Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Мирослав Продан: Абсолютна електронізація всіх процесів в ДФС є пріоритетом служби

Про роботу Державної фіскальної служби поінформував іноземних інвесторів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час робочого візиту прем’єр-міністра Володимира Гройсмана до Закарпатської області.

Зокрема, за його словами понад 80% митних декларацій оформлюються на українській митниці за принципом «Єдиного вінка». Це достатньо позитивний результат, навіть у порівнянні з розвиненими європейськими країнами.

Нагадаємо, що ініціатором та адміністратором цього програмного продукту є Державна фіскальна служба України. З 4 травня 2018 року для всіх суб’єктів господарювання, контролюючих органів та митниць ДФС розпочався новий етап реалізації принципу «єдиного вікна».

Перехідний 90-денний період, протягом якого допускалось добровільне застосування принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного та інших державних видів контролю товарів, закінчився 3 травня. Відтепер виконання митних формальностей є обов’язковим в усіх місцях митного оформлення.

Крім того, за словами Мирослава Продана, завдяки цій процедурі вдалось суттєво зменшити кількість випадків корупції не тільки серед митників, а й серед працівників суміжних служб, які працюють на пунктах пропуску. Адже зараз фактично відсутній контакт між суб’єктом господарювання та посадовими особами.

Іноземні інвестори підняли й питання відшкодування ПДВ, зазначаючи, що проблема з поверненням податку відійшла у минуле, тому що процес наразі оперативний та автоматизований.

«Сьогодні 97% заявленого до відшкодування ПДВ повертається за результатами камеральних перевірок, тобто фактично місяць в місяць. При цьому, законодавчо Державна фіскальна служба має 72 дні для того, щоб підтвердити або ж упередити заявку на відшкодування ПДВ. Сьогодні ніхто цього не чекає. Сьогодні по відшкодуванню ми вийшли на рівень, як це відбувається у Китаї. І, до речі,  і інструмент оцінки податкового блоку Міжнародного валютного фонду TADAT також це підтверджує. Крім того, по рейтингу Doing Business ми піднялися на 43 позиції в порівняні з минулим роком у питаннях оподаткування», – відзначив очільник ДФС, додавши, що зміна позицій в рейтингу – результат автоматичного відшкодування ПДВ.

Також Мирослав Продан розповів бізнесу про оновлену систему блокування податкових накладних (СМКОР), яка була запущена з 1 березня. Сьогодні у ДФС фіксують суттєве зменшення скарг, адже СМКОР був значно удосконалений разом із бізнес-спільнотою.

«Абсолютна електронізація всіх процесів в ДФС є нашим пріоритетом. В 2017 році ми фактично сто відсотків взаємовідносин між платником податків-фізичною особою і службою перевели в режим онлайн. Сьогодні фізичні особи через Електронний кабінет платника податків можуть отримати всі консультаційні, адміністративні послуги, проконтролювати сплату податків, замовити електронну перевірку. По юридичним особам ми досягаємо 90%», - резюмував Мирослав Продан.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Мирослав Продан: За підсумками деклараційної кампанії наймолодшому мільйонеру – 7 років, а найстаршому - 99

Доходи у розмірі понад 1 млн грн, отримані у 2017 році, задекларували 4063 платники. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

«Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість цьогорічних мільйонерів зросла на 16%, або на 559 осіб. При цьому один громадянин задекларував дохід у розмірі понад 1 млрд грн», – зазначив Мирослав Продан.

Як розповів очільник ДФС, найбільшу кількість мільйонерів – 2270 платників складають громадяни віком від 45 років і вище. Серед вікової категорії від 30 до 45 років – 1605 мільйонерів, до 30 років – 188. Водночас наймолодшому платнику податків виповнилося 7 років (м. Черкаси), а найстаршому – 99 років (м. Київ).

Свої доходи громадяни-мільйонери отримали у вигляді:

інших доходів (наприклад, додаткове благо, відсотки, нараховані на депозитні рахунки в банку, дивіденди тощо) – 9,8 млрд грн;

іноземних доходів – 6,2 млрд грн;

доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та нерухомого майна – 3,6 млрд грн;

доходів від успадкування (отримання у дарунок) майна – 2,5 млрд грн.

«Майже 44% від загальної кількості мільйонерів перебувають на податковому обліку в м. Києві – 1816 осіб. Серед лідерів також Харківська – 299, Дніпропетровська – 269, Київська – 275 та Одеська – 207 області», – повідомив Мирослав Продан.

За його словами, середньостатистичний річний дохід одного громадянина – мільйонера по Україні складає 8,2 млн гривень. Водночас одного платника – мешканця Волинської області – 18,4 млн грн, Донецької – 12,2 млн грн, Сумської – 11,4 млн грн, міста Києва – 10,1 млн грн, Херсонської – 9,9 млн грн та Київської областей – 8,6 млн гривень.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Мирослав Продан: Громадяни задекларували 57,5 млрд грн доходу, отриманого у минулому році

За результатами цьогорічної деклараційної кампанії громадяни подали понад 507 тис. декларацій (станом на 2.05.2018), що майже на рівні аналогічного періоду минулого року – близько 513 тис. декларацій. Про це розповів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, найактивніше декларували доходи платники податків Запорізької, де подано понад - 50 тис. декларацій, Миколаївської - 42 тис. декларацій, Дніпропетровської - 39 тис. декларацій, Одеської - 38 тис. декларацій, Херсонської – 34 тис. декларацій, Полтавської – 30 тис. декларацій та Харківської – 29 тис. декларацій областей.

«Незначне зменшення загальної кількості поданих декларацій пояснюється передусім змінами у податковому законодавстві. Так, тепер не повинні декларувати отримані доходи у вигляді спадщини члени сім’ї другого ступеня споріднення. Кількість осіб, які декларували такі доходи в порівнянні з минулим роком, зменшилась на 30 відсотків», – зазначив Мирослав Продан.

Разом з тим, як розповів очільник ДФС, на 25 відсотків зросла кількість платників, які отримали інвестиційний прибуток від операцій з інвестиційними активами, та на 22 відсотки – дохід від продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна.

«Загальна сума задекларованого платниками податків доходу склала 57,5 млрд грн. Це на 13%, або на 6,7 млрд грн більше відповідного періоду минулого року. До сплати задекларовано 2,1 млрд грн податку на доходи фізичних осіб та 259,8 млн грн військового збору. Це відповідно на 28% та 15% перевищує показники відповідного періоду минулого року», – підкреслив Мирослав Продан.

Найбільша загальна сума доходів задекларована платниками податків м. Києва – 22,4 млрд грн, Київської - 3,8 млрд грн, Харківської - 3,6 млрд грн, Дніпропетровської - 3,5 млрд грн, Одеської - 2,6 млрд грн, Львівської - 2,4 млрд грн та Запорізької – 2,2 млрд грн областей.

Очільник ДФС також розповів, що порівняно з минулим роком збільшилась і кількість платників, які задекларували до сплати в бюджет понад 10 млн грн. Цього року такі суми задекларували 12 осіб, а у 2017 році – 7. Свої податкові зобов’язання згадані особи визначали по доходах, джерело виплати яких є іноземним, а також по доходах від здійснення операцій з інвестиційними активами, інших доходах.

Рекордну суму податкових зобов’язань – понад 120 млн грн – визначено до сплати мешканцем м. Києва.

Окрім цього, 3 мешканці м. Києва та Київської області задекларували до сплати  податкові зобов’язання в розмірі від 50 млн грн до 100 млн грн, а 8 мешканців м. Києва та Запорізької області – від  10 млн грн до 50 млн грн.

Кількість осіб, які задекларували право на податкову знижку, в порівнянні з минулим роком зросла майже на 7 відсотків і становить близько 70 тис. осіб. Вони задекларували до повернення податку на доходи фізичних осіб у сумі – 136,9 млн грн, що на 26,3 млн грн, або на 24% більше ніж за минулий рік.

Нагадуємо, що платники, які мають право скористатися правом на податкову знижку,  подають декларацію за 2017 рік до 31.12.2018.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Громадяни Дніпропетровщини сумлінно задекларували понад 2,5 мільярди гривень доходу

З початку року мешканцями Дніпропетровщини подано до органів ДФС області 39 тисяч 319 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2017 році, що на 412 декларацій більше ніж минулого року.

Свої доходи громадяни отримали у вигляді:

- спадщини (дарування) - 3 тисячі 252 декларації на суму 481 мільйон 300 тисяч гривень;

- дохід від продажу (обміну) рухомого або нерухомого майна - 1 тисяча 107 декларацій на суму 258 мільйонів 100 тисяч гривень;

- іноземних доходів - 251 декларація на суму 89 мільйонів 700 тисяч гривень;

- інші доходи - 22 тисячі 838 декларацій на суму 786 мільйонів 700 тисяч гривень.

Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу за 2017 рік становить 2 мільярди 548 мільйонів 300 тисяч гривень. Про це повідомила виконуюча обов’язки заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

За результатами деклараційної кампанії податок на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету, складає 89 мільйонів 300 тисяч гривень, сума військового збору до сплати складає 11 мільйонів 600 тисяч гривень.

Також, доходи у розмірі понад 1 мільйон гривень, отримані у 2017 році, задекларували 232 громадянина. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість цьогорічних мільйонерів зросла на 23 відсотки або на 53 особи.

Повернення ж з казни у вигляді податкової знижки отримають 4 тисячі 31 громадянин на загальну суму 7 мільйонів 700 тисяч гривень.

Нагадуємо, що деклараційна кампанія за підсумками 2017 року розпочалася з 1 січня 2018 року та завершилася 2 травня 2018 року. Проте, для отримання права на податкову знижку чинне законодавство дозволяє громадянам надавати декларацію про свої доходи за минулий рік протягом усього року.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Співробітники Дніпропетровській митниці ДФС в радіоефірі

Нещодавно, на Дніпропетровському обласному радіо відбувся запис радіо інтерв’ю за участі старшого державного інспектора відділу організації митного контролю управління організації митного контролю Дніпропетровської митниці ДФС Володимира Кожоми на тему: «Переміщення товарів через митний кордон України із застосуванням принципу «єдиного вікна».

В ході інтерв’ю, Володимир Кожома відповів на найбільш актуальні та цікаві запитання та повідомив зміни законодавства, які стосуються теми розмови.

«З 4 квітня 2018 року Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» запроваджено новий вид державного контролю товарів – державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», - повідомив він.

Окрім запровадження нового виду державного контролю за харчовими продуктами, Володимир Кожома звернув увагу, що з 04 травня 2018 принцип «єдиного вікна» застосовується у повному обсязі в усіх місцях митного оформлення, внесених до Переліку місць митного оформлення товарів, в яких застосовується Порядок інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації.

Виключенням становлять випадки:

- переміщення товарів транзитом;

- ввезення (пересилання) на митну територію України товарів у міжнародних поштових відправленнях або у міжнародних експрес- відправленнях;

- вивезення за межі митної території України товарів, які перетинають митний кордон іншим, ніж автомобільний, видом транспорту.

У Дніпропетровській митниці ДФС наразі спостерігається постійне збільшення кількості митних декларацій, оформлених за принципом «єдиного вікна», і становить у квітні 86,6% від загальної кількості оформлених митних декларацій на товари, що підлягають державним видам контролю.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

За три місяці митники упередили 109 спроб переміщення наркотичних засобів у міжнародних відправленнях

За січень-березень 2018 року митницями ДФС виявлено та припинено 109 спроб переміщення міжнародними поштовими та експрес відправленнями наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів.

У 2018 році за фактами (виявленими як у 2017, так і у 2018 роках) правоохоронними органами відкрито 188 кримінальних проваджень за ст. 305, 307, 309 Кримінального кодексу України та митницями заведено 373 справи про порушення митних правил за ст. 473 Митного кодексу України.

Як зазначають фахівці ДФС, найчастіше у міжнародних поштових та експрес відправленнях виявляють наркотичні засоби «канабіс», «трамадол», «кокаїн», психотропні речовини «МДМА», «амфетамін» та медичні препарати з вмістом наркотичних речовин.

У рамках кримінального провадження виявлені наркотичні засоби вилучаються відповідними слідчими підрозділами правоохоронних органів України. Вилучені за адміністративними провадженнями наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги і прекурсори зберігаються на складі митниці.

У подальшому вони за рішенням суду знищуються у встановленому законом порядку підприємствами, уповноваженими здійснювати діяльність зі знищення таких речовин.

Загалом, протягом 2017 року митницями ДФС було виявлено та припинено 648 спроб переміщення вищевказаних переміщень зазначених речовин.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Близько 835 млн грн податків та штрафів донараховано платникам, які здійснюють продаж паливно-мастильних матеріалів

Згідно з інформаційними базами ДФС в Україні 1,5 тис. суб’єктів господарювання здійснюють продаж паливно-мастильних матеріалів через 6,6 тис. АЗС та передають до ДФС дані щодо їх реалізації.

У 2018 році проведено 88 фактичних та 11 документальних перевірок таких підприємств, у всіх випадках встановлено порушення.

Порушникам донараховано податків та штрафних (фінансових) санкцій близько 835 млн грн, у тому числі 664 млн грн акцизного податку.

Яскравим прикладом виявлених порушень є перевірка однієї з мереж АЗС.

Так, у результаті аналізу баз даних ДФС встановлено розбіжності між об’ємами реалізованих через цю мережу АЗС нафтопродуктів та задекларованими об’ємами реалізації, з яких нараховувався акцизний податок з роздрібної реалізації підакцизних товарів у  2015 році.

Згідно з проведеним у ході перевірки дослідженням, нафтопродукти були реалізовані через мережу АЗС кінцевому споживачу без сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. Це призвело до заниження податкового зобов’язання з акцизного податку на суму 664 млн. грн.

Звертаємо увагу на те, що наказом Міністерства фінансів України від 19.02.2018 №288 внесено зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13.

Зазначеними змінами передбачено доповнення переліку обов’язкових реквізитів фіскального касового чека на товари (послуги) новим реквізитом: «код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством)».

Наразі чинним законодавством (Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг») такий обов’язок передбачено для суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним.

Наказ № 288 набрав чинності з дня опублікування – 06.04.2018 року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За 4 місяці платникам відшкодовано 43,6 млрд грн ПДВ

Протягом січня-квітня 2018 року платникам податків відшкодовано 43,6 млрд грн податку на додану вартість. Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 14,7%, або на 5,6 млрд грн. Так, за 4 місяці 2017 року платникам було повернуто 38 млрд грн ПДВ.

Відповідно до статистичних даних, платники щомісяця фіксують зростання сум нарахування податку на додану вартість. Так, якщо по деклараціям за січень було нараховано 14,9 млрд грн, по деклараціям за лютий – 16,4 млрд грн, то вже в деклараціях за березень сума склала 24,8 млрд гривень.

Цьогорічні суми нарахованого ПДВ також перевищили і минулорічні показники. Так, по січневим деклараціям 2017 року сума нарахування складала 14,3 млрд грн, лютневим – 13,8 млрд грн, по деклараціям березня – 13,8 млрд гривень.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС: Від сьогодні застосування «єдиного вікна» є обов’язковим при виконанні митних формальностей

З 4 травня 2018 року для всіх суб’єктів господарювання, контролюючих органів та митниць ДФС розпочався новий етап реалізації принципу «єдиного вікна».

Перехідний 90-денний період, який було заіпроваджено в окремих місцях митного оформлення, закінчився 3 травня. Під час цього періоду допускалось добровільне, на вибір підприємства, застосування принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного та інших державних видів контролю товарів.

Відтепер виконання митних формальностей, пов’язаних із декларуванням товарів, митним та іншими державними видами контролю товарів із застосуванням принципу «єдиного вікна» є обов’язковим в усіх місцях митного оформлення.

Виключення  з цього правила становлять випадки:

- переміщення товарів транзитом;

- вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;

- ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.

У цих випадках ще протягом року принцип «єдиного вікна» може застосовуватися підприємствами на добровільній основі.

Перші результати застосування принципу «єдиного вікна» як обов’язкової процедури під час здійснення митного оформлення при ввезенні товарів на митну територію України свідчать про позитивну динаміку його застосування. Так, у 16 митницях ДФС показник застосування принципу «єдиного вікна» при митному оформленні  імпорту наблизився до 90%.

Лише протягом 3 та 4 травня (станом на 13.00) із 10,2 тис. поданих митних декларацій, згідно з якими товари підлягали тим чи іншим видам державного контролю,  8,2 тис. оформлено за принципом «єдиного вікна». Це становить 80,6% від загального обсягу оформлених декларацій.

Найбільший відсоток оформлень товарів підприємствами із застосуванням «єдиного вікна» мають такі митниці ДФС як Полтавська – 100%, Луганська – 100%, Івано-Франківська – 97,7%,  Рівненська – 97,4%, Львівська – 95,8% та Волинська – 94,7%.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У пункті пропуску «Бориспіль» виявлено контрабанду 5 кг кокаїну з Південної Америки

Припинення зухвалої спроби контрабанди великої партії кокаїну стало можливим завдяки здійсненню аналітично-пошукової роботи співробітниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС.

За результатами вжитих заходів співробітниками Управління в зоні діяльності вантажного відділу митного поста «Бориспіль-аеропорт» було поставлено на контроль митне оформлення вантажу «Зразки ковзанів роликових, призначені для власного користування...», який прибув авіатранспортом до України з Панами.

Співробітників Управління зацікавив цей вантаж,  який є нехарактерним та нетиповим для експорту з вищезазначеного регіону.

Як виявилося, у такий спосіб мешканець Києва намагався ввезти до нашої країни з приховуванням від митного контролю наркотичну речовину, замовивши собі в одній з країн Південної Америки спортивний інвентар. Наркотик вагою5 кгбув надійно прихований, але це не стало на заваді співробітникам митниці для його виявлення.

Під час перевірки однієї з коробок було виявлено поліетиленовий пакет прямокутної форми з вмістом пресованої порошкоподібної речовини білого кольору, яка згідно з експрес-аналізатором наркотичних засобів містить у своєму складі наркотичний засіб кокаїн.

У ході огляду у бокових стінках інших картонних коробок було виявлено 36 поліетиленових пакетів прямокутної форми різної ваги та розмірів з вмістом пресованої порошкоподібної речовини білого кольору.

До слідчих органів УСБУ м. Києві та Київській області  направлено повідомлення про ознаки кримінального правопорушення передбаченого ст. 305 КК України. Наразі співробітниками СБУ проводяться невідкладні слідчі заходи.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Реєстр платників ПДВ має найбільшу кількість переглядів серед переліку наборів даних

Державна фіскальна служба України стає більш відкритою. Звертаємо увагу аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськості та ЗМІ, що на офіційному веб-порталі ДФС на головній сторінці у банері «Відкриті дані» (тестова версія) (sfs.gov.ua/datasets.php?q=) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) у розділі «Податки» розміщені всі набори даних, закріплені за службою.

Серед 8 наборів даних, які збирають найбільше переглядів на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, – Реєстр платників ПДВ та Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

Про це свідчать результати дослідження «Економічний потенціал відкритих даних для України», яке провели Київська школа економіки у співпраці з Open Data Institute (London) у рамках проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах».

Так, Реєстр платників ПДВ має 40 тис. переглядів;

Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг – 9 тис. переглядів.

При цьому на Реєстр платників ПДВ припадає майже 13% від усіх переглядів.

Загалом ДФС постійно оновлює 40 основних наборів даних. З них 8 наборів було включено до загального переліку постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1100 «Про внесення змін до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», яка набрала чинності 09.02.2018 року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Працівники Київської митниці ДФС завадили спробі ввезення 36 л прекурсорів

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу ввезення на територію України складових для виготовлення наркотиків та психотропних речовин.

Особою, уповноваженою на декларування (декларантом) одного з вітчизняних ТОВ, було подано до митного оформлення попередню митну декларацію типу ІМ40ЕЕ, яка використовувалась для переміщення 36 літрів (12 банок) каучукового клею "compounded rubber solution" з пункту пропуску до митниці призначення під митним контролем. Вантаж на перший погляд не викликав підозри, однак митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію.

За інформацією, зазначеною в авіанакладній  та генеральній декларації безпеки (General Security Declaration), що надійшли разом з вантажем, з’ясувалося, що до переміщення через митний кордон надано небезпечний вантаж, який містить у своєму складі хімічну сполуку толуол «TOLUENE».

Враховуючи, що хімічна речовина толуол належить до прекурсорів, митниками було прийнято рішення про відбір проб та зразків товару. Як виявила експертиза, у складі наданої на дослідження речовини виявлено толуол у кількості 64,24+1,31 мас.%.

Таким чином, в декларації особою, уповноваженою на декларування не було заявлено за встановленою формою точних та достовірних відомостей щодо складу задекларованого товару, а зазначено лише наявність вмісту гумової суміші без зазначення вмісту толуолу.

Зазначимо, що толуол включений до Таблиці IV списку № 2 прекурсорів, обіг яких обмежено і стосовно яких встановлюються заходи контролю, згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 № 770 (із змінами і доповненнями).

Відповідно до зазначеної постанови, «речовини, що містять не менш як 50% таких прекурсорів, як толуол, підлягають тим же заходам контролю, що і прекурсори». Отже заявлена до митного оформлення речовина підлягає ввезенню на митну територію України лише за наявності дозволу Комітету по контролю за наркотиками.

Складено протокол про порушення митних правил. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.

До слідчого відділу Національної поліції України направлено повідомлення за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 309 КК України.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

З початку року за матеріалами внутрішньої безпеки ДФС розпочато 139 кримінальних проваджень

Протягом  січня – квітня 2018 року за фактами вчинення посадовими особами фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності правоохоронними органами розпочато 152 кримінальні провадження. З них 139 – за матеріалами підрозділів Головного управління внутрішньої безпеки ДФС.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів  ГУВБ, працівникам органів ДФС оголошено 37 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів. До суду направлено 14 обвинувальних актів, 9 осіб судом вже визнано винними у скоєнні злочинів.

За вказаний період за матеріалами підрозділів ГУВБ спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції складено та направлено до суду 56 адміністративних протоколів про скоєння правопорушень, пов’язаних з корупцією, за якими 6 осіб визнано винними у вчиненні адміністративних правопорушень.

Для з’ясування причин і обставин вчинення посадовими особами ДФС правопорушень у сфері службової діяльності проведено 771 службове розслідування та перевірку, у тому числі:

-  за зверненнями фізичних та юридичних осіб – 257;

-  за повідомленнями про можливі неправомірні дії працівників служби, що надійшли на сервіс «Пульс»  – 51.

За результатами цих перевірочних заходів 206 працівникам винесено офіційні застереження про недопущення протиправної поведінки. До дисциплінарної відповідальності притягнуто 110 працівників.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Через пункт пропуску «Бориспіль» намагалися незаконно вивезти за межі України золоті червонці та монети 1897-1903 років карбування

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано чергову спробу вивезення старовинних золотих монет за межі України з порушенням митного законодавства.

Одинадцять золотих монет 1897-1903 років карбування номіналом 10 та 5 рублів, виготовлених у Російській імперії, знаходилися у нашого співвітчизника, який відлітав з України до США через Польщу.

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний коридор України предмети не підлягають письмовому декларуванню, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

На момент проходження митного контролю дозвільних документів на право переміщення через митний кордон України золотих монет авіапасажир не мав та митної декларації не заповнював.

Монети знаходилися у торбинці з тканини, що лежала в прозорій сумочці для документів, яку чоловік тримав у руках. Їх митники виявили після перетину пасажиром “білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю “зелений коридор”.

Складено протокол про порушення митних правил. Монети вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: своїми діями пасажир порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, яким обмежено переміщення культурних цінностей  через митний кордон України відповідно до Закону України № 1068-ХІV від 21.09.1999 та інструкції Міністерства Культури і мистецтв України № 258 від 22.04.2002.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС видано 361 тис. цифрових підписів

З початку 2018 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористалось більше 130 тис. клієнтів. Їм сформовано майже 361 тис. посилених сертифікатів, окрім цього АЦСК ІДД ДФС сформував більше 37 млн послуг фіксування часу.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 95 тис. осіб, що становить майже 74 % від загальної кількості клієнтів.

На сьогодні, з початку створення АЦСК ІДД ДФС послугами  електронного цифрового підпису скористались майже 2,6 млн. клієнтів, яким сформовано близько 6,5 млн посилених сертифікатів.

Нагадаємо, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС – єдиний в Україні акредитований центр сертифікації ключів, який надає послуги електронного цифрового підпису усім без виключення суб’єктам господарювання, органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності та фізичним особам на безоплатній основі.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У ДФС буде створений новий департамент з питань стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва

У центральному апараті ДФС плануються зміни в організаційній структурі. Найближчим часом буде створений новий департамент, який координуватиме питання стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва ДФС. Крім розбудови якісної співпраці, відновлення контактів з митними та податковими адміністраціями інших держав і міжнародними інституціями, новий підрозділ буде контролювати та відповідати за реалізацію реформ у ДФС.

Перш за все, мова йде про виконання Стратегічних напрямів діяльності служби до 2020 року, розроблених у ДФС та підтриманих міжнародними партнерами, бізнесом, громадськістю та профільними асоціаціями.

«Новий департамент стане центром змін та перетворень з потужними аналітичними, прогнозними функціями та необхідними повноваженнями. У підрозділ увійдуть люди, які будуть здатні реалізовувати реформи, розвивати такі складні напрямки, як міжнародна співпраця та проектний менеджмент. Володіння іноземними мовами, потужні аналітичні здібності і у той же час досконалі знання податкового і митного законодавства та базових світових трендів – головні вимоги до підбору кадрів», – зазначив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

Організаційна структура нового департаменту буде побудована за функціональним принципом з чітким розподілом повноважень та відповідальності співробітників. Тобто за кожним з фахівців буде закріплений відповідний напрямок та міжнародні партнери, а робота менеджера побудована за принципом «реалізація проекту під ключ». Кожен стратегічний блок реформ буде систематизовано, зокрема, за строками реалізації, фінансового та законодавчого навантаження, а також можливими ризиками. 

Додамо, що всі без виключення міжнародні партнери ДФС підтримали заснування нового структурного підрозділу.

Нагадаємо, ДФС визначено 9 базових стратегічних напрямів:

• сервіси;

• ІТ та інфраструктура;

• митниця та прикордонне співробітництво;

• міжнародні зобов’язання та співробітництво;

• управління ризиками, податковий контроль та борг;

• ефективне адміністрування податків, зборів, митних платежів;

• добровільна сплата;

• персонал;

• формування іміджу та прозорість діяльності.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Дніпропетровська митниця ДФС забезпечила більше 6,8 млрд. грн. надходжень до Держбюджету

За 4 місяці 2018 року до Державного бюджету України Дніпропетровською митницею ДФС перераховано 6850,1 млн. грн. Це на 838,7 млн. грн., або на 14% перевищує надходження аналогічного періоду 2017 року.

Середньоденні надходження митних платежів до державного бюджету становлять 85,6 млн. грн., що на 15,4%, або 11,4 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня-квітня 2017 року.

У порівнянні з 4 місяцями 2017 року загальні вагові обсяги імпорту збільшились на 22%, при цьому вартість товарів збільшилась на 15,1%.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Застосування «єдиного вікна» є обов’язковим при виконанні митних формальностей

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з 4 травня 2018 року для всіх суб’єктів господарювання, контролюючих органів та митниць ДФС розпочався новий етап реалізації принципу «єдиного вікна».

Перехідний 90-денний період, який було запроваджено в окремих місцях митного оформлення, закінчився 3 травня. Під час цього періоду допускалось добровільне, на вибір підприємства, застосування принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного та інших державних видів контролю товарів.

Виконання митних формальностей, пов’язаних із декларуванням товарів, митним та іншими державними видами контролю товарів із застосуванням принципу «єдиного вікна» є обов’язковим в усіх місцях митного оформлення.

Виключення з цього правила становлять випадки:

- переміщення товарів транзитом;

- вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;

- ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.

У цих випадках ще протягом року принцип «єдиного вікна» може застосовуватися підприємствами на добровільній основі.

Перші результати застосування принципу «єдиного вікна» як обов’язкової процедури під час здійснення митного оформлення при ввезенні товарів на митну територію України свідчать про позитивну динаміку його застосування. Так, у 16 митницях ДФС показник застосування принципу «єдиного вікна» при митному оформленні імпорту наблизився до 90%.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Ви отримуєте зарплату «в конверті»? Задумайтесь!

Конституція України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.

Проте деякі роботодавці ігнорують зазначені конституційні норми і змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин, видають працівникам зарплату «у конвертах».

Основна причина виникнення цієї проблеми - не вміння громадян користуватися правами, закріпленими у Конституції України, недостатній рівень правової освіти, відсутність правосвідомості та поваги до Закону, як у найманих працівників, так і у роботодавців.

Від неналежного оформлення трудових відносин, перш за все, страждає особа, яка погоджується на таку працю. Більшість найманих працівників не розуміють, що відсутність правового регулювання трудових відносин робить громадянина незалежної держави рабом.

Використання найманої праці без оформлення трудових відносин призводить до позбавлення працівника:

- гарантованого розміру заробітної плати;

- права на відпустку, у тому числі додаткову й без збереження зарплати;

- права на оплату лікарняного;

- права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах праці;

- права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих умовах праці;

- права на допомогу по безробіттю;

- права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

- права на зарахування виробничого стажу, тощо.

Укладення трудового договору дає можливість найманому працівнику бути захищеним чинним трудовим законодавством у разі порушення його прав, а саме:

- в разі затримки в розрахунку по заробітній платі;

- відмові оплати праці за виконану роботу;

- недодержання зобов’язань роботодавця, тощо.

Нагадуємо, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпПУ, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

До уваги платників ПДВ: зміни до декларації!

Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що у бюлетені «Офіційний вісник України» від 04.05.2018 № 35 опубліковано наказ Міністерства фінансів України від 23.03.2018 № 381 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2016 року № 21» (далі – Наказ № 381), який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.04.2018 за № 451/31903.

Наказ № 381 розроблено, зокрема, відповідно до п. 201.15 ст. 201 розділу V та п. 51 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

Наказом № 381 затверджено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 року за № 159/28289 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276) (далі – Наказ № 21).

Крім того, Наказом № 381 затверджено зміни до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом № 21.

Також Наказом № 381 встановлено, що таблиця 1.2 «Відомості про коригування податкових зобов’язань у разі збільшення суми компенсації за минулі звітні (податкові) періоди на підставі розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 01 липня 2015 року та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних на дату подання податкової декларації з податку на додану вартість (крім розрахунків коригування, які складені у звітному (податковому) періоді, за який подається така декларація, та які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що зазначені у таблиці 1.1 (Д1) (додаток 1))» Розрахунку коригування сум податку на додану вартість (Д1) додатка 1 до податкової декларації з податку на додану вартість та таблиця 1.2 «Відомості про суми податку на додану вартість, вказані в податкових накладних, складених з 01 липня 2015 року та не зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних на дату подання податкової декларації з податку на додану вартість (крім податкових накладних, які складені у звітному (податковому) періоді, за який подається така декларація, та які не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, що зазначені у т

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

15.05.2018 09:35