У Донецькій області продовжують запроваджувати «єдине вікно» при декларуванні товарів
26 квітня 2018 року у Маріуполі та Краматорську відбулись чергові наради в Донецькій митниці ДФС у форматі «круглих столів». Темою для обговорення стало застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів. У зустрічах прийняли участь фахівці Державної Азовської морської екологічної інспекції, Державної екологічної інспекції у Донецькій області, Головного Управління Держпродспоживслужби у Донецькій області, а також представники великого та середнього бізнесу регіону, уповноважені особи з питань декларування.
Слід відмітити, що з початку 2018 року заходи такого формату у Донецькій митниці проведено вже втричі. За вже сформованою традицією на нарадах митники повідомили усіх присутніх про поточні результати діяльності у цьому напрямку. Аналіз оформлення митних декларацій, проведених у Донецькій митниці ДФС протягом квітня, свідчить, що при декларуванні товарів, що ввозяться на митну територію України, суб’єкти господарювання віддають перевагу саме електронному декларуванню за принципом «єдиного вікна».
Так, практично 85% усіх імпортних оформлень здійснено із застосуванням цього принципу. Зростання у порівнянні з березнем 2018 року склало майже 11%. Але на даний час дещо неузгодженими залишаються деякі організаційні питання, пов’язані із декларуванням експортних вантажів, тому частка експортних оформлень, які здійснені із застосуванням принципу «єдиного вікна», складає майже 70% від загальних оформлень на вивезення товарів за межі митної території України.
Крім того активну підтримуючу позицію щодо повсюдного застосування принципу «єдиного вікна» висловили фахівці всіх державних контролюючих органів, що задіяні в його реалізації. Вони запевнили присутніх суб’єктів господарювання, що з метою сприяння зручності в роботі декларантів в пунктах проведення відповідних видів контролю створені всі належні умови.
Наприкінці зустрічей митниками та представниками державних контролюючих органів ще раз було акцентовано, що перехід на «безпаперову та безконтактну сферу обслуговування», це, насамперед, оптимізація роботи суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, скорочення часу та витрат на проведення декларування, а також мінімізація корупційних ризиків.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новини Маріуполя Новости Краматорска
07.05.2018 11:18