Новини Нікопольської ОДПІ

Новини Нікопольської ОДПІ

За два місяці 2018 року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали 3 млрд. 683,6 млн. грн.

До місцевих бюджетів Дніпропетровської області у січні – лютому поточного року надійшло 3 млрд. 683,6 млн. грн., що на 520,4 млн. грн. більше надходжень відповідного періоду 2017 року.

Зростання доходів місцевих громад досягнуто по таким бюджетоутворюючим джерелам як: податок на доходи фізичних осіб – на 463 млн. грн., єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва – на 124,9 млн. грн., плата за землю – на 9,4 млн. грн.

«Додаткові кошти, які надходять на рахунки місцевих громад Дніпропетровщини працюють на поліпшення соціальних умов мешканців регіону. Досягти таких показників тільки зусиллями працівників фіскальної служби області без тісної співпраці з платниками та органами місцевого самоврядування було б неможливо», – відзначила керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

З початку року 8 підприємців Дніпропетровщини позбулися ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

Протягом січня – лютого 2018 року місцеві бюджети області поповнилися на 14,3 млн. грн. від плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, що на 1,5 млн. грн. більше фактичних надходжень двох місяців минулого року. Про це повідомила перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Усього в області діє 13211 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4986 платниках. Наразі, впродовж січня - лютого поточного року суб’єкти господарювання регіону отримали 1948 ліцензій, з них 1053 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольних напоїв та 895 – тютюнових виробів.

Разом з тим, за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 465 ліцензій; анульовано 319 ліцензій, у тому числі - 8 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Рентна плата: зміни з 01.01.2018

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. нагадує, що 01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ), зокрема у частині рентної плати, а саме:

- збільшено ставки з рентної плати за користування надрами, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;

Крім того, звертаємо увагу, що з 01.01.2018 пунктом 110 розділу I Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до статті 255 ПКУ у частині визначення кола платників рентної плати за спеціальне використання води та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води.

 

До уваги платників рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини про визначення кодів бюджетної класифікації

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. повідомляє платників рентної плати, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено лист ДФС України від 18.01.2018 №1459/7/99-99-12-03-04-17 «Про визначення кодів бюджетної класифікації» та додаток до вищевказаного листа – лист Міністерства фінансів України від 09.01.2018 №35120-16-10/639 (вх. ДФС України №67/4 від 10.01.2018), в якому наведена інформація про визначення кодів бюджетної класифікації для забезпечення умов дотримання бюджетного законодавства з питань дотримання бюджетного законодавства в частині розподілу коштів рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату з 1 січня 2018 року.

З вищевказаними листами можливо ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72743.html

 

Чи повинні члени садівницького товариства сплачувати земельний податок, якщо земля приватизована, чи платником є садівницьке товариство?

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. повідомила, що за січень – лютий 2018 року надходження до місцевого бюджету від сплати за земельний податок платниками Нікопольського регіону склали 34,1 млн грн, або 16,2 відс. від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів, проти минулого року надходження зросли на 6,9 млн грн, темп росту склав 137,4 відсотків.

Нагадуємо, якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку згідно зі ст.281 Податкового кодексу України, є платниками земельного податку. При цьому, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Садівницьке товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

 

За яких умов громадянин може скористатись правом на податкову знижку

Податкова знижка - це сума витрат платника податку на оплату товарів, послуг резидента протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення загального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати. Станом на 1 березня поточного року скористалися правом на податкову знижку 463 громадянина Нікопольського регіону. Про це повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

Податковим кодексом визначено перелік умов, у разі дотримання яких у громадянина виникає право на податкову знижку.

Це такі умови:

– отримання доходу у вигляді заробітної плати. При цьому загальна сума податкової знижки не може перевищувати суми річної заробітної плати у поточному році.

– дотримання вимог щодо порядку подачі та заповнення декларацій. Так, декларація подається по 31 грудня (а у разі наявності податкового обов’язку з декларування інших доходів – до 1 травня), наступного за звітним року.

– витрати мають бути фактично здійснені та підтверджені документально (платіжними та розрахунковими документами, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами тощо). Такі документи обов’язково мають містити інформацію про вартість товарів (робіт, послуг) та строк їх продажу (виконання, надання).

– податкова знижка може бути надана виключно резиденту України, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку.

– скористатися правом на нарахування податкової знижки можна лише за наслідками звітного податкового року. Таке право не продовжується та не переноситься на наступний рік, якщо громадянин не скористався своїм правом у встановлений строк.

Для отримання податкової знижки до фіскального органу за місцем реєстрації до 31 грудня 2018 року необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 06.06.2017 №556).

Зазначена норма визначена ст. 166 Податкового кодексу.

 

На підтримку армії перераховано 6,2 мільйони гривень військового збору

За січень-лютий 2018 року платники Нікопольського регіону сплатили до Державного бюджету 6,2 млн грн військового збору, або 4,2 відсотки від загальної суми надходжень до державного бюджету, що на 1,0 млн грн, або на 20 відс. більше, ніж у січні-лютому минулого року. Про це повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко. Посадовець нагадала, що це свідчить про високу відповідальність і сумлінність платників податків, які зобов’язані перераховувати з доходів фізичних осіб 1,5% військового збору на потреби армії, підтримання обороноздатності держави та встановлення миру.

Нагадаємо, що усі доходи громадян, з яких сплачується ПДФО, підлягають оподаткуванню військовим збором. Платниками збору також є фізичні особи – підприємці, крім тих, що обрали спрощену систему оподаткування.

           

У Нікопольському регіоні надходження ПДФО перевищили 166,3 мільйони гривень

Традиційно найбільшим джерелом наповнення місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб. Як повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, за два місяці поточного року платники Нікопольського регіону забезпечили 166,3 мільйони гривень. Сума сплаченого податку на 42,9 мільйони гривень перевищує показник аналогічного періоду 2017 року.

З цієї суми до місцевого бюджету спрямовано 124,8 мільйона гривень, що на 32,2 мільйони гривень більше, ніж торік. Державний бюджет поповнився на 41,6 мільйони, це на 10,8 мільйони перевищує минулорічну сплату.

 

Застосування РРО підприємцями, які сплачують єдиний податок

Начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що за січень – лютий 2018 року надійшло 25,4 млн грн єдиного податку, або 12,0 відсоток від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів, проти минулого року надходження зросли на 6,9 млн грн, темп росту склав 137,4 відсотків.

Нікопольська ОДПІ нагадує, що листом Регуляторно-правового Департаменту ДФС України від 19.02.2018 року № 358/99-99-01-01-18 надано роз’яснення стосовно видачі ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями і тютюновими виробами та застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Законом України від 28.12.2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» внесено зміни до Закону від 19.12.1195 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», згідно з якими пиво віднесено до алкогольних напоїв.

Згідно зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 року №984 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000р. №1336», пункт перший викладено в новій редакції.

Відповідно до нової редакції пункту першого здійснення торгівлі пивом у пляшках і бляшанках за умови відсутності продажу інших підакцизних товарів, фізичними особами-підприємцями, які сплачують єдиний податок без застосування реєстраторів розрахункових операцій, не передбачено.

 

До уваги громадян платників земельного податку!

Заступник начальника відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ Григорій Будимко звертає увагу громадян, що власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі є платниками земельного податку.

Запрошуємо Вас завітати до податкової інспекції для отримання податкового повідомлення-рішення про внесення податку та/або для надання заяви (з підтверджуючими документами) для звільнення сплати земельного податку за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників 27 каб. 311 (3 поверх). При собі мати індентифікаційний номер власника (зелекористувача) земельної ділянки.

 

Затверджено порядок зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН

Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 117 затверджено Порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Постанова набирає чинності через п’ятнадцять днів з дня її опублікування (опублікована в «Урядовому кур'єрі» 07.03.2018 №46. Тобто дата набрання чинності Постанови КМУ №117 - 22 березня 2018 року. Про це розповіла начальник відділу адміністрування ПДВ території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Наталія Продан.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЕРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації.

Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

- номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

- порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

- критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

- пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, подаються протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача - платника ПДВ за одним і тим самим договором або якщо в них відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів подаються до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС.

ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку розглядаються комісіями контролюючих органів.

 

Про наповнення бюджету платниками Нікопольського регіону за січень-лютий 2018 року

Підсумовуючи результати роботи з надходжень до бюджетів усіх рівнів, начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун зазначив, що за січень-лютий 2018 року до зведеного бюджету зібрано податків у сумі майже 358,4 млн грн. Темпи наповнення бюджетів усіх рівнів випередили минулорічні показники за аналогічний період. Найбільші надходження складають податок на додану вартість та податок на доходи фізичних осіб.

Протягом січня-лютого 2018 року до державного бюджету перераховано майже 147,1 млн грн, що на 50,9 млн грн більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 90,0 млн грн, що на 17,9 млн грн більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Володимир Джавун відзначив і стабільність у надходженнях платежів до місцевих бюджетів, які спрямовуються на реалізацію соціальних програм та розвиток інфраструктури регіону. За січень - лютий 2018 року місцеві бюджети отримали 211,1 млн грн податків (відносно січня-лютого 2017 року надходження зросли на 52,5 млн грн), серед яких основними були податок на доходи фізичних осіб – 124,8 млн грн, єдиний податок – 25,4 млн грн та плата за землю – 34,1 млн гривень.

Очільник Нікопольської ОДПІ ще раз нагадує платникам податків про особисту відповідальність за наповнення бюджету та закликає не тільки не порушувати законодавчо встановлені терміни сплати, а й піклуватися про рівномірне наповнення дохідної частини бюджету.

 

Про деклараційну кампанію 2018 під час «круглого столу» в Нікопольській ОДПІ

В Нікопольській ОДПІ 14 березня начальник інспекції Володимир Джавун провів «круглий стіл» на тему: «Кампанія декларування доходів громадян - 2018». У цьому заході прийняв участь голова Червоногригорівської об’єднаної територіальної громади Микола Матюк.

«Кампанія декларування громадянами доходів, одержаних у минулому році стартувала з початку 2018 року.

Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

- доходів від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

- доходів у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;

- інвестиційного доходу;

- іноземного доходу;

- та в інших передбачених Податковим кодексом України випадках.» - нагадав під час «круглого столу» Володимир Джавун.

Начальник Нікопольської ОДПІ повідомив присутнім, що подавати декларацію потрібно за податковою адресою, тобто місцем, де особу взято на податковий облік. За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою (не пізніше ніж 5 днів до завершення кінцевого терміну подання) або в електронному вигляді через сервіс «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі ДФС.

«Зробіть свідомий крок з декларування доходів. Самостійне декларування доходів - формування високої податкової культури та підвищення рівня добробуту країни» - зазначив наприкінці зустрічі Володимир Джавун.

 

Проведено «круглий стіл» з питань декларування доходів громадян

У другій декаді березня у смт Томаківка проведено «круглий стіл» з головами сільських рад. На заході були розглянуті актуальні питання щодо кампанії декларування доходів громадян – 2018 та окремі питання земельного податку.

Заступник начальника-начальник Томаківського відділення Нікопольської ОДПІ Руслана Рибка нагадала присутнім про конституційний обов’язок декларування доходів громадян, одержаних у попередньому календарному році, розповіла, що відноситься до таких доходів, які ставки податку, а також про право на отримання податкової знижки.

Крім того, Руслана Рибка нагадала, що платники єдиного податку четвертої групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарського призначення та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, що використовуються такими платниками для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

За інші земельні ділянки, в тому числі за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, платники єдиного податку четвертої групи сплачують земельний податок на загальних умовах.

 

Завчасно потурбуйтесь про отримання картки платника податків для школярів, які реєструватимуться для участі в ЗНО

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що реєстраційний номер облікової картки платника податків може знадобитися школярам при реєстрації для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні, при вступі до вищих навчальних закладів, для участі в різноманітних творчих конкурсах. Більш того, зазначений реєстраційний номер необхідний для оформлення паспорта громадянина України.

Для отримання реєстраційного номеру необхідно подати до органу фіскальної служби за місцем проживання заповнену в установленому порядку Облікову картку фізичної особи – платника податків (форма № 1ДР), яка одночасно являється і заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Слід зазначити, що Облікові картки за малолітніх осіб віком до 14 років подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) з пред’явленням документу, що посвідчує його особу та свідоцтвом про народження дитини.

В інспекції повідомляють, що подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та потім отримати картку платника податків ви можете в Центрі обслуговування платників при Нікопольській ОДПІ за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників 27.

Довідкова інформація: тільки за січень-лютий 2018 року у Нікопольській ОДПІ видано 2356 карток платника податків, про це повідомила начальник управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Наталія Міщенко.

 

Стан розгляду звернень громадян за січень-лютий 2018 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ письмових звернень громадян не надходило. Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Ганна Гроздовська-Боличева.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні та інші послуги понад 89 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Ганна Гроздовська-Боличева, за січень-лютий поточного року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних та інших послуг звернулось понад 89 тисяч платників.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (2356) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (833). Також зареєстровано 149 платника єдиного податку, надано 274 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 210 книги обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 277 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

Відомі спортсмени Дніпропетровщини долучилися до цьогорічної кампанії декларування

З 01 січня п.р. в Україні стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом минулого року. Відомі спортсмени Дніпропетровщини залучаються до цьогорічної деклараційної кампанії.

Так, 15 березня 2018 року з метою отримання електронного цифрового ключа до ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра завітали гравці баскетбольного клубу «Дніпро», який є дворазовим володарем Кубку України по баскетболу серед чоловічих команд, а саме: майстер спорту міжнародного класу по баскетболу, бронзовий призер чемпіонату Європи по баскетболу "три на три" – Максим Закурдаєв та майстер спорту по баскетболу – Микола Вільховецький.

«Зайняття спортом займає дуже багато часу. Це великий плюс, що є така річ, як надання податкової звітності в електронному вигляді. З електронним цифровим підписом є можливість надати декларацію з будь-якого куточка земної кулі. Цей спосіб надання звітності особливо підходить таким активним людям, як ми, які постійно знаходяться на змаганнях» - зазначив Максим Закурдаєв.

Отримавши електронний цифровий підпис гравці БК «Дніпро» висловили свою громадянську позицію щодо щорічного декларування майнового стану та доходів, та зазначили, що кожна людина повинна розуміти важливість такої справи, адже декларування - конституційний обов’язок кожного громадянина.

«Я вважаю, що потрібно дуже відповідально ставитися до своїх конституційних обов’язків. Тому, що від своєчасної сплати податків та зборів до бюджету залежить добробут усієї країни та наше з вами майбутнє. Якщо ми хочемо бачити позитивні зміни у суспільстві та в країні – потрібно починати з себе» - сказав Микола Вільховецький.

Наприкінці зустрічі податківці побажали спортсменам нових досягнень та перемог.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС у січні – лютому 2018 року

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за 2 місяці 2018 року в порівнянні з 2 місяцями 2017 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі МД) збільшилась на 12,87 %. Було оформлено 25 229 шт. МД (з них: 11 793 експортних МД та 11 150 імпортних) проти 22 353 шт. МД за 2 місяці 2017 року (з них: 10 694 експортних МД та 9 566 імпортних).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

З початку року Дніпропетровською митницею ДФС оформлено 19 електромобілів

З 1 січня 2018 року тимчасово звільнено від оподаткування податком на додану вартість та акцизним податком операції з ввезення на митну територію України та з постачання на митній території України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.

У зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС з початку року імпортовано 19 електромобілів торгівельних марок NISSAN, FIAT, TESLA та MERCEDES-BENZ. Всі авто ввезено фізичними особами.

З урахуванням вищезазначених змін в оподаткуванні, у 2018 році при ввезенні електрокарів імпортери економлять понад 20% коштів за рахунок відсутності митних платежів.

За словами фахівців Дніпропетровської митниці ДФС, ці зміни спрямовані на приведення у відповідність законодавства України до законодавства Європейського Союзу, що дозволить на законодавчому рівні створити сприятливі умови для зниження рівня енергетичної залежності України від іноземних держав та зниження екологічної забрудненості повітря шляхом стимулювання придбання та використання екологічного транспорту в Україні.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

У лютому Дніпропетровська митниця ДФС забезпечила понад 1,6 млрд. грн. надходжень до держбюджету

У лютому 2018 року до Державного бюджету Дніпропетровською митницею ДФС перераховано 1629,1 млн. грн. Це на 134,5 млн. грн., або на 9%, перевищує надходження другого місяця 2017 року.

Середньоденні надходження митних платежів до державного бюджету становлять 81,5 млн. грн., що на 6,8 млн. грн. більше від середньоденних надходжень лютого 2017 року.

В порівнянні з двома місяцями 2017 року у січні – лютому поточного року при збільшенні загальних вагових обсягів експорту на 11,9%, вартість задекларованих товарів збільшилась на 18,4%. Загальні обсяги імпорту збільшились на 44,3%, при цьому вартість товарів збільшилась на 36,3%.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Увага! На Дніпропетровщині діють шахраї!

До суб’єктів господарювання Дніпропетровщини телефонують з мобільних номерів (066) 296-08-89, (066) 260-87-02, (099) 714-07-03 та (095) 731-58-62  невідомі особи з провокаційними та незаконними вимогами.

Зловмисники телефонують, начебто, від імені ГУ ДФС з проханням зателефонувати та вимагають неправомірну вигоду.

Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.

Тож, у разі отримання подібної інформації та недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до правоохоронних органів та інформувати ГУ ДФС у Дніпропетровській області за номерами телефонів: (056) 374-31-64, (0562) 47-59-49, а також особисто звертатись за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про спрощення процедури участі бізнесу у торгах

Нікопольська ОДПІ інформує, що за повідомленням ДФС України у Міністерстві юстиції України 05.02.2018 за №139/31581 зареєстровано наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 №37/11 «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі».

Основною метою прийняття наказу є спрощення для суб’єктів господарювання процедури участі у торгах шляхом проведення автоматизованої перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Взаємодія електронної системи закупівель «PROZORRO» та інформаційних систем ДФС здійснюватиметься на центральному рівні в електронній формі, що дозволить забезпечити під час проведення торгів автоматичну перевірку відсутності або наявності в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС.

До запровадження інформаційної взаємодії в автоматизованому режимі перевірка замовником фактичного стану розрахунків платника податків з бюджетом здійснювалась виключно на підставі документа, поданого учасником процедури закупівлі.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/329930.html

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Хто повинен подавати декларацію про майновий стан і доходи та які доходи підлягають обов’язковому декларуванню?

У 2018 році податкову декларацію про майновий стан і доходи зобов’язані подати громадяни, які протягом звітного 2017 року, зокрема, отримували:

- доходи від особи, яка не є податковим агентом, тобто від нерезидента або фізичної особи, яка не має статусу суб’єкта підприємницької діяльності або не є особою, яка здійснює незалежну професійну діяльність;

- іноземні доходи;

- доходи, отримані орендодавцем при наданні нерухомості в оренду (суборенду), якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання;

- доходи, отримані орендодавцем при наданні рухомого майна в оренду (суборенду), якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання;

- доходи у вигляді вартості успадкованого майна (кошти, майно, майнові чи немайнові права) у межах, що підлягає оподаткуванню (крім спадкоємців-нерезидентів, які зобов’язані сплатити податок до нотаріального оформлення об'єктів спадщини та спадкоємців, які отримали у спадщину об'єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб, а також іншими спадкоємцями - резидентами, які сплатили податок до нотаріального оформлення об'єктів спадщини).

- доходи, які згідно з нормами розділу ІV Податкового Кодексу не підлягали оподаткуванню при їх нарахуванні чи виплаті, але які не звільнені від оподаткування.

 

У який термін та за якою формою подається декларація про майновий стан та доходи? В який термін треба сплатити податок?

Податкова декларація про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2017 році, подається до 1 травня 2018року.

З 01 січня 2018 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», яким внесені зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859.

Фізичні особи, які відповідно до норм Податкового Кодексу зобов’язані та/або мають право подати декларацію про доходи, починаючи з 1 січня 2018 року повинні звітуватись за новою формою звітності.

Податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та з військового збору, зазначені в поданій річній декларації, фізичні особи зобов’язані сплатити самостійно до 1 серпня 2018 року – це визначено п.179.7 ст.179 ПКУ.

 

У яких випадках фізична особа може звільнятися від обов’язкового подання декларації про майновий стан і доходи?

Платники податку звільняються від обов’язку подання податкової декларації про майновий стан і доходи у випадках:

а) незалежно від виду та суми отриманих доходів платники податку, які:

- є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;

- перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;

б) в інших випадках, визначених розд. IV ПКУ; - такі випадки звільнення від обов’язку подання податкової декларації передбачені п.179.4 ст.179 Податкового кодексу України.

Крім того, декларація не подається і обов’язок платника податку щодо подання Декларації вважається виконаним (це передбачено п.179.2 ст.179 ПКУ), якщо такий платник податку отримував доходи:

- від податкових агентів, які згідно з розд. IV ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого)

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

19.03.2018 14:57