Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Донеччина: із загальної кількості податкових накладних, що реєструвалися, зупинено лише 1,2%

Система моніторингу оцінки ступеня ризиків (СМ КОР) – це насамперед механізм боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість, який сприяє детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету. На даний час система вже довела свою ефективність.

Загалом, з початку роботи СМ КОР (01.07.2017) платниками податків Донецької області в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 05 грудня 2017 року зареєстровано понад 1348 тис. податкових накладних та розрахунків коригування на суму ПДВ понад 8,8 млрд гривень.

Слід зауважити, що із загальної кількості податкових накладних та розрахунків коригування під блокування підпадає лише незначний їх відсоток.

Так, за весь період роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних в Донецькій області зупинена реєстрація лише 1,2 % від загальної кількості всіх податкових накладних та розрахунків коригування, що реєструвалися.

Нагадуємо, що у Головному управлінні ДФС у Донецькій області запроваджено щоденну телефонну «гарячу» лінію «Функціонування СМ КОР» та щотижневі зустрічі з платниками податків, на які за отриманням консультацій може звернутись кожен платник ПДВ Донецької області. Телефон «гарячої» лінії (097) 101-59-77.

З метою підтримки необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону фіскальною службою ще на півроку подовжено роботу «гарячої» телефонної лінії «Функціонування СМ КОР» та особистих щотижневих зустрічей з платниками податків до 01.07.2018.

Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311525.html, з графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311527.html.

На Донеччині діє майже 8 тисяч «алкогольних та тютюнових» ліцензій

За інформацією управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Донецькій області станом на 1 грудня 2017 року на території області діє 7988 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Зокрема, у листопаді поточного року було видано 475 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з них на торгівлю алкогольними напоями – 261, та 214 – на торгівлю тютюновими виробами.

За одинадцять місяців 2017 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 496 ліцензій та дію 85 ліцензій анульовано. Крім того, за продаж алкоголю та тютюнових виробів особам, які не досягли 18- річного віку, суб’єктам господарювання Донеччини було анульовано 29 ліцензій.

Зазначимо, що з метою недопущення порушень в сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів фахівці фіскальної служби Донеччини постійно проводять контрольно-перевірочні заходи, спрямовані на зменшення тіньового обігу підакцизних товарів. За їх результатами з початку 2017 року сума фінансових санкцій склала 2,4 млн гривень. Зокрема, за безліцензійну торгівлю алкогольними напоями – 661 тис. грн, за торгівлю алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних

оптово-відпускних або роздрібних цін, – понад 1,2 млн гривень. Крім того, до недобросовісних підприємців, які продавали алкоголь та тютюн неповнолітнім, застосовано фінансові санкції на загальну суму 462 тис. гривень.

Загалом, з початку року від ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами до місцевих бюджетів Донеччини надійшло більш, ніж 30 млн гривень.

Щомісяця на соціальні потреби бізнес Донеччини перераховує понад

514 млн грн єдиного внеску

За одинадцять місяців 2017 року працедавці Донецької області сплатили 5 млрд 663 млн гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Щомісяця на соціальні видатки бізнес Донеччини перераховує 514 млн грн, що на 125 млн грн більше середньомісячних надходжень 2016 року. Зокрема, за останній місяць осені сплачено понад 534 млн гривень.

За територіальною приналежністю з найбільшим показником сплати єдиного внеску лідирують платники, що перебувають на обліку у Маріупольській ОДПІ. Так за одинадцять місяців поточного року, завдяки злагодженій роботі фахівців служби з суб’єктами господарювання вдалося досягти рівня надходжень єдиного внеску у понад 1 млрд 516 млн гривень.

Також, за показником сплати єдиного внеску вдалось подолати рубіж у 1 млрд гривень платникам Слов’янської ОДПІ. З початку року страхувальниками Слов’янщини перераховано 1 млрд 75 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що саме єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є основним джерелом наповнення фондів соціального страхування, за рахунок яких фінансуються державні соціальні програми, здійснюється виплата пенсій, матеріальної допомоги громадянам тощо. Тому в черговий раз закликаємо працедавців регіону сумлінно ставитись до виконання своїх конституційних обов’язків – своєчасно та в повному обсязі сплачувати податкові зобов’язання.

На Донеччині вже майже чотири місяці працює щоденна «гаряча» телефонна лінія «Функціонування СМ КОР»

Вже майже чотири місяці у Головному управлінні ДФС у Донецькій області працює щоденна «гаряча» телефонна лінія «Функціонування СМ КОР». Під час кожного звернення індивідуально розглядаються конкретні ситуації кожного платника податків та надаються відповіді на практичні питання щодо зупинення реєстрації податкових накладних.

Представники фіскальної служби детально роз’яснюють причини блокування реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, порядок подання пояснень та документів для підтвердження реальності здійснених господарських операцій, особливості заповнення таблиць даних платників податків та повідомлень до заблокованих податкових накладних та розрахунків коригування, тощо.

Результатом функціонування «гарячої» телефонної лінії є 246 звернень платників податків. Найбільш поширені питання, з якими звертаються платники податків області, – це критерії блокування податкових накладних та відсутність причин, зазначених у квитанціях №2, відповідно до яких ДФС України відмовлено у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що одним з пріоритетних завдань служби залишається підтримка необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону, саме тому у фіскальному відомстві було прийнято рішення ще на півроку подовжити роботу «гарячої» телефонної лінії «Функціонування СМ КОР» та особистих щотижневих зустрічей з платниками податків до 01.07.2018.

Нагадуємо, що звернутись до фіскальної служби Донецької області можна за телефоном – (097) 101-59-77.

Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/319399.html.

Також нагадуємо, що Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено проведення щотижневих зустрічей з платниками податків, на яких обговорюватимуться питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР). З графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/319400.html.

Платникам Донеччини відшкодовано 404 мільйони гривень ПДВ

З початку 2017 року платниками Донецької області задекларовано 452,3 млн грн бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що на 251,5 млн грн перевищує задекларовану суму бюджетного відшкодування ПДВ за аналогічний період минулого року.

На сьогодні в регіоні на обліку перебуває 6434 юридичних осіб - платників податку. З них, за підсумками одинадцяти місяців поточного року, 53 суб’єкти господарювання подали заяву на отримання бюджетного відшкодування, це на 12 платників більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Завдяки впровадженню Електронного реєстру відшкодування ПДВ, процес повернення платникам бюджетних коштів здійснюється прозоро та автоматично. Так, цьогоріч вже повернуто з бюджету 404,5 млн грн ПДВ, що на 164,1 млн грн перевищує суму відшкодованого ПДВ за січень-листопад року, що минув.

Крім того, завдяки контролю з боку фахівців фіскальної служби Донеччини з початку року упереджено неправомірно задекларованих до бюджетного відшкодування сум податку на додану вартість у розмірі 73,5 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що платники податків мають можливість в онлайн-режимі відстежити та перевірити етап, на якому перебуває їх платіж, за допомогою електронного сервісу ДФС «Електронний кабінет платника». Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування знаходиться на офіційному порталі ДФС України в Електронному кабінеті платника за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

На Донеччині надходження податку на доходи фізичних осіб перевищили 7,9 млрд гривень

Спрямована платниками Донеччини до зведеного бюджету країни за січень-листопад 2017 року сума податку на доходи фізичних осіб перевищила 7,9 млрд грн, що на 19% більше показника аналогічного періоду 2016 року.

Майже чверть сплаченого податку на доходи фізичних осіб, а саме більше 1,9 млрд гривень, спрямовано до державного бюджету країни. Крім того, на підтримку української армії платники військового збору до держбюджету перерахували 390 млн гривень.

Відповідно 75%, або 5 млрд 639 млн грн, від загальної суми надходжень податку на доходи фізичних осіб залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, а це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад.

Першість у формуванні дохідної частини бюджету країни належить саме податку на доходи фізичних осіб – майже 54% від усіх податкових надходжень Донецької області. Основними чинниками, які впливають на зростання надходжень зазначеного податку, насамперед є збільшення рівня мінімальних заробітних плат та постійна робота фахівців фіскальної служби області, направлена на боротьбу з нелегальною працею та виплатою заробітних плат у «конвертах».

Додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів – це ті кошти, за рахунок яких місцеві громади вже сьогодні мають можливість збільшувати видатки на соціальну сферу, на належному рівні фінансувати заклади освіти, охорони здоров’я та власні інфраструктурні проекти.

Шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки успішним, але й соціально-відповідальним! Сплачені податки сьогодні – це впевненість та захист в майбутньому!

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

14.12.2017 10:53