Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Мешканці Волновахи та Волноваського району декларують доходи за минулий рік.

Вже 3 місяці триває кампанія декларування доходів громадян отриманих у 2017 році. За оперативними даними мешканці Волноваського району подали 752 декларації про майновий стан з яких 89 відсотків становлять декларації громадян, що самостійно обробляють земельні паї.

Загальна сума задекларованого доходу перевищує 10,0 млн.грн. Сума нарахованого податку на доходи з фізичних осіб складає 1,1 млн.грн., що значно перевищує показники минулого року.

До відома, за минулий рік мешканці Волноваського району подали до Волноваської ОДПІ 2,2 ти сячі декларацій та задекларували до сплати 1,3 млн. грн. податку на доходи з фізичних осіб та 0,2 млн. грн. військового збору.

У поточному році самостійні нарахування військового збору вже склали 148.1 тис.грн., або 75 відсотків надходжень минулого року.

Кампанія декларування доходів триває до 2 травня 2018 року включно.

У центрі обслуговування платників Волноваської ОДПІ за адресою : місто Волноваха, вулиця Менделєєва 4 щоденно, з вихідним лише у неділю, чекають на відвідувачів, які мають можливість подати декларацію про майновий стан і доходи за 2017 рік.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Адміністративні послуги – реальна необхідність.

До центру обслуговування платників звертаються представники різних верст населення. Підприємці – за підтвердженням статусу, громадяни за отриманням картки платника податків чи довідки про доходи, юридичні особи – з заявами та запитами, тощо.

З початку року до Центру обслуговування платників Волноваської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області (далі – ЦОП) звернулися 2810 осіб, які своєчасно отримали послуги.

Аналізуючи кількість наданих послуг з початку року слід зазначити, що за березень місяць надано 1391 адміністративну послугу, або 49,5 відсотків послуг, наданих з початку року.

Переважну більшість звернень до ЦОП становить на теперішній час видача картки платника податків або внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб, цією послугою скористалися 1042 громадянина.

Платники єдиного податку зареєстрували 101 книгу обліку доходів та витрат та отримали 129 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2017 році і 957 громадян звернулися до ЦОП за отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми / джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Фахівці Волноваської ОДПІ нагадують громадянам, що довідку про доходи, подавши відповідну заяву, можливо отримати в ЦОП за останні 1095 днів з розподілом виплачених доходів та утриманих сум податків по кварталам.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Податкова знижка на будівництво або придбання доступного житла

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що відповідно до п.1 ст.4 Закону України від 25 грудня 2008 року №800 «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» (далі – Закон № 800) доступне житло — це збудовані і ті, що будуються за державної підтримки, житлові будинки та квартири.

Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 року №140 «Про затвердження Порядку забезпечення громадян доступним житлом» (далі – постанова №140) передбачено, що державна підтримка надається шляхом:

- сплати за рахунок коштів державного, місцевого бюджету 30 відс. або 50 відс. вартості нормативної площі доступного житла. При цьому, громадянин вносить на свій поточний рахунок, відкритий в уповноваженому банку, кошти у сумі 50 відс. або 70 відс. вартості нормативної площі доступного житла;

- надання уповноваженими банками або виконавцем пільгового іпотечного житлового кредиту на строк до 30 років. Відсоткова ставка фінансування за такими кредитами встановлюється у розмірі не більше облікової ставки Національного банку України плюс 2 відсотка.

Відповідно до п.п.166.3.8 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом 2017 року суми витрати на сплату видатків на будівництво або придбання доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі та процентів за ним. Разом з цим, загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ.

Звертаємо увагу, що витрати, здійснені протягом звітного податкового року платником податку, необхідно підтвердити відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів або послуг, а також покупця. У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів і строк їх продажу. Оригінали таких документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого п.166.2 ст.166 ПКУ.

Граничний термін подання декларації для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік – 31 грудня 2018 року. Декларацію про майновий стан і доходи платникам податку необхідно подати до державної податкової інспекції за місцем податкової адреси (реєстрації). Право на отримання податкової знижки у 2018 році щодо витрат, понесених у 2017 році, на наступний рік не переноситься.

Затверджено показники, які визначають позитивну податкову історію платника ПДВ

ДФС України, за погодженням з Міністерством фінансів України, затверджено показники, якими визначається позитивна податкова історія платника податків (лист ДФС України від 21.03.2018 №960/99-99-07-18 «Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку, визначені ДФС та погоджені Міністерством фінансів України»).

Так, платник податку на додану вартість (далі – платник податку) має позитивну податкову історію у випадку відповідності одному з наступних критеріїв:

- обсяг постачання, зазначений платником у податкових накладних/розрахунках коригування (далі – ПН/РК), зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію у Реєстрі ПН/РК не перевищує 150 тис. грн. на одного покупця – платника податку;

- обсяг постачання, зазначений платником податку у ПН/РК, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю), зареєстрованих у Реєстрі за останні 6 місяців, становить більше 50 відс. загального обсягу постачання товарів/послуг, зазначеного платником податку у ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі;

- товари/послуги, що постачаються (виготовляються) платником податку, а саме придбання і постачання одного товару чи послуги, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі, складають більше 50 відсотків від загальної суми постачання товарів/послуг, зазначеної платником податку у ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі за останні 6 місяців;

- платник податку здійснює на постійній основі, протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести, реєстрацію ПН/РК у Реєстрі на

постачання товарів/послуг з одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТ ЗЕД/ДКПП, по яких обсяг постачання становить 20 відс. від загального такого обсягу постачання;

- залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток на кінець звітного (податкового) періоду (звітний період обирається відповідно до п.137.4 та п. 137.5 ст.137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями для певної групи платників) складає більше 1 млн. грн. та відображена у звітності, по якій граничні строки подання передують календарному дню розрахунку цього показника за умови, що з 01.01.2017 керівник та засновник не змінювались;

- наявність власних (право власності/користування), орендованих земельних ділянок становить понад 200 га включно або наявність орендованих земельних ділянок комунальної та/або державної власності площею не менше 0,5 га (станом на 01.01.2018), що задекларовані до 20.02.2018;

- сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) на одного працюючого перевищує суму ЄСВ з мінімальної заробітної плати у 1,5 раза за останні 12 місяців за умови, що з 01.01.2017 керівник та/або засновник не змінювались;

- загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум ЄСВ та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано ПН/РК на реєстрацію у Реєстрі, становить більше 5 мільйонів гривень.

До податкової знижки включаються пожертвування неприбутковим організаціям

Під час кампанії декларування податкові декларації про майновий стан і доходи подають громадяни, які зобов’язані декларувати свої доходи, а також особи, які мають право добровільно подати декларацію для застосування права на податкову знижку.

Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення його оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, суму коштів або вартість майна, переданих у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, зареєстрованим в Україні та внесеним до Реєстру неприбуткових організацій та установ на дату передачі таких коштів та майна, у розмірі, що не перевищує 4% суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені

відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

У зазначених документах обов’язково має бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Зокрема, одним із документів, які підтверджують надання пожертви (благодійної допомоги), є договір про пожертву. Зазначена норма передбачена пп. 166.2.1, пп. 166.3.2 ст. 166 Податкового кодексу України.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається у граничний строк подання податкової декларації - по 31 грудня 2018 року (включно).

Декларація за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 № 859 (у редакції від 06.06.2017 № 556), подається до фіскального органу за місцем реєстрації.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Спадщина від родичів другого ступеня споріднення не оподатковується

Законом України від 23.02.2017 №1910-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» внесено зміни до Податкового кодексу України відповідно до яких спадщина, отримана від родичів другого ступеня споріднення оподатковується за нульовою ставкою.

Податковим кодексом визначено, що членами сім'ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, баба та дід зі сторони матері або батька, онуки.

Обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою (пункт 179.4 статті 179 Податкового кодексу України).

Звертаємо увагу: нульова ставка застосовується до доходів, отриманих платником податків у вигляді спадщини починаючи з 1 січня 2017 року.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Легалізація заробітної плати

Шановні мешканці Волноваського району пам’ятай, що лише оформлена згідно законодавства праця дає змогу заробити страховий стаж, і лише легальна заробітна плата вплине на розрахунок майбутньої пенсії.

Стаття 43 Конституції України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.

Такі явища, як зарплата в “конвертах” та робота без оформлення трудових відносин, мають глибокі корені й руйнують суспільство зсередини, позбавляючи майбутнього тих, хто отримує неофіційну заробітну плату.

Легалізація заробітної плати актуальна з двох причин:

– збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, в т.ч. до Пенсійного фонду України;

– соціальні гарантії для найманих працівників, розмір яких залежить від тривалості страхового стажу.

Працівник, який отримує зарплату в “конверті” офіційно вважається непрацюючим. Йому не зараховується страховий стаж, а відповідно:

– він не буде одержувати пенсію по віку;

– його можуть звільнити в будь-який час, без жодних компенсацій.

– у нього немає права на відпустку, права на оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, права не працювати у вихідний та святковий день, права на охорону праці, права на соціальне страхування.

Волноваська ОДПІ вкотре нагадує, що у 2018 році щомісячна сума єдиного соціального внеску має становити не менше 819 грн.06 коп.

Якщо ви маєте намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців, вимагайте від них укладання з вами трудової угоди. І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи зареєстрували вас у Пенсійному фонді та чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

04.04.2018 12:06