Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської ОДПІ
Донеччина: за 10 місяців 2017 року платники податків області подали 284 скарги в порядку адміністративного оскарження

За січень-жовтень 2017 року від суб’єктів господарювання Донецької області надійшло до Головного управління ДФС у Донецькій області 284 первинні скарги на 527 рішень державних податкових інспекцій, у тому числі 73 скарги на 86 рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та вимог про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску.
За результатами розгляду скарг 527 рішень (або 100 %) на суму 283,2 млн грн залишено без змін на користь держави 391 рішення (або 74,2%) на суму 259,5 млн грн, скасовано повністю або частково 136 рішень на суму 23,7 млн гривень.
По 2 рішеннях збільшено суму на 58,3 тис. гривень.
Нагадаємо, що платникам податків надано право оскаржувати рішення контролюючих органів в адміністративному або судовому порядку відповідно до статті 56 Податкового кодексу України.


Від мешканців Донеччини на підтримку української армії спрямовано 352 мільйони гривень

За січень-жовтень 2017 року від платників податків Донеччини до державного бюджету перераховано 352 млн грн військового збору. У жовтні, сплативши військовий збір, мешканці Донеччини поповнили Державний бюджет України майже на 40 млн гривень.
Стабільне надходження військового збору до бюджету зумовлене сумлінною сплатою податків та підвищенням розміру мінімальних заробітних плат. Вагомим джерелом наповнення державної казни є робота фіскальних органів Донецької області з легалізації ринку праці та протидії виплатам неофіційних заробітних плат.
Нагадаємо, військовий збір запроваджено з 3 серпня 2014 року, а термін дії – до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України.
Військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходів, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) та низки інших, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.
Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти, які отримують як доходи в Україні, так і іноземні доходи, нерезиденти з доходами, отриманими в Україні, та податкові агенти. Ставка податку – 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування (загальний місячний або річний оподатковуваний дохід). Військовий збір у повному обсязі перераховується до державного бюджету.

На Донеччині від ліцензування продажу підакцизної групи товарів надійшло понад 27 мільйонів гривень

З початку 2017 року до місцевих бюджетів Донецької області надійшло 27,5 мільйонів гривень плати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Найбільшу кількість ліцензій, а відповідно і плату за них, забезпечили суб’єкти підприємництва м. Маріуполь – понад 8,9 млн грн, Покровського району – 3,8 млн грн, Слов’янського та Бахмутського районів Донецької області – по 3,3 млн гривень.
На даний час у Донецькій області діє 7,9 тис. ліцензій, з них 4,3 тис. - на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 3,6 тис. ліцензій - на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
Інформація про кількість виданих документів постійно оновлюється на сайті ГУ ДФС у Донецькій області: http://dn.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.
Фахівці фіскальної служби Донецької області регулярно проводять перевірки суб’єктів господарювання щодо виконання вимог законодавства, яке регулює обіг у роздрібній і оптовій торгівельній мережі підакцизної продукції, у тому числі наявність ліцензій, дотримання законодавчо встановлених цін на алкогольні напої та тютюнові вироби тощо.

Митники Донеччини виявили порушення митних правил
на 8,2 млн гривень

Протягом січня-жовтня 2017 року митниками Донеччини виявлено та задокументовано 135 порушень митних правил на загальну суму 8,2 млн гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість виявлених правопорушень зросла більше ніж в 2,5 рази, а вартість предметів правопорушень, за попередньою оцінкою, - майже в 70 разів.
Одним з приорітетів в діяльності фіскальних органів країни є посилення, насамперед, аналітичної роботи. З метою створення належних умов для ведення чесного бізнесу, Донецькою митницею ДФС в рамках проведення аналітично-пошукової роботи впродовж січня-жовтня 2017 року направлено 47 запитів до митних органів країн близького та дальнього зарубіжжя. В процесі опрацювання матеріалів, отриманих від митних органів іноземних держав, митницею складено три протоколи про порушення митних правил за ч.1 ст. 483 Митного кодексу України (переміщення товарів через митний кордон з приховуванням від митного контролю) на загальну суму 8,1 млн гривень.
Крім того, ефективна взаємодія із правоохоронними органами Донецької області дозволила виявити та попередити реалізацію на митній території України незаконно ввезених товарів на загальну суму більше 61 тис. гривень. У переважній більшості це - тютюнові вироби.
Також, в рамках проведення спеціальної операції «Рубіж-2017», в результаті відпрацювання інформації, отриманої від Державної прикордонної служби, Національної поліції виявлено 10 порушень митних правил на суму більше 96 тис. гривень. Основними предметами правопорушень стали автотранспортні засоби. Користувачі авто на так званих «евробляхах» намагалися уникнути відповідальності за порушення митних режимів транзиту та тимчасового ввезення або за використання ввезених транспортних засобів не за цільовим призначенням.
До скарбниці держави протягом січня-жовтня 2017 року перераховано митницею штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму більше 232 тис. гривень.


Сільгоспнику, який донарахував ПДВ через уточненку,
суму дотації не збільшать

Контролери роз’ясняють аграрію — отримувачу бюджетної дотації, як вплине на розмір державної підтримки виправлення помилки в декларації з ПДВ.
У разі подання уточнюючого розрахунку на збільшення податкових зобов’язань із ПДВ суму бюджетної дотації за період, у якому припустилися помилки, сільгоспнику не перерахують. Адже такої можливості не передбачено Порядком розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році, затвердженим постановою КМУ від 08.02.2017 р. № 83.
Водночас в цьому нормативному акті урядовці прямо прописали, що платник ПДВ, який завищив податкові зобов’язання й подасть уточненку на їх зменшення, недоотримає дотації наступного звітного періоду.
Вочевидь, це зумовлено тим, що суму бюджетної дотації розраховують, зокрема, пропорційно до сплаченого сільгоспником ПДВ. При цьому враховують дані податкових накладних, зареєстрованих у ЄРПН. Тож якщо податкова накладна помилково не потрапила до декларації з ПДВ, однак її включено до ЄРПН, то дані такого документа все одно зіграють під час розрахунку дотації.

ІПК ДФСУ «Про право на отримання бюджетної дотації» від 09.11.2017 р. № 2566/6/99-99-12-02-01-15/ІПК

Щодо обміну електронними документами з контролюючими органами
Державна фіскальна служба України повідомляє, що 15.11.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827, який розроблено з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами.
Основними організаційно-правовими засадами Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами визначено:
електронний документообіг здійснюється на підставі Договору про визнання електронних документів (Договір), який укладається шляхом приєднання платника до Договору на підставі заяви про приєднання, що надсилається платником до контролюючого органу в електронному вигляді;
Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав;
електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки;
фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.
Повідомляємо, що 01.12.2017 відповідно до вимог наказу № 557 у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» буде розміщено договори про визнання електронних документів для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до договору за основним місцем обліку. У зв’язку із запровадженням з 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься, починаючи з 01.01.2018.
З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування і подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом № 557, електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм документів / Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)».
У період з 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності наказу № 557.


У разі зміни податкової адреси юридична особа – платник єдиного податку третьої групи подає звітність за попереднім місцем податкової адреси
Відповідно до п. 295.4 ст. 295 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) сплата єдиного податку платниками третьої групи здійснюється за місцем податкової адреси.
Податкова декларація подається платниками єдиного податку до контролюючого органу за місцем податкової адреси (п. 296.4 ст. 296 ПКУ).
У разі зміни податкової адреси платника єдиного податку останнім податковим (звітним) періодом за такою адресою вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо зміни податкової адреси (п. 294.7 ст. 294 ПКУ).
У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни (п. 298.6 ст. 298 ПКУ).
Водночас згідно з частиною восьмої ст. 45 Бюджетного кодексу України від 08 липня 2010 року № 2456-VI зі змінами і доповненнями у разі зміни місцезнаходження суб’єктів господарювання - платників податків сплата визначених законодавством податків і зборів після реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду.
Порядок переведення платника податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого (взяття на облік / зняття з обліку) регламентується нормами розд. X Порядку обліку платників податків і зборів (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями.
Відповідно до п.10.13 Порядку у разі зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання - платника податків сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється таким платником податків за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду:
1) у такому випадку контролюючий орган за попереднім місцезнаходженням одночасно із зняттям з обліку юридичної особи - платника податків за основним місцем обліку здійснює взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку згідно із розділом VII Порядку без подання заяви платником податків та з урахуванням особливостей, визначених пунктами 10.14 - 10.21 цього розділу;
2) до закінчення року платник податків обліковується в контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) з ознакою того, що він є платником податків до закінчення року, а в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку)- з ознакою того, що він є платником податків з наступного року.
У контролюючому органі за неосновним місцем обліку платник податків сплачує всі податки та збори, які згідно із законодавством мають сплачуватись на території адміністративно-територіальної одиниці, що відповідає неосновному місцю обліку, щодо таких податків подає податкові декларації (розрахунки, звіти) та виконує інші обов’язки платника податків, а контролюючий орган стосовно платника податків здійснює адміністрування таких податків, зборів (пункт 7.3 розд. VII Порядку).
Враховуючи викладене, у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району юридичною особою – платником єдиного податку третьої групи, подання податкової декларації платника єдиного податку та сплата єдиного податку здійснюється за попереднім місцем податкової адреси (неосновним місцем обліку) до закінчення поточного бюджетного року, а починаючи з 1 січня наступного року – за новою податковою адресою (основним місцем обліку).

Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс (категорія 108.01.04).




Дії особи при втраті ключів електронного цифрового підпису
Волновасьбка ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу усіх осіб, які користуються послугами електронного цифрового підпису на порядок дій у випадку втрати (пошкодження) особистого ключа або помилок при використанні паролю захисту особистого ключа.
У перелічених випадках підписувач повинен звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД), в якому отримував послугу електронного цифрового підпису. Необхідно повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків.
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», який розміщено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».


На офіційному веб-сайті ДФС розміщено Реєстр неприбуткових установ та організацій
На офіційному веб-сайті ДФС України забезпечено відкритий доступ до відомостей, що містяться в Реєстрі неприбуткових установ та організацій.
Реєстр включає ідентифікаційні та реєстраційні відомості про неприбуткові організації, зокрема: - код згідно з ЄДРПОУ; - найменування неприбуткової організації; - дату включення неприбуткової організації до Реєстру, починаючи з якої визначається строк безперервної реєстрації неприбуткової організації; - ознаку неприбутковості; - дату присвоєння ознаки неприбутковості або її зміни; - дату та номер рішення про включення, повторне включення неприбуткової організації до Реєстру або зміну ознаки неприбутковості; - дату скасування ознаки неприбутковості; - дату та номер рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру; - найменування та ідентифікаційний код контролюючого органу.
В реєстрі не передбачається відображення довідкових відомостей про місцезнаходження організації, даних про керівників, головних бухгалтерів, засновників та фінансово-економічних показників господарської діяльності неприбуткової організації.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою КМУ від 13.07.2016 р. № 440.


У жовтні 2017 року органами фіскальної служби Донеччини надано понад 19 тисяч адміністративних послуг

З початку 2017 року зафіксовано понад 1,5 млн звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, у тому числі у жовтні п.р. – понад 174,1 тис. звернень. У жовтні 2017 року органами фіскальної служби області надано понад 19 тис. адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше майже на 34,1%.
Найбільш популярна адміністративна послуга – видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі – ДРФО). У жовтні п.р. громадяни отримали 8780 таких карток, питома вага від загальної кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 46,2%.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у жовтні п.р. були адміністративні послуги з видачі відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків – 3605 (19%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1476 (7,8%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1042 (5,5%), реєстрації платника єдиного податку – 909 (4,8%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 718 (3,8%) та ін.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області у жовтні 2017 року видано 685 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 378 і 307 ліцензій відповідно), анульовано 178 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 127 і 51 ліцензій відповідно).


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

22.11.2017 11:54