Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Власники нерухомості Донеччини поповнили місцеві бюджети на 52 мільйона гривень

За десять місяців 2017 року до місцевих бюджетів Донецької області надійшло 52,1 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Рівень надходжень минулого року перевищено майже на 20 млн гривень.

На Донеччині нараховується понад 1,8 тисяч платників-юридичних осіб, які володіють 8 тисячами об’єктів нерухомості. Відповідно до поданих підприємствами податкових декларацій з податку на нерухоме майно річна сума нарахувань складає 63,1 млн грн, що на 8,6 млн грн більше у порівнянні з показниками 2016 року. За січень-жовтень 2017 року юридичні особи вже сплатили 43,8 млн гривень.

Внесок платників - фізичних осіб протягом десяти місяців поточного року – 8,3 млн гривень, що удвічі перевищує надходження відповідного періоду минулого року. Нагадуємо, що громадяни сплачують податок у 2017 році за минулий рік за ставками і з урахуванням пільг 2016 року.

Слід зазначити, що майже 40% від усіх надходжень податку на нерухоме майно по Донецькій області забезпечили платники Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області. Їх цьогорічний внесок вже склав більш ніж 20,3 млн гривень. Значний рівень сплати податкових зобов’язань за нерухомість забезпечили також платники м. Слов’янськ та Слов’янського району – 5,7 млн грн, м. Бахмут та Бахмутського району – 5,3 млн грн та м. Покровськ і Покровського району – 4,5 млн гривень.

До уваги платників ПДВ!

Державна фіскальна служба України інформує про механізм надання платниками податків інформації щодо помилок у визначенні ознаки належності до спецрежиму, допущених в окремих податкових накладних (лист від 28.11.2017 № 32659/7/99-99-15-03-02-17).

Зазначений лист підготовлено у зв’язку з численними запитами платників ПДВ, а також на виконання доручення Міністерства фінансів України та направлено до ГУ ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Зокрема, йдеться про мінімізацію впливу окремих помилок, допущених платниками при відображенні у номері податкових накладних та розрахунків коригування до них, складених за операціями з постачання сільськогосподарських товарів/послуг у межах спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, порядок застосування якого визначався статтею 209 (крім пункту 209.18 цієї статті), та окремо – пунктом 209.18 статті 209 розділу V Податкового кодексу України і який був діючим до 01 січня 2017.

Для отримання довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно звертатись до фіскальної служби

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що реєстраційні номери, що надаються фізичним особам (як резидентам, так і нерезидентам) зберігаються за ними протягом усього їх життя та у разі отримання такими особами іншого громадянства чи зміни громадянства не підлягають скасуванню та заміні, за винятком якщо після видачі облікової картки фізичної особи - платника податків встановлені порушення чи неточності при формуванні реєстраційних номерів.

Громадянам необхідно пам’ятати, у разі втрати (зіпсування) документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі, фізичній особі, з метою отримання такого

документа необхідно звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити паспортний документ, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт). Отримати його дублікат громадянин може одразу ж при пред'явленні паспорта.

Крім того, якщо необхідно внести зміни, наприклад у разі зміни прізвища, імені, або адреси, то реєстраційний номер залишається незмінним, - змінюється лише нові дані на бланку. У такому випадку громадянину необхідно звернутися до фіскальної служби з оригіналом паспорта (зі зміненим прізвищем, іменем, або ж адресою) та заповнити форму 5 ДР (внесення змін персональних даних).

Для отримання номера облікової картки неповнолітнім заповнити заяву може один із батьків при наявності свідоцтва про народження дитини та власного паспорта, що посвідчує його особу. Довідку (вперше, на дитину, або зі змінами) можна безкоштовно отримати у фіскальній службі упродовж п’яти робочих днів.

Щоб отримати довідку про присвоєння номера реєстраційної картки платника податків громадянам необхідно звернутись до Центру обслуговування платників за адресою: м.Волноваха, вул. Менделєєва, 4.

Хто з платників повинен проводити річну інвентаризацію

Статтею 10 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №996), встановлені вимоги щодо проведення річної інвентаризації.

Так, частиною першою ст.10 Закону №996 обумовлено, що для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансових зобов’язань підприємства повинні проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряють і документально підтверджують їх наявність, стан і оцінку.

Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879 зі змінами (далі – Положення №879), деталізовано проведення річної інвентаризації у суб’єктів господарювання.

Відповідно до частини першої ст.2 Закону №996 та п.1 р.І Положення №879 у загальному випадку інвентаризацію зобов’язані проводити:

усі юридичні особи, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності;

представництва іноземних суб’єктів господарювання, які зобов’язані вести бухгалтерський облік і подавати фінансову звітність згідно із законодавством України.

ДФС: Роз’яснення щодо застосування критеріїв оцінки ризиків СМКОР

Державна фіскальна служба постійно працює над вдосконаленням СМКОР. Останніми змінами в Систему, затвердженими наказом Міністерства фінансів України № 926, який набрав чинності з 17 листопада 2017 року, були:

- автоматичне врахування Таблиці даних платника податку (далі – Таблиці);

- градація рівня ризикового товару;

- зупинка реєстрації розрахунків коригування на зміну вартості товарів більше ніж у два рази та/або зміну номенклатури товарів/послуг.

Автоматичне врахування Таблиці. Платниками, у яких значення показників D (розрахункова величина, яка дорівнює відношенню загальної суми сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на

митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами до загальної суми постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних) та P (сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування), розрахованих у порядку, наведеному у підпункті 4 пункту 5 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом від 13.06.2017 № 567 (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за N 753/30621, мають такі розміри: D > 0,02, P < Pм х 1,3, та обсяг постачання товарів/послуг у податкових накладних / розрахунках коригування, складених з 01 січня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, зазначених в Таблиці даних платника податків, становить більше 25 відсотків загального обсягу постачання за період з 01 січня 2017 року.

Автоматичне врахування Таблиці передбачено для сумлінних платників податків, які у зв’язку зі специфікою своєї діяльності завжди будуть об’єктом Системи, а реєстрація податкових накладних на реалізацію товарів/послуг з урахуванням наявності відсотку придбаного ризикового товару в більшості випадків буде зупинена.

Подання Таблиці даних платника податку дозволяє сумлінному платнику податку в подальшому суттєво зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть заблоковані.

Під градацією рівня ризикового товару розуміємо, що в залежності від податкового навантаження (значення показника D) платники мають відповідний відсотковий рівень ризикового товару.

Для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03 допустимий відсотковий рівень ризикового товару становить не більше 75 відст.; від 0,02 до 0,03 – не більше 60 відст.; від 0,015 до 0,02 – не більше 50 відст.; від 0,01 до 0,015 – не більше 40 відст., від 0,005 до 0,01 – не більше 30 відст., до 0,005 – не більше 20 відст. товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС як ризикові групи товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД.

Тобто, при збільшенні значення податкового навантаження рівень ризикового товару також збільшується.

Для прикладу, якщо у платника податку значення податкового навантаження становить 0,03, то його допустимий відсотковий рівень ризикового товару повинен бути не більше 75 відс., для платника податків з податковим навантаження 0,01 такий допустимий рівень становить не більше 40 відсотків. У разі перевищення відсоткового рівня ризикового товару податкова накладна потрапляє в зону ризику, і як результат – реєстрація якої може бути зупинена відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

Також, відповідним наказом передбачено зупинку реєстрації розрахунку коригування, складеного постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

Запропоновані зміни значно зменшать кількість зупинених податкових накладних сумлінним платникам податків та унеможливлять реєстрацію схемного кредиту за рахунок маніпуляції з товарами.

Крім того, за період з 1 липня було також внесено наступні зміни в систему:

– нівелювання «нульових» операцій у формуванні схемного кредиту;

– подача документів до зупинених податкових накладних виключно у електронній формі;

– можливість подачі Таблиці до зупинки податкової накладної;

– автоматичне прийняття Таблиці для сільгосппідприємств при наявності земельних ділянок.

Подання документів визначених підпунктом «в» підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 Кодексу виключно в електронному вигляді, подання Таблиці платником до зупинки податкової накладної, а для сільгосппідприємств при наявності земельних ділянок автоматичне її врахування спонукає до уникнення непорозумінь з боку платників податків та контролюючого органу.

Термін включення релігійних організацій до реєстру неприбуткових завершується 29 грудня 2017 року

До 1 січня 2018 року релігійні організації зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність до вимог пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України та пройти перереєстрацію.

Дана процедура являється обов’язковою. Якщо не привести свої установчі документи у відповідність та не надати їх копії до фіскальної служби, релігійні організації будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після зазначеної дати. Це призведе до втрати ознаки неприбутковості і відповідно виникають об’єкти оподаткування для сплати податку на прибуток підприємств.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою Кабінету міністрів Українивід 13.07.2016 р. № 440.

Пунктом 6 Порядку встановлено, що для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону Українивід 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:

- особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;

- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;

-засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;

- державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу. Така заява передається в

електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу згідноіз Законом.

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення, зокрема про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру (п. 8 Порядку).

Пунктом 15 Порядку визначено, що за результатами розгляду реєстраційної заяви з позначкою «зміни» контролюючий орган відповідно до пунктів 7 і 8 Порядку вносить записи (зміни) до Реєстру та видає неприбутковій організації рішення про повторне включення неприбуткової організації до Реєстру або про зміну ознаки неприбутковості, або про відмову у повторному включенні організації до Реєстру.

Під час повторного включення неприбуткової організації до Реєстру ознака неприбутковості та дата її присвоєння не змінюються.

На офіційному веб-сайті ДФС України забезпечено відкритий доступ до відомостей, що містяться в Реєстрі неприбуткових установ та організацій. за посиланням (https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx) офіційного веб-порталу ДФС України (шлях: Головна / Електронний кабінет платника / Інформація з реєстрів / Реєстр неприбуткових установ та організацій).

Також нагадуємо, що всі неприбуткові підприємства, установи та організації (окрім релігійних), які до 1 липня 2017 року не привели свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу тобто не пройшли перереєстрацію для включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій втратили ознаку неприбутковості та виключені контролюючим органом з Реєстру і з третього кварталу являються платниками податку на прибуток.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Про включення в дохід єдинника отриманого авансу

До складу доходу, визначеного ст.292 ПКУ, не включаються суми коштів (аванс, передоплата), що повертаються покупцеві товару (робіт, послуг) – платнику єдиного податку та/або повертаються платником єдиного податку покупцеві товару (робіт, послуг), якщо таке повернення відбувається внаслідок повернення товару, розірвання договору або за листом – заявою про повернення коштів (пп. 5 п. 292.11 ПКУ).

Якщо повернення суми коштів (авансу, передоплати) покупцеві за товари (роботи, послуги) у разі розірвання договору відбувається в періоді їх отримання, то такі кошти не включаються до складу доходу фізичної особи – платника єдиного податку першої – третьої груп та не підлягають відображенню в податковій декларації.

У разі якщо повернення суми коштів (авансу, передоплати) покупцеві за товари (роботи, послуги) відбувається в іншому податковому періоді, фізична особа – платник єдиного податку першої – третьої груп повинна включити таку суму коштів до складу доходу у звітному періоді, у якому ці кошти отримано, та здійснити перерахунок доходу у звітному податковому періоді, у якому відбувається їх повернення.

Відповідне роз’яснення надано ДФС України в індивідуальній податковій консультації від 08.11.2017р. №2551/Л/99-99-13-01-02-14/ІПК

Митники Донеччини зібрали на ремонт доріг майже 647 млн гривень

Для Донецького регіону, як і для переважної більшості областей України, багато років болючим залишається питання якості, та, навіть, і наявності доріг. З січня цього року в Україні діє безпрецедентна програма розвитку інфраструктури регіонів. Нагадаємо, що в рамках цього «дорожнього експерименту» 50% від суми перевиконання митницями індикативних показників доходів Державного бюджету України за загальним фондом, зараховується до спеціальних фондів обласних бюджетів.

Донецькі митники доклали значних зусиль для покращення автошляхів області. За результатами роботи Донецької митниці ДФС у січні-листопаді 2017 року перевиконання доведених ДФС індикативних показників надходжень склало більше 2 млрд гривень. На спеціальні рахунки Донецької обласної адміністрації протягом січня – жовтня 2017 року на ремонт та реконструкцію доріг Донеччини державною казначейською службою направлено майже 647 млн гривень.

Донецька митниця ДФС висловлює щиру вдячність всім учасникам зовнішньоекономічної діяльності та сподівається на подальшу співпрацю заради розвитку нашого регіону.

Платники Донеччини сплатили до зведеного бюджету рекордні 14,7 мільярдів гривень

За результатами роботи Головного управління ДФС у Донецькій області за одинадцять місяців 2017 року до зведеного бюджету країни від сплати податків і зборів надійшло понад 14,7 млрд гривень. Ця рекордна для регіону цифра майже на 3 млрд грн, або на 20%, перевищує показники відповідного періоду минулого року.

Зокрема до державної казни платники Донецького регіону перерахували понад 6,2 млрд грн, що на 1,1 млрд грн більше, ніж за січень-листопад 2016 року.

Щодо місцевих бюджетів, то на власні потреби вони отримали понад 8,5 млрд гривень. Це на 1,8 млрд грн більше, ніж за відповідний період попереднього року.

За аналітичними даними, податок на доходи фізичних осіб (7,5 млрд грн), податок на додану вартість (1,8 млрд грн), податок на прибуток підприємств (1,6 млрд грн) – це податки, які є лідерами з забезпечення податкових надходжень до зведеного бюджету.

Досягти таких результатів вдалося саме завдяки спільній та злагодженій співпраці фахівців фіскального відомства з платниками податків, в результаті чого держава вчасно отримує фінансовий ресурс для виконання своїх функцій.

Понад 645 мільйонів гривень єдиного податку надійшло до місцевих бюджетів Донеччини

За підрахунками фахівців фіскальних органів Донеччини від платників, що знаходяться на спрощеній системі оподаткування, з початку 2017 року надійшло майже 645,5 млн грн, що на 49% перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

Найбільшу частку надходжень єдиного податку забезпечили фізичні особи – підприємці, сплативши понад 390 млн гривень. Порівняно з січнем – листопадом 2016 року сплата податку фізичними особами зросла на 160 млн гривень.

Від сільгосппідприємств – платників єдиного податку четвертої групи, які використовують земельні угіддя області, за підсумками одинадцяти місяців надійшло понад 163 млн грн, що на 25 млн грн більше показників відповідного періоду минулого року.

Натомість юридичні особи третьої групи спрямували до місцевих бюджетів більш ніж 91 млн грн єдиного податку, що майже на 19 млн грн перевищує показники 2016 року.

На даний час у Донецькій області зареєстровано понад 41 тис. суб’єктів підприємницької діяльності, які застосовують спрощену систему оподаткування.

Зростання надходжень єдиного податку до місцевих бюджетів Донеччини демонструє дієвість спрощеної системи оподаткування, а також є результатом ефективної взаємодії територіальних органів фіскальної служби з представниками бізнес-спільноти.

Підприємці Донеччини, що застосовують спрощену систему оподаткування, сумлінним ставленням до обов’язку сплачувати податки допомагають розвитку свого регіону та країни в цілому.

До Всеукраїнського тижня права.

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що з метою реалізації Плану заходів з проведення у 2017 році Всеукраїнського тижня права, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 №579-р та на виконання наказу ДФС України від 15.09.2017 №615 у період з 8 по 13 грудня 2017 року у Центрі обслуговування платників, за адресою: м. Волноваха, вул. Менделєєва.4 громадяни мають можливість отримати від податківців вичерпну інформацію про права у відносинах з органами фіскальної служби.

Виконуюча обов’язки начальника Волноваської ОДПІ Олена Михайлова повідомила, що права і свободи людини визначені Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод (підписана 04.11.1950, ратифікована Україною 17.07.1997). Права, свободи та обов’язки людини і громадянина закріплені в розділі ІІ Конституції України, а основні права платника податків визначені статтею 17 Податкового кодексу України.

Податківець повідомила, що для забезпечення своїх прав у відносинах з органами державної фіскальної служби – як громадянин і як платник податків кожен має наступні можливості:

- право на звернення громадян до органів фіскальної служби у відповідності до статті 40 Конституції України та Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян»;

- оскарження рішень контролюючих органів відповідно до статті 56 Податкового кодексу України та Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.10.2015 № 916;

- звернення до адміністративного суду з оскарженням рішень, дій чи бездіяльності контролюючих органів згідно Кодексу адміністративного судочинства України та статті 56 Податкового кодексу України;

- можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби на Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за телефоном 0800 501 007 (напрямок «4»);

- можливість звернення до Уряду з проблемними питаннями та пропозиціями на Урядову «гарячу лінію» за телефоном 1545 або (044 - 284-19-15;

- можливість звернення до Ради бізнес-омбудсмена для захисту законних бізнес-інтересів в органах державної влади за телефоном +38 044 237 74 01, на електронну пошту: info@boi.org.ua або на поштову адресу : БЦ «Поділ Плаза», вул.. Спаська, 30А, Київ, 04070/

Платники податків у відповідності до Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» мають право на отримання публічної інформації.

Скориставшись загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом (ЗІР), за адресою zir.sts.gov.ua платник отримує можливість пошуку та отримання інформації з питань оподаткування, митної справи, єдиного податку, тощо.

Контакт-Центр Державної фіскальної служби за телефоном 0 800 501 007 надає можливість отримання телефоном своєчасної, достовірної і повної інформації та консультацій.

Взаємне порозуміння щодо виконання конституційного обов’язку сплати податків поряд з правовим захистом громадянина – запорука зростання добробуту кожного окремого громадянина та країни в цілому.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

05.12.2017 12:54