Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

 

Мирослав Продан, Георгі Табуашвілі та Віталіє Врабіє підписали Меморандум про взаємодію у сфері науки, освіти та підготовки кадрів

Україна, Молдова та Грузія домовилися про співпрацю у напрямі підготовки фахівців податкової та митної сфер. Меморандум про взаємодію у сфері науки, освіти та підготовки кадрів сьогодні підписали в.о. Голови ДФС Мирослав Продан, Перший заступник Міністра фінансів, Начальник Служби доходів Грузії Георгі Табуашвілі та Генеральний директор при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Віталіє Врабіє у рамках тристоронньої зустрічі в м. Ірпінь на базі Національного університету ДФС.

«Будь-який державний орган не може повноцінно функціонувати без професійних кадрів. Тому завжди значна увага приділялася як підготовці майбутніх професіоналів, так і розвитку професійних якостей працівників служби. Особливо корисним під час таких навчань є досвід інших країн, який дозволяє залучити в нашу практику найкращі методики та досягнення іноземних колег», – заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

У рамках Меморандуму сторони налагоджуватимуть та розвиватимуть співробітництво між учбовими закладами, які готують співробітників для митних та податкових органів. Зокрема, розроблятимуться спільні наукові проекти, комунікаційні заходи, науково-практичні семінари, а також здійснюватимуться короткострокові візити з обміну досвідом та довгострокові візити для проведення спільних досліджень. Це сприятиме створенню нових наукових програм у рамках подальшого розвитку взаємовідносин.

Очільник ДФС, зокрема, відзначив потужну наукову та матеріально-технічну базу Національного університету ДФС та Регіонального навчального центру ВМО, який діє на базі Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС у м. Хмельницький, та закликав колег з Молдови та Грузії користуватися їх потенціалом в науково-дослідницькій роботі та навчанні співробітників.

У свою чергу колеги з Грузії та Молдови висловили впевненість, що такий формат взаємодії буде удосконалюватися та розвиватися і надалі.

Підписаний документ став ще однією ланкою співпраці між митними органами України, Молдови та Грузії, яка на сьогодні є досить успішною.

«Динамізм зустрічей між нашими адміністраціями, як на рівні керівництва, так і на експертному, свідчить про інтенсивність та ефективність нашої взаємодії. Ми ставимо спільні завдання і спільно їх вирішуємо з метою прискорення та спрощення митних процедур та забезпечення економічної безпеки наших країн. А це, у свою чергу, сприяє розвитку торгівельно-економічних відносин між нашими країнами», – наголосив Мирослав Продан.

За його словами, високий рівень співробітництва митних органів України, Молдови та Грузії дозволяє оперативно та ефективно адаптуватися до сучасних викликів та знаходити необхідні рамки співробітництва.

Так, яскравим прикладом є взаємодія в ГУАМ, де реалізація підписаних в його рамках за останній час протоколів про обмін попередньою інформацією про взаємне визнання окремих результатів митного контролю дозволила значно спростити та прискорити митні процедури між трьома країнами.

Крім того, вже найближчим часом відбудеться підписання Протоколу про взаємодію у сфері боротьби з митними правопорушеннями, пов’язаними з переміщенням товарів повітряним транспортом.

Мирослав Продан також закликав колег до активізації співпраці з планування та проведення спільних операцій в правоохоронній сфері, які, за його словами, завжди мають позитивні результати та економічний ефект для країн-учасниць.

«Я ще раз підкреслюю готовність ДФС до обміну власним досвідом діяльності митних органів України, а також розвитку всебічної співпраці зі Службою доходів Грузії и Митною службою Республіки Молдова з питань митної та податкової сфер», – наголосив очільник ДФС.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Мирослав Продан: ДФС виходить на новий рівень взаємодії з іноземними колегами щодо протидії контрабанді

На сьогодні для Державної фіскальної служби України одним з важливих питань є проведення ефективних заходів з протидії митним правопорушенням, у тому числі контрабанди, із залученням колег з інших держав. Про це в.о. Голови ДФС Мирослав Продан заявив під час тристоронньої зустрічі з Першим заступником Міністра фінансів, Начальником Служби доходів Грузії Георгієм Табуашвілі та Генеральним директором при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Віталіє Врабіє, яка відбулася в м. Ірпінь на базі Національного університету ДФС.

«Митниця будь-якої країни не може функціонувати одноосібно. Необхідна налагоджена взаємодія як з суміжними країнами, що дуже важливо для захисту митного кордону, так і з митниками інших країн. Адже контрабанда – явище, яке існує в усьому світі і з яким здійснюється активна боротьба. І зробити цю боротьбу дієвою та результативною можна лише за рахунок спільних заходів та запровадження обміну інформацією. А це, у свою чергу, сприятиме детінізації економіки країни та руйнуванню схем ухилення від сплати митних платежів, що дозволить залучити до бюджету додаткові кошти», – наголосив Мирослав Продан.

За його словами, в ДФС докладають максимум зусиль для того, щоб відновити співпрацю з колегами з інших країн та вивести її на новий рівень. Так, фіскальна служба долучилася до роботи міжнародних організацій по боротьбі з контрабандою, стала учасником програми ООН по контролю за контейнерними перевезеннями.

Вже працюють портові групи в Одеському порту та в міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», які націлені на упередження незаконного переміщення контрабанди наркотиків, зброї, фальсифікованих товарів, товарів подвійного призначення, об’єктів флори та фауни з використанням морських контейнерів та іншої злочинної діяльності.

Очільник ДФС також підкреслив, що на сьогодні до перевірки відбираються лише ризикові вантажі. Зокрема, завдяки обміну інформацією з іноземними колегами викриваються схеми незаконного переміщення товарів.

Однак, за його словами, повністю перекрити всі нелегальні канали можна лише за умови повної технічної модернізації митниці. Саме над цим в ДФС активно працюють ще з минулого року.

«Сьогодні для фіскальної служби одним з надзвичайно важливих та актуальних питань є облаштування митних постів сучасними технічними засобами контролю, які дозволять упередити переміщення контрабанди. Закупівля сканерів, встановлення вагових комплексів та GPS-замків – це те оснащення, якої потребує митниця для ефективної протидії контрабанді та митним правопорушенням», – підкреслив Мирослав Продан. 

Так, фіскальною службою вже розпочато процес технічної модернізації митниці. Наразі закуплені і встановлюються вагові комплекси, триває процес проведення тендерної закупівлі перших 10 стаціонарних скануючих систем.

Це технічне оснащення дозволить як упередити незаконні перевезення вантажів, так і спростити та прискорити митне оформлення, що є важливим як для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, так і для держави.

Мирослав Продан, зокрема, відзначив, що одним з кроків спрощення митних процедур також стало і запровадження з 1 лютого поточного року принципу «Єдиного вікна» при оформленні декларацій.

Так, з 4 травня 100% митних декларацій у режимі «експорт» та «імпорт» оформлюються за принципом «єдиного вікна». Минулого року частка вантажів, що оформлювались через «єдине вікно», складала близько 20%, вже на сьогодні цей показник складає 85%.

У подальшому, за словами в.о Голови ДФС, фіскальною службою планується забезпечити передачу дозвільних документів, що видаються державними органами через систему «єдиного вікна».

Під час зустрічі Мирослав Продан також звернув увагу присутніх на результати, яких ДФС досягла за рахунок запроваджених з цього року законодавчих новацій. Завдяки ним у 2018 році зменшено ризики ввезення громадянами у спрощеному порядку та без оподаткування товарів, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.

«Наразі у 40 пунктах пропуску відбувається інформаційний обмін з Держприкордонслужбою, що забезпечило нам повний контроль ситуації щодо переміщення фізичних осіб. Ще рік тому такої можливості у ДФС не було, навіть щодо контролю переміщення протягом доби», – розповів очільник ДФС.

Товари, які переміщувалися в Україну таким чином: електротехніка, одяг, взуття, товари побутової хімії. Саме такі зміни дозволили створити рівні умови роботи для легальних імпортерів.

Більше того, ліквідація схеми заниження митної вартості, яка існувала тривалий час і якою користувалися більше двох десятків підприємств-імпортерів, дозволила залучити в бюджет понад 1 млрд. грн. без можливості оскарження в судах та повернення на рахунки суб’єктів.

«Така результативність нашої роботи якнайкраще свідчить про готовність ДФС до впровадження нових заходів з детінізації економіки та протидії контрабанді за участі наших іноземних колег. Впевнений, що спільно ми зможемо досягти ще більшої результативності та ефективності у цьому напрямі  нашої діяльності, - зазначив Мирослав Продан.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Тетяна Зубко: Розстрочення ПДВ не надається при ввезенні обладнання з країни-агресора

Для отримання розстрочення податку на додану вартість при ввезенні на митну територію обладнання для власного виробництва необхідно звернутися до митниці із заявою про надання розстрочення та подати необхідні документи. Підприємства мають відповідати певним критеріям. Так, зокрема, розстрочення не надається, якщо обладнання ввозиться або має походження з країни-агресора або країни-окупанта. Про це в ефірі 5 каналу розповіла заступник директора Департаменту адміністрування митних платежів – начальник управління ДФС Тетяна Зубко.

За її словами, митниця при отриманні заяви від платника здійснює перевірку наданого пакету документів, у тому числі, наявності виробничих потужностей, складів для виготовленої продукції тощо.

«Обов’язково перевіряється стан підприємства. Підприємство надає бізнес-план, бізнес-проект або інші документи, що підтверджують технологічні можливості, економічні розрахунки з очікуваними результатами діяльності. Крім того, підприємство обов’язково не повинно мати заборгованості зї сплати платежів перед контролюючими органами», – зазначила Тетяна Зубко.

За результатами розгляду заяви та документів приймається рішення щодо надання розстрочення ПДВ, після чого платник приходить до митниці для здійснення митного оформлення, подає митну декларацію, сплачує перший платіж та забезпечує гарантування сплати залишку суми ПДВ.

Підставами для відмови в отриманні розстрочення можуть бути неподання необхідних документів, помилках при розрахуванні сум ПДВ, недотримання обов'язкових вимог, визначених Порядком про надання розстрочення.

Тетяна Зубко також розповіла, якщо сума, яка подається до розстрочення ПДВ, до одного мільйона гривень, то розстрочення приймається митницею протягом 10 днів з дня отримання заяви. Якщо ж зазначена сума перевищує 1 млн грн, тоді рішення приймається за погодженням з Головою ДФС протягом 25 робочих днів. 

ДФС вже прийнято 14 рішень щодо надання розстрочок зі сплати ПДВ при ввезенні обладнання для власного виробництва українським підприємствам, які працюють у галузі будівництва, сільського господарства, легкої промисловості та медичної галузі.

Загальна сума розстрочення ПДВ при ввезенні власного обладнання у валютах контрактів – 1 324,7 тис. Євро та 643,8 тис. дол. США.

Найбільшу суму розстрочки надано Хмельницькою митницею ДФС  - 1 074,3 тис. Євро та Київською митницею ДФС - 415,9 тис. дол. США (у валюті контракту).

Інформація про прийняті Рішення розміщуються на офіційному сайті ДФС.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Питання легалізації заробітної плати і офіційного працевлаштування розглянуто на спільній нараді у Дніпропетровській ОДА

У Дніпропетровській обласній державній адміністрації пройшла нарада, на якій розглянуто питання легалізації зайнятості населення, зокрема, виплати заробітної плати, активізації роботи щодо виявлення фактів використання праці неоформлених працівників. В засіданні прийняли участь: перший заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Олег Кужман, Голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний, в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровський області Ірина Сікіріна, керівники податкових інспекцій області та інші представники Держпраці, Федерації організацій роботодавців Дніпропетровщини, соціальних партнерів та громадських організацій.

«За офіційними даними Дніпропетровщина, по рівню заробітної плати знаходиться на третьому місті після міста Києва та Донецької області. Середня заробітна плата в області складає 8 тисяч 437 гривень. Тож, надходження єдиного соціального внеску до бюджету за рахунок легалізації заробітної плати і офіційного працевлаштування найманих працівників є одним з головних завдань всіх державних органів. Чим більше буде виявлено робочих місць в реальну виплату, а не в конверти - тим краще» - наголосив Олег Кужман.

«На сьогодні в Україні до тридцяти відсотків працівників працюють у тіні. І це не тільки втрати бюджету, пенсійного фонду. А це втрата нашими працівниками своїх соціальних прав. Зокрема, право на пенсійні та соціальні виплати. І це дійсно, на сьогодні, важливе питання» - окреслив питання Олексій Зарудний.

Присутня на нараді Ірина Сікіріна доповіла, що на початок 2017 року надходження ЄСВ в області складали 851 мільйон гривень, а вже на початок 2018 року вони збільшилися до 1 мільярда 34 мільйонів гривень. Загалом надходження ЄСВ збільшилися на 21 відсоток. І якщо на 16 відсотків збільшення відбулося за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати, то на 5 відсотків – за рахунок більш ефективної роз’яснювальної та контрольно-перевірочної роботи фіскальних органів, управління труда, інспекції по труду та інших державних структур.

В цілому, за 2017 рік і 4 місяці поточного проведено 645 перевірок з питань повноти нарахувань та сплати єдиного соціального внеску. До бюджету донараховано 6,2 млн. грн. ЄСВ, з них сплачено - 2,2 млн. грн. З початку року проведені фактичні перевірки, за підсумками яких виявлено 1245 неоформлених найманих осіб у 1016 суб’єктів господарювання. Як результат - наймані працівники оформлені згідно діючого законодавства і в бюджет додатково надійшло 1,8 млн. грн. податків і зборів.

Присутні на нараді схильні, що від сплати єдиного соціального внеску залежить страховий стаж, а від нього і пенсійні виплати.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від ліцензування алкогольних напоїв та тютюнових виробів 27,8 млн. грн.

За чотири місяці поточного року казна Дніпропетровської області поповнилася на 27 мільйонів 798 тисяч гривень від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, що на 2 мільйони 90 тисяч гривень більше фактичних надходжень січня – квітня 2017 року. Про це повідомив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олег Кулик.

«Станом на перше травня 2018 року на території Дніпропетровської області діє понад 13 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з них: більше 7 тисяч ліцензій на алкоголь та майже 6 тисяч на тютюн по 4 714 суб’єктах господарської діяльності.

В той же час, впродовж січня – квітня 2018 року призупинено дію  849 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 814 ліцензій, з яких 24 – за порушення законодавства в частині продажу неповнолітнім особам алкогольних (13 ліцензій) та тютюнових товарів (11 ліцензій)», – зазначив Олег Кулик.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Зміни в законодавстві обговорювалися під час кущового семінару для платників лівого берегу м.Дніпра

Нещодавно з метою інформування платників податків про зміни податкового законодавства та практичне застосування норм Податкового кодексу України за участі ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено кущовий семінар для платників – юридичних та фізичних осіб – підприємців „лівого берегу” міста Дніпра, організований ДПІ в АНД районі м.Дніпра.

Під час його проведення розглянуто питання адміністрування податку на прибуток, податку на доходи фізичних осіб, військового збору, рентної плати, екологічного податку, переваг подання звітності в електронному вигляді, про роботу Центрів сертифікації електронних ключів тощо.

Велика увага була приділена податку на прибуток, а саме: оподаткуванню неприбуткових організацій. Фахівець відділу адміністрування податку на прибуток території обслуговування ДПІ в АНД районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ознайомила присутніх з новими нормами податкового законодавства, які набрали чинності з 01.01.2018 року та порядку використання їх в практичній діяльності ОСББ.

Також присутнім надано роз’яснення щодо нарахування та сплати земельного податку, стосовно трудових відносин, зокрема прийняття на роботу та нарахування заробітної плати.

Учасники семінару отримали відповіді на актуальні питання та практичні поради.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Власники нерухомості вже сплатили 82,8 млн. гривень податку на нерухоме майно

За оперативними даними станом на 01.05.2018 року до місцевих бюджетів надійшло 82,8 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з фізичних осіб, що на 57,6 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року (25,2 млн. грн.).

Фізичним особам – власникам об’єктів нерухомості сформовано близько 678 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. До сплати визначено податку на загальну суму понад 585 млн. грн.

Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Також, податок на нерухомість платники сплачують за 2017 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

- для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

- для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

Водночас варто зазначити, що за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку збільшується на 25 000 грн. на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку) (підпункт «ґ» підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України).

Нагадуємо, що  фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ТОП-5 основних досягнень ДФС у митному напрямі

1. Детінізація економіки

ДФС ліквідовано схему заниження митної вартості, яку використовували  більше двох десятків підприємств-імпортерів. Учасниками цих махінацій були і співробітники митниці, і правоохоронці, і судді.

За рахунок руйнування схеми бюджет отримав понад 1 млрд грн. без можливості оскарження в судах та повернення коштів на рахунки суб’єктів.

Так, наприклад, у минулому році при оформленні тканини через судові рішення, а саме це використовувалось як схема, митна вартість складала 50 центів за кг. Платіж з одного контейнера складав 2,5-3 тис. доларів. Після руйнування схеми вартість зросла у понад 6 разів – до 3,30 доларів за кг, тобто з контейнера платіж тепер складає 14-16 тис доларів.

Подібна ситуація із митним оформленням взуття, яке декларувалося по 50 центів і платіж складав 1-2 тис. доларів. На сьогодні його вартість понад 5 доларів за кг, а платіж – до 10 тис. доларів.

Водночас повністю перекрити всі шпарини можливо лише за умови повної технічної модернізації митниці.

2. Технічна модернізація митниці.

Сьогодні для фіскальної служби одним з надзвичайно важливих та актуальних питань є облаштування митних постів сучасними технічними засобами контролю, які дозволять упередити переміщення контрабанди. Закупівля сканерів, встановлення вагових комплексів та GPS-замків – це те оснащення, якої потребує митниця.

ДФС вже розпочато процес технічної модернізації митниці. Наразі закуплені і встановлюються вагові комплекси, триває процес проведення тендерної закупівлі перших10 стаціонарних скануючих систем.

3. Автоматизована система «Єдине вікно»

Відповідно до законодавства з 1 лютого поточного року всі митні декларації у режимах «експорт» та «імпорт» оформлюються за принципом «єдиного вікна». Цей принцип діє на всіх автомобільних пунктах пропуску і на внутрішніх митницях. Серед суб’єктів ЗЕД система набуває все більшої популярності.

З 4 травня 100% митних декларацій у режимах «експорт» та «імпорт» оформлюються за принципом «єдиного вікна».

Минулого року частка вантажів, що оформлювались через «єдине вікно», складала близько 20%, вже на сьогодні цей показник складає 85%.

Державною фіскальною службою України в подальшому планується забезпечити передачу дозвільних документів, що видаються державними органами через систему «єдиного вікна».

4. Боротьба з контрабандою товарів

За рахунок законодавчих змін у 2018 році зменшено ризик ввезення громадянами у спрощеному порядку та без оподаткування товарів, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.

Наразі у 40 пунктах пропуску відбувається інформаційний обмін з Держприкордонслужбою, що забезпечило нам повний контроль ситуації щодо переміщення фізичних осіб. Ще рік тому такої можливості у ДФС не було, навіть щодо контролю переміщення протягом доби.

Товари, які переміщувалися в Україну таким чином: електротехніка, одяг, взуття, товари побутової хімії.

Такі зміни створили рівні умови роботи для легальних імпортерів.

5. Міжнародна взаємодія

ДФС відновлено систему взаємодії з митниками інших країн. Фіскальна служба долучилася до роботи міжнародних організацій по боротьбі з контрабандою, стала учасником програми ООН по контролю за контейнерними перевезеннями.

Вже працюють портові групи в Одеському порту та в міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», які націлені на упередження незаконного переміщення контрабанди наркотиків, зброї, фальсифікованих товарів, товарів подвійного призначення, об’єктів флори та фауни з використанням морських контейнерів та іншої злочинної діяльності.

На сьогодні до перевірки відбираються лише ризикові вантажі. Зокрема, завдяки обміну інформацією з іноземними колегами викриваються схеми незаконного переміщення автомобілів. На сьогодні ділки намагаються занизити фактурну вартість дорогих автомобілів шляхом надання транспортному засобу ознак ДТП.

Так, наприклад, таким чином намагалися ввезти Mercedes-Benz Limited Edition, визначена вартість якого 49 тис евро. За даними німецьких колег, які оперативно відреагували на запит ДФС, реальна вартість авто складала 100 тис евро.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У пункті пропуску «Бориспіль» вилучено колекцію старовинних перуанських монет 1831-1948 років карбування, переважно срібних

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу переміщення через митний кордон України колекції старовинних монет.

15 монет 1831-1948 років карбування, переважно срібних, серед яких монета номіналом 2 реали з зображенням на аверсі дерева, з надписом «Liber Cresca Fecundo 20G 10D T F», на реверсі з зображенням гір і променів сонця, з надписом «Republica Del Centro De Amer 1831», монета номіналом ½ соля, з зображенням на аверсі сидячої жінки зі щитом біля невеликої колони з написом «Liber Tad», на реверсі – у центрі герб, з боків  - гілки, внизу цифри 1923, з надписом «Republica Peruana-Lima» тощо знаходилися у громадянина Перу, який прямував до України авіарейсом з Італії.

Для проходження митного контролю чоловік обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин не надавав, з приводу декларування переміщуваних ним предметів до інспекторів митниці не звертався.

Монети, які знаходилися в ручній поклажі чоловіка в альбомі для монет, було виявлено під час перевірки багажу пасажира на рентген-апараті, після перетину ним «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Предмети переміщувались без ознак приховування.

Складено протокол про порушення митних правил. Монети вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: відповідно до ст. 21 Закону України № 1068-ХІV від 21.09.1999 «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей» культурні цінності, що ввозяться в Україну, підлягають реєстрації в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей, Міністерством юстиції України разом з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Під час ввезення культурних цінностей на територію України органу доходів і зборів подається свідоцтво на право їх вивезення, якщо це передбачено законодавством держави, звідки ввозяться культурні цінності. За відсутності такого свідоцтва ввезені цінності підлягають затриманню органами доходів і зборів до встановлення їх власника та одержання його доручення щодо подальшого переміщення або використання цих цінностей. Таке доручення має бути підтверджене дипломатичним представництвом або консульською установою країни, громадянином якої є власник культурних цінностей.

Крім того, частиною 5 статті 374 Митного кодексу України визначено, що культурні цінності, зокрема, виготовлені 50 і більше років тому, незалежно від їх вартості та способу переміщення через митний кордон України, підлягають письмовому декларуванню.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Унормовано порядок митного оформлення транспортних засобів і контролю за відповідністю екологічним нормам

З 23 травня 2018 року набрав чинності Закон України від 27 лютого 2018 року № 2301-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів», спрямований на вдосконалення порядку ввезення на митну територію України з метою вільного обігу транспортних засобів.

Згідно з новою редакцією статті 2 закону слова «пропуск на митну територію України» замінено словами «митне оформлення».  Таким чином, прийнятий закон не звільняє імпортерів від дотримання відповідності екологічного рівня «ЄВРО-5» щодо автомобілів, а унормовує порядок митного оформлення транспортних засобів і контролю за відповідністю їх екологічним нормам.

Водночас новоприйнятим законом врегульовано проблему ввезення на митну територію України та здійснення державної реєстрації автомобілів швидкої медичної допомоги, наданих українським лікарням іншими державами в якості гуманітарної допомоги, які  не відповідають екологічному рівню «ЄВРО-5».

Згідно зі старою редакцією закону від дотримання екологічних вимог звільнялись лише транспортні засоби, які ввозились на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України.

Відповідно до внесених змін, перелік транспортних засобів, на які не поширюються вимоги закону, доповнено автомобілями швидкої медичної допомоги та транспортними засобами спеціального призначення – пересувними медичними клініками, визнаними гуманітарною допомогою згідно із Законом України «Про гуманітарну допомогу», що дозволить вирішити питання транспортного забезпечення центрів екстреної медичної допомоги.

До внесення змін статтею 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» було встановлено, що пропуск на митну територію України з метою вільного обігу транспортних засобів нових і таких, що були в користуванні, здійснюється за умови їх відповідності екологічним нормам.

Документом, що засвідчує відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів та національних стандартів, є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб. Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (стаття 3 Закону).

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС запровадила новий сервіс для платників ПДВ

Для платників податку на додану вартість ДФС запроваджено новий електронний сервіс – візуалізація повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.

Новий сервіс створений з метою недопущення платниками податку помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної.

Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахування всіх послідуючих зареєстрованих до неї розрахунків коригування по таким параметрам:

«Реєстраційний номер»; «Ознака документа (ПН-0, РК-1)»; «Номер документа»; «Дата складання документа»; «Причина коригування (РК)»; «Номер рядка ПН (номер рядка ПН, що коригується)»; «Номер рядка в xml файлі»; «Обсяги постачання без ПДВ»; «Кількість (ПН, гр.6)»; «Ціна (ПН, гр.7)»; «Зміна кількості (РК, гр.7)»; «Ціна зазначена в гр. 8 РК»; «Зміна ціни (РК гр.9)»; «Кількість зазначена в гр.10 РК»; «Код товару згідно з УКТ ЗЕД (ПН/РК)»; «Код послуги згідно ДКПП (ПН/РК)»; «Ознака імпортованого товару (ПН/РК)»; «Код ставки (ПН/РК)»; «Код одиниці виміру (ПН/РК)»; «Назва одиниці виміру»; «Зведена ПН/РК до зведеної ПН»; «Причина з якої не підлягає ненаданню отримувачу»; «Опис товару/послуги».

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

30 червня 2018 року - робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП до 13 год. 00 хв.;

24, 28, 29 червня 2018 року - вихідні дні;

23 червня 2018 року - центри обслуговування платників будуть працювати за режимом роботи відповідних ДПІ/ОДПІ головних управлінь ДФС в областях та м. Києві при яких вони створені;

27 червня 2018 року - відповідно до законодавства про працю робочий день скорочено на одну годину.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Запрошуємо до участі у Всеукраїнському Рейтингу «Сумлінні платники податків - 2017»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 10 травня 2018 року розпочато прийом Заявок на участь у Рейтингу «Сумлінні платники податків - 2017», який започаткований Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація платників податків України» у 2011 році з метою створення сприятливих умов для розвитку взаємовигідної співпраці між державою і бізнесом та відзначення кращих здобутків платників податків.

Саме за допомогою Рейтингу Асоціація сприяє тому, щоб держава публічно подякувала та визнала досягнення підприємств, які сумлінно наповнюють бюджет країни.

Всеукраїнський Рейтинг проводиться у два конкурсні тури: перший - на обласному (регіональному) рівні, другий - на Всеукраїнському рівні. Участь на всіх етапах конкурсу для підприємств безкоштовна. Отримуючи звання «Сумлінний платник податків», підприємство, окрім популяризації на власному прикладі чесного і прозорого ведення бізнесу, отримує суспільне визнання, вдячність держави за належне виконання своїх податкових зобов'язань і публічно закріплює свій статус надійного бізнес-партнера.

У Рейтингу беруть участь підприємства трьох категорій - малі, середні, великі.

Бажаючим прийняти участь у Рейтингу для ознайомлення з умовами участі, критеріями відбору, формою Заявки та іншою інформацією слід звертатися до координатора Рейтингу – Ірини Білотіл: моб. 0976585699; appu2018@ukr.net.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Видача EUR.1 в Дніпропетровській митниці ДФС

За 4 місяці 2018 року в Дніпропетровській митниці ДФС було видано 2148 сертифікатів EUR.1 на товари для торгівлі з європейськими країнами. В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року цей показник збільшився вдвічі (у 2017 році видано 1073 сертифікати EUR.1).

Найбільше сертифікатів оформлено до Республіки Польща (574), Румунії (434), ФРН (166), Республіки Болгарія (112), Великої Британії (109) та Чеської Республіки (104). Також серед лідерів – Латвійська, Литовська, Словацька Республіки та Королівство Бельгія.

Нагадуємо, сьогодні митниці ДФС здійснюють видачу сертифікатів з перевезення (походження) форми EUR.1 на товари українського походження до країн ЄС та ЄАВТ (Швейцарія, Ісландія, Норвегія, Ліхтенштейн), Чорногорії.

Сертифікат видається у разі, якщо його потрібно пред’явити при ввезенні на митну територію країн ЄС та ЄАВТ, Чорногорії як доказ, що товар(и) українського походження відповідає(ють) вимогам правил визначення преференційного походження при застосуванні преференційних ставок ввізного мита.

Порядок заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення (походження) товару EUR.1 затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.11.2017 № 950, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2017 року.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області провела 43 службові перевірки

Впродовж січня – квітня 2018 року управлінням внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 43 службові перевірки.

За матеріалами управління внутрішньої безпеки області розпочато 13 кримінальних проваджень за статтями 364, 366-1, 368 КК України; винесено 16 подань керівникам ДПІ (ОДПІ) щодо вжиття заходів реагування, усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 10 працівників територіальних підрозділів ГУ ДФС області.

Крім того, фахівцями УВБ перевірено 112 кандидатів на зайняття посад в підрозділах ГУ ДФС області, з яких 6-ти відмовлено у призначенні на посаду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Зовнішньоторговельний обіг Дніпропетровської митниці ДФС за 4 місяці поточного року перевищив 2,6 млрд. доларів

Протягом січня-квітня 2018 року в Дніпропетровській митниці ДФС оформлено майже 52,3 тис. митних декларації всіх типів, що на 3 тис. декларацій, або на 6,14%, більше аналогічного періоду минулого року. З них 24,6 тис. (47,1%) – експортні,  22,8 тис. (43,5%) – імпортні, 4,9 тис. (9,4%) - оформлені в інших митних режимах.

Зовнішньоторговельний обіг Дніпропетровської митниці ДФС за 4 місяці 2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року збільшився на 28% та склав 2 млрд. 617 млн. доларів. При цьому, імпортовано товарів на 1 млрд. 275 млн. дол., що на 17% більше, ніж торік, експортовано - на 1 млрд. 342 млн. дол., що на 4,3% більше, ніж минулого року.

Фіскальною службою значна увага приділяється спрощенню митних процедур та скороченню часу, який суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності витрачають на оформлення товарів. Результатом роботи митниці, спрямованої на покращення сервісу, є стабільні показники середнього часу митного оформлення імпортних та експортних вантажів, які складають 78 хв. та 26 хв. відповідно.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

За заниження суми нормативної грошової оцінки земельної ділянки підприємство сплатило до бюджету понад 4 млн. грн.

Податківцями ДФС Дніпропетровщини проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ «М» з питань повноти нарахування плати за землю за період з 01.01.2016 по 31.12.2017.

В ході перевірки встановлено заниження суми нормативної грошової оцінки земельної ділянки в податкових деклараціях підприємства з плати за землю за 2016 рік та орендної плати за земельні ділянки у 2016 та 2017 роках.

За результатами перевірки фахівцями фіскальної служби донараховано 4 млн. 50 тис. грн. податків разом з фінансовою санкцією, які сплачені підприємством до бюджету у  повному обсязі.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Про особливості складання декларації з туристичного збору

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп. 268.2.1 п. 268.2 ст. 268 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

Ставка туристичного збору – від 0,5 до 1% до бази справляння збору, визначеної п. 268.4 ст. 268 ПКУ (пп. 268.3.1 п. 268.3 ст. 268 ПКУ).

Податкова декларація з туристичного збору, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 № 636 (далі – Декларація), подається платниками туристичного збору за податковий (звітний) період, який дорівнює кварталу.

При складанні Декларації слід звернути увагу на правильність її заповнення платниками туристичного збору, зокрема:

♦ у рядку 1 (Нарахована сума збору з початку року, усього (р. 1.1 + р. 1.2 + р. 1.3), у тому числі в розрізі об’єктів оподаткування) необхідно зазначати об’єкти оподаткування;

♦ зазначати суми нарахувань збору в усіх рядках, які передбачають їх заповнення, з метою уникнення арифметичних помилок.

У разі виявлення помилок у раніше поданих Деклараціях, платникам туристичного збору необхідно подати до контролюючого органу уточнюючу Декларацію.

 

Для проведення звірки даних щодо об’єктів житлової нерухомості громадяни подають до контролюючого органу письмову заяву

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп. 266.3.2 п. 266.3 ст. 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) база оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, (далі – податок) об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим орган

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

29.05.2018 13:19