Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
На Донеччині податкові платежі до зведеного бюджету перевищили 10 мільярдний рубіж

Саме за вісім місяців плідної праці податківцям Донецької області вдалось забезпечити надходження до бюджетів всіх рівнів у сумі 10,4 млрд гривень. Слід зазначити, що лише за останній місяць літа до зведеного бюджету країни надійшло понад 1,8 млрд грн, що складає 17% від загальних надходжень з початку 2017 року. Підводячи підсумки січня-серпня 2017 року можна безсумнівно стверджувати, що цьогорічна сплата податків, зборів та обов’язкових платежів зросла на 24% порівняно із перерахуваннями аналогічного періоду минулого року.

Так, зокрема, надходження до державного бюджету зросли на 36% та склали 4,2 млрд гривень. Натомість, місцеві бюджети збагатіли на 6,1 млрд гривень, що на 14% перевищує показники року, що минув.

Основним джерелом наповнення зведеного бюджету, який на даний час займає більше половини від усіх надходжень по Донецькій області, є податок з доходів фізичних осіб. Так, з початку року з доходів платників регіону сплачено понад 5,4 млрд гривень.

Позитивна динаміка у зростанні бюджетних надходжень досягнута завдяки впровадженню законодавчих змін, сумлінному ставленню платників податків до сплати податкових зобов’язань та злагодженій роботі органів фіскальної служби Донеччини.

На Донеччині за матеріалами податкової міліції

з початку року забезпечено надходження понад 9 млн гривень

В той час, коли в суспільстві продовжується обговорення питання подальшої долі податкової міліції, перспектив її існування, Головне управління ДФС у Донецькій області продовжує боротьбу зі злочинністю у сфері оподаткування з розкриття та припинення схем ухилення від сплати податків.

Так, за січень-серпень поточного року співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Донецкій області зареєстровано 45 кримінальних проваджень, з них 27 – за фактами ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, 10 – реалізації фальсифікованих підакцизних товарів, 2 - за фактом фінансування тероризму, 2 – фіктивного підприємництва, 3 – за фактами привласнення, розтрати майна шляхом зловживання службовим становищем, 1 – за фактом легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом.

За кримінальними провадженнями за січень-серпень 2017 року стягнуто до бюджету 9,4 млн грн, з них за закінченими кримінальними провадженнями – 2,5 млн гривень.

Крім того, працівниками податкової міліції Донецької області з початку року викрито та припинено незаконну діяльність 3-х «конвертаційних центрів», 3-х цехів підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, 1-го підпільного виробництва тютюнових виробів та1-го підпільного цеху виробництва пально-мастильних матеріалів, 2-х центрів мінімізації митних платежів.

Спрямовано до суду з обвинувальним актом 13 кримінальних проваджень.

Розкриті злочини – черговий доказ високої кваліфікації фахівців податкової міліції, їх досвіду роботи та професіоналізму.

Про регламент проведення бюджетного відшкодування ПДВ органами ДФС

З метою вдосконалення механізму адміністрування відшкодування ПДВ, запровадження формування Реєстру заяв про суми бюджетного відшкодування ПДВ і налагодження ефективного контролю за порядком організації перевірок правомірності нарахування від’ємного значення ПДВ та/або бюджетного відшкодування ПДВ наказом ДФСУ від 14.04.2017 р. № 263 було затверджено Регламент взаємодії структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС у процесі бюджетного відшкодування податку на додану вартість та формування Реєстру заяв про суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

У цьому Регламенті визначено порядок здійснення органами ДФС процедур щодо відшкодування ПДВ, а саме:

· Реєстр заяв про суми бюджетного відшкодування ПДВ (далі — Реєстр заяв) формується за формою, наведеною в додатку до Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМУ від 25.01.2017 р. , та з 01.04.2017 адмініструється Мінфіном як окремий інформаційний ресурс. Формування Реєстру заяв здійснюється автоматично на підставі повідомлень ДФС і Казначейства;

· органами ДФС повідомлення для наповнення Реєстру заяв формуються за даними інформаційної таблиці Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам ПДВ, підписуються накладенням не менше 2-х ЕЦП посадових (уповноважених) осіб й електронної печатки відповідного головного управління ДФС в

областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС та передаються до Мінфіну щоденно до 10:00 у робочі дні;

· Інформаційна таблиця формується автоматично за даними податкової звітності з ПДВ із заявою про суму бюджетного відшкодування, реєстраційних даних, інформації про перевірки, у т.ч. апеляційного та судового узгодження результатів перевірок, інформації з документів, згідно з якими в Інтегрованій картці платника відбулася зміна суми заявки до відшкодування, що не пов’язані з відшкодуванням таких сум, або попередження згідно з податковими повідомленнями – рішеннями (далі — ППР) за формами ППР В1, В3 та В4 і розміщується в розділі «Облік ПДВ» підсистеми «Облік платежів» ІТС «Податковий блок»;

· Заяви про суми бюджетного відшкодування ПДВ уносяться до Інформаційної таблиці протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;

· Повідомлення до Реєстру заяв умовно поділяються на дві складові: повідомлення до частини 1 (незмінної) з реквізитами дати подання заяви (або фактичного отримання), яка забезпечує хронологічний порядок Заяв, та платіжними реквізитами; повідомлення до частини 2 (динамічної) щодо інформації до Заяви, яка змінилася (про проведення перевірки, складання акта, узгодження суми, винесення ППР тощо) та платіжними реквізитами;

· алгоритм наповнення Інформаційної таблиці;

· порядок дій для передання повідомлень до Мінфіну;

· дії підрозділів щодо перевірки сум бюджетного відшкодування ПДВ (за результатами формується Інформаційна таблиця для створення повідомлень, що вносяться до Реєстру заяв).

Для переходу на спрощену систему оподаткування з четвертого кварталу необхідно подати заяву до 15 вересня

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до пп. 298.1.1 - 298.1.4 ст.298 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Перелік відомостей, які зазначаються суб‘єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування визначено п.298.3 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік є 15 вересня.

Звертаємо увагу на те, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

Тобто, фізична особа-підприємець, яка на початок року була платником єдиного податку та перейшла на сплату інших податків і зборів (загальну систему оподаткування) з 1 квітня або 1 липня, не може повернутись у поточному році на спрощену систему оподаткування, оскільки така особа вже скористалась своїм правом на застосування спрощеної системи оподаткування у поточному році.

Водночас, така особа може перейти на спрощену систему оподаткування з 1 січня наступного року за умови відповідності вимогам ст.291 ПКУ.

Щодо реєстрації податкових накладних.

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями з 01.07.2017 реєстрація податкових накладних/ розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) може бути зупинена у разі відповідності такої ПН/РК сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621 зі змінами та доповненнями (далі – Критерії).

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН здійснюється Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК Критеріям (далі – Моніторинг) (п.1 Критеріїв).

Відповідно до п.5 Критеріїв усі ПН/РК, що подаються на реєстрацію в ЄРПН з метою оцінки ступеня ризиків, достатніх для їх зупинення, до проведення Моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються ДФС, зокрема відповідно до такої ознаки: податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю), та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування.

У разі, якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що ПН/РК відповідають зазначеній ознаці, – така ПН/РК не підлягають Моніторингу.

Тобто ПН/РК, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю), та/або складені за операцією, що є звільненою від оподаткування не підпадають під автоматизований моніторинг відповідності ПН/РК Критеріям та їх реєстрація не зупиняється.

Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.17 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Роботодавці Донеччини сплатили 4 мільярда гривень єдиного внеску

Впродовж січня-серпня 2017 року органи фіскальної служби Донеччини забезпечили надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 4 млрд 62 млн гривень, тим самим перевищивши очікувані статистичні показники на 17,7%. У порівнянні зі сплаченими роботодавцями минулого року сумами єдиного внеску, показники цього року зросли на чверть, або на 1 млрд гривень.

Щомісяця на соціальні видатки працедавці Донецької області сплачують 507 млн гривень, тоді як у минулому році цей показник був на рівні лише 390 млн гривень.

Фіскальна служба Донеччини продовжує вживати заходи, направлені на легалізацію заробітних плат та створення прозорого ринку зайнятості населення. Адже роз’яснення роботодавцям необхідності офіційного працевлаштування найманих працівників, відмови від виплати заробітної плати в «конвертах» – це ключові фактори, які сьогодні впливають на збільшення надходжень єдиного внеску.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Донеччина: лише незначний відсоток податкових накладних блокується СМ КОР

Система моніторингу оцінки ступеня ризиків (СМ КОР) – це насамперед механізм боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість, який сприяє детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету.

На даний час система вже довела свою ефективність. Слід зауважити, що із загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування під блокування підпадає лише незначний їх відсоток.

Так, з початку роботи СМ КОР (01.07.2017) платниками податків Донецької області в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 08 вересня 2017 року зареєстровано понад 642,6 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ понад 3,9 млрд гривень. З них зупинена реєстрація 7,4 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 158,5 млн гривень. Це становить лише 1,1 % від загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися.

Наголошуємо, що працівники ДФС України продовжують працювати над удосконаленням системи, зокрема, над удосконаленням критеріїв, які запобігають підпаданню податкових накладних реального сектору економіки під систему ризиків і їх зупинці, а також над спрощенням процедур та скороченням строків розгляду документів для підтвердження реальності операцій.

Нагадуємо, що Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено щоденну телефонну «гарячу» лінію «Функціонування СМ КОР» та щотижневі зустрічі з платниками податків, на які за отриманням консультацій може звернутись кожен платник ПДВ Донецької області. Телефон «гарячої» лінії (097) 101-59-77.

Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308550.html, з графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308548.html.

На Донеччині з незаконного обігу вилучено підакцизні товари на суму понад 280 тисяч гривень

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області вилучено з незаконного обігу тютюнових виробів на суму понад 280 тис. гривень.

В рамках проведення операції «Акциз-2017» встановлено жителя м. Бахмут, який здійснював реалізацію тютюнових виробів в торгівельному об’єкті міста без відповідних дозвільних документів – без державної реєстрації як СПД та одержання ліцензії на торгівлю.

З метою запобігання незаконній торгівлі вилучено майже 11160 пачок цигарок орієнтовною вартістю понад 280 тис. грн та складено протокол про адміністративне порушення, передбачений ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Донеччина: з початку року на отримання публічної інформації надійшло 164 запити

У січні-серпні 2017 року до фіскальної служби Донецької області надійшло 164 запити на отримання публічної інформації, що в 1,1 рази менше відповідного показника аналогічного періоду минулого року. Зокрема, у серпні цього року до фіскальних органів Донецької області надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації.

Найчастіше запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо надання засвідчених копій матеріалів фактичної перевірки, перерахованих сум з екологічного податку та орендної плати за землю, довідки про взяття на облік платника податків, надання копій податкової звітності.

Також запитувачі цікавились інформацією щодо своєчасного та повного нарахування та сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

За результатами розгляду у серпні поточного року задоволено 14 запитів на інформацію, відмовлено в наданні інформації на 10 запитів у зв’язку з тим, що запитувана інформація стосувалась третіх осіб або надання роз’яснення чи податкової консультації, ще 1 запит направлено до іншого розпорядника інформації.

Митниками Донеччини виявлено порушення митних правил

на 8,1 млн гривень

Протягом січня-серпня 2017 року митниками Донеччини виявлено та задокументовано 80 порушень митних правил на загальну суму більше 8,1 млн гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість виявлених правопорушень зросла більше ніж в 2 рази, а сума предметів правопорушень, за попередньою оцінкою, - більше ніж у 256 разів.

Також, з початку року до відповідних слідчих органів Донецької та Харківської областей направлено 5 повідомлень про протиправні дії, що містять ознаки кримінальних правопорушень. За результатами розгляду кримінального провадження відносно громадянина Грузії по факту контрабандного перевезення особливо небезпечного наркотичного засобу судом винесений вирок, яким громадянин був засуджений. По іншим фактам здійснюються комплекс оперативно-пошукових заходів та ведеться досудове розслідування відповідними органами.

Крім того, співробітниками митниці разом із іншими правоохоронними органами Донецької області в рамках операції «Рубіж-2017» проведено 7 спільних заходів, за результатом яких складено 8 протоколів про порушення митних правил з реально вилученими предметами на суму більше 31 тис. гривень. Традиційно, основними предметами правопорушень стали тютюнові вироби.

Донецька митниця ДФС постійно проводить аналітично-пошукову роботу, направлену на забезпечення належних умов для ведення чесного бізнесу. Одним з методів протидії порушенням митного законодавства є взаємодія з відповідними органами іноземних держав. Так, протягом січня-серпня поточного року до митних органів близького та дальнього зарубіжжя направлено 44 запити, що більше ніж в 7 разів перевищує торічні показники.

До Держбюджету України протягом січня-серпня 2017 року митницею перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму більше 173 тис. гривень.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

14.09.2017 15:09