Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
За забруднення довкілля підприємства Донецької області компенсували понад 700 мільйонів гривень

За три квартали 2017 року підприємства Донецької області на оздоровлення навколишнього середовища перерахували 706 млн гривень екологічного податку. Слід зазначити, що на даний час у Донецькому регіоні працює понад 1900 забруднюючих довкілля підприємств.

Середньомісячний показник надходжень екологічного податку за дев’ять місяців поточного року по Донецькій області становить понад 78 млн гривень.

Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали понад 565 млн грн від сплати екологічного податку, що є вагомим джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів. Натомість державний бюджет отримав – 141 млн гривень.

Екологічний податок поправу можна вважати оздоровчим податком для Донецького регіону. Оскільки через функціонування великої кількості заводів, шахт та фабрик рівень забруднення займає одну з лідируючих позицій серед областей України, тому кошти на оздоровлення довкілля завжди доречні.

Донеччина: власники елітних авто сплатили

більше 2,6 млн грн транспортного податку

За січень-вересень поточного року до місцевих бюджетів Донеччини надійшло 2,66 млн грн транспортного податку. При цьому, фізичними особами сплачено понад 1,6 млн грн, або 60%, відповідно юридичними особами – понад 1 млн грн, або 40%.

Нагадаємо, що ставка податку складає 25000 гривень на рік. Оподатковуються легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати.

Юридичні особи - платники транспортного податку самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію. Сплата здійснюється авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

За місцем реєстрації фізичної особи – платника транспортного податку органи фіскальної служби надсилають податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити, сплачується податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Враховуючи, що транспортний податок є одним із джерел наповнення місцевих бюджетів, і те, що він повністю залишається у розпорядженні територіальних громад, фіскальною службою області та органами місцевого самоврядування приділяється особлива увага проведенню роз`яснювальної роботи серед фізичних осіб – платників транспортного податку щодо своєчасного і у повному обсязі розрахунку з бюджетом.

У Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для моніторингу відповідності ПН/РК Критеріям оцінки ступеня ризиків, внесено зміни

Звертаємо увагу платників податку на додану вартість, що внесено зміни до Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом ДФС України від 30.06.2017 р. № 461.

Вказаними змінами, внесеними наказом ДФС України від 28.09.2017 р. № 638 зазначений Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД доповнено такими кодами:

0406 – Сири всіх видів і кисломолочний сир;

0809 – Абрикоси, вишні та черешні, персики (включаючи нектарини), сливи та терен, свіжі;

1601 – Ковбаси та аналогічні вироби з м’яса, м’ясних субпродуктів чи кров; готові харчові продукти, виготовлені на основі цих виробів;

2103 – Продукти для приготування соусів і готові соуси; смакові добавки та приправи змішані; порошок гірчиці та готова гірчиця;

6006 – Інші полотна трикотажні.

Випадки, коли зупинення реєстрації податкових накладних не відбувається

Згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинено, якщо така податкова накладна/розрахунок коригування відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567.

Не зупиняється реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування, якщо:

1) податкова накладна не підлягає наданню отримувачу (покупцю). Такі податкові накладні складаються у разі:

- здійснення операцій з постачання неплатникам ПДВ;

- при умовному продажу (зокрема, при нарахуванні податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу, анулюванні реєстрації платника податку, у разі перевищення бази оподаткування над договірною вартістю)

- при отриманні послуг від нерезидента;

- при здійсненні експортних операцій;

- зведені податкові накладні за щоденним підсумком реалізації.

2) податкова накладна, складена за операцією, що є звільненою від оподаткування (ст.197; пункти 2, 3, 41,12, 23, 26, 261, 27, 28, 32, 38, 45, 46, 47 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ).

3) обсяг постачання, в ПН/РК, зареєстрованих в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК, становить менше 500 тис грн та керівник - посадова особа такого платника податку займає аналогічну посаду не більше, ніж у трьох діючих платників податків. При визначенні обсягу постачання не враховується сума ПДВ. За поточний період береться звітний період, в якому складена податкова накладна/розрахунок коригування, що реєструється в ЄРПН.

4) загальна сума сплачених у 2016 р. єдиного внеску та податків і зборів платником та його відокремленими підрозділами становить більше 5 млн грн. При розрахунку суми податків не беруться до уваги суми ПДВ, сплачені при ввезенні товарів на митну територію України (ця ознака використовується з 01.04.2017 р. до 01.01.2018 р.).

5) одночасно D>0,05, а P < Pм ґ 1,3,

де D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, за зареєстрованими ПН/РК

P - сума ПДВ в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді ПН/РК, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК;

Pм - найбільша місячна сума ПДВ в зареєстрованих ПН/РК за останні 12 місяців. Детальніше у листі ДФС України від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків».

Новоствореним бізнесменам: чи звітувати за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему? Фізичні особи - підприємці (далі – ФОП) подають до контролюючого органу декларацію про майновий стан і доходи (далі - декларація) за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені ПКУ для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи (п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України, далі – ПКУ).

Декларація за звітний (податковий) період, який дорівнює календарному року, подається ФОП протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п.п. 49.18.5 ст. 49 ПКУ).

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ. Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації.

Отже, новостворена ФОП за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему оподаткування подає річну декларацію протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року та самостійно сплачує суму податкового зобов’язання, зазначену у податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, визначеного для подання податкової декларації.

Для платників ПДВ запроваджено новий електронний сервіс

На офіційному веб-порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти корисну інформацію. Найфункціональнішим із них є «Електронний кабінет платника», можливості якого постійно розширюютья. Відтепер платники податку на додану вартість (далі – ПДВ) мають доступ в режимі реального часу до складених ними чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Зокрема, платники ПДВ, після ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів,

можуть переглядати в особистому кабінеті відомості щодо зареєстрованих ПН/РК, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

Крім того, в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

- перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;

- формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;

- подання Податкової декларації з податку на додану вартість;

- доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;

- реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

Донеччина: майже на 60 млн гривень вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів за січень – вересень в рамках операції «Акциз-2017»

Серед найважливіших напрямків роботи податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області є очищення ринку підакцизних товарів від фальсифікату та незаконно ввезеної на територію України підакцизної продукції. Проведення належних заходів по вказаному напрямку продовжує здійснюватися в рамках загальнодержавної операції «Акциз-2017».

Так, з початку 2017 року в рамках операції вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на загальну суму 58,4 млн гривень. Викрито та припинено незаконну діяльність 5-ти підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, 1-го підпільного виробництва тютюну та 1-го підпільного виробництва пально-мастильних матеріалів. При ліквідації зазначених незаконних виробництв вилучено підакцизних товарів на суму близько 37 млн гривень.

Всього в рамках операції «Акциз-2017» до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 12 кримінальних проваджень за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), по яким вилучено підакцизних товарів на суму близько 54 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що протидія потраплянню в обіг різного роду тіньової фальсифікованої продукції не лише запобігає бюджетним втратам, але й упереджує імовірну шкоду, яку може нанести життю та здоров’ю громадян в першу чергу вживання сурогатних алкогольних напоїв.

Легалізація заробітної плати - актуальна тема сьогодення

У нинішніх кризових умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у “конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за

навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Працівник, отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, позбавляє себе соціальних виплат та гарантій, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в “конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менша законодавчо встановленого мінімального рівня (з 01.01.2017 ця сума становить 3200,00 грн., з неї сплачено єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”), то такий місяць повністю враховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат.

Суспільство має зрозуміти, що легалізація заробітної плати - загальна проблема, як держави так і кожного з нас, тож вирішувати її слід спільними зусиллями.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Природні запаси Донеччини поповнили зведений бюджет країни на 413 мільйонів гривень

Саме таку суму рентних платежів за використання води, надр та лісів перерахували підприємства Донецької області до зведеного бюджету країни за три квартали 2017 року. Сплачена цьогоріч сума майже на 83 млн грн, або на 20%, перевищує аналогічні надходження минулого року.

У загальній сумі сплачених рентних платежів найбільшу частку становить плата за користування надрами – майже 70%, або понад 288 млн грн, що, безумовно, пов’язано зі специфікою регіону, а саме з вугільно-видобувною галуззю. Так, з початку року до державного бюджету надійшло більше 213 млн грн, натомість місцеві бюджети Донеччини отримали 74 млн грн рентної плати за користування надрами.

Наступною за розміром є рентна плата за спеціальне використання води – 29,5%, або 121 млн гривень. Ця сума рівними частинами розподілена між державним та місцевими бюджетами.

Найменше рентної плати надійшло до місцевого бюджету області за спеціальне використання лісових ресурсів – 2 млн грн, що відповідає надходженням аналогічного періоду 2016 року.

Головне управління ДФС у Донецькій області зазначає, що всі з вищеперерахованих платежів були і залишаються вагомим джерелом фінансування потреб місцевих громад та реалізації програм, направлених на відновлення природних ресурсів.

Застосування податкової соціальної пільги до суми допомоги, яка виплачується за лікарняними листами

Відповідно до пп.169.1 ст.169 розділу IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ), платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги. Згідно із пп.14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ заробітна плата -

основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму.

Сума виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (лікарняні) розглядається як заробітна плата платника податку, і у разі її не перевищення граничного розміру загального місячного оподаткованого доходу від одного працедавця у вигляді заробітної плати, який передбачений нормами пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ, найманий працівник має право на податкову соціальну пільгу.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Податкова знижка: отримуємо за обладнення автомобіля газовою установкою

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначених п.п.163.3.7 п.166.3 ст.163 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755 зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, зокрема, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Згідно із п.166.2 ст.166 ПКУ понесені витрати враховуються відповідно платіжним та розрахунковим документам, зокрема квитанціям, фіскальним або товарним чекам, прибутковим касовим ордерам, копіям договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Для отримання податкової знижки необхідно подати Декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік, затверджену Наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859, до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації в паспорті) до 31 грудня 2017 року.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ!!!

З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, повідомляємо про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:

14, 15 жовтня 2017 року – вихідні дні;

16 жовтня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 17 год. 00 хв.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Податківці Донеччини з початку року отримали 380 письмових звернень громадян

Найчастіше до фіскальної служби області мешканці Донеччини звертаються за отриманням роз’яснення податкового законодавства, проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а також з метою інформування про ухилення від сплати податків.

Так, за січень-вересень цього року до фіскальної служби надійшло 380 письмових звернень громадян, що на 17 звернень, або на 4,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 355 письмових звернень, за їх результатами:

- на 302 звернення надано відповідні роз`яснення;

- 12 звернень вирішено позитивно;

- 11 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- 11 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

- 3 звернення відмовлено в задоволенні;

- 16 анонімних звернень не підлягало розгляду.

Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 55 прийомів громадян, у тому числі 22 виїзних.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/pryimalnia-gromadian/grafik-osobistogo-priyomu/.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

11.10.2017 14:33