Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Митники Донеччини виявили порушення митних правил
на 7,7 млн гривень

Протягом січня-липня 2017 року працівниками Управління протидії митним правопорушенням Донецької митниці ДФС виявлено та задокументовано 60 порушень митних правил на загальну суму майже 7,7 млн гривень. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість виявлених правопорушень зросла у півтора рази, а вартість предметів правопорушень, за попередньою оцінкою, - більше ніж у 240 разів.
Крім цього, митниками Донеччини з початку року до відповідних слідчих органів Донецької та Харківської областей направлено 3 повідомлення про протиправні дії, що містять ознаки кримінальних правопорушень. Як повідомлялось раніше, у лютому поточного року митниками спільно з представниками Донецького прикордонного загону Держприкордонслужби України припинено спробу контрабанди наркотиків (канабісу). Особу, що намагалася скоїти злочин, у травні цього року рішенням Приморського районного суду м. Маріуполя Донецької області визнано винною, призначено покарання у вигляді штрафу на суму більше 30 тис. гривень.
В рамках взаємодії з територіальними органами ДФС України з метою виявлення, попередження та оперативного розкриття можливих порушень в податковому напрямку фахівцями Управління протидії митним правопорушенням Донецької митниці ДФС до ГУ ДФС у Харківській, Донецькій та Дніпропетровській областях направлено 21 матеріал для проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів.
Донецькою митницею ДФС у встановленому порядку та в межах компетенції активно проводиться робота щодо взаємодії та обміну інформацією з митними органами іноземних держав. Так, упродовж семи місяців 2017 року до країн СНД, ЄС, Великобританії , Туреччини та Грузії направлено 43 запити стосовно перевірки відомостей, які були заявлені для митного оформлення, що більше ніж в 7 разів перевищує показники минулого року. Результатом цієї кропіткої роботи стало складання 2 протоколів про порушення митних правил. Матеріали направлені до Приморського районного суду м. Маріуполя, рішенням якого одного з керівників підприємства визнано винним у порушенні митних правил за ч.1 ст.483 Митного Кодексу України (приховування від митного контролю). Порушнику за свої протиправні дії доведеться компенсувати державі суму понад 6 млн гривень.
До Держбюджету України протягом семи місяців 2017 року митницею перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму більше 152 тис. гривень.


У фіскальній службі Донеччини триває робота з запобігання та протидії корупції

За січень-липень 2017 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області (УВБ) проведено 19 службових перевірок, 2 службових розслідування та 2 тематичні перевірки відносно працівників територіальних органів ГУ ДФС у Донецькій області.
За поточний період за матеріалами УВБ правоохоронними органами стосовно співробітників фіскальної служби складено 2 адміністративних протоколи про скоєння корупційного правопорушення.
Працівниками Національної поліції України за матеріалами УВБ складено 2 протоколи про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, за неповідомлення про наявний реальний конфлікт інтересів та за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів (відповідальність передбачена ч.1, ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
За матеріалами УВБ до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) Прокуратурою Донецької області внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень щодо посадових осіб фіскальної служби області:
- які з використанням влади та службового становища всупереч інтересам служби склали ряд офіційних документів, чим завдали істотної шкоди правам, свободам та інтересам громадян, що охороняються законом (розпочато 2 кримінальні провадження за ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України (ККУ);
- за фактом неправомірних дій посадових осіб, які, зловживаючи службовим становищем, вчинили неправомірні дії по внесенню недостовірних відомостей про наявність податкового боргу у суб`єкта господарювання до автоматизованої інформаційної системи ДФС України під час адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що завдало істотну шкоду підприємству (розпочато досудове розслідування, що кваліфікується за ч. 1 ст. 362 ККУ);
- відносно співробітників Донецької митниці ДФС, які протягом 2014- 2015 років, в порушення положень ст. 149 Митного кодексу України (МКУ) та Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 № 657, неправомірно видали дозволи на переробку товарів на митній території України суб’єктам господарювання, які у заявах вказували місцем зберігання та переробки місто Донецьк, що знаходиться на тимчасово неконтрольованій території Донецької області, та не завершили митний режим переробки у визначений МКУ спосіб, що призвело до ненарахування та ненадходження до державного бюджету митних платежів у великих розмірах; розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 364 ККУ щодо зловживання службовим становищем;
- відносно посадових осіб ГУ ДФС у Донецькій області за фактом систематичного вимагання та отримання неправомірної вигоди від суб’єктів господарювання ( розпочато кримінальне провадження за ч. 3, ст. 368 ККУ);
- за фактом подання працівником ГУ ДФС у Донецькій області завідомо недостовірних відомостей до декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік (розпочато кримінальне провадження за ст. 366-1 ККУ).
УВБ здійснює оперативне супроводження даних кримінальних правопорушень.
З метою вивчення професійних якостей кандидатів на посади в органи ГУ ДФС у Донецькій області та Донецької митниці ДФС організовано та проводиться тестування на знання вимог діючого законодавства. Проведено 81 перевірку кандидатів.
Серед робітників податкових інспекцій області і Донецької митниці ДФС продовжується профілактична робота, направлена на упередження корупційних проявів у сфері службової діяльності. Так, за січень-липень 2017 року співробітниками УВБ проведено 235 профілактичних заходів (бесід, лекцій, виступів) в колективах.
За результатами проведення тематичної перевірки, відповідно до вимог Закону України «Про державну службу» двох працівників ГУ ДФС у Донецькій області притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» (телефон сервісу (044) 284-0007).


Затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету
Наказом Мінфіну від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету.
Згідно з документом, Державна фіскальна служба України до 01 січня 2018 року повинна забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи "Електронний кабінет" на базі існуючого електронного сервісу "Електронний кабінет платника", що функціонує у дослідній експлуатації.
Електронний кабінет забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Кодексом.
Наказом передбачено, що Електронний кабінет буде працювати постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
У разі виявлення проблем в роботі Електронного кабінету користувач надсилає до ДФС повідомлення про помилку, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Методолог Електронного кабінету зобов'язаний провести перевірку наявності помилки протягом 72 годин після надходження повідомлення від користувача, крім вихідних та святкових днів. За результатами опрацювання повідомлення користувачу надсилається повідомлення про результати обробки помилки. Якщо методолог Електронного кабінету визнає наявність помилки, він зобов'язаний усунути її у строк, що визначається ним з урахуванням критичності виявленої помилки та технічної можливості її усунення.
Для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис".

Порядок оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН
Оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється у порядку, визначеному ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) з урахуванням таких особливостей:
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;
- якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485.
З більш повним роз’ясненням можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 133).


Змінено форму та порядок складання звіту про контрольовані операції
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що триває підготовка платниками звітів про контрольовані операції за 2016 рік, термін подачі яких припадає на 02 жовтня 2017 року.
У липні 2017 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 року №468 (далі – наказ №468) «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт та Порядок).
З цього приводу Державною фіскальною службою України листом від 10.07.2017 року №17973/7/99-99-15-02-01-17 надано відповідні роз’яснення.
Головною відмінністю від попередньої форми є доповнення додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» графою 25 «Сторона, що досліджується».
Назва графи 20 додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» приведена у відповідність до вимог Кодексу.
У новій редакції викладено додаток до Звіту - «Інформація про пов’язаних осіб».
Порядок доповнено роз’ясненнями щодо особливостей заповнення Звіту, у разі здійснення господарських операцій із придбання (продажу) товарів (робіт, послуг) з пов’язаними особами-нерезидентами із залученням непов’язаних осіб.
Уточнено порядок заповнення окремих граф розділу «Відомості про контрольовані операції» додатка до Звіту.
Також розділ V Порядку доповнено пунктом 7, який роз’яснює відображення показника рентабельності при групуванні контрольованих операцій.
Коди підстав віднесення господарських операцій до контрольованих доповнено кодом «040» для контрольованих операцій, передбачених пп. «г» пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п.39.2 ст.39 Кодексу – «господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи».
Отже, платникам, які готують звіти про контрольовані операції за 2016 рік, наполегливо рекомендуємо звернути увагу та врахувати зміни, які викладені в наказі Міністерства фінансів України від 28.04.2017 року №468.
Більш детально можна ознайомитись зі змістом листа ДФСУ від 10.07.2017 року №17973/7/99-99-15-02-01-17 за посиланням: http://sfs.gov.ua/diyalnist-/transfertne-tsinoutvorenn/listi-rozyasnennya/72283.html


Яка відповідальність передбачена за порушення граничних термінів реєстрації ПН та РК до ПН в ЄРПН?
Волноваська ОДПІ повідомляє наступне.
Згідно з п.120¹.1 ст.120¹ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст.201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної (далі – ПН) та/або розрахунку коригування (далі – РК) до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу у розмірі:
▪ 10% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
▪ 20% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
▪ 30% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
▪ 40% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ штрафні санкції, передбачені п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких ПН/РК згідно з п.п.201.16.4 п.201.16 ст.201 ПКУ.
У разі реєстрації ПН та/або РК до ПН до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог ПКУ щодо своєчасності реєстрації таких документів в ЄРПН, штрафні санкції, передбачені п.п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються.
Відповідно до п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст.201 ПКУ, ПН та/або РК до такої ПН в ЄРПН (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні – рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, – тягне за собою накладення на платника податку штрафу у розмірі 50% суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної у такій ПН та/або РК до ПН або від суми ПДВ, нарахованої за операцією з постачання товарів/послуг, якщо ПН на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких ПН/РК згідно з п.п.201.16.4 п.201.16 ст.201 ПКУ.
Відсутність реєстрації в ЄРПН ПН та/або РК до такої ПН, зазначених в абзаці першому п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення – рішення, – тягне за собою накладення на платника податку штрафу у розмірі 50% суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної у такій ПН та/або РК до ПН або від суми ПДВ, нарахованої за операцією з постачання товарів/послуг, якщо ПН на таку операцію не складено.
У разі реєстрації в ЄРПН ПН та/або РК до такої ПН, зазначених в абзаці першому п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення – рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ та п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються.
Відповідно до п.35 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ норми п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН, складених до 01.10.2015.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.27 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Внесені зміни до форми Податкової декларації з транспортного податку
Волноваська ОДПІ повідомляє, що 15.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.06.2017 №595, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.07.2017 за №879/30747 (далі – Наказ №595).
Наказом №595 у новій редакції викладена форма Податкової декларації з транспортного податку (далі – Декларація), що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №415, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за №474/26919.
Зміни, внесені до Декларації, зумовлені набранням чинності Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким змінена редакція п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині визначення об’єкта оподаткування транспортним податком. Зокрема, до критеріїв визначення вартості транспортного засобу включено тип пального.
Нагадаємо, що згідно з п.п.267.6.4 ПКУ таку Декларацію подають платники транспортного податку – виключно юридичні особи. Вони самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування Декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Наказ №595 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 15.08.2017 №64.
Затверджено порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації та форма такої спрощеної податкової декларації
ДФС України інформує, що 15.08.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №592 (далі – Постанова №592), якою відповідно до абзацу четвертого п.46.5 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджені:
- Порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку (далі – Порядок);
- форма спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Порядок регулює питання переходу суб’єктів господарювання – платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ.
Платники податку на прибуток підприємств, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ, і мають право застосовувати ставку податку 0%, за результатами кожного звітного (податкового) періоду складають спрощену податкову декларацію із зазначеного податку за встановленою формою та подають її контролюючому органові у строк, встановлений ПКУ для річного звітного (податкового) періоду.
Нагадуємо, що відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ на період до 31.12.2021 застосовується ставка нуль відсотків для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом, та які відповідають одному із таких критеріїв:
а) утворені в установленому законом порядку після 01.01.2017;
б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;
в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01.01.2017 та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.
При цьому, якщо платники податку, які застосовують норми цього пункту, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою п.136.1 ст.136 ПКУ.
Постанова №592 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 15.08.2017 №151.
До уваги платників податків!
Волноваська ОДПІ звертає увагу, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) у розділі «Переліки» 15.08.2017 розміщено:
► Перелік суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, а саме:
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю спиртом етиловим станом на 07.03.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту) станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю тютюновими виробами станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями, виключно пивом для виробництва пива з обсягом виробництва до 3 000 гектолітрів на рік станом на 10.08.2017;
► Перелік вилученого митницями майна (крім конфіскованого), що передано у реалізацію, а саме:
- Вилучене митницями майно (крім конфіскованого), що перебуває в реалізації станом на 01.08.2017;
- Майно, що передане в реалізацію протягом поточного місяця.


Внесено зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків для зупинення реєстрації податкових накладних
Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654, який набрав чинності з 12.08.2017 р., внесено зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. №567.
Зокрема, підпункт 1 пункту 6 Критеріїв викладено в новій редакції, а саме:
"обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)".
Крім того, змінами передбачено, що письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку із застосуванням електронного цифрового підпису.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ: «ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ «ФУНКЦІОНУВАННЯ СМ КОР»!

Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено тимчасову (з 21 серпня 2017 року до 01 жовтня 2017 року) «гарячу» телефонну лінію «Функціонування СМ КОР» для надання консультацій та практичної допомоги платникам ПДВ у вирішенні питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР).
Телефон «гарячої» телефонної одноканальної лінії – (097) 101-59-77.
Графік роботи «гарячої» телефонної лінії:
понеділок – четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.
перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ: ЗУСТРІЧІ З ПИТАНЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СМ КОР!
Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено проведення щотижневих зустрічей з платниками податків, на яких обговорюватимуться питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР).
Зустрічі проходитимуть щочетверга(в робочі дні) до 01 жовтня 2017 року:
Хто проводитиме зустріч Для кого проводитиметься зустріч Де проходитимуть зустрічі Коли
Перший заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області
Долозіна Ірина Леонідівна Для платників податків, що обслуговуються Маріупольською ОДПІ,
Волноваською ОДПІ
та Мангуською ОДПІ м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114, другий поверх, зала засідань
(контактний телефон (097) 101-59-77) щочетверга
з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.
В.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області Гринцов Олександр Васильович Для платників податків, що обслуговуються Костянтинівською ОДПІ,
ДПІ у м. Дружківці,
та Бахмутською ОДПІ м. Костянтинівка, пр-т Ломоносова, 125, перший поверх, громадська приймальня
(контактний телефон (06272) 61805) щочетверга
з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.
В.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області Долгальов Віталій Юрійович Для платників податків, що обслуговуються Слов’янською ОДПІ
та ДПІ у м. Краматорську м. Слов’янськ, пл. Соборна, 3, кімната №121
(контактний телефон (06262) 23189) щочетверга
з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.
В.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області Єльникова Алла Петрівна Для платників податків, що обслуговуються Покровською ОДПІ,
Добропільською ОДПІ
та Мар’їнською ОДПІ м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 113, кімната №1
(контактний телефон (06239) 22459, 21772) щочетверга
з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

На Донеччині до місцевих бюджетів направлено понад 5,2 мільярда гривень
Саме таку суму податкових надходжень отримали місцеві громади регіону за сім місяців 2017 року, що на 908 млн грн або на 21% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
З початку року спостерігається суттевє зростання середньомісячного показника надходжень до місцевих бюджетів Донецької області. Так, у порівнянні з минулим роком щомісячні надходження до місцевої казни збільшились на 21% або на 130 млн грн та на даний час становлять 742 млн гривень. Таке збільшення надходжень є результатом плідної співпраці працівників територіальних органів фіскальної служби Донеччини з місцевими громадами, платниками податків та органами місцевого самоврядування.
Як завжди, лідируючі позиції у формуванні бюджетів належать податку на доходи фізичних осіб – 68% від загального збору. За сім місяців поточного року надійшло 3,5 млрд грн зазначеного податку.
Друга сходинка у наповненні місцевих бюджетів області належить землекористувачам області, які за сім місяців цього року перерахували до бюджету більш ніж 483 млн грн, або 9% від загального збору.
Третє місце в наповненні місцевої казни залишає за собою екологічний податок. Цьогоріч вже надійшло понад 483 млн грн, що складає 9% від загального збору.
З початку поточного року Донецька митниця спрямувала до бюджету понад 3 млрд гривень
За сім місяців поточного року митниками Донеччини до Державного бюджету України спрямовано понад 3 млрд гривень. Слід зазначити, що зростання митних надходжень у порівнянні з торічними показниками складає 63,5%, або 1,2 млрд гривень. Найбільша сума перерахувань до держбюджету у помісячному розрізі зафіксована у липні цього року та склала 690 млн грн, що у 2 рази більше, ніж за відповідний період минулого року.
Середньомісячний показник перерахованих Донецькою митницею ДФС у скарбницю держави митних платежів за січень-липень 2017 року становить 442,7 млн грн, що в 1,6 разів перевищує минулорічні надходження.
Протягом січня-липня 2017 року Донецька митниця ДФС проводила митне оформлення товарів, які імпортувались з 65 країн світу. Специфіка функціонування підприємств Донецького регіону визначає і бюджетоформуючі товари, які імпортують для власних виробничих потреб найбільші підприємства - виробники області. За підсумками роботи семи місяців 2017 року основним бюджетоформуючим товаром залишається кам’яне вугілля – 47% від загальних перерахувань у держбюджет, або 1 455,8 млн гривень. Також значні суми податків надійшли до бюджету при імпорті наступних груп товарів:
- кокс – 309 млн грн;
- феросплави - 249,4 млн грн;
- вогнетривкі матеріали та вироби – 249,4 млн грн;
- інші метали та вироби з них - 235,1 млн гривень.
Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами упродовж січня-липня поточного року митницею видано 989 сертифікатів форми EUR.1.
Позитивну динаміку митних надходжень січня-липня 2017 року забезпечено насамперед за рахунок застосування інноваційних інструментів при митному оформленні, максимального спрощення митних процедур та надання високоякісного сервісу при здійсненні митних формальностей.
Зовнішньоторговельний обіг Донецької митниці ДФС
досяг 2 млрд 554 млн доларів

Донецькою митницею ДФС протягом січня-липня 2017 року оформлено 28602 митних декларації всіх типів. З них 69% - на вивезення товарів, 12% – на ввезення, 14% - оформлені в інших митних режимах. Позитивна динаміка зростання кількості митних оформлень спостерігається вже протягом року. Так у порівнянні з січнем-липнем 2016 року збільшення у експортному напрямку складає 8%, імпортному – 12%, на 14% зросли оформлення інших видів декларацій. Щомісячна кількість оформлень поступово збільшується з 3,5 тис. митних декларацій у січні до 4,95 тис. у липні.
Станом на 31.07.2017 у митниці здійснили оформлення 546 осіб. Серед них 45% - традиційні для Донецького регіону експортери, 39% - імпортери, 16% - ті, хто здійснював як експортні, так і імпортні операції. Загалом активність суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності у 2017 році зросла на 20%. Найбільший приріст забезпечено учасниками ЗЕД у імпортному напрямку.
За результатом роботи семи місяців 2017 року зовнішньоторговельний обіг збільшився на третину (34%) та досяг 2 млрд 554 млн доларів. При цьому імпортовано товарів на 556 млн дол., експортовано - майже у чотири рази більше - на 1 млрд 998 млн доларів. Позитивне сальдо зовнішньоторговельного балансу складає 1 млрд 442 млн доларів.
Спрощення митних процедур згідно з чинним законодавством, застосування принципу «єдиного вікна» дозволило суттево скороти середній час митного оформлення. Так, експортне оформлення у Донецькій митниці ДФС здійснюється у середньому за 22 хвилини, зменшення у порівнянні з відповідним періодом 2016 року складає 6 хвилин, а імпортні оформлення - за 55 хвилин, зменшення майже на одну годину.


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

29.08.2017 11:38