при складанні РК.

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до контакт-центру ДФС України за телефоном: 0-800-501-007.

Інформація розміщена за посиланням  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/341138.html

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Митницями ДФС виявлено 18,6 тис порушень митних правил

Упродовж 5 місяців 2018 року митницями ДФС виявлено 18,6 тис. порушень митних правил із вартістю предметів правопорушень на суму 752 млн грн.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість складених протоколів про порушення митних правил збільшилася на 69%.

У майже 2,2 тис. справ тимчасово вилучено предмети правопорушень на суму 266 млн. грн. Так, найбільше вилучено промислових товарів – на 123,4 млн. грн. Сума вилучених продовольчих товарів склала 62,6 млн. грн., валюти – 39,8 млн. грн.

Безпосередньо митницями ДФС розглянуто 14 тис. справ про порушення митних правил, що в 2,2 раза більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Нараховано штрафів на суму 9,2 млрд грн, з яких до Держбюджету стягнуто 43 млн грн. Це у 2,7 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року.

На розгляд до суду митницями передано 2,4 тис. справ про порушення митних правил на суму 555 млн. грн. За результатами їх розгляду судом прийнято рішення про накладення стягнень у вигляді штрафу та конфіскації на суму 177 млн. грн.

Одним із ефективних методів протидії митним правопорушенням є співпраця та обмін інформацією з компетентними органами іноземних держав у рамках взаємної адміністративної допомоги, яка забезпечує попередження і виявлення незаконних експортно-імпортних операцій та факти несплати до бюджету обов’язкових митних платежів.

Так, за результатами міжнародної взаємодії за 5 місяців 2018 року порушено понад  260 справ про порушення митних правил на суму 262,3 млн. грн., що складає 34% від вартості предметів правопорушень у всіх справах, порушених уподовж 2018 року.

Крім того, у ході міжнародної співпраці встановлено несплату  понад 11,4 млн. грн. обов’язкових митних платежів.

Для встановлення наявності ознак кримінальних правопорушень та здійснення контрольно-перевірочних заходів до територіальних підрозділів ДФС передано 90 матеріалів отриманих відповідей. За результатами опрацювання матеріалів територіальними підрозділами ДФС вже розпочато 13 кримінальних проваджень.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

В ЗІР функціонує розділ з митною інформацією

Нікопольська ОДПІ нагадує, що в ЗІР функціонує розділ «Інформація з питань митної справи».

Зауважимо, що новий розділ спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямом «Митна справа». Він містить графічні та текстові інформаційні матеріали з питань митного законодавства. Це – матеріали щодо заповнення граф митної декларації, довідкові таблиці стосовно завершення митних режимів та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.

Варто зазначити, що на сьогодні ЗІР об’єднує в собі майже 5 тисяч чинних запитань-відповідей, 668 нормативних та інформаційних документів, 807 витягів з письмових консультацій, підготовлених ІДД ДФС на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян. Крім того, ресурс надає можливість ознайомитись зі ставками загальнодержавних і місцевих податків та зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, змінами в законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

Розміщена в ЗІР інформація постійно актуалізується та систематизується для оптимального сприйняття.

Нагадуємо, що скористатись ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс», або за електронною адресою: http://zir.sfs.gov.ua.

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Про електронний сервіс ДФС «Акредитований центр сертифікації ключів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що про порядок отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які надають пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), можна дізнатись за допомогою електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Акредитований центр сертифікації ключів», що розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua).

Безкоштовне надання послуг ЕЦП здійснюється АЦСК ІДД ДФС органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС належать:

- реєстрація заявників;

- надання у користування надійних засобів ЕЦП;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

- надання послуги фіксування часу;

- консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.

Переглянути перелік документів для отримання послуг ЕЦП та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками їх заповнення платники можуть у розділі «Реєстрація користувачів» головної сторінки офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor

 

В Електронному кабінеті запроваджено новий сервіс

Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс в Електронному кабінеті - окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена.

Реєстр розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.

Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку.

У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру Електронний кабінет доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

До уваги платників! Змінюються реквізити рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів

Нікопольська ОДПІ інформує, що Державна казначейська служба України на офіційному субсайті звернула увагу платників податків, органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та інших органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, на зміну реквізитів рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів.

У зв’язку зі зміною порядку відкриття дохідних рахунків з 02.07.2018 рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів за новими реквізитами будуть відкриті на балансі Державної казначейської служби України (МФО 899998).

Реквізити рахунків для платників податків міст Нікополь, Покров, Марганець, Нікопольського району та смт Томаківка, які діють до 02 липня 2018 року та рахунки, які починають діяти з 02 липня 2018 року розміщені на офіційному порталі «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/

 

 

Задекларували доходи – до 01 серпня 2018 року сплатіть податок!

Нікопольська ОДПІ нагадує громадянам, які подали декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік (далі – декларація), про обов’язок сплати до 1 серпня року, що настає за звітним, суми податкового зобов’язання, зазначеної в поданій податковій декларації (п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ)).

Слід зазначити, що відповідно до п. 126.1 ст. 126 ПКУ у разі несплати узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб за наслідками поданої річної декларації до 1 серпня року, що настає за звітним, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу:

► при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу;

► при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу.

Після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, нараховується пеня (пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ).

 

Сплачуєте страхові платежі – маєте право на податкову знижку

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з пп. 166.3.5 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема суму витрат на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків, сплачених таким платником податку страховику – резиденту, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський пенсійний депозитний рахунок, на пенсійні вклади та рахунки учасників фондів банківського управління як самого платника, так і членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які не перевищують (у розрахунку за кожний з повних чи неповних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування):

► при страхуванні платника податку або за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом платника податку, або на банківський пенсійний депозитний рахунок, пенсійний вклад, рахунок учасника фонду банківського управління чи за їх сукупністю – суму, визначену в абзаці першому пп. 169.4 п. 169.4 ст. 169 ПКУ (у 2017 році – 2 240 грн. у розрахунку на місяць);

► при страхуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення або за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, або на банківський пенсійний депозитний рахунок, пенсійний вклад, рахунок учасника фонду банківського управління на користь такого члена сім’ї чи за їх сукупністю – 50 % суми, визначеної в абзаці першому пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, в розрахунку на кожного застрахованого члена сім’ї (у 2017 році – 1 120 грн. у розрахунку на місяць).

Підстави для

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

27.06.2018 14:31