Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Донеччина: 43 матеріали за фактами легалізації доходів передано до правоохоронних органів з початку 2017 року

У січні-серпні поточного року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України 43 матеріали.

В результаті розгляду матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були направлені до правоохоронних органів, 12 було приєднано до кримінальних проваджень. Крім того, порушено і обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 20 кримінальних проваджень на суму 93,6 млн грн, накладено арешт на майно вартістю понад 2 млн гривень.

Майже 40% від усіх виявлених правопорушень – це порушення у сфері державних закупівель. Так, з початку року управлінням вже складено 17 матеріалів за ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем), з яких 6 матеріалів було приєднано до кримінальних проваджень та 7 кримінальних проваджень було обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань.

Головним управлінням ДФС у Донецькій області з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжують вживатися заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, які здійснюють фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.

На Донеччині з незаконного обігу вилучено підакцизні товари на 325 тисяч гривень

Головним управлінням ДФС у Донецькій області в рамках операцій «Акциз-2017» та «Рубіж-2017» продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на протидію незаконному виготовленю та обігу підакцизних товарів і, як наслідок, збільшенню надходжень акцизного податку у бюджет.

Цього разу співробітники оперативного управління, слідчого управління фінансових розслідувань та управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») спільно з працівниками Прокуратури Донецької області в рамках оперативного супроводження досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою

збуту підакцизних товарів) провели обшуки торговельних об’єктів та складських приміщень, розташованих на території Донецької області.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу було вилучено підакцизних товарів на загальну суму 325 тис. гривень, з них:

- фальсифікованих алкогольних напоїв у кількості 52 пляшки на загальну суму 4 тис. грн;

- спиртовмісну рідину об’ємом 125 літрів на суму 16 тис. грн;

- 11717 пачок тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка на суму 305 тис. грн;

- грошові кошти, отримані від реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції у розмірі 294,5 тис. гривень.

Слідство триває.

Донецька митниця поповнила Держбюджет на 3,7 мільярда гривень

Митниками Донеччини протягом січня-серпня 2017 року до бюджету країни перераховано понад 3,7 млрд грн, що в 1,7 раз, або на 1,6 млрд грн, перевищує минулорічні показники. Зокрема у серпні поточного року до казни держави надійшло більше 671 млн гривень.

За вісім місяців 2017 року Донецькій митниці ДФС вдалось підвищити рівень середньомісячних митних платежів у держбюджет на 74%, або на 200 млн гривень. Наразі середньомісячний показник надходжень становить 471 млн гривень.

Високий рівень перерахувань Донецькою митницею ДФС митних платежів у Державний бюджет України обумовлений, насамперед, стабільністю роботи основних бюджетоформуючих підприємств металургійної, вугільної й машинобудівної галузей Донецького регіону, обсягами ввезення сировинних матеріалів для виробництва власної продукції.

Підсумки роботи за січень-серпень 2017 року показали, що перше місце серед основних бюджетоформуючих товарів займає кам’яне вугілля – 49% від загальних перерахувань у держбюджет, або 1,8 млрд гривень. До першої п’ятірки також входять: кокс – понад 367 млн грн, вогнетривкі матеріали та вироби – 281млн грн, феросплави – майже 270 млн грн, інші метали та вироби з них – більше 264 млн гривень.

Позитивна динаміка митних надходжень, що спостерігається впродовж восьми місяців поточного року, передусім, обумовлена створенням сприятливих умов для розвитку зовнішньоекономічної діяльності, максимальним спрощенням митних процедур та високим професійним рівнем особового складу Донецької митниці ДФС.

На Донеччині вже місяць працює щоденна «гаряча» телефона лінія «Функціонування СМ КОР»

Вже цілий місяць у Головному управлінні ДФС у Донецькій області працює «гаряча» телефонна лінія «Функціонування СМ КОР». Щоденно фахівці служби надають консультації та практичну допомогу платникам ПДВ регіону з питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР). Натомість, платники податків при звернені до Головного управління мають змогу отримати вичерпні фахові відповіді безпосередньо у спеціалістів відомства.

Результатом місячного функціонування «гарячої» телефонної лінії є 77 звернень платників податків. Найбільш поширені питання, з якими звертаються платники податків області, – це критерії блокування податкових накладних та відсутність причин, зазначених у квитанціях №2, відповідно до яких ДФС України відмовлено у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Крім того, представники підприємств Донецького регіону звертаються на «гарячу» лінію за отриманням консультацій щодо правильності заповнення таблиць даних платників податків та повідомлень до заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування, а також щодо порядку адміністративного оскарження рішень ДФС України, згідно з якими відмовлено у реєстрації заблокованих СМ КОР податкових накладних/розрахунків коригування.

Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що одним з пріоритетних завдань служби є та залишається підтримка необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону.

Нагадуємо, що звернутись до фіскальної служби Донецької області можна за телефоном – (097) 101-59-77.

Більш детально про графік роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308550.html.

Також нагадуємо, що Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено проведення щотижневих зустрічей з платниками податків, на яких обговорюватимуться питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР). З графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308548.html.

Громадяни Донецької області самостійно задекларували зобов'язання на суму майже 50 млн гривень

З січня по вересень 2017 року 21297 мешканців Донеччини надали до фіскальних органів області податкові декларації про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік склала 1,3 мільярда гривень. За результатами декларування самостійно нараховані зобов’язання склали 49,9 млн грн, з них: з податку на доходи фізичних осіб – 43,4 млн грн, що на 12,2 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року, та військового збору – 6,5 млн грн, що перевищує показник попереднього звітного року на 1,8 млн гривень.

Найактивнішими декларантами у Донецькому регіоні є громадяни, які отримали майно у спадщину чи в подарунок. Таких налічується 2611 осіб, загальна сума задекларованого ними доходу складає 241,5 млн гривень. Також 833 мешканців регіону задекларували 62 млн грн від продажу нерухомого майна, доходи від продажу сільгосппродукції у розмірі 23,7 млн грн задекларували 7306 мешканців області.

Крім того, про понадмільйонні статки повідомили 87 громадян Донеччини. Загальна сума задекларованих цими платниками доходів склала 0,8 млрд гривень.

Про обрання або перехід на спрощену систему оподаткування.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України(ПКУ). Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву. Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів: 1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; 2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством; 4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ.

Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Підпунктом 298.1.2 п. 298.1 ст. 298 ПКУ визначено, що зареєстровані в установленому порядку фізичні особи - підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація. Зареєстровані в установленому законом порядку суб’єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації. Відповідно до п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкта господарювання, зазначеного в абзаці першому п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 ПКУ. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. XIV ПКУ. При цьому якщо суб’єкт господарювання протягом календарного року, що передує року обрання спрощеної системи оподаткування, самостійно прийняв рішення про припинення фізичної особи - підприємця, то при переході на спрощену систему оподаткування до розрахунку доходу за попередній календарний рік включається вся сума доходу, отриманого такою особою в результаті провадження господарської діяльності за такий попередній календарний рік.

Про оновлений Порядок надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків.

Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 658 внесено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, який набрав чинності 19.09.2017 року.

Зокрема, Наказом № 658 уточнено, що податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи рекомендованим листом з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному п. 42.4 ст. 42 Кодексу.

Крім цього, у новій редакції Наказу №658 викладено всі форми податкових повідомлень-рішень.

З оновленим текстом Наказу № 1204 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

До уваги платників податків!

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області доводить до відома платників податків, що 15.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.07.2017 № 644 «Про затвердження форми Повідомлення про запрошення платника податків, зборів, платежів або його представників до контролюючого органу», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за № 967/30835 (далі – Наказ № 644).

Згідно з п.п. 20.1.1 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) контролюючі органи мають право запрошувати платників податків, зборів, платежів або їх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків, зборів, платежів, дотримання вимог іншого законодавства, у тому числі законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

Порядок надсилання повідомлень про запрошення платників податків, встановлено ст. 42 Кодексу не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня запрошення, в яких визначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується платників податків або представник платника податків.

Наразі, повідомлення про запрошення платника податків може бути надіслано електронною поштою, але без корінця.

З текстом Наказу № 644 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Щодо заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру одержувачів бюджетної дотації

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що законодавством України передбачено отримання сільгоспвиробниками бюджетної дотації.

Так, законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон №1791) закон України від 24.06.2004 №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон №1877) доповнено статтею 16¹ «Бюджетна дотація для розвитку сільськогосподарських товаровиробників і стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції ».

Механізмами реалізації положень Податкового кодексу Ураїни (далі – Кодекс) та Закону №1877 щодо отримання бюджетної дотації є, зокрема:

- постанови Кабміну України від 21.02.2017 №179 «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру одержувачів бюджетної дотації, а також порядку надання відповідної інформації Державною фіскальною службою і Державною казначейською службою» (далі – Постанова №179) та від 22.03.2017 №178 «Деякі питання виплати бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників і стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції» (далі – Постанова №178), які набрали чинності 24.03.2017;

- наказ Мінфіну України від 23.02.2017 №275 «Про затвердження форм заяв про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру одержувачів бюджетної дотації та про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як одержувача бюджетної дотації», зареєстрований в Мін'юсті України 28.02.2017 року за №263/30136 (далі – Наказ №275), який набрав чинності 28.02.2017;

- наказ Мінфіну України від 23 лютого 2017 року №276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», зареєстрований в Мін'юсті України 28 лютого 2017 року за №269/30137 (далі – Наказ №276), який набрав чинності з 01.03.2017.

Порядок включення сельскогосподарських товаровиробників до Реєстру визначено пунктами 5 – 18 Порядку ведення Реєстру одержувачів бюджетної дотації, затвердженого постановою №179.

Форма заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру одержувачів бюджетної дотації (форма №1-РОБД) (далі – Заява) затверджена Наказом №275.

Слід зауважити, що якщо у Заяві відсутні або недостовірно заповнені обов’язкові реквізити, дані Заяви не відповідають відомостям Єдиного державного реєстру або в Заяві відсутні дані про види діяльності, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації відповідно до пункту 16¹·³ статті 16¹ Закону №1877, контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову Заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої). Після усунення виявлених недоліків сільськогосподарський товаровиробник може падати нову Заяву.

Контролюючий орган відмовляє у внесенні сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, якщо за результатами розгляду Заяви встановлено, що сільськогосподарський товаровиробник не відповідає вимогам питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів у вартості всіх товарів, поставлених сільськогосподарським товаровиробником, а саме 75% і більше, або якщо сільськогосподарський товаровиробник не зареєстрований платником ПДВ на дату подання Заяви, чи відносно такого сільськогосподарського товаровиробника на дату подання Заяви прийнято рішення про припинення.

Заява надається в електронній формі або на папері у місяці, що передує початку податкового періоду, з якого підприємство матиме право на отримання бюджетної дотації, і на протязі 5-ти календарних днів після закінчення граничного строку подання звітності по ПДВ для місячного звітного періоду.

Відповідно до пункту 10 Постанови №179 прийнята до розгляду Заява, розглядається податковим органом протягом 3-х робочих днів з дня її отримання. Якщо останній день строку розгляду Заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, то останнім днем вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим днем.

Ведення Реєстру та облік в ньому перерахованих сум бюджетної дотації на поточний рахунок платника в банку за кожний звітний податковий період, в якому відбулася виплата бюджетної дотації, здійснюється Державною фіскальною службою України.

З даними Реєстру одержувачів бюджетної дотації можна ознайомитись в розділі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника», розміщеного на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України (sfs.gov.ua).

До уваги платників єдиного внеску!

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу на безумовне дотримання Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 14 квітня 2015 року N 435 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11 квітня 2016 року N 441).

У разі виникнення запитань щодо заповнення таблиць 5 - 9 додатка 4, всіх таблиць додатка 5, додатка 6 та додатка 7 звіту про суми нарахованого єдиного внеску, за консультацією рекомендуємо звертатись до органів Пенсійного фонду України (згідно зі спільним листом Міністерства доходів і зборів України та Пенсійного фонду України від 27.12.2013 №21052/5/99-99-17-03-01-16, № 36398/05.10 «Про надання роз’яснень щодо єдиного внеску»).

Отримати відповіді з питань оподаткування допомагає інформаційний сервіс фіскальної служби – ЗІР Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі - ЗІР) створено у рамках Електронного Уряду з урахуванням тенденцій розвитку інформаційних технологій у сфері побудови веб-ресурсу та має на меті забезпечити суспільство своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.

ЗІР наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію Державної фіскальної служби (далі – ДФС) із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій.

У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення» інформація систематизована по тематиках:

оподаткування;

державна митна справа;

єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

електронний цифровий підпис.

Функціонал ресурсу забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.

Ведення обліку фізичною особою - підприємцем на загальній системі оподаткування

Волноваська ОДПІ нагадує, що обов’язки платника податків встановлено статтею 16 ПКУ. Так, платник податків зобов’язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (пп. 16.1.2 п. 16.1 ст. 16 Кодексу), а також забезпечувати збереження документів, пов’язаних з виконанням податкового обов'язку, протягом строків, установлених Кодексом (пп. 16.1.12 п. 16.1 ст. 16 Кодексу). Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, визначено ст. 177 Кодексу. Відповідно до п. 177.10 ст. 177

Кодексу фізичні особи - підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

Форма Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі - Книга обліку доходів і витрат), та Порядок її ведення затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 р. N 481, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.10.2013 р. за N 1686/24218 (далі - наказ N 481).

Отже, відповідно до вимог Кодексу, фізичні особи - підприємці на загальній системі оподаткування з метою обчислення оподаткованого доходу зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат у порядку, встановленому наказом N 481.

Відповідно до п. 1 ст. 2 Закону України від 16 липня 1999 року N 996-ХIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (зі змінами) (далі - Закон N 996-ХIV) цей закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством (п. 1 ст. 3 Закону N 996-ХIV).Облікова політика - це сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності (ст. 1 Закону N 996-ХIV).Враховуючи викладене, ведення бухгалтерського обліку та визначення облікової політики для фізичної особи - підприємця не є обов’язковими.

Донеччина: податковою міліцією зупинено незаконне відшкодування 60 млн гривень неправомірного ПДВ

Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на боротьбу зі злочинами, що пов’язані з ухиленням від сплати до держбюджету ПДВ.

Так, з початку 2017 року за фактами правопорушень, виявлених у цій сфері, розпочато 4 кримінальних провадження, з них:

- 2 – за ст. 212 Кримінального кодексу України «Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів»;

- 2 – за ст. 191 Кримінального кодексу України «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».

За виявленими правопорушеннями співробітниками податкової міліції попереджено незаконне відшкодування з державного бюджету податку на додану вартість на суму понад 60 млн гривень.

Донеччина: платники туристичного збору залишили у регіоні понад 460 тис. гривень

Цьогорічний курортний сезон за вісім місяців приніс до місцевих бюджетів Донеччини 461 тис. грн туристичного збору.

Найбільш привабливими для гостей регіону були курортні зони м. Маріуполя та Мангушського району. Відпочивальники морського узбережжя сплатили понад 250 тис. гривень.

Любителі відпочинку у лісі залишили місцевим бюджетам Слов’янського району понад 101 тис. грн туристичного збору.

Нагадаємо, що туристичний збір – це місцевий податок, кошти якого поповнюють місцеву скарбницю. Його ставка встановлюється у розмірі від 0,5 до 1% до вартості усього періоду проживання.

Платниками такого збору є: адміністрації готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та інших закладів готельного типу, санаторно-курортні заклади; квартирно-посередницькі організації, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам, та укладають договір про оренду майна; юридичні особи або фізичні особи – підприємці, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації, сплачується щоквартально, у визначений термін за місцезнаходженням об'єкта.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

27.09.2017 14:28