Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс - ЄРПН

ДФС доопрацьовано «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (ПН/РК).

Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

Крім того, повідомляємо, що в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

- перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;

- формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;

- подання Податкової декларації з податку на додану вартість;

- доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;

- реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

Власники та орендарі земель Донеччини перерахували до місцевих бюджетів майже 600 млн гривень

За вісім місяців 2017 року місцеві бюджети Донецької області отримали понад 592 млн грн плати за землю. Найбільші суми сплати земельного податку забезпечили суб’єкти господарювання - юридичні особи, ними перераховано 83% від загальних надходжень, або понад 491 млн гривень. Від фізичних осіб до місцевих бюджетів спрямовано 101 млн гривень.

Цього року у формуванні місцевих бюджетів, за показником найбільших надходжень, плата за землю посідає друге місце, пропустивши вперед податок з доходів фізичних осіб. За результатами січня-серпня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає майже 10%.

За територіальною приналежністю найбільші надходження податку сплачено за землі м. Маріуполь – 152,5 млн грн, землекористувачі м. Краматорськ поповнили бюджет на 64 млн грн, Добропільського району – на 63,5 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель у 2017 році становить:

- для сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) – 1,0;

- для земель несільськогосподарського призначення – 1,06.

Як впливає на реєстраційну суму повернення надміру сплачених зобов’язань із ПДВ У листі від 13.09.2017 р. № 1935/6/99-99-15-03-02-15/ІПК ДФС пояснила наступне:

Помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику відповідно до статті 43 Податкового кодексу України (ПК) та статті 301 Митного кодексу України, крім ситуацій, коли такий платник має податковий борг.

Щоб повернути суми грошового зобов’язання, платник має обов’язково подати заяву про таке повернення (п. 43.3 ПК).

Надміру сплачені податкові зобов’язання з ПДВ, зараховані до бюджету з електронного рахунку, повертають винятково на електронний рахунок платника, а якщо такого рахунку немає — на поточний рахунок платника в банку (п. 43.41 ПК).

Податкові накладні та розрахунки коригування реєструють у Єдиному реєстрі податкових накладних лише у межах реєстраційної суми, яку обчислюють за формулою, встановленою пунктом 2001.3 ПК. Однією зі складових показників зазначеної формули є загальна сума поповнення з поточного рахунку платника податку електронного рахунку (ΣПопРах).

Суми надміру сплачених грошових зобов’язань із ПДВ, повернуті на електронний рахунок, не змінюють значення ΣПопРах, а отже, не змінюють реєстраційної суми.

Якщо кошти повертають з електронного рахунка на поточний, значення ΣПопРах зменшують на суму ПДВ, яку за поданою заявою перераховують з електронного рахунку на поточний.

Коли виникає податковий кредит за заблокованою накладною

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку — постачальником товарів/послуг є для покупця таких товарів/послуг підставою сформувати податковий кредит.

Суми ПДВ, сплачені/нараховані за придбаними товарами/послугами, зазначеними в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН із порушенням строку реєстрації, включають до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому їх зареєстрували в ЄРПН. Однак сформувати податковий кредит можна не пізніше ніж протягом 365 календарних днів із дати складення податкових накладних/розрахунків коригування, у т. ч. для платників, які застосовують касовий метод. Коли реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування зупиняють, перебіг зазначеного строку переривають на період зупинення їх реєстрації та відновлюють з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

Тому суму ПДВ, визначену в податковій накладній, складеній 30.06.2017 р. та зареєстрованій в ЄРПН після 31.07.2017 р., платник включає до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкову накладну в ЄРПН, або в наступних звітних податкових періодах, але не пізніше ніж протягом 365 календарних днів із дати складення такої податкової накладної. При цьому враховують відповідний строк у разі зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Лист ДФС від 07.09.2017 р. № 1860/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

З початку року 740 підприємств Донецької області підвищили рівень заробітної плати

На жаль, сьогодні трудові відносини без належного офіційного оформлення, а також виплата заробітної плати у «конвертах» – це поширений спосіб ухилення від сплати податків. Насамперед для країни це ненадходження відповідних платежів у бюджет, а для працівників – у подальшому низький рівень пенсій та

соціальних гарантій. У такій ситуації це спільна відповідальність і роботодавців і держави і найманих працівників, які при працевлаштуванні погоджуються на запропоновані умови.

Тому з метою недопущення неофіційного працевлаштування фіскальна служба Донецької області продовжує проводити заходи з детінізації трудових відносин.

Результатом роботи фахівців служби протягом січня-серпня 2017 року у цьому напрямку є офіційне працевлаштування 5329 громадян, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 8,3 млн грн, у тому числі 3,7 млн грн податку з доходів фізичних осіб та 4,3 млн грн єдиного внеску.

Головне управління ДФС у Донецькій області в черговий раз звертається до громадян з проханням вимагати від своїх роботодавців офіційного оформлення трудових відносин та виплати заробітної плати відповідно до законодавства – прозоро та чесно.

Завдяки проведеним 1011 зустрічам з керівниками підприємств регіону 740 з них підвищили рівень заробітної плати вище за мінімальний (з 01.01.2017 – 3200 грн), бюджет додатково отримав 3,5 млн грн податків і зборів.

До речі, відповідно до статистичних даних середньомісячна заробітна плата у Донецькій області становить 7334 грн, це один з найвищих показників серед регіонів України після м. Києва.

Головне управління ДФС у Донецькій області висловлює щиру вдячність сумлінним роботодавцям за їх небайдужість до своїх найманих працівників. Адже офіційна заробітна плата – запорука майбутнього громадян і держави в цілому.

Затверджено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків

Державна фіскальна служба України повідомляє, що у Міністерстві юстиції України 18.08.2017 за № 1021/30889 зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 658 «Про затвердження Змін до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» (далі – Наказ), який опубліковано у Офіційному віснику України № 70 від 08.09.2017.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування у Офіційному віснику України.

Наказом затверджено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків (далі – Порядок), затвердженого наказом від 28.12.2015 № 1204, що зареєстрований у Міністерстві фінансів України від 22.01.2016 за № 124/28254.

Внесення змін обумовлено, в основному, прийняттям Верховною Радою України Закону України від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797).

Так, Законом № 1797 були внесені зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), які дещо змінюють порядок складання та надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, зокрема:

- підписання документа здійснюється не тільки керівником органу державної фіскальної служби, а також його заступником або уповноваженою особою (пункт 86.8 статті 86 Кодексу);

- надсилання, у передбачених Кодексом випадках, документів, у т.ч. податкових повідомлень-рішень, в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису (стаття 42 Кодексу);

- необхідності додаткового відображення у податкових повідомленнях-рішеннях попередження про необхідність складення та реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкової накладної/розрахунку коригування до неї (зміни стосуються форми «ПН»), у випадках, визначених Кодексом (пункт 58.1 статті 58 Кодексу).

Крім того, Законом № 1797 дещо змінено порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій у разі не реєстрації (несвоєчасної реєстрації) податкових накладних в ЄРПН, невиправлення помилок, допущених під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної, та виявлених контролюючим органом за результатами перевірки, проведеної за заявою покупця (пункти 1201.2, 1201.3 статті 1201 Кодексу) (зміни стосуються форми «ПН» та форми «Н»), а також порядок нарахування пені відповідно до статті 129 Кодексу.

Враховуючи наведене, виникла обґрунтована необхідність у внесенні відповідних змін до Порядку. Крім того, форми податкових повідомлень-рішень, які є додатками до цього Порядку, викладено у новій редакції у зв'язку із вдосконаленням їх структури, заміною в них приміток щодо вручення, оскарження, наслідків невиконання податкових повідомлень-рішень, нарахування пені, тощо.

Наказом забезпечено нормативне врегулювання питання надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків у зв’язку з внесенням Законом № 1797 змін до Кодексу та створено умови для виконання покладених на органи державної фіскальної служби завдань і функцій.

Публічна інформація: зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів ДФС

Волноваська ОДПІ повідомляє, що 08.09.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №652 «Про внесення зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації» (зареєстровано у Мінюсті 17.08.2017 за №1019/30887). При цьому, втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2012 №511 «Про затвердження Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при підготовці відповідей на запити про отримання публічної інформації» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.05.2012 за №786/21099).

Типовий порядок організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації (далі – Типовий порядок) розроблено з урахуванням положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».

Норми цього Типового порядку поширюються на організацію роботи органів Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) при підготовці відповідей на запити на інформацію.

Типовий порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами ДФС, Інформаційно-довідковим департаментом ДФС, Департаментом спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень ДФС (далі – структурні підрозділи ДФС), а також між структурними підрозділами головних управлінь ДФС в областях, місті Києві,

Міжрегіональним головним управлінням ДФС – Центральним офісом з обслуговування великих платників, митницями ДФС, спеціалізованими державними податковими інспекціями, державними податковими інспекціями в районах, містах, районах у містах (крім міста Києва), об’єднаними державними податковими інспекціями (далі – територіальні органи ДФС) щодо забезпечення доступу до публічної інформації.

Типовий порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації, розгляду та контролю за виконанням запитів на отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, а також надання інформації, яка отримується або створюється ДФС, територіальними органами ДФС у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їх володінні.

Дія Типового порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН у разі подання платником податку скарги на рішення про відмову у реєстрації

Волноваська ОДПІ нагадує, що процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою КМУ від 04 липня 2017 року № 485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Так, скарги подаються платником ПДВ до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. При цьому якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ.

Відповідно до п.п. 201.16.4 п. 201.15 ст. 201 ПКУ та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

21.09.2017 11:14