Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

За 4 місяці 2018 року на Дніпропетровщині зібрано майже 28,2 млрд. грн. податкових і митних платежів та 4,1 млрд. грн. єдиного внеску

З початку 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням ДУ Офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 28 млрд. 228,2 млн. грн. що на 6 млрд. 842,6 млн. грн. більше, ніж у січні - квітні 2017 року. Про це проінформувала в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Так, до державного бюджету впродовж чотирьох місяців 2018 року спрямовано 20 млрд. 935,6 млн. грн., що на 5 млрд. 573,7 млн. грн. больше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Надходження поточного року до місцевих бюджетів регіону склали 7 млрд. 292,6 млн. грн. Це на 1 млрд. 268,9 млн. грн. більше фактичних надходжень за підсумками січня - квітня 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 4 млрд. 137,7 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на 731,8 млн. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислава Воінова на тему: «Декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році. Право на податкову знижку»

Питання 1. Доброго дня. Чи має право на податкову знижку працівник, якщо за його дорученням підприємство здійснювало перерахування сум із одержаного ним доходу на навчання дитини, але в платіжному доручені як «Платник» вказано «підприємство», а в «Призначені платежу» прізвище дитини?

Відповідь. Доброго дня. Згідно з п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

У даному випадку, для підтвердження понесених витрат на навчання, платнику необхідно отримати довідку від працедавця, який за його дорученням здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу та копії платіжних доручень, якими здійснювалось перерахування.

Відповідно до вимог п. 3.8 глави 3 постанови Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» із змінами та доповненнями реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Враховуючи вищевикладене, довідка від працедавця, який за дорученням платника податку здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу до навчальних закладів, для оплати його навчання чи навчання інших членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які не одержують заробітної плати, є підставою для отримання платником податку податкової знижки за навчання.

Питання 2. Вітаю. В мене таке питання: які документи необхідно надати фізичній особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки?

Відповідь. Доброго дня. Згідно з п.п.166.3.7 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 цього Кодексу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Відповідно до п.п.166.2.1 п.166.2 ст.166 ПКУ до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

При цьому, процедура переобладнання транспортних засобів, зокрема, для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива, встановлена Порядком переобладнання транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.10 №607, відповідно до якої після переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження (заяві про проведення оцінювання). За результатами такого оцінювання видається сертифікат відповідності для переобладнаних автобусів та акт технічної експертизи або сертифікат відповідності для інших транспортних засобів, що переобладнані.

Отже, фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про зміни до порядку зупинення реєстрації податкової накладної йшлося на прес-конференції

Днями в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: "Зміни до порядку зупинення реєстрації податкової розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" за участі заступника начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Віталія Мироненко та фахівця управління податків і зборів з юридичних осіб Світлани Плохої.

«Постановою Кабміну від 21.02.2018 року №117 врегульовано питання для тих платників, по яких до 1 грудня 2017 було зупинено податкові накладні/розрахунки коригування і не надані пояснення і документи.

Такі платники зможуть протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного в зупиненій податковій накладній/розрахунку коригування, надати пояснення та копії документів на розгляд комісій», - повідомив Віталій Мироненко. Також він розповів про основні етапи нової системи аналізу податкової накладноїрозрахунку коригування.

У свою чергу, Світлана Плоха акцентувала увагу на змінах у системі прийняття рішень з питань зупинення реєстрації податкових накладних.

«Якщо в минулому році рішення приймалися тільки комісією центрального апарату, то сьогодні в регіонах створені комісії, які прийматимуть рішення по заблокованим накладними», - підкреслила вона.

Світлана Плоха зазначила, що за місяць роботи нового механізму СМ КОР опрацьовано в цілому по Україні понад 11 млн. податкових накладних. З них системою зупинено 18 тис. документів, а це лише 0,16% від загальної кількості податкових накладних.

«На сьогодні вже немає масового звернення платників податків про неправомірне блокування податкових накладних», - підсумувала вона.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

У Дніпропетровській митниці ДФС відбулася зустріч з представниками суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності регіону

Днями, в конференц-залі Дніпропетровської митниці ДФС відбулася робоча нарада за участі керівництва Дніпропетровської митниці ДФС, Дніпропетровської обласної державної адміністрації та представників компаній, що здійснюють зовнішньоекономічні операції з партнерами із Сполучених Штатів Америки.

Головною метою проведення заходу стало налагодження перспективи та розширення співпраці митниці з представниками бізнес-спільноти з метою створення сприятливих умов для пришвидшення товарообігу та збільшення обсягів надходжень митних платежів до Держбюджету України та залучення до процесу проведення експортно-імпортних операцій нових суб’єктів господарювання.

«Основним завданням сучасної зовнішньоторговельної політики України є розбудова стратегічних партнерських відносин з інтеграційними об’єднаннями та окремими країнами, взаємодія з якими має важливе значення для розвитку національної економіки. Так, серед ключових стратегічних партнерів України на рівні глобальних гравців, що здійснюють значний вплив на розвиток міжнародної торгівлі та з якими є можливість прискорити розвиток і модернізацію національної економіки, чільне місце займають Сполучені Штати Америки. При цьому, бізнес-спільнота Дніпровського регіону активно розвиває відносини з американськими партнерами. Кількість українських суб’єктів ЗЕД, яким укладаються зовнішньоекономічні контракти з компаніями США, постійно збільшується і на даний час становить 85 суб’єктів», - зазначив виконуючий обов’язки начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігор Безсмертний.

Орієнтація на світові стандарти проведення митних процедур змінила концепцію митного регулювання у бік сприяння здійсненню зовнішньоекономічних операцій. Пріоритети в митному регулюванні полягають не лише у захисті державних інтересів, але й у створенні сприятливих умов для учасників зовнішньоекономічної діяльності.

На даний час одним із головних напрямів роботи є впровадження митного оформлення за принципом «єдиного вікна», який дозволяє використовувати єдину електронну систему обміну даними різним державним службам в автоматичному режимі для обміну інформацією про вантажі, які переміщуються через митний кордон України та про результати проходження ними необхідних видів контролю.

У Дніпропетровській митниці ДФС спостерігається постійне збільшення кількості митних декларацій, оформлених за принципом «єдиного вікна», і становить у квітні 86,6% від загальної кількості оформлених митних декларацій на товари, що підлягають державним видам контролю.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області виявлено та припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення фальсифікованого алкоголю

У Дніпропетровській області припинили діяльність підпільного цеху з виготовлення фальсифікованого алкоголю і розкрили схему його реалізації.

Так співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області було виявлено та припинено незаконну діяльність з виготовлення фальсифікату.

За словами старшого оперуповноваженого з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вадима Табали: "В ході операції «Акциз-2018» і розслідування кримінального провадження, встановлено, що учасники організованої злочинної групи виготовляють і фасують горілку і коньяк у підпільному цеху. Цех було розташовано у приватному будинку, також прямо у кімнатах будинку знаходилась і тара, і готова продукція.

Розповсюдження здійснювалось під виглядом відомих світових брендів в роздрібній торговельній мережі міста Дніпро та Новомосковську, а також через мережу Інтернет. За результатами проведених обшуків з незаконного обігу вилучено ТМЦ на загальну суму майже 3 мільйони гривень".

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Брифінг начальника Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимира Джавуна на тему «Правопросвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!»

Міністерство юстиції України у 2017 році звернулось з пропозицією до Кабінету Міністрів України стосовно реалізації у 2017-2019 роках правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Мета цього проекту – формування нової правової культури та правової свідомості у суспільстві, підвищення рівня знань громадян щодо гарантованих їм Конституцією та законами України прав у різних сферах життя та навчання громадян знати, реалізовувати та захищати свої права у повсякденному житті. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

Одним з ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я маю право!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги.

Це, у свою чергу, дозволить консолідувати зусилля та поєднати цілі державних органів, приватних та громадських інституцій у напрямі утвердження та забезпечення прав і свобод людини, що є головним обов’язком держави.

Гасло проекту: «Знаю! Дію! Захищаю!», тобто:

- «Знаю свої права»,

- «Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують»,

- «Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права».

Уряд підтримав ініціативу Мінюсту та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року №155-р затвердив План заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Із зазначеним документом Ви можете ознайомитись, зокрема, на єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України «Урядовий портал» (kmu.gov.ua).

У поточному році планується, наприклад, надання методичної допомоги громадянам у консультуванні населення з правових питань, проведення роз’яснювальної роботи у засобах масової інформації, на офіційних сайтах центральних та місцевих органів виконавчої влади, у соціальних мережах щодо гарантованих Конституцією та законами України громадянам прав.

Органи фіскальної служби України усіх рівнів, у межах своїх повноважень, також приймають активну участь і вносять свою лепту в реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!».

З матеріалами стосовно проекту «Я маю право!» у частині оподаткування громадян можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) та, зокрема, на субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» (dp.sfs.gov.ua) офіційного веб-порталу ДФС України (субсайт).

На теперішній час на офіційному веб-порталі ДФС України та на субсайті у розділі «Діяльність» створено підрозділ «Я маю право!», який містить актуальну важливу та цікаву інформацію для громадян у рамках правопросвітницького проекту «Я маю право!» з питань оподаткування.

Права, які для громадян передбачені Законом України «Про звернення громадян»

Слід зазначити, що Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (Закон №393) регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон № 393 забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Законом №393 визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, у тому числі до органів фіскальної служби; місцевого самоврядування; об’єднань громадян; підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності; засобів масової інформації; посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Кожен громадянин користується правом отримувати необхідну інформацію на підставі письмових звернень, надісланих поштою або переданих ним до відповідного органу, установи; звернень, надісланих з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення); усних звернень, викладених на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю органів ДФС стосовно роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України та субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» на постійній основі розміщується інформація щодо порядку розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян керівництвом і посадовими особами, аналітичних довідок щодо роботи зі зверненнями громадян тощо.

 

За січень -квітень 2018 року платники Нікопольського регіону сплатили майже 658 мільйонів гривень податків

Упродовж чотирьох місяців 2018 року платники податків Нікопольського регіону спрямували до Зведеного бюджету України 657,8 млн грн податків і платежів. В порівнянні до відповідного періоду минулого року забезпечено приріст надходжень на 163,7 млн гривень. Про це повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун.

До державного бюджету за 4 місяці 2018 року забезпечено збір в сумі 254,5 млн грн, що більше збору за відповідний період минулого року на 79,9 млн гривень.

Місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали у своє розпорядження 403,3 млн грн, що більше за відповідний період минулого року на 83,8 млн гривень.

З початку року надходження єдиного соціального внеску склали 185,4 млн грн, що на 31,3 млн грн більше надходжень відповідного періоду 2017 року.

Очільник Нікопольської ОДПІ ще раз нагадує платникам податків про особисту відповідальність за наповнення бюджету та закликає не тільки не порушувати законодавчо встановлені терміни сплати, а й піклуватися про рівномірне наповнення дохідної частини бюджету.

 

Підрозділом КПР управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрито схему ухилення від оподаткування

Фахівцями Головного управління ДФС у Дніпропетровській області за результатами перевірки фізичної особи - підприємця Х донараховано податків та зборів у сумі 426,5 тис. грн. та зменшено від`ємне значення з ПДВ на суму 70,7 тис. грн.

У ході перевірки виявлено, що фізичною особою - підприємцем Х безпідставно віднесено витрати, які не пов’язані з господарською діяльністю, а саме приватним підприємцем були придбані у логістичних центрах роздрібних мереж послуги по пакуванню продукції в палети для подальшого транспортування до місць реалізації. Відповідно до умов договорів перехід права власності на продукти харчування відбувався на логістичних центрах та вказана продукція, яка пакувалась вже не була власністю ФОП Х.

Донараховані кошти надійшли до бюджету у повному обсязі.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Кінологи Дніпропетровської митниці ДФС провели майстер-клас для молоді Дніпра

У рамках другого щорічного форуму «Молодь Дніпра – 2018», який пройшов на базі Університету митної справи та фінансів, співробітниками сектору кінологічного забезпечення Дніпропетровської митниці ДФС було проведено майстер-клас для учасників форуму. Під час проведення заходу службові собаки показали гарний результат та довели, що мають достойний рівень спеціальної підготовки.

Майстер-клас з кінології пройшов у рамках «Ярмарки можливостей для молоді» та справив неабияке враження на усіх присутніх. Участь у заході взяли близько 500 осіб, і це були не лише представники дніпровської молоді, але й учасники з Одеси, Києва та Харкова.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

На Дніпропетровщині забезпечено відшкодування бюджету більше 1,2 млн. грн. несплаченого ПДВ

Завдяки діям співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області підприємство, яке ухилилося від сплати ПДВ, відшкодувало бюджету всю суму завданих збитків.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було встановлено, що директор однієї із місцевих компаній протягом 2016 – 2017 рр. ухилявся від сплати ПДВ, занижуючи фактурну вартість товарів при здійсненні імпортних операцій. А в подальшому ці товари реалізовував фізичним особам без відображення в податковій звітності.

Окрім того, фігурант відобразив у декларації з ПДВ за серпень 2016 року низку безтоварних операцій з підконтрольними компаніями.

Такі дії призвели до ухилення від сплати більше 1,2 млн. грн. ПДВ.

Оскільки збитки, завдані державі, відшкодовані в повному обсязі, до суду направлено кримінальне провадження для звільнення вказаної особи від кримінальної відповідальності на підставі ч. 4 ст. 212 КК України.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Підрозділами податків і зборів з фізичних осіб Дніпропетровщини перевірено орендарів сільгоспугідь та повноту сплати податків за орендовані рілля

З початку цього року з метою перевірки повноти сплати податку з доходів фізичних осіб та військового збору по операціях з оренди сільгоспугідь, податківцями Дніпропетровщини проведені контрольно – перевірочні заходи по сільгоспвиробникам.

Під час відпрацювання зазначеної категорії платників встановлені окремі випадки порушень, зокрема:

– заниження нормативної грошової оцінки сільгоспугідь під час розрахунку вартості орендної плати;

– проведення розрахунків с пайщиками в натуральному вигляді без застосування коригуючого коефіцієнту.

Наприклад, встановлено, що підприємством із Дніпровського району Дніпропетровської області, яке орендує земельні паї, занижено вартість нормативної грошової оцінки землі під час розрахунку виплати орендодавцям, внаслідок чого занижено податок з доходів фізичних осіб на суму 1,2 млн. грн. та 100 тис. грн. військового збору.

Всього за результатами вжитих заходів порушниками чинного законодавства додатково сплачено податку з доходів фізичних осіб у сумі 9,0 млн. грн., військового збору - 1,1 млн. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Подання документів в електронній формі до контролюючого органу здійснюється платниками відповідно до норм законодавства

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з пп. «в» п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» зі змінами, ПКУ, Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Порядок).

Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку платник податків створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), керуючись Порядком.

Контроль за введення даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника. Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП підписувача (підписувачів).

Після накладання ЕЦП платник здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку контролюючому органу, в якому перебуває на обліку протягом операційного дня з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів (пункти 4 та 5 розділу ІІ Порядку).

Звертаємо увагу, що відповідно до п. 49.5 ст. 49 ПКУ у разі подання звітності в електронній формі платник податків зобов’язаний здійснити відправлення такої звітності до контролюючого органу не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

 

До уваги платників! Нова версія програмного забезпечення діє з 23.04.2018!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.26.6.0 станом на 23.04.2018(даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2017 по 23.04.2018 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.26.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Перелік змін та доповнень (версія 1.26.6.0) (станом на 23.04.2018)

Програмні модулі:

1. Додано можливість приховати в довіднику документів звітність, яка втратила чинність.

2. Реалізовано збереження показників звітності, що подається до Державної служби статистики України, відповідно до введених даних (кількість значень після коми відповідає тим, що введені).

3. Додано можливість створювати звітність фізичних осіб, що подається до Державної служби статистики України.

4. Реалізовано перегляд документів Державної служби статистики України в довідниках версій та термінів подання.

Внесення змін до існуючих документів:

1. J1303901 – Згода на формування, обробку та передачу фінансовій установі даних з фінансової звітності підприємства (змінено текст документу).

2. F/J 1312602 – Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (до поля «Пояснення» можливо внести від 1 до 500 символів включно).

3. F/J 1312901 – Повідомлення про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет» (додано можливість приєднання файлів зі скріншотами екрану).

4. F/J 1313201 – Скарга на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (змінено текст документу).

5. F/J 1391401 – Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (додано можливість введення додаткових реквізитів).

6. F/J 1412901 – Повідомлення про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет» (додано можливість приєднання файлів зі скріншотами екрану).

7. F/J 1413201 – Рішення комісії з питань розгляду скарг (змінено текст документу).

Нові версії документів:

У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України додано нові версії документів:

S0423111 – № 1-П (ф). Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) за видами (для фізичних осіб);

S0602126 – № 1-торг (нафтопродукти, міс). Про продаж світлих нафтопродуктів і газу (для фізичних осіб);

S1001011 – № 10-зез (з дин. табл). Звіт про іноземні інвестиції в Україну;

S1401114 – № 1-туризм (фіз.особа). Звіт про туристичну діяльність (для фізичних осіб);

S2600313 – № 1-КЗР Звіт про діяльність колективного засобу розміщування (для фізичних осіб).

Довідники вводу:

Додано ставки екологічного податку на 2018 рік:

spr_eco_NormTaxRejectWater.xml – ставки податку за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти згідно з нормами ст. 245 розділу VIII Податкового кодексу України;

spr_eco_NormTaxAllocTrash.xml – ставки податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах згідно з нормами ст. 246 розділу VIII Податкового кодексу України;

spr_eco_NormTaxFormRadioactWaste.xml – ставки податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) згідно з нормами ст. 247 розділу VIII Податкового кодексу України;

spr_eco_NormTaxRejectSourceFix.xml – кодифікатор та Ставки податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення згідно з нормами ст. 243 розділу VIII Податкового кодексу України;

spr_eco_NormTaxStorageRadioactWaste.xml – ставки податку за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк, згідно з нормами ст. 248 розділу VIII Податкового кодексу України.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

В «Електронному кабінеті» платники податків мають можливість переглянути раніше подану звітність

У «Електронному кабінеті» за допомогою меню «Перегляд поданої звітності» користувач «Електронного кабінету» має можливість переглянути раніше подану податкову звітність до органів ДФС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до Центрів обслуговування платників.

Слід зазначити, що користувач отримує перелік всіх звітів, поданих у відповідному звітному періоді. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами – роком та місяцем.

Нагадуємо, що «Електронний кабінет» знаходится на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua.

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Про електронний сервіс ДФС «Акредитований центр сертифікації ключів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що про порядок отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які надають пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), можна дізнатись за допомогою електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Акредитований центр сертифікації ключів», що розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua).

Безкоштовне надання послуг ЕЦП здійснюється АЦСК ІДД ДФС органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС належать:

- реєстрація заявників;

- надання у користування надійних засобів ЕЦП;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

- надання послуги фіксування часу;

- консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.

Переглянути перелік документів для отримання послуг ЕЦП та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками їх заповнення платники можуть у розділі «Реєстрація користувачів» головної сторінки офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor

 

В Електронному кабінеті запроваджено новий сервіс

Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс в Електронному кабінеті - окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена.

Реєстр розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.

Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку.

У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру Електронний кабінет доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Фізичні особи мають право звернутись до контролюючого органу для проведення звірки даних щодо обчислення транспортного податку

Відповідно до п.п. 267.6.10 п.267.6 ст.267 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями фізичні особи – платники транспортного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника транспортного податку;

б) розміру ставки транспортного податку;

в) нарахованої суми транспортного податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником транспортного податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника транспортного податку проводить перерахунок суми цього податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

Право платника на податкову знижку визначено Податковим кодексом України

Нікопольська ОДПІ нагадує, що порядок застосування податкової знижки визначений ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Так, податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати.

Платник ПДФО має право включити до податкової знижки з метою зменшення свого оподатковуваного доходу за наслідками звітного року фактично здійснені ним витрати. Перелік витрат, за якими застосовується податкова знижка, визначено у п.166.3 ст.166 ПКУ.

При цьому загальна сума податкової знижки, нарахована платнику ПДФО в звітному податковому році, не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника ПДФО, нарахованого у вигляді заробітної плати.

Для реалізації права на податкову знижку платнику ПДФО необхідно заповнити та подати декларацію про майновий стан і доходи (далі – Деклараця) по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

Розрахунок суми ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язання з ПДФО у зв’язку з використанням права на податкову знижку відображається платником податків у розділі V Декларації.

У рядку 13 Декларації вказуються позначкою «Х» документально підтверджені категорії витрат, що включаються до податкової знижки відповідно до ст.166 ПКУ.

 

Про затвердження форми акта про невідповідність товарів відомостям, зазначеним у документах, необхідних для здійснення їх митного контролю, про пошкодження товарів, їх упаковки чи маркування або про їх втрату

Нікопольська ОДПІ інформує, що відповідно до частини другої ст. 253 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI зі змінами та доповненнями наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2018 № 364, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.04.2018 за № 421/31873 (далі – Наказ № 364), затверджено форму акта про невідповідність товарів відомостям, зазначеним у документах, необхідних для здійснення їх митного контролю, про пошкодження товарів, їх упаковки чи маркування або про їх втрату (далі – акт).

Наказом № 364 встановлено, що підприємства, які переміщують товари через митний кордон України, складають акт у присутності посадової особи митниці ДФС, у зоні діяльності якої виявлено:

• невiдповiднiсть товарів відомостям, зазначеним у документах, необхідних для здійснення їх митного контролю;

<

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

10.05.2018 10:09