Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Більше 358 мільйонів гривень єдиного податку надійшло до місцевих бюджетів Донеччини

Як повідомили фахівці фіскальних органів Донеччини, від платників на спрощеній системі оподаткування за сім місяців 2017 року надійшло 358,4 млн грн, що на 36% перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У Донецькій області на даний час зареєстровано близько 38 тис. суб’єктів підприємницької діяльності, які застосовують спрощену систему оподаткування.

Найбільшу частку надходжень єдиного податку забезпечили фізичні особи-підприємці, сплативши майже 235 млн гривень. Порівняно з січнем-липнем 2016 року сплата податку фізичними особами зросла на 69 млн гривень.

Від сільгосппідприємств – платників єдиного податку четвертої групи, які використовують земельні угіддя області, за підсумками семи місяців надійшло понад 68 млн грн, що на 16 млн грн більше показників відповідного періоду минулого року.

Натомість юридичні особи третьої групи спрямували до місцевих бюджетів більш ніж 55 млн грн єдиного податку, що на 9 млн грн перевищує показники 2016 року.

Поступове та стабільне зростання надходжень до бюджетів – результат свідомого та сумлінного ставлення платників Донеччини до обов’язку сплачувати податки.

Понад 700 мільйонів гривень спрямовано на захист довкілля підприємствами Донеччини

Висока концентрація промислового виробництва, транспортної інфраструктури Донецької області висуває на перший план питання оздоровлення навколишнього середовища, раціонального використання природних ресурсів.

Так, за січень-серпень 2017 року підприємства Донецької області сплатили 704,9 млн грн екологічного податку, який суттєво поповнив бюджети місцевих громад. Згідно з розподілом коштів, із загальної суми до місцевих бюджетів надійшло 80% податку або 563,9 млн грн, до державного бюджету – 141,0 млн гривень.

Слід зазначити, що найбільша питома вага зі сплати екологічного податку належить платникам Бахмутської ОДПІ – 246,7 млн грн або 35%. Друге місце займають еко-небезпечні підприємства Мар’їнської ОДПІ з результатом 175,6 млн грн або 25%. За ними посідають підприємства, що знаходяться на обліку в Маріупольській ОДПІ – понад 94,8 млн грн або 13,4% від загальних надходжень екологічного податку.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що значення екологічного податку зумовлено необхідністю часткової компенсації

відтворення природних ресурсів, мінімізацією негативного впливу на них господарської діяльності. Захист довколишнього середовища – загальна турбота. Саме тому закликаємо платників екологічного податку вчасно та в повному обсязі забезпечувати сплату податку.

Донеччина: на 43 мільйона гривень зросли надходження від користувачів корисних копалин

Природо-ресурсний потенціал Донецької області зумовлює подальший розвиток добувної та переробної галузі регіону.

Так, з початку 2017 року платники рентних платежів – надрокористувачі регіону спрямували до зведеного бюджету країни 283 млн грн, що більше відповідного показника минулого року на 15%, або на 43 млн гривень. Згідно з розподілом коштів до державного бюджету надійшло 209,8 млн грн, бюджети місцевих громад поповнились на 73,2 млн гривень.

На теперішній час в області більше 230 суб’єктів господарювання зареєстровані платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Фіскальною службою Донеччини продовжується робота, направлена на повноту та своєчасну сплату рентних платежів. Так, з початку року до Державної фіскальної служби України надана інформація щодо ініціювання питання зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами більше 30 суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

Головне управління ДФС у Донецькій області звертає увагу платників рентної плати за користування надрами, що надра та корисні копалини в них є одним з основних елементів забезпечення розвитку та належної роботи більшості секторів економіки. Тому ефективне використання мінерально-сировинних ресурсів та зростання надходжень рентних платежів сприятиме подальшому розвитку Донецького регіону.

Фіскальна служба Донеччини нагадує: офіційна заробітна плата – запорука державних соціальних гарантій

Детінізація трудових відносин і заробітної плати є одним з найважливіших питань, вирішення якого має безпосередній вплив на добробут держави і кожного окремого українця. Адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються законних соціальних гарантій.

Усвідомлюючи важливість цієї проблеми, фіскальна служба Донеччини в межах своїх повноважень вживає заходи, спрямовані на детінізацію доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Проведена робота приносить свої результати. За 8 місяців поточного року у регіоні роботодавці офіційно працевлаштували 9368 громадян, бюджет додатково отримав 7,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 6,2 млн грн єдиного внеску. Також з початку року

завдяки заходам, спрямованим на виявлення та упередження випадків ухилення від оподаткування доходів громадян, до державної реєстрації фізичними особами – підприємцями було залучено 1 877 громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації, до бюджету додатково надійшло більше 2,9 млн грн податків, зборів та єдиного внеску.

Крім того, продовжується робота фіскалів, в т.ч. у співпраці з іншими місцевими органами державної влади, і з підприємствами регіону в частині забезпечення ними мінімальних державних гарантій в оплаті праці та недопущення виплати прихованої заробітної плати. Так, за рахунок підвищення 732 підприємствами регіону рівня заробітної плати найманих працівників бюджет додатково отримав 3,3 млн грн податків та єдиного внеску.

Шановні громадяни! Головне управління ДФС у Донецькій області закликає: вимагайте від роботодавців офіційного працевлаштування і офіційної заробітної плати! Пам’ятайте, тіньова заробітна плата сьогодні – це відсутність державних соціальних гарантій завтра!

В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс для платників та фінансових установ

Прес-служба Державної фіскальної служби України повідомляє, що ДФС створено програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Починаючи з 1 вересня 2017 року через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується:

- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;

- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів .

- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;

- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція)).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків.

Про звітування фізичними особами – «єдинниками» за новою формою декларації

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що 05.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369

«Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за №478/30346 (далі – Наказ №369).

Наказом №369, зокрема, внесені зміни до форми податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578.

Відповідно до п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Згідно з п.50.1 ст.50 ПКУ у разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Враховуючи те, що базовим звітним періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал, а для платників першої та другої груп – календарний рік (п.294.1 ст.294 ПКУ), то форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця з урахуванням змін, внесених Наказом №369, використовуватиметься платниками єдиного податку:

► третьої групи для складання звітності за 9-ть місяців 2017 року, починаючи з 01.10.2017;

► першої та другої груп для складання звітності за 2017 рік – з 01.01.2018.

При цьому для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, нова форма декларації використовуватиметься з 01.10.2017.

Донеччина: на суму 56 млн гривень вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів в рамках операції «Акциз-2017»

Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2017» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку. Дії співробітників в рамках операції «Акциз-2017» направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.

За результатами операції «Акциз-2017» за 8 місяців поточного року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 10 кримінальних проваджень за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), по яким вилучено підакцизних товарів на суму 47,5 млн гривень.

Загалом в січні – серпні поточного року в рамках операції вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 56,3 млн грн, у тому числі алкогольних напоїв – на 32

млн грн, спирту – на 0,1 млн грн, тютюнових виробів – на 8,8 млн грн, тютюну (сировина) – на 7,3 млн грн, пально-мастильних матеріалів – на 4,1 млн грн, скрапленого газу – на 0,3 млн грн, а також 9 одиниць автотранспорту вартістю 3,7 млн гривень.

Майже 36 млн грн, або 64% від загальної суми вилучених з незаконного обігу підакцизних товарів, вилучено за фактами викриття та припинення незаконної діяльності 3-х підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, 1-го підпільного виробництва тютюну та 1-го підпільного виробництва пально-мастильних матеріалів.

Операція «Акциз – 2017» триває.

Виправлення звіту з ЄВ після закінчення граничних термінів, що стосуються помилок про грошові показники

Відповідно до пункту 9 розділу IV Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435), таблиця 6 додатка 4 до цього Порядку призначена для формування страхувальниками у розрізі кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) у звітному місяці. Такі відомості формуються з урахуванням кодів категорій застрахованих осіб, визначених у додатку 2 до цього Порядку.

Графа 10 «Код типу нарахувань» заповнюється страхувальником лише у випадках, передбачених переліком кодів типу нарахувань 1 – 13.

Коди типу нарахувань 2 – 9 зазначаються лише у випадках донарахування або зменшення суми єдиного та страхового внесків застрахованій особі.

Якщо донараховують або зменшують суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) на суму заробітної плати (доходу), нарахованої в попередніх звітних періодах, застосовують коди типу нарахувань 2 та 3:

2 - сума заробітної плати (доходу), нарахована у попередніх звітних періодах на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), на яку страхувальником самостійно донараховано суму ЄВ;

3 - сума заробітної плати (доходу), нарахована у попередніх звітних періодах на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), на яку страхувальником самостійно зменшено зайво нараховану суму ЄВ.

Якщо донараховують або зменшують суму внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01 січня 2011 року, на суму заробітної плати (доходу), нарахованої застрахованій особі в попередніх звітних періодах, застосовують коди типу нарахувань 6 – 9, зокрема:

6 - сума заробітної плати (доходу), нарахована в попередніх звітних періодах на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), на яку страхувальником самостійно донараховано суму внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01 січня 2011 року;

7 - сума заробітної плати (доходу), нарахована у попередніх звітних періодах на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), на яку страхувальником самостійно зменшено зайво нараховану суму внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01 січня 2011 року.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у Загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (категорія: 301.06.01).

Волноваська ОДПІ

Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, необхідно заповнювати щоразу

Відповідно до п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі – Критерії), платник податку при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН має право подати згідно з Додатком до Критеріїв на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, інформацію щодо:

- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Інформація подається окремо по кожній податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.

Тобто при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків необхідно щоразу заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Волноваська ОДПІ

Затверджена нова Книга обліку доходів і витрат для пересічних громадян

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу громадян, що наказом Мінфіну від 23.06.2017р. №591 затверджено Книгу обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок її ведення. Оновлена форма Книги та Порядок набрали чинності з 11 серпня поточного року, тобто з дня опублікування в бюлетені «Офіційний вісник України» №63.

Вказані документи стосуються лише фізичних осіб - платників податків, тобто громадян, які отримують доходи та відповідно до розділу IV Податкового кодексу України зобов'язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, та не поширюються на підприємців.

Зазначимо, що прийнятий Порядок розроблено відповідно до положень ПКУ, згідно з підпунктом "а" пункту 176.1 статті 176 розділу IV якого платники податків ведуть облік у Книзі обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.

Звертаємо увагу, що оновлена форма Книги передбачає ведення обліку не тільки доходів, які включаються в загальний річний оподатковуваний дохід, але і тих, які в оподатковуваний дохід не включаються.

Окрім цього, в порівнянні із старою формою з Книги вилучені графи для обліку іноземних доходів та окремо виділені 5 граф для ведення обліку витрат, пов’язаних з правом на податкову знижку та за операціями з інвестиційними активами із зазначенням реквізитів документа, які підтверджують понесені витрат.

В новій формі Книги також будуть зазначатися назви отриманого доходу і понесених витрат.

Слід пам’ятати, що Книга обліку та реєстр документів (за наявності) мають знаходитися у платників податків та повинні надаватись контролюючим органам на їх вимогу (п.4 Порядку).

Додатково повідомляємо, що попередня редакція Книги та Порядку її ведення, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 № 794 втратили чинність.

Документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує що ДФС у листі від 04.08.2017 р. N 1506/6/99-99-13-01-02-15/ІПК нагадала, що з метою виконання положень п. 177.8 ст. 177 ПКУ, незалежно від обраної системи оподаткування, єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр). Разом з цим, згідно з п. 177.8 ст. 177 ПКУ під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від здійснення нею підприємницької діяльності, суб’єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) такий дохід, не утримують податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб’єкта підприємницької діяльності.

Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, коли буде встановлено, що відносини за таким договором фактично є трудовими, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до підпунктів 14.1.195 та 14.1.222 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Отже, для фізичних осіб - підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, органами ДФС видача будь-яких інших спеціальних документів, які б підтверджували систему оподаткування, чинним податковим законодавством не передбачено.

Донеччина: щоденна допомога платникам ПДВ з питань функціонування СМ КОР триває

Для надання консультацій та практичної допомоги платникам ПДВ у вирішенні питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР), з 21 серпня 2017 року у Головному управління ДФС у Донецькій області запроваджено

тимчасову (до 01 жовтня 2017 року) «гарячу» телефонну лінію «Функціонування СМ КОР».

Наразі, у платників ПДВ Донеччини є можливість у безпосередньому щоденному контакті, у форматі діалогу з фахівцями фіскальної служби обговорювати проблемні питання, які виникають у процесі діяльності та шляхи їх вирішення.

З початку функціонування «гарячої» телефонної лінії до фіскальної служби області вже надійшло 35 звернень від 15 платників податків. Найбільш поширені питання, з якими звертаються платники податків регіону, – це критерії блокування податкових накладних та відсутність причин зазначених у квитанціях №2 відповідно до яких ДФС України відмовлено у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Крім цього, за допомогою впровадженої телефонної лінії до Головного управління звертаються представники підприємств для отримання консультацій щодо правильності заповнення таблиць даних платників податків та повідомлень до заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування, а також щодо порядку адміністративного оскарження рішень ДФС України згідно з якими відмовлено у реєстрації заблокованих СМ КОР податкових накладних/розрахунків коригування.

Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що одним з пріоритетних завдань служби є та залишається підтримка необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону.

Нагадуємо, що звернутись до фіскальної служби Донецької області можна за телефоном – (097) 101-59-77.

Більш детально про графік роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308550.html.

Також нагадуємо, що Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено проведення щотижневих зустрічей з платниками податків, на яких обговорюватимуться питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР). З графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308548.html.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

06.09.2017 13:27