Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Донеччина: чергова спроба перевезення незаконного вантажу на підконтрольну територію виявилася невдалою

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») було припинено чергову спробу незаконного переміщення вантажу з непідконтрольної території України через КПВВ «Гнутове». Цього разу порушники намагались ввезти на територію України злитки свинцю.

Так, 08.08.2017 року під час огляду автомобіля MERSEDES-BENZ VITO виявлено та вилучено в саморобній схованці 530 кг злитків свинцю на суму 26,5 тис.грн та майже 1000 значків часів СРСР орієнтовною вартістю 47,9 тис. гривень, які водій намагався в подальшому реалізувати у м.Маріуполі.

Складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Матеріали для прийняття рішення згідно чинного законодавства направлено до суду.

Майже 300 громадян звернулися з початку року за допомогою до податківців Донеччини

З метою забезпечення прозорості та відкритості роботи, реалізації права кожного громадянина на отримання інформації податківцями Донеччини за півріччя поточного року розглянуто 266 письмових звернень громадян, на які вжиті відповідні заходи та досягнуто взаєморозуміння.

А всього з початку року 296 громадян звернулися за допомогою до Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів, що на 5,7 % більше відповідного періоду минулого року.

Переважно громадяни турбуються питаннями проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, інформування про ухилення від сплати податків, реєстрації та обліку платників.

Всі звернення розглянуті грунтовно та якісно:

- на 225 звернень надано відповідні роз’яснення;

- 10 звернень вирішено позитивно;

- 8 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

- 9 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;

- 13 анонімних звернень не підлягало розгляду.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 43 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 37,2% від загальної кількості. У липні поточного року проведено 10 прийомів громадян, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше в 2,5 рази.

Звертаємо увагу громадян, що вони мають можливість звернутися на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .

Про оподаткування благодійності

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що сума нецільової благодійної допомоги, що надається резидентами - юридичними або фізичними особами протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2017 р. - 2240 грн), не оподатковується (підпункт 170.7.3 Податкового кодексу України).

Сума перевищення нецільової допомоги над вказаним розміром включається податковим агентом до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу громадянина, як інші доходи і підлягає оподаткуванню на загальних підставах податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5 %.

Сума неоподатковуваної нецільової благодійної допомоги відображається у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «169», оподатковувана частина - під ознакою доходу «127», як інші доходи.

Про визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД або коду послуги при заповненні податкової накладної.

Щодо порядку зазначення обов’язкових реквізитів у податковій накладній та визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД або коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг надано роз’яснення у листі ДФС від 03.08.2017 р. № 1475/6/99-99-15-03-02-15/ІПК)

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 03.08.2017 р. № 1475/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Про оподаткування ПДВ

Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо порядку зазначення обов’язкових реквізитів у податковій накладній та визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД або коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - ДКПП) та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), повідомляє.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами ПКУ (пункт 1.1 статті 1 розділу І ПКУ).

Відповідно до пунктів 5.1 і 5.2 статті 5 розділу І ПКУ поняття, правила та положення, установлені ПКУ та законами з питань митної справи, застосовуються виключно для регулювання відносин, передбачених статтею 1 розділу І ПКУ. При цьому у разі, якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням ПКУ, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення ПКУ.

Згідно з нормами чинного законодавства платники податку зобов’язані самостійно декларувати свої податкові зобов’язання та визначати сутність і відповідність здійснюваних ними операцій тим, які перераховані ПКУ.

При цьому пунктом 44.1 статті 44 розділу II ПКУ визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових

зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділом V та підрозділом 2 розділу XX ПКУ.

Згідно з підпунктами "а" і "б" пункту 185.1 статті 185 розділу V ПКУ об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких відповідно до статті 186 розділу V ПКУ розташоване на митній території України.

Відповідно до підпункту 14.1.191 пункту 14.1 статті 14 розділу І ПКУ під постачанням товарів розуміється будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Під постачанням послуг розуміється будь-яка операція, що не є постачанням товарів, чи інша операція з передачі права на об’єкти права інтелектуальної власності та інші нематеріальні активи чи надання інших майнових прав стосовно таких об’єктів права інтелектуальної власності, а також надання послуг, що споживаються в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності (підпункт 14.1.185 пункту 14.1 статті 14 розділу І ПКУ).

Пунктом 201.10 статті 201 розділу V ПКУ визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Правила складання податкової накладної (у тому числі заповнення її обов’язкових реквізитів) регулюються статтею 201 розділу V ПКУ та регламентуються Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 р. N 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 р. за N 137/28267 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 р. N 276) (далі - Порядок N 1307).

Перелік обов’язкових реквізитів, які зазначаються у податковій накладній, визначено у підпунктах "а" - "і" пункту 201.1 статті 201 розділу V ПКУ, зокрема такими реквізитами є:

опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг (реквізит має відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання таких товарів/послуг);

код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з ДКПП; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

Коди товарів згідно з УКТ ЗЕД затверджено Законом України від 19 вересня 2013 року N 584-VII "Про Митний тариф України".

Коди послуг згідно з ДКПП визначені у ДКПП (ДК 016:2010), затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 р. N 457.

Водночас підпунктом 2 пункту 16 Порядку N 1307 передбачено, що ДФС визначає умовні коди товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД, та забезпечує їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками податку при складанні податкових накладних відповідно до статті 201 розділу V ПКУ. Довідник умовних кодів товарів, які відсутні в УКТ ЗЕД, розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/288992.html.

Зокрема, згідно з Довідником умовних кодів, для теплової енергії визначено умовний код 00401; для води, крім води, яка класифікується в товарних позиціях 2201, 2202 УКТЗЕД, - умовний код 00405.

Разом з цим інформуємо, що у разі виникнення необхідності визначення коду послуг згідно з ДКПП, враховуючи лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.05.2017 р. N 3411-08/15258-03, платник податку може звернутися до ДП "Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем", яке є розробником ДКПП, за адресою: 79008, м. Львів, вул. Кривоноса, 6.

У разі виникнення необхідності визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, платник податку може звернутися до Торгово-промислової палати України (її регіональних відділень) або науково-дослідного інституту судових експертиз.

Фіскальна служба Донеччини провела черговий семінар по роз’ясненню функціонування системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ – тепер вже для платників податків півдня області

Саме про основні аспекти функціонування системи моніторингу відповідності податкових накладних та розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ (СМ КОР) йшлося сьогодні під час семінару для платників податків у м. Маріуполь.

У заході, організованому фахівцями Головного управління ДФС у Донецькій області, взяли участь понад 130 платників податків з півдня області, а також керівники Маріупольської ОДПІ Людмила Паша, Мангуської ОДПІ Олексій Чубаров та Волноваської ОДПІ Тетяна Чернецька.

Під час семінару заступник начальника Головного управління ДФС у Донецькій області Марина Погосян розповіла про запровадження нового механізму блокування податкових накладних, який в тестовому режимі працював з квітня поточного року, а вже з першого липня почав функціонувати повноцінно.

«СМ КОР – це черговий етап боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість. Система побудована таким чином, щоб практично миттєво реагувати на спроби зловживань недобросовісних платників податків. І тут мова йдеться навіть не про виявлення вже фактично скоєних порушень, а про усунення взагалі можливостей для формування фіктивного податкового кредиту. Безумовно, система на початковому етапі дещо збільшує адміністративне навантаження на той бізнес, чиї податкові накладні потраплять під блокування, адже підприємствам потрібно буде подати до фіскальних органів додаткові документи для підтвердження реальності та законності операції. Проте, як свідчить попередня статистика, податкових накладних, що зазнають блокування з боку ДФС, порівняно небагато, а додаткові підтверджуючі документи можуть надаватись прямо з офісу підприємства в електронній формі за допомогою існуючих електронних сервісів ДФС», – так прокоментувала основну тему семінару Марина Погосян.

«Сьогоднішній семінар для платників є важливим заходом в контексті основної мети фіскальної служби сьогодні – максимально роз'яснити механізм функціонування СМ КОР і тим самим надати можливість сумлінним платникам уникнути невиправданих штучних труднощів в роботі», – наголосила Марина Погосян.

Семінар було побудовано у форматі запитання-відповідь. Адже захід відвідали здебільшого керівник та бухгалтери підприємств, тож і запитання ставились суто практичні, що стосуються безпосередньо діяльності їх підприємств. Зокрема були розглянуті основні критерії ризиковості, максимальний термін для реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в єдиному реєстрі, у тому числі вже зупинених, перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД для здійснення моніторингу, дії платника у разі зупинення податкової накладної та інші питання.

Наприкінці заходу платники мали можливість отримати друковані матеріали з питань СМ КОР, підготовлені фахівцями фіскальної служби. Докладніше про роботу СМ КОР всі платники, хто не потрапив на семінар можуть ознайомитись на офіційному сайті ДФС України та субсайті Головного управління ДФС у Донецькій області.

Понад 1 мільйон громадян та представників бізнесу звернулися за адміністративними послугами до фіскальних органів Донеччини

З початку 2017 року за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг до органів фіскальної служби Донеччини звернулись понад 1,077 млн громадян та представників бізнесу. У липні їм було надано майже 16тисяч адмінпослуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 7 процентів.

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків залишається найбільш популярною адміністративною послугою, що надає фіскальна служба Донеччини. У липні 2017 року громадяни отримали 9545 таких карток, їх питома вага від загальної кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 59,8 відсотків.

Друге місце за попитом адмінпослуг з показником у кількості 1074 або 6,7% посідає надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Також запитуваними з боку суб’єктів господарювання є реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1060 або 6,6% від загальної кількості отриманих адмінпослуг. Крім того, у липні поточного року надано послуги з реєстрації 769 (4,8%) платникам єдиного податку та зареєстровано 737 (4,6%) книг обліку доходів та книг обліку доходів та витрат для цій категорії платників.

Безпосередньо Головним управлінням ДФС у Донецькій області у липні 2017 року надано 898 адмінпослуг: видано 838 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 493 і 345 ліцензій відповідно), по два дубліката ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними

напоями та тютюновими виробами, дві довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання а також 54 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

Донеччина: на КПВВ «Новотроїцьке» вилучено небезпечний вантаж

На Донеччині чергова спроба перевезення незаконного вантажу через лінію розмежування на підконтрольну територію виявилася невдалою.

Днями співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») спільно з працівниками ОБПК «Волноваха» ДПЗ СРУ Державної прикордонної служби України під час контролю за переміщенням товарів через лінію розмежування на КПВВ «Новотроїцьке» було проведено огляд автомобіля ВАЗ, який прямував за маршрутом Донецьк-Волноваха.

Під час поглибленого огляду автомобіля було виявлено та вилучено прихованими пістолет «Макарова», набої в кількості 63 штуки, гранату РГД-5.

До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено кримінальне провадження за ч.1 ст.263 Кримінального кодексу України. Слідчі дії тривають.

29 серпня закінчується термін сплати земельного податку фізичними особами - власникам земельних ділянок

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідромляє, що громадянам – власникам земельних ділянок нарахування сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про сплату податку - це визначено статтею 286 Податкового кодексу України.

Фізичними особами – громадянами податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі якщо платник не отримав податкове повідомлення - рішення по платі за землю, чи у нього виникла необхідність уточнення сум земельного податку, а також при зміні власника земельної ділянки, набуття права на пільги та інше, слід звернутися до органів фіскальної служби області за місцем знаходженням земельної ділянки та пред’явити відповідні документи (план-схему земельної ділянки, підтвердження права власності, ксерокопії документів про право на пільги).

У сільській та селищній місцевості земельний податок можна сплачувати через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів.

Нагадуємо, що останній день сплати земельного податку з фізичних осіб - 29 серпня.

Про звітность з податку на прибуток неприбуткових організацій

Державна фіскальна служба України повідомила про зміни у порядку звітування неприбутковими підприємствами, установами та організаціями (далі - неприбуткові організації).

Зокрема, йдеться про порядок подання податкової звітності організаціями, які з 01 липня 2017 року виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі - Реєстр) на виконання п. 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Кодекс)

Відповідно до положень п. 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу неприбуткові організації, внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов'язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ст. 133 Кодексу, після 01 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру.

Таким чином, така організація з 01 липня 2017 року втрачає ознаку неприбутковості та стає платником податку на прибуток підприємств.

Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два «статуси»: не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.

Згідно з п.п. 133.4.7 п. 133.4 ст. 133 Кодексу для неприбуткових організацій, які відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу та внесені до Реєстру, встановлюється річний податковий (звітний) період, крім випадків, передбачених п.п. 133.4.3 п. 133.4 ст. 133 Кодексу.

Відповідно до п. 137.5 ст. 137 Кодексу для платників податку на прибуток, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), встановлюється річний звітний період, для яких він починається з дати, на яку припадає початок такого обліку, і закінчується останнім календарним днем такого податкового (звітного) періоду.

Таким чином, неприбуткова організація - юридична особа, яка не привела свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ст. 133 Кодексу до 01 липня 2017 року, сплачує податок на прибуток як новостворений платник цього податку на підставі податкової декларації за річний звітний період, який розпочинається з 01 липня 2017 року і закінчується 31 грудня 2017 року.

Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі - Звіт) подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2016 за № 932/29062 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 469).

Податкова декларація з податку на прибуток (далі - Декларація) подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860 (зі змінами, внесеними наказами Міністерства фінансів України від 08.07.2016 № 585, від 28.04.2017 № 467).

З огляду на викладене порядок звітування неприбутковими організаціями - юридичними особами, яких з 01 липня 2017 року виключено з Реєстру (на виконання п. 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу) та які з 01.07.2017 по 31.12.2017 є платниками податку на прибуток, такий:

за період з 01.01.2017 по 30.06.2017 неприбуткова організація подає до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 по 30.06.2017), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту 01 березня 2018 року;

за період з 01.07.2017 по 31.12.2017 така організація повинна подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 по 31.12.2017, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації 01 березня 2018 року.

У разі включення у період з 01.07.2017 по 31.12.2017 до Реєстру організацій, що виключені контролюючим органом з Реєстру з 01 липня 2017 року на виконання п. 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, порядок подання податкової звітності з податку на прибуток неприбутковими організаціями - юридичними особами такий:

за період перебування на загальній системі оподаткування така організація повинна подати до контролюючого органу Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування на загальній системі оподаткування, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації 01 березня 2018 року;

за період перебування у Реєстрі така організація повинна подати до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування у Реєстрі, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання декларації 01 березня 2018 року.

Держава робить новий крок в подоланні тіньового ринку зайнятості

Одним з пріоритетних напрямів діяльності фіскальної служби є робота з детінізації праці та заробітної плати. Адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються законних соціальних гарантій.

Саме на вирішення цього питання направлена Постанова Правління Пенсійного фонду України №11-1 «Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушення законодавства про працю» (далі – Постанова), що набула чинності 11.08.2017 року.

Тепер Пенсійний фонд України, Державна фіскальна служба України й Державна служба України з питань праці будуть обмінюватися необхідною інформацією.

Порядок визначає механізм інформаційної взаємодії про відомості, що містить ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю.

Дані будуть передавати щомісяця до 30 числа місяця, що випливає за звітним, у паперовому або електронному виді по каналах конфіденційного зв'язку.

Згідно з розділом IV Постанови інформація, що надається Пенсійним фондом України Державній фіскальній службі України включає дані про страхувальників, які:

- нараховують заробітну плату нижче законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати за основним місцем роботи; - у звітному місяці порушили вимоги частини п'ятої статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» в частині застосування ставки єдиного внеску;

- подали повідомлення про прийняття працівника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому заробітну плату за відповідний місяць та дату закінчення трудових відносин.

Крім того, згідно з новим Порядком органи будуть ділитися інформацією про виявлені факти порушень законодавства про оплату праці за результатами перевірок страхувальників, допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору й про вжиті заходи реагування за порушення законодавства про працю.

Для Головного управління ДФС у Донецькій області питання легалізації трудових відносин та заробітної плати вже не перший рік є одним із найважливіших напрямків діяльності.

Результатом цієї роботи став той факт, що за 7 місяців поточного року у регіоні роботодавці офіційно працевлаштували 9003 громадянина, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 7,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 0,8 млн грн військового збору та 5,4 млн грн єдиного внеску.

З початку року, завдяки проведеній роботі по виявленню та упередженню ухилення від оподаткування доходів громадян, до державної реєстрації залучено 1752 громадянина, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації, а до бюджету додатково сплачено більше 2,0 млн грн податків, зборів та єдиного внеску.

Оскільки неоформлені офіційно працівники не мають жодних доказів на підтвердження справжнього розміру своєї заробітної плати і трудового стажу, вони позбавлені права на достойну пенсію, соціальні пільги та виплати, гарантовані державою.

Прийняття Постанови сприятиме подоланню тіньової зайнятості, соціальній захищеності громадян.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

16.08.2017 16:42