Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Відбулася підсумкова прес – конференція в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук

06 лютого 2018 року в інформаційному агентстві "Мост-Днепр" відбулася підсумкова прес-конференція виконуючої обов’язки начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук на тему: «Партнерство з бізнесом з погляду результатів роботи ГУ ДФС у Дніпропетровської області за 2017 рік та січень 2018 року».

Оксана Томчук зазначила: «Бізнес працює і сплачує податки у тому разі, якщо відчуває нейтральне або, що краще, позитивне ставлення до себе.

В ідеалі – державні органи та посадовці усіх рангів мають сприяти діловій активності бізнесу. Дієво та адекватно. Створювати привабливі умови для розвитку бізнесу.

Саме тому у співпраці з бізнесом ми збираємо для держави, для місцевих громад більше податків і зборів».

Показники надходження податків та зборів у 2017 році суттєво покращились. У порівнянні з минулим роком надходження збільшились майже на 21,1 мільярд гривень або на 37,6 відсотків.

За минулий 2017 рік фіскальна служба у регіоні зібрала та спрямувала до бюджетів усіх рівнів понад 77,1 мільярдів гривень (фіскальна та митна служби, без ЄСВ).

Так, до держбюджету спрямовано майже 56,6 мільярдів гривень – це майже на 16,8 мільярдів гривень (або на 42,1 відсоток) більше надходжень 2016 року.

Військовий збір з початку року склав майже 1,4 мільярди гривень (зростання на 111,1 мільйон гривень, або на 8,9 відсотки).

Надходження до місцевих бюджетів склали понад 20,5 мільярдів гривень, що на 4,3 мільярди гривень більше, ніж за 2016 рік.

Ключовим джерелом надходжень до місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб, який за минулий рік склав майже 11,3 мільярди гривень.

Надходження єдиного соціального внеску в області за 2017 рік склали майже 11,3 мільярдів гривень, що на 3,3 мільярди гривень (або 42,1 відсотків) більше, ніж у позаминулому році.

Стосовно надходжень у січні 2018 року фіскальною та митною службами області, у тому числі за рахунок грудневих податкових декларацій, забезпечено надходження у бюджети усіх рівнів понад 6,4 мільярдів гривень. Це майже на 2 мільярди гривень, або на 44,5 відсотки, більше, ніж у січні 2017 року.

Оксана Томчук також коротко зупинилась на основних питаннях судової практики.

Так, протягом 2017 року на Дніпропетровщині майже 88% судових справ вирішено на користь держави. Із 2489 судових справ по 2185 справі (це 87,8%) юристами ГУ ДФС у Дніпропетровській області доведено у судах обґрунтованість вимог податкового законодавства.

Сума коштів, яку вдалося захистити для казни правовикам ДФС регіону, складає 1 млрд. 600,2 млн. грн., або 79,5% від суми розглянутих справ.

Суттєва увага приділяється організації роботи щодо надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями органів ДФС у Центрах обслуговування платників податків. У січні – грудні минулого року Центрами надано 324 653 адміністративних послуги.

Територіальні органи Головного управління ДФС регулярно проводять семінари та зустрічі, навчальні заходи для власників бізнесу, юристів, адвокатів, бухгалтерів та майбутніх платників податків.

Інформація про податкові та митні новації регулярно оновлюється на нашому субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» та на офіційній сторінці у соціальній мережі Facebook «ДФС у Дніпропетровській області».

«ГУ ДФС орієнтує свою роботу на плідну співпрацю з бізнесом та громадськістю, налагодження з ними толерантних, партнерських відносин.

Зворотній зв’язок із платниками податків дає змогу оперативно вирішувати питання, що виникають у відносинах між владою та бізнесом», - зазначила Оксана Томчук.

Оксана Томчук звернула увагу, що з початку поточного року стартувала кампанія декларування – 2018, а також нагадала про граничний термін подання декларації.

«Тож, шановні мешканці Дніпропетровщини! Головне управління ДФС у Дніпропетровській області запрошує вас задекларувати доходи, отримані у 2017 році», - зазначила вона.

Наприкінці заходу Оксана Томчук відповіла на низку питань від представників ЗМІ.

 

Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ

У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на  228,1 млн. грн.

 

За місяць понад 1,1 тисячі декларантів Дніпропетровщини відзвітували про доходи за минулий рік

Загальна сума доходів, що вказана в їх деклараціях – 90,5 млн. грн., що на 10,8 млн. грн. більше, ніж у січні минулого року При цьому додатково до сплати в бюджет нараховано: податку на доходи з фізичних осіб – 2,0 млн. грн., військового збору – 0,4 млн. грн. Про це повідомила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

Із загальної кількості декларантів, 5 громадян повідомили про понад мільйонні статки. Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу складає 37,1 млн. грн.

Разом з тим, 232 мешканці Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку. Їм із бюджету буде повернуто майже півмільйона гривень.

Нагадаємо, що останній день подання декларації про доходи, отримані громадянами у 2017 році, – 2 травня 2018 року, а охочі реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2017 року можуть подати податкову декларацію до 31 грудня 2018 року включно.

 

Результати розмитнення автівок Дніпропетровською митницею ДФС в програмі «Деталі»

5 лютого 2018 року в прямому ефірі 34 телеканалу м. Дніпра відбулася програма «Деталі» за участі заступника начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігоря Диби.

У 2017 році в зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС здійснено 1790 митних оформлень транспортних засобів, що належать фізичним особам, за січень 2018 року – 103 митне оформлення.

Нагадаємо, що з 1 серпня 2016 року набрав чинності Закон України №1389-VII «Про внесення змін підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо стимулювання ринку вживаних транспортних засобів», яким до 31 грудня 2018 року було знижено ставки акцизного податку при ввезенні на територію України авто, які були вироблені після 2010 року.

За минулий рік Дніпропетровською митницею ДФС за зниженими ставками акцизу було оформлено 1479 автомобілів, до держбюджету було адміністровано понад 119 млн. грн.

Щодо лібералізації законодавства в напрямку розмитнення транспортних засобів, то на даний час це питання розглядається на рівні підкомітетів та комітетів Верховної Ради України, - зазначив Ігор Диба.

 

ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийняло участь у семінарі з Дніпропетровським обласним об’єднанням профспілок

Днями відбувся семінар для членських організацій Дніпропетровського обласного об’єднання профспілок на тему: «Неприбуткові організації - статус неприбуткової у 2018 році».

Начальник управління організації роботи ГУ ДФС Манушак Осипова під час заходу розглянула питання щодо витрат неприбуткових організацій, податкового звіту неприбуткових організацій, виключення неприбуткових організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, перевірок неприбуткових організацій, обліку коштів виданих на відрядження або під звіт тощо. Також, нагадала, що з 01 січня почалась кампанія Декларування громадянами доходів, отриманих у 2017 році та про обов’язок подання декларації та право на податкову знижку.

Начальник відділу перевірок окремих платників управління аудиту Ольга Мороз довела порядок ліквідації юридичної особи.

Учасники семінару отримали відповіді на актуальні питання та практичні поради щодо застосування податкового законодавства.

 

Щодо сплати податкових зобов’язань

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. нагадує платникам рентної плати; користування радіочастотним ресурсом України, а також платникам земельного податку та орендної плати за землю щодо необхідності сплати податкових зобов’язань за січень ц.р. до 28 лютого включно, оскільки граничний термін сплати податкових зобов’язань за січень 2018 року по цих платежах припадає на 2 березня 2018 року.

 

Рентна плата: зміни з 01.01.2018

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. нагадує, що 01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ), зокрема у частині рентної плати, а саме:

- збільшено ставки з рентної плати за користування надрами, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;

Крім того, звертаємо увагу, що з 01.01.2018 пунктом 110 розділу I Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до статті 255 ПКУ у частині визначення кола платників рентної плати за спеціальне використання води та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води.

 

До уваги платників рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини про визначення кодів бюджетної класифікації

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. повідомляє платників рентної плати, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено лист ДФС України від 18.01.2018 №1459/7/99-99-12-03-04-17 «Про визначення кодів бюджетної класифікації» та додаток до вищевказаного листа – лист Міністерства фінансів України від 09.01.2018 №35120-16-10/639 (вх. ДФС України №67/4 від 10.01.2018), в якому наведена інформація про визначення кодів бюджетної класифікації для забезпечення умов дотримання бюджетного законодавства з питань дотримання бюджетного законодавства в частині розподілу коштів рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату з 1 січня 2018 року.

З вищевказаними листами можливо ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72743.html

 

Про наповнення бюджету платниками Нікопольського регіону за перший місяць 2018 року

Підсумовуючи результати роботи з надходжень до бюджетів усіх рівнів, начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун зазначив, що за січень 2018 року до зведеного бюджету зібрано податків у сумі майже 150,5 млн грн. Темпи наповнення бюджетів усіх рівнів випередили минулорічні показники за аналогічний період. Найбільші надходження складають податок на додану вартість та податок на доходи фізичних осіб.

Протягом січня 2018 року до державного бюджету перераховано майже 58,0 млн грн, що на 13,2 млн грн більше ніж у січні 2017 року.

Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 43,0 млн грн, що на 10,8 млн грн більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Володимир Джавун відзначив і стабільність у надходженнях платежів до місцевих бюджетів, які спрямовуються на реалізацію соціальних програм та розвиток інфраструктури регіону. За січень 2018 року місцеві бюджети отримали 92,4 млн грн податків (відносно січня 2017 року надходження зросли на 24,3 млн грн), серед яких основними були податок на доходи фізичних осіб – 59,7 млн грн, єдиний податок – 12,4 млн грн та плата за землю – майже 14,5 млн гривень.

Очільник Нікопольської ОДПІ ще раз нагадує платникам податків про особисту відповідальність за наповнення бюджету та закликає не тільки не порушувати законодавчо встановлені терміни сплати, а й піклуватися про рівномірне наповнення дохідної частини бюджету.

 

Стан розгляду звернень громадян за січень 2018 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ письмових звернень громадян не надходило. Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні та інші послуги понад 46 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень 2018 року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних та інших послуг звернулось майже 46 тисяч платників. Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (1205) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (275). Також зареєстровано 72 платника єдиного податку, надано 133 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 133 книги обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 128 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

За два дні лютого кількість заявок на митне оформлення за принципом «Єдиного вікна» сягнула 1,7 тис.

За період з 3 по 4 лютого поточного року митницями ДФС за принципом «єдиного вікна» оформлено 1,7 тис. заявок. Найбільший обсяг оформлених заявок зафіксовано у Львівській митниці ДФС (252), Київській митниці ДФС (234) та Київській міській митниці ДФС (215).

Нагадаємо, що з 1 лютого 2018 року законодавством передбачалось запровадження оформлення всіх митних декларацій за принципом єдиного вікна.

Для удосконалення процедури здійснення митного та інших державних видів контролю (санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного) за вказаним принципом Кабінетом Міністрів України 31 січня 2018 року прийнято постанову №44, якою переглянуто порядок інформаційного обміну.

Так, продовжено на 1 рік можливість добровільного застосування підприємством системи «єдиного вікна» у випадках переміщення товарів:

- транзитом;

- вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;

- ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.

Також запроваджується на 90 днів перехідний період у вигляді добровільного застосування підприємствами системи «єдиного вікна» у кожному новому місці митного оформлення, в яких розпочнеться застосування цієї системи.

Крім того, нововведеннями передбачене застосування ризикорієнтованого підходу до обрання об’єктів фітосанітарного контролю дерев’яного пакувального матеріалу та палет, що передбачає:

- при експорті – здійснення контролю маркування дерев’яного пакувального матеріалу не посадовими особами фітосанітарної служби, а посадовими особами митниць і лише у випадках, коли товари підлягатимуть митному огляду;

- при імпорті – огляду (інспектуванню) посадовими особами фітосанітарної служби будуть підлягати 10%, 25%, 50% або 100% вантажів, що супроводжуються дерев’яним пакувальним матеріалом, залежно від рівня ризику в розрізі країн-відправників.

Також передбачено можливість випуску товарів у вільний обіг за принципом «мовчазної згоди», якщо протягом чотирьох робочих годин з моменту отримання електронного повідомлення і документів від підприємства уповноважена особа контролюючого органу чи адміністратор не внесла до інформаційної системи рішення за результатами проведення відповідного виду контролю.

Такі новації дозволять оптимізувати взаємодію митниць, підприємств і органів державної влади, які здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю, спростять  ведення зовнішньоекономічної діяльності, а також мінімізують корупційні ризики завдяки автоматизації процесів.

Для довідки: інформаційний обмін даними в режимі єдиного вікна діяв з 1 серпня 2016 року, як експеримент. Взаємодія декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.

Після випуску товарів з пункту пропуску для переміщення у митницю призначення система надсилає підприємству електронне повідомлення, у якому зазначаються види державного контролю, які завершено в пункті пропуску та які необхідно завершити у зонах митного контролю на митній території України, а також вичерпний перелік документів, які необхідно подати відповідному контролюючому органу. При цьому проставлення відбитків штампів на товаро-супровідних документах не вимагається.

Після отримання через інформаційну систему від підприємства визначених документів уповноважена особа контролюючого органу приймає рішення про завершення відповідного виду контролю, проведення огляду, додаткової обробки товарів або знищення вантажу або повернення його за межі митної території України та вносить повідомлення про прийняте рішення до інформаційної системи, яка в свою чергу повідомляє підприємство.

Органи доходів і зборів завершують митне оформлення в залежності від результатів державного виду контролю товарів, відображених в інформаційній системі.

 

До уваги платників податків!

21 лютого 2018 року у м. Дніпро за організацією офіційного видання ДФС України «Вісник. Офіційно про податки» та підтримки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відбудеться Національний податковий форум для платників податків на тему: «Трансфертне ціноутворення. Прибуток. ПДВ».

Час проведення: 09-30 (початок реєстрації з 08-30).

З питань щодо реєстрації та участі у форумі  платників Дніпропетровської області звертатися до Філії ДП «СВЦ» у Дніпропетровській області:

тел. (0562) 33-73-41 (42), (067) 506-58-92, (095) 361-24-47.

ел.адр. svc_04@ukr.net, dnipro@visnyk.ua.

Ознайомитись з Анонсом та Програмою можна за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/326266.html

 

Електронний кабінет доопрацьовано

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що сервіс «Електронний кабінет» доопрацьовано в частині проходження електронної ідентифікації уповноваженими особами платника, яким делеговано право підпису податкових накладних та розрахунків коригування (далі – уповноважена особа).

Уповноважена особа при вході до приватної частини (особистого кабінету) з використанням ЕЦП отримує доступ до таких сервісів «Електронного кабiнету»:

• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;

• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.

Додатково повідомляємо, що по уповноваженим особам має бути подана форма J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:https://cabinet.sfs.gov.ua/news/642710EE58310398E0530

 

Дніпропетровська митниця ДФС забезпечила майже 2 млрд. грн. надходжень до держбюджету

У січні 2018 року до Державного бюджету України Дніпропетровською митницею ДФС перераховано 1988,5 млн. грн. Це на 829 млн. грн., або 71,5% перевищує надходження першого місяця 2017 року.

Середньоденні надходження митних платежів до державного бюджету становлять 99,4 млн. грн., що на 71,5%, або 41,5 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня 2017 року.

Такі показники - це, перш за все, результат роботи Дніпропетровської митниці ДФС для створення сприятливих умов розвитку зовнішньої торгівлі, наповнення державного бюджету, розвитку вільних конкурентних умов для ведення бізнесу.

 

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС за січень 2018 року

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за січень 2018 року в порівнянні з січнем 2017 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі МД) збільшилась на 18,64%. Було оформлено 11 819 шт. МД (з них: 5 540 експортних МД та 5 212 імпортних) проти 9 962 шт. МД за січень 2017 року (з них: 4 780 експортних МД та 4 190 імпортних).

 

Загальний товарообіг Дніпропетровської митниці ДФС у 2017 році склав 7 млрд. 694 млн. дол.

Протягом 2017 року працівники Дніпропетровської митниці ДФС оформили 166430 митних декларацій, в тому числі 73216 – імпортні, 76526 – експортні декларації. Це на 8,62% більше, ніж впродовж 2016 року.

Загальний товарообіг протягом 2017 року склав 7 млрд. 694 млн. дол. США й, порівняно з 2016 роком, збільшився на 27,3%. Зокрема, імпорт товарів зріс на 29,6% порівняно з показником 2016 року і склав понад 3 млрд. 863 млн. дол. США. На 25% зросли обсяги експортних операцій і становили понад 3 млрд. 831 млн. дол. США.

Упродовж 2017 року пропущено 36 млн. 934 тис. тон вантажів. Співвідношення експорту та імпорту по оформленим вантажам у ваговому показнику за звітний період: 73,31% - експорт, 26,69% - імпорт.

Загалом на обліку у Дніпропетровській митниці ДФС протягом 2017 року перебувало 7 393 суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності.

Основними бюджетоформуючими товарами у 2017 році були: паливно-енергетичні товари, машини, устаткування та транспорт; продукція хімічної промисловості; метали та вироби з них.

Товари, які найчастіше експортувалися у 2017 році: руди, шлаки та зола; чорні метали та вироби з них; залізні або трамвайні локомотиви; продукти неорганічної хімії.

Товари, які найчастіше імпортувалися у 2017 році: енергетичні матеріали; промислове устаткування; фармацевтична продукція; полімерні матеріали, пластмаси та вироби з них.

Зовнішньоекономічні операції проводилися з торговельними партнерами із 70 країн світу. Найбільший обсяг експортно-імпортних операцій протягом 2017 року здійснено з країнами ЄС (44,07%), країнами СНД (28,3%) та Азійськими країнами (21,47%).

 

Зміни та доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» станом на 30.01.2018

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що 30.01.2018 вийшло оновлення «Єдиного вікна (DZV)» до версії 1.26.2.

Це оновлення встановлюється тільки на EDZV починаючи з версії 1.26 і старше.

Нові версії документів:

Для забезпечення приймання та обробки форм фінансової звітності бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 29.11.2017 №976 та №977 додано нові документи:

J0903202 – «Баланс (форма №1-дс)»;

J0903302 – «Звіт про фінансові результати (форма №2-дс)»;

J0903402 – «Звіт про рух грошових коштів (форма №3-дс)»;

J0903502 – «Звіт про власний капітал (форма №4-дс)»;

J0903601 – «Примітки до річної фінансової звітності (форма №5-дс)».

 У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України, додано нові версії 17 документів (тільки форми вводу).

Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:

З метою удосконалення існуючих електронних сервісів для платників податків додано наступні форми:

F1401801 – «Відповідь на запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків»

spr_sti.xml – «Довідник податкових інспекцій» – станом на 30.01.2018.

Інформація розміщена на веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Про електронний сервіс ДФС «Акредитований центр сертифікації ключів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що про порядок отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які надають пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), можна дізнатись за допомогою електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Акредитований центр сертифікації ключів», що розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua).

Безкоштовне надання послуг ЕЦП здійснюється АЦСК ІДД ДФС органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС належать:

- реєстрація заявників;

- надання у користування надійних засобів ЕЦП;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

- надання послуги фіксування часу;

- консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.

Переглянути перелік документів для отримання послуг ЕЦП та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками їх заповнення платники можуть у розділі «Реєстрація користувачів» головної сторінки офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Про річну звітність з податку на прибуток

Нікопольська ОДПІ звертає увагу платників податків, що з 1 січня 2018 року встановлений єдиний термін подання річної податкової декларації для всіх платників податку на прибуток, які звітують раз в рік, та які звітують поквартально - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто 1 березня 2018 року.

Відповідні зміни внесені до пп. 49.18.6 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України Законом України від 7 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році».

При цьому, останній день сплати нарахованого податку на прибуток – 07 березня п.р. (з урахуванням розпорядження КМУ від 11.01.2018 №1-р «Про перенесення робочих днів у 2018 році»). Ця норма закону стосується також платників, які подавали податкову звітність по податку на прибуток у 2017 році щоквартально.

Для організацій (установ), які виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій з 01 липня 2017 року передбачено надання звітності з податку на прибуток підприємств та обов’язкові додатки до декларації фінансову (j0108104) (баланс форма № 1, звіт про фінансовий результат форма №2 за відповідний період (j0901106) з граничним строком подання 01 березня п.р.

 

Коли податкова декларація про майновий стан і доходи не подається?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.179.2. ст.179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обов’язок платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

від податкових агентів, які згідно з IV розділом ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених IV розділом ПКУ;

від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до IV розділу ПКУ;

у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п.174.3 ст.174 ПКУ.

 

Із 1 січня 2018 року фермери мають обов’язково сплачувати ЄСВ

Закон України від 03.10.2017 № 2148-VIІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», яким, зокрема, внесені зміни до Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», з 1 січня 2018 року зарахував членів фермерського господарства до кола платників єдиного внеску.

Членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах, визначено платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Згідно із внесеними змінами, з 1 січня 2018 року члени фермерського господарства виключені з переліку платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску.

Щодо чинності Договорів, термін дії яких припадає на 2018 рік, за всіма видами соціального страхування, укладених з членами фермерських господарств на строк не менше одного року за ставкою 22 відсотка, то слід зазначити наступне.

Органи доходів і зборів в односторонньому порядку, станом на 31.12.2017, достроково розірвали укладені з членами фермерських господарств Договори, з обов’язковим повідомленням таких осіб про підстави дострокового розірвання такого Договору.

Останнім звітним періодом (місяцем), за який члени фермерського господарства сплачують ЄСВ, відповідно до укладеного Договору, у розмірі 22 відсотка є грудень 2017 року, граничний термін сплати – до 22.01.2018.

Члени фермерських господарств, з якими розірвано Договори, у зв’язку зі зміною з 01.01.2018 законодавства про ЄСВ, повинні були подати до органів доходів і зборів за себе протягом 30 календарних днів після розірвання Договору таблицю Звіту про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті, та суми доплати до органів доходів і зборів за формою згідно з додатком 6 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ за період з початку дії Договору по грудень 2017 року включно.

Дострокове розірвання Договорів у зазначеному випадку не є підставою вважати Договори такими, умови за якими не виконано. У подальшому така особа, у разі бажання, матиме право на укладання Договору, якщо буде належати до кола осіб, які мають право на добровільну сплату ЄСВ.

Водночас членів фермерського господарства будуть звільнено від сплати єдиного внеску, якщо вони мають інвалідність або досягли пенсійного віку та отримують пенсію (за віком чи за інвалідністю) або соціальну допомогу.

Члени фермерських господарств з 1 січня 2018 року сплачуватимуть єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачують єдиний внесок.

Базою нарахування єдиного внеску для членів фермерських господарств з 01.01.2018 є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов'язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Для взяття на облік платником єдиного внеску членам фермерських господарств необхідно надати до контролюючого органу за своїм місцем проживання заяву про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 1-ЄСВ згідно з додатком 1 до порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників.

У Заяві члену фермерського господарства необхідно обов’язково зазначити додаткову інформацію: податковий номер та найменування фермерського господарства, членом якого він є. Така Заява повинна бути додатково підписана Головою фермерського господарства.

 

Зміни норм щодо єдиного внеску, які набрали чинності з 1 січня 2018 року

Нікопольська ОДПІ нагадує, що Законом України від 03.10.2017 №2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148), який набув чинності 11.10.2017, внесено зміни, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Запроваджені Законом №2148 зміни норм щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування набрали чинності з 01.01.2018 та передбачають, зокрема, наступне:

► максимальна величина бази нарахування єдиного внеску становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

► платниками єдиного внеску також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);

► у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати єдиного внеску за себе;

► ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату єдиного внеску у сумі не менше 0,5 мінімального страхового внеску: з 01.01.2018 вони сплачують єдиний внесок у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;

► фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

► ФОП; особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Також звертаємо увагу, що Розділ VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 доповнено пунктом 98, згідно з яким платники єдиного внеску,  якщо вони не є роботодавцями, звільняються від виконання обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону № 2464 (нарахування, обчислення та сплата єдиного внеску, подання звітності та інше), на весь період їх незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції за заявою члена сім'ї, що підтверджується даними державного правоохоронного органу спеціального призначення, який забезпечує державну безпеку України, про незаконне позбавлення волі такого платника.

Крім того, для осіб, які бажають прийняти  добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування доводимо наступну інформацію.

Договором про одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування може бути передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 1 січня 2004 року по 31 гру

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

14.02.2018 14:53