Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

ДФС та литовські експерти обговорили План дій з реалізації Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами

Експерти Міністерства фінансів Литовської республіки нададуть консультативну допомогу Державній фіскальній службі України у рамках реалізації Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами. Проект плану дій з реалізації зазначеної Програми обговорили сьогодні в.о. Голови ДФС Мирослав Продан та представники Міністерства фінансів Литовської республіки під час робочої зустрічі.

«Литовська республіка дуже багато зробила для підтримки проєвропейського вектору нашої країни. Ми маємо дуже позитивний досвід співпраці у митній та податковій сферах. Так, наприклад, розроблена у рамках проекту Твінніг Біла книга прозорості ефективно використовується працівниками ДФС у роботі», – підкреслив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, під час візиту української делегації до Литви у листопаді минулого року було погоджено низку заходів. Так, у митній сфері було досягнуто домовленостей щодо подальшого обміну досвідом у сфері інтеграції України в систему спільного транзиту, упередження митних правопорушень, боротьби з контрабандою та протидії незаконного обігу підакцизних товарів.

Пріоритетами співробітництва у податковій сфері стали розширення правових механізмів взаємної адміністративної допомоги, запровадження автоматичного обміну податковою інформацією та реалізація електронних перевірок.

Мирослав Продан також підкреслив, що ДФС готова брати активну участь в реалізації Програми ЄС з підтримки управління Державними фінансами.

За його словами, за результатами численних внутрішніх обговорень, звітів по технічній допомозі та рекомендацій експертів МВФ та інших міжнародних партнерів, ДФС було сформовано та затверджено Стратегічні ініціативи розвитку служби до 2020 року, якими передбачено реформи за 10-ма основними напрямами роботи.

Багато з них вже було покладено в основу підготовлено проекту Плану дій з реалізації Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами. Серед них – створення та супровід єдиного рахунку для сплати податків та митних платежів, централізація функції з управління та аналізу податкових ризиків, розширення баз оподаткування та удосконалення методів та механізмів податкового контролю, контроль над трансфертним ціноутворенням тощо.

Крім того, важливим пріоритетом є міждержавний та міжнародний обмін інформацією, підвищення ефективності аудиту та перевірок платників, інтеграція в загальний європейський транзитний простір та оптимізація транзитних процедур.

«Враховуючи важливість поставлених завдань, співпраця у рамках Проекту та досвід литовських колег для нас є особливо цінним. Впевнений, що з допомогою і підтримкою литовських та європейських партнерів ми досягнемо вагомих позитивних результатів», – наголосив Мирослав Продан.

Він також підкреслив, що наразі в ДФС очікують доопрацьований митний блок Плану дій.

У свою чергу представники Литовської республіки заявили про готовність надати консультативну допомогу ДФС у рамках проекту, поділитися напрацюваннями та досвідом, однак кінцеве рішення щодо тих чи інших питань прийматиме ДФС.

Литовські експерти також відзначили прогрес у роботі фіскальної служби за останній рік. Так, на їх думку, є цілком позитивним те, що ДФС розроблено стратегічні ініціативи розвитку, відповідно до яких відтепер буде вибудовуватися співпраця.

Позитивом також є налагоджена співпраця між ДФС та Держприкордонслужбою України у рамах інформаційного обміну даними. Так, наприклад, митниками Литви лише будуть розпочинатися такі процеси.

Литовські експерти також акцентували увагу на важливі приєднання України до транзитної системи NCTS. За їх словами, необхідно врегулювати правові моменти, тобто внести відповідні зміни у митне законодавство, та запланувати фінансування для впровадження цієї системи, щоб під час завершення проекту вона вже функціонувала.

Довідково:

Програма ЄС з підтримки управління Державними фінансами в Україні включає окремий компонент з управління процесом адміністрування податків та підтримки реформ у податковому та митному напрямах, зокрема, у сфері аудиту, сервісів, аналізу окремих бізнес-процесів. Реалізацію цього компоненту програми покладено на Центральне агентство управління проектами Литовської республіки.

(Інформація прес-служби ДФС України).


Перспективи взаємодії між бізнес – спільнотою та фіскальною службою обговорювалися під час зустрічі керівника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук і представників Офісу ЄБА в м. Дніпро

У Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області відбулася зустріч виконуючої обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук з представниками Офісу Європейської Бізнес Асоціації в м. Дніпро. Під час зустрічі доведено підсумки роботи ГУ ДФС за 2017 рік та січень 2018 року, розглянуто перспективи взаємодії між бізнес - спільнотою і органами фіскальної служби та актуальні питання податкового законодавства.

Розпочинаючи зустріч, Оксана Томчук зазначила, що ГУ ДФС орієнтує свою роботу на плідну співпрацю з бізнесом та громадськістю, на подальше налагодження з ними толерантних, партнерських відносин. Адже зворотній зв’язок із платниками податків дає змогу оперативно вирішувати питання, що виникають у відносинах між владою та бізнесом. А одним із основних завдань фіскальної служби з урахуванням вимог часу – створювати максимально комфортні умови для того, щоб бізнесу було зручно сплачувати встановлені законом податки і збори.

Представників бізнесу цікавила низка питань, частина яких, як наприклад: технічні особливості процесу реєстрації електронних податкових накладних, блокування податкових накладних, проведення перевірок, оподаткування податком на прибуток, трансфертного ціноутворення, земельного податку тощо.

Координатор Офісу Європейської Бізнес Асоціації в м. Дніпро Катерина Присажнюк висловила подяку за проведену зустріч та досягнення спільного погляду між представниками бізнесу та контролюючими органами.

Зустріч пройшла в діловій атмосфері. Представники бізнесу отримали відповіді на актуальні питання та практичні поради щодо застосування податкового законодавства.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


За перший місяць 2018 року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали понад 1,6 млрд. грн.

Місцеві скарбниці області у січні 2018 року отримали 1 млрд. 605,8 млн. грн. податкових надходжень, що на 346,3 млн. грн. більше фактичних надходжень 2017 року.

Тенденцію до збільшення надходжень місцевих бюджетів на Дніпропетровщині фіксують уже кілька років поспіль.

«Такому стабільному і ритмічному забезпеченню коштами місцеві бюджети, ми завдячуємо, насамперед, працюючим мешканцям Дніпропетровщини та сумлінним роботодавцям, котрі у першому місяці поточного року сплатили 937,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Землекористувачі спрямували до бюджетів області 277,9 млн. грн. плати за землю. Окрім того, підприємці – спрощенці поповнили бюджет краю на 233,3 млн. грн. єдиним податком. У всіх випадках йдеться про збільшення платежів до місцевих бюджетів області у порівнянні з січнем минулого року», - зазначила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


У Дніпрі відбувся Національний податковий форум

21 лютого поточного року у місті Дніпро за організацією офіційного видання ДФС України «Вісник. Офіційно про податки» та підтримки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відбувся Національний податковий форум на тему: «Трансфертне ціноутворення. Прибуток. ПДВ» за участі фахівців Державної фіскальної служби України і представників провідних консалтингових та юридичних компаній.

Привітала учасників семінару перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська, яка наголосила, що метою таких заходів є доведення до платників актуальних питань податкового законодавства, досягнення спільного погляду між представниками бізнесу та контролюючими органами та своєчасна сплата податків. Адже наповнення бюджету – це основа економічної та соціальної стабільності держави.

Про зміни у процедурі попереднього узгодження ціноутворення доповів начальник відділу перевірок трансфертного ціноутворення Департаменту аудиту ДФС України Микола Мішин. Зокрема, у своєму виступі він розглянув практичні аспекти проведення аналізу та підготовки документації з трансфертного ціноутворення, особливості методів визначення контрольованих цін.

Заступник директора Департаменту – начальник Управління вдосконалення непрямого оподаткування Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України Сергій Тимошенко акцентував увагу на нових термінах формування податкового кредиту, строки реєстрації в ЄРПН, нарахування компенсуючих зобов’язань тощо.

Про зміни в адмініструванні податку на прибуток підприємств доповів в.о. директора Департаменту – начальник управління вдосконалення методології податку на прибуток підприємств Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України Олексій Задорожний.

У ході форуму між учасниками відбулося жваве спілкування. Платники отримали відповіді на питання, які виникають при практичному застосуванні податкового законодавства, та надали свої пропозиції щодо удосконалення діючого законодавства.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області прийнято участь у засіданні Комісії по легалізації трудових відносин у місті Дніпро

У міській раді міста Дніпро відбулося засідання Комісії з питань проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо додержання законодавства про працю за участі в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірини Сікіріної та начальника управління податків та зборів з фізичних осіб ГУ ДФС області Владислава Воінова.

На зустрічі запрошено представників суб’єктів господарювання, які мають дозволи або декларації на початок виконання будівельних робіт у місті Дніпро. Забудовникам нагадали про необхідність правильного та своєчасного оформлення найманих працівників на будівельні роботи. Це пов’язано із соціальним захистом працівників і зі своєчасною та у повній мірі сплатою податків.

Ірина Сікіріна зазначила, що: «Податок на доходи фізичних осіб - один з основних бюджетоутворюючих податків, тож від його сплати в значній мірі залежить наповнення місцевого бюджету. Але головне, це соціальний захист працівників, адже лише легальне оформлення на роботу дозволяє розраховувати на виплати по соціальному страхуванню, нарахування пенсійного стажу, повернення за наслідками декларування про доходи за минулий рік коштів».

Роботодавцям нагадали, що оформлення працівника на роботу, відповідно чинного законодавства, забезпечує стабільне надходження коштів до єдиного загальнообов’язкового соціального фонду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


Державна фіскальна служба розпочинає процедуру надання розстрочень по сплаті ПДВ при ввезенні на митну територію України обладнання

З 01 січня 2018 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України щодо розстрочення сплати податку на додану вартість при ввезенні на митну територію України обладнання за переліком згідно з пунктом 65 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України, яке ввозиться платником податку для власного виробництва на території України.

Розстрочення надається на термін, зазначений у заяві платника податку, але не більше 24 календарних місяців без нарахування процентів, пені та штрафів, визначених Податковим кодексом України.

Розстрочення не надається, якщо обладнання має походження з країни, визнаної Україною державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України, ввозиться з території такої країни та/або з тимчасово окупованої території України.

Для реалізації права платників податків на отримання розстрочення сплати ПДВ Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 07 лютого 2018 року №85 «Про затвердження Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України», яка набрала чинності з дня її опублікування 21 лютого 2018 року.

Зазначений Порядок визначає процедуру надання розстрочення сплати ПДВ та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України з поміщенням у митний режим імпорту обладнання.

Для отримання розстрочення сплати ПДВ платник податку подає до митниці ДФС:

- заяву за встановленою формою;

- документи, передбачені статтею 335 Митного кодексу України;

- бізнес-проект, бізнес-план або інший документ, у якому зазначено технологічний процес з економічними розрахунками та очікувані результати діяльності;

- наявні висновки державних органів, експертних установ, організацій, державні стандарти і стандарти підприємства, технічні умови, технічну документацію, документи, що підтверджують наявність виробничих потужностей, приміщень.

Рішення про надання розстрочення сплати ПДВ приймається митницею ДФС за рекомендацією комісії протягом 10 робочих днів з дати надходження заяви. У разі, якщо сума податку, заявлена до розстрочення, становить понад 1 млн. гривень, рішення приймається за погодженням з Головою ДФС протягом 25 робочих днів з дати надходження заяви.

Платник податку, який отримав рішення:

- сплачує перший платіж під час митного оформлення обладнання та надає на залишок суми податку забезпечення виконання зобов’язань або банківську гарантію, видану відповідно до законодавства;

- щомісяця у строк, встановлений у рішенні, сплачує розстрочені суми ПДВ з поданням додаткової митної декларації, в якій зазначаються відомості про митну вартість обладнання, визначену на дату поміщення такого обладнання у митний режим імпорту;

- щомісяця не пізніше наступного робочого дня за днем сплати частини розстроченої суми податку подає до головного управління ДФС в області, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС звіт про цільове використання обладнання, ввезеного на митну територію України для власного виробництва на території України;

- має право достроково сплатити розстрочену суму податку.

Протягом найближчого часу будуть створені відповідні комісії та розпочата процедура надання розстрочень.

(Інформація прес-служби ДФС України).


У пункті пропуску «Бориспіль» почастішали спроби незаконного ввезення іноземцями психотропних речовин

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль» на постійній основі здійснюється контроль за незаконним переміщенням авіапасажирами наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів через митний кордон України.

Цього разу 100 таблеток "Alpralid" (діюча речовина – альпразолам 0,25 мг.) та 80 таблеток "Brotizolam" (діюча речовина – бротізолам 0,25) намагався ввезти на територію України з порушенням митних правил громадянин Ізраїлю, який прилетів з Тель-Авіва.

Для проходження митного контролю іноземець скористався спрощеною системою – «зелений коридор», яка, зокрема, передбачає відсутність у громадян предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України, або обмежених до переміщення.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, з приводу декларування до інспекторів митниці не звертався. Рецепта на переміщувані ним лікарські засоби "Alpralid", "Brotizolam" не мав.

Таблетки, які переміщувалися без ознак приховування в боковій кишені дорожньої валізи, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу авіапасажирів, після перетину громадянином Ізраїлю „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Всього з початку року працівниками Київської митниці ДФС зафіксовано вже 9 спроб незаконного переміщення через митний кордон України в пункті пропуску «Бориспіль» наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. 6 з цих спроб здійснили іноземці, скориставшись спрощеною системою «зелений коридор».

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Препарати з вмістом психотропних речовин вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: діюча речовина – альпразолам, яка входить до складу лікарського засобу "Alpralid" та діюча речовина – бротізолам, яка входить до складу лікарського засобу "Brotizolam", відносяться до Таблиці III, списку № 2 психотропних речовин, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів”.

(Інформація прес-служби ДФС України).


Делегація ДФС ознайомилася з роботою Навчального центру митних органів Словацької Республіки

За сприяння Програми з експортного контролю та безпеки кордонів (EXBS) представники ДФС, зокрема, Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС відвідали з ознайомчим візитом Навчальний центр митних органів Словацької Республіки у м. Вишнє Нємєцке.

У ході візиту словацькі фахівці ознайомили українських колег з організаційною структурою та сферами відповідальності Міністерства фінансів Словацької Республіки, діяльністю Навчального центру митних органів Словацької Республіки у м. Вишнє Нємєцке, зокрема, системою професійної підготовки кадрів, програмами, навчальними планами, які тут реалізуються.

Особлива увага приділялася роботі Кінологічної служби, її структурі, системі підготовки кінологічних команд тощо.

Представники ДФС також мали можливість в автомобільному пункті пропуску «Вишнє Нємєцке» ознайомитися з досвідом словацьких колег з використання стаціонарної скануючої системи щодо виявлення предметів, заборонених до переміщення через митний кордон. Слід зазначити, що посадові особи митної адміністрації Словацької Республіки у своїй роботі мають змогу порівнювати отримані рентген-зображення з аналогічними, які знаходяться в базі даних попередніх сканувань. Враховуючи напрацювання колег-митників, при обговоренні питань співпраці між митними органами обох країн було узгоджено проведення спільної підготовки операторів скануючих систем.

У свою чергу фахівці Департаменту презентували словацькій стороні діяльність своєї установи, навчальні програми, організацію здійснення кінологічного забезпечення в Державній фіскальній службі України, роботу Регіонального навчального кінологічного центру ВМО (м. Хмельницький, Україна).

Враховуючи потужну професійну базу підготовки українських кінологічних команд, було досягнуто домовленостей щодо надання представниками ДФС практичної допомоги у проведенні курсів з дресирування службових собак Міністерства фінансів Словацької Республіки з використанням методики (клікер дресирування) по привчанню собаки до пошуку предметів заборонених до переміщення.

Учасники заходу також обговорили питання розвитку подальшої співпраці у напрямі підвищення рівня професійної компетентності працівників митних адміністрацій обох країн. Так, корисними для українських і словацьких митників стане обмін досвідом у сфері протидії розповсюдженню зброї масового ураження, а також проведення спільних/транскордонних навчань для формування скоординованого порядку контролю, формування знань щодо виявляння митних правопорушень.

У рамках візиту було прийнято рішення щодо участі кінологічних команд ДФС у міжнародних змаганнях ім. Мілана Кадлацея, що відбудуться у у вересні 2018 року у м. Великий Медер, Словацька Республіка, а також участі кінологічних команд Міністерства фінансів Словацької Республіки у ІV Міжнародних змаганнях кінологічних команд Україна 2018 , що відбудуться у травні цього року на базі Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС.

(Інформація прес-служби ДФС України).


Власниками безкоштовних ключів від ДФС у січні стали 35,1 тис. клієнтів

Протягом січня 2018 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС скористалися 35,1 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 96,9 тис. електронних ключів.

Як і раніше, переважну більшість користувачів складають фізичні особи. У січні 25,9 тис. таких осіб отримали 54 тис. посилених сертифікатів.

Кількість юридичних осіб, які скористалися послугами центру, склала 9,2 тис. осіб. Їм видано 42,9 тис. цифрових підписів.

Загалом з початку діяльності Центром видано 6,2 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів. Зокрема, у 2017 році за електронним ключами звернулися 303 тис. клієнтів, з яких 73,3 тис. юридичних осіб та 229,7 тис. фізичних. Їм видано понад 1 млн. посилених сертифікатів. Фізичні особи отримали 480,6 тис. ключів, юридичні – 522,2 тис.

Всі цифрові підписи клієнти Акредитованого центру сертифікації ДФС отримують безкоштовно, на відміну від комерційних центрів, де ця послуга є платною.

Видані центром ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.

Отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна у відокремлених пунктах реєстрації користувачів, які розміщені у кожному регіоні.

Детальну інформацію про Акредитований центр сертифікації ключів ДФС, графік роботи його пунктів реєстрації можна за посиланням http://acskidd.gov.ua/.

(Інформація прес-служби ДФС України).


ДФС: Інформація щодо припинення фінансування міжнародних проектів на українському кордоні некоректна

У зв’язку із появою у ЗМІ інформації щодо припинення ЄС фінансування інфраструктурних проектів на українському кордоні ДФС повідомляє, що наразі не має такої інформації.

Варто зауважити, що у листопаді – грудні минулого року ДФС було направлено фінальний звіт щодо стану реалізації проектів до Спільного технічного секретаріату ЄС. На сьогодні очікується зворотня інформація. Враховуючи це, говорити про припинення проектів та необхідність повернення коштів передчасно та некоректно.

Нагадаємо, що для розвитку інфраструктури пунктів пропуску Державна фіскальна служба України бере участь у реалізації кількох міжнародних програм.

Так, здійснення кількох великомасштабних інфраструктурних проектів визначено Програмою прикордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства і партнерства «Польща-Білорусь-Україна 2007-2013». Загальна сума фінансування 20 млн. євро. Україна бере участь у проекті на правах співфінансування (10-20%).

Одним з них є «Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску (МАПП) «Устилуг», вартість якого 5 487 022,59 євро. Мета проекту – підвищення пропускної спроможності польсько-українського державного кордону та підвищення ефективності митного та прикордонного контролю через розвиток спроможності пункту пропуску через кордон «Устилуг».

За результатами відкритих торгів було обрано підрядну організацію, яка й почала реалізацію проекту у листопаді 2013 року.

Однак на початку виконання робіт з реконструкції пункту пропуску «Устилуг» на території був виявлений об’єкт історичної цінності. Відповідно до припису Управління культури Волинської обласної державної адміністрації будівельні роботи в пункті пропуску були призупинені через необхідність залучення відповідних фахівців для проведення археологічних досліджень для отримання дозволу на подальше проведення робіт (відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: «будівельні, меліоративні та інші роботи, що можуть призвести до руйнування, знищення чи пошкодження об’єктів культурної спадщини, проводяться тільки після повного їх дослідження за рахунок замовника зазначених робіт»).

Враховуючи це, у березні 2014 року договір підряду було розірвано, тому видатки на проведення земельних робіт на об’єкті реконструкції пункту пропуску «Устилуг» не здійснювались. Водночас у рамках реалізації зазначеного проекту профінансовано видатки на пам’ятко-охоронні роботи (2014-2015 роки) та коригування проектно-кошторисної документації. Загальна сума витрачених коштів в рамках Проекту становить 48,58 тис. євро, залишок коштів на сьогодні знаходиться на рахунках ДФС.

Іншим великим проектом є створення функціонального модулю «Фільтр пункту пропуску» в міжнародному автомобільному пункті пропуску «Рава-Руська», надання обладнання і засобів пунктам пропуску «Краківець», «Шегині» та «Ягодин». Вартість проекту – 2 213 731,87 євро.

Мета проекту – удосконалення інфраструктури шляхом створення сучасних методів управління, спрямованих на боротьбу з незаконним переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон між Україною та Польщею. Збільшення пропускної здатності п.п. «Рава-Руська», «Краківець», «Шегині» та «Ягодин» шляхом забезпечення п.п. технічним обладнанням та прискоренням митних процедур.

Для його реалізації у травні 2015 року ДФС було укладено договір генерального підряду з переможцем відкритих конкурсних торгів на виконання робіт з будівництва об’єкта. Тендерні процедури проводились з дотриманням законодавства України та Європейського Союзу.

Будівельні роботи в п.п. «Рава-Руська» виконані на понад 95%.

У 2015 році за проектом придбано 6 автонавантажувачів вантажопідйомністю до 2 т, два з яких отримала Волинська митниця (пункт пропуску «Ягодин») та 4 – Львівська (пункт пропуску «Краківець» – 2 од., «Рава-Руська» – 1 од. та «Шегині» – 1 од.)

Наразі за цим проектом використано 178,48 тис. євро, залишок коштів знаходиться на рахунках ДФС.

Також Державна фіскальна служба бере участь у програмі «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013», якою передбачено розвиток інфраструктури кордону між Україною та Румунією, зокрема, реконструкція пунктів пропуску «Красноїльськ» і «Дяківці».

За цим проектом використано 11,67 тис. Євро (5,609 тис євро - грантові) із загальної вартості 3 579 412,01 євро. Договори на виконання робіт І черги реконструкції пунктів пропуску були підписані у липні 2015 року. На сьогодні, за інформацію підрядника, виконано 75% будівельно-монтажних робіт, обладнання встановлено частково (шлагбауми, трансформатор). Оскільки акти виконаних робіт не надавалися, то наразі ці будівельні роботи не оплачено.

Два проекти з реконструкції пунктів пропуску визначені і програмою «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013».

Так, перший з них передбачає модернізацію та реконструкцію пунктів пропуску на словацько-українському кордоні, на який виділено 4 070 000,00 євро. Проектом визначено розбудову інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Ужгород», а також реконструкцію існуючих митних споруд на пасажирському напрямку, розширення стику доріг пункту пропуску «Ужгород-Вишнє Нємецьке». На сьогодні з виділених коштів використано 153,38 тис. євро.

Другий проект – «Ефективний та безпечний кордон між Угорщиною та Україною», яким заплановано реконструкцію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Лужанка» та створення павільйону оформлення каноїстів, що подорожують річкою Тиса, у п.п «Вілок». Вартість цього проекту –7,59 млн євро. У рамках реалізації проекту здійснені заходи щодо коригування проектно-кошторисної документації, з урахування нових стандартів ціноутворення у будівництві та модернізації обладнання, та проходження її експертизи. На сьогодні проведені підготовчі роботи на пункті пропуску.

Наразі розглядаються питання щодо подальшого фінансування реконструкції та будівництва пунктів пропуску за рахунок грантових коштів або за рахунок кошторису ДФС на 2018 рік.

(Інформація прес-служби ДФС України).


Структура наповнення бюджету за рахунок адміністрування митних платежів

У січні 2018 року Дніпропетровська митниця ДФС скерувала до Державного бюджету України митних платежів у сумі 1 млд. 988,5 млн. грн., що на 71,5%, або на 829,0 млн. грн. більше, ніж у січні 2017 року.

Показник середньоденних надходжень у січні 2018 року становив 99,4 млн. грн., що на 71,5%, або на 41,5 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня минулого року.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


У січні завдяки слідчим ДФС Дніпропетровщини бюджету відшкодовано 1 млн. 722 тис. грн. збитків від фінансових злочинів

Протягом січня 2018 року слідчі Головного управління ДФС у Дніпропетровській області розслідували 249 кримінальних проваджень, з яких 131 - прийнято до провадження у поточному році.

Досудове розслідування закінчено з 15 кримінальних проваджень, з яких до суду направлено - 10. З обвинувальним актом до судових інстанцій скеровано 8 проваджень, а також 2 кримінальних провадження направлено до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності. Ще 5 кримінальних проваджень закрито.

Крім того, за перший місяць 2018 року за підслідністю направлено 100 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень 10 кримінальних проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж січня поточного року встановлено нанесених державі збитків у сумі 2 млн. 509 тис. грн., з яких 1 млн. 722 тис. грн. вже відшкодовано бюджету.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).


До уваги платників! Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення

Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що 15.02.2018 вийшло оновлення «Єдиного вікна подання електронної звітності» версії 1.26.3.0.

З доповненням до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.26.3.0 станом на 15.02.2018 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2017 року по 15.02.2018 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.26.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними) можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:

http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/


Ви отримуєте зарплату «в конверті»? Задумайтесь!

На жаль, проблема незадекларованої праці, тобто оплачуваної діяльності (роботи) працівника, яка офіційно не оформлена або не повністю оформлена відповідно до чинного законодавства, залишається вкрай негативною тенденцією в країні. Останнім часом все частіше доводиться зустрічатися з таким ганебним явищем, як використання найманої праці громадян без оформлення трудових відносин. Чимало працівників живуть днем нинішнім, віддаючи перевагу тимчасовій вигоді.

Конституція України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.

Проте деякі роботодавці ігнорують зазначені конституційні норми і змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин, видають працівникам зарплату «у конвертах».

Основна причина виникнення цієї проблеми - не вміння громадян користуватися правами, закріпленими у Конституції України, недостатній рівень правової освіти, відсутність правосвідомості та поваги до Закону, як у найманих працівників, так і у роботодавців.

Від неналежного оформлення трудових відносин, перш за все, страждає особа, яка погоджується на таку працю. Більшість найманих працівників не розуміють, що відсутність правового регулювання трудових відносин робить громадянина незалежної держави рабом.

Використання найманої праці без оформлення трудових відносин призводить до позбавлення працівника:

- гарантованого розміру заробітної плати;

- права на відпустку, у тому числі додаткову й без збереження зарплати;

- права на оплату лікарняного;

- права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах праці;

- права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих умовах праці;

- права на допомогу по безробіттю;

- права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

- права на зарахування виробничого стажу, тощо.

Укладення трудового договору дає можливість найманому працівнику бути захищеним чинним трудовим законодавством у разі порушення його прав, а саме:

- в разі затримки в розрахунку по заробітній платі;

- відмові оплати праці за виконану роботу;

- недодержання зобов’язань роботодавця, тощо.

Нагадуємо, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпПУ, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.


Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».


Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.


Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).


Довідку про відсутність заборгованості з податків можна отримати не виходячи з дому

З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків на веб-порталі ДФС України функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника», за допомогою якого усі суб’єкти господарювання можуть не відвідуючи Центри обслуговування платників реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування, що значно поліпшує якість надання адміністративних послуг та економить витрати часу на їх отримання.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет, безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Тут платникам надано можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати потрібну і корисну інформацію.

Нерідко в платників податків виникає необхідність підтвердити держоргану, банку або контрагенту відсутність заборгованості перед бюджетом, підтверджуючим документом в такому випадку стає довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

26.02.2018 13:05