Новини Волноваської ОДПІ

Щодо сплати єдиного внеску
Волноваська ОДПІ звертає увагу платників єдиного внеску на те, що відповідно до ч. 5 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон № 2464) сплата єдиного внеску здійснюється на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.
Днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску, зокрема з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу зарахування на рахунок органу доходів і зборів (ч. 10 ст. 9 Закону № 2464).
Страхові кошти, акумульовані на відповідних рахунках цццюДФС розподіляються автоматично за видами загальнообов'язкового державного соціальною страхування відповідно до визначених Законом № 2464 пропорцій (у відсотках) та перераховуються за призначенням- на відповідні рахунки, відкриті в Казначействі.
У разі сплати єдиного внеску відповідною категорією платників на невідповідний рахунок в одній інтегрованій картці платника виникає заборгованість з моменту настання зобов'язань, а в іншій переплата, при цьому виникає ситуація, коли певні фонди соціального страхування недоотримують кошти після розподілу єдиного внеску.
Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом № 2464, є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.
Отже, у разі сплати єдиного внеску на невідповідні рахунки до платників єдиного внеску застосовуються фінансові санкції відповідно до норм Закону № 2464.
Звертаємо увагу: єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Відповідно до ч. 16 ст. 25 Закону № 2464 строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та пені не застосовується.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Змінено визначення терміну «податкова звітність» та впроваджено нові умови її подання
Волноваська ОДПІ звертає увагу платників на те, що Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату України», який набрав чинності з 01 січня 2017 року, змінено визначення терміну «податкова звітність» та впроваджено нові умови її подання.
Так, згідно з оновленою редакцією п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт - це документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого:
- здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання;
- відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору;
- відображаються суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Митні декларації як і раніше прирівнюються до податкових декларацій для цілей нарахування та/або сплати податкових зобов’язань. Не змінився статус додатків, які наразі є невід’ємною частиною до податкової декларації.
Фінансова звітність, що складається та подається платниками податку на прибуток та неприбутковими організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та її невід’ємною частиною.
Додатково нагадуємо, що податкову декларацію, розрахунок, звіт тощо можна подати до фіскальних органів в один із таких способів:
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП;
- на паперових носіях особисто або уповноваженою на це особою;
- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Головне завдання - вивести заробітну плату «з тіні»
Важливим чинником детінізації економіки є викорінення зарплат у «конвертах». Детінізація економіки є одним з ключових завдань задля забезпечення економічної безпеки та створення умов сталого розвитку України. Це сприятиме зростанню національного інвестиційного потенціалу, матиме позитивний вплив на бюджетну сферу, сприятиме орієнтації національної економіки на розвиток.
Держава з 2016 року знизила єдиний соціальний внесок майже вдвічі - до 22 відс., з 01.01.2017 року встановила мінімальну заробітну плату на рівні 3200 гривень. Тож нині головне завдання - вивести заробітну плату «з тіні», адже це негативне явище сприяє ухиленню від сплати податків та зборів до бюджетів країни. Уряд країни зробив ставку саме на легалізацію «тіньових зарплат» і як наслідок - слід очікувати мотивацію до легалізації та зростання рівня виплат заробітних плат. Невдовзі це має привести до збільшення платежів та до компенсації втрат від зниження ставки єдиного внеску.
Звертаємо увагу на те, що починаючи з 01.01.2017 статтею 265 Кодексу законів про працю України запроваджені фінансові санкції стосовно юридичних та фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю, за недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (9600 гривень). У разі, якщо недопущення до перевірки з питань допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи
повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків розмір штрафу складе 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (320000 гривень).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Хто не сплачує ЄСВ?
Волноваська ОДПІ нагадує, що З 01.01.2017 фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (частина четверта статті 4 Закону № 2464 у редакції Закону № 1774).
Зазначена норма не застосовується до осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Авто на біопаливі - знижка для автовласника
Волноваська ОДПІ звертає увагу, що фізичній особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) та хоче скористатися правом на податкову знижку, слід подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
Така фізична особа відповідно до пп.166.3.7 п. 166.3 ст. 166 Податкового Кодексу України має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку.
При цьому, процедура переобладнання транспортних засобів, зокрема, для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива, встановлена Порядком переобладнання транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607, із змінами та доповненнями (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку після переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження (заяві про проведення оцінювання). За результатами такого оцінювання видається сертифікат відповідності для переобладнаних автобусів та акт технічної експертизи або сертифікат відповідності для інших транспортних засобів, що переобладнані.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Право на отримання податкової знижки у 2017 році
Граничний термін подання декларації для реалізації права на податкову знижку за 2016 рік – 29 грудня 2017 року. Декларацію про майновий стан і доходи платники податку подають до податкової інспекції за місцем податкової адреси (реєстрації). Право на отримання податкової знижки у 2017 році щодо витрат, понесених у 2016 році, на наступний рік не переноситься.
Звертаємо увагу, що податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку - резидентом протягом звітного 2016 податкового року у вигляді заробітної плати та нараховується лише в межах її розміру.
Об'єкт оподаткування – отримана «спадщина»
Відповідно до норм Податкового кодексу України, спадок, отриманий резидентом в Україні та за кордоном є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
Власність, успадкована від члена сім’ї І-го ступеня споріднення, оподатковується за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб.
Громадянин, який отримує спадщину від члена сім'ї ІІ-го ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості успадкованого.
Якщо ж громадянин отримав спадок із-за кордону (від нерезидента), то ставка податку становить 18%.
Відповідальними за сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету є спадкоємці, які отримали спадщину.
Відповідно до пп. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України членами сім’ї фізичної особи І-го ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Решта членів сім’ї фізичної особи вважаються такими, які мають ІІ-й ступінь споріднення.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Розрахунок ЄСВ на заробітну плату працівника – інваліда, який працює у підприємця та отримує заробітну плату меншу від мінімальної
Волноваська ОДПІ інформує: частиною п’ятою статті 8 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) визначено, що платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) – роботодавці нараховують ЄВ у розмірі 22 відс. до визначеної статтею 7 Закону № 2464 бази нарахування ЄВ.
У разі якщо база нарахування ЄВ не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума ЄВ розраховується як
добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄВ.
При нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи ставка ЄВ, встановлена цією частиною, застосовується до визначеної бази нарахування незалежно від її розміру.
Згідно з частиною тринадцятою статті 8 Закону № 2464 ставка ЄВ у розмірі 8,41 відс. визначеної бази нарахування для працюючих інвалідів встановлена тільки для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди.
Вказана пільга не розповсюджується на ФОП, які використовують працю найманих працівників – інвалідів. Тобто ФОП нараховують ЄВ на заробітну плату (дохід) працівників – інвалідів у розмірі 22 відс. до бази нарахування ЄВ.
Таким чином, для найманого працівника – інваліда, який працює у ФОП, де загальна сума заробітної плати (доходу) за місяць не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, сума ЄВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується дохід, та ставки ЄВ у розмірі 22 відс. до визначеної бази нарахування ЄВ.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
До якого органу звертатися сільгоспвиробнику для визначення кодів товарів за УКТ ЗЕД
У разі необхідності визначення відповідності власно виробленої сільгосппродукції відповідному коду товарної класифікації згідно з УКТ ЗЕД для правильного відображення обсягів постачання таких товарів у податковій декларації з ПДВ та її додатках платник податку має можливість отримати висновок від Торгово-промислової палати України (її регіональних відділень) або науково-дослідного інституту судових експертиз.
Своєю чергою, у випадку, якщо платником податку здійснюються операції з експорту власно виробленої сільгосппродукції, то, зважаючи на ст. 69 Митного кодексу України, така продукція підлягає митному оформленню та класифікується митними органами ДФС шляхом визначення кодів відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Рішення митних органів ДФС щодо класифікації товарів для митних цілей є обов’язковими. Висновки інших органів, установ й організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають винятково інформаційний або довідковий характер.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Деклараційна кампанія 2017: на Донеччині кількість поданих громадянами декларацій збільшилась на 30%
Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 1 січня 2017 року розпочато кампанію декларування доходів громадян отриманих у минулому році. Останній день подання декларації за 2016 рік для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – 3 травня 2017 року.
Кампанія декларування – 2017 на Донеччини розпочалась активно. Так, лише у січні поточного року вже 665 громадян області задекларували свої доходи, що на 160 поданих декларацій або на 30% перевищує минулорічні показники. Загальна сума задекларованих за 2016 рік доходів – майже 37 млн гривень. При цьому, до сплати в бюджет декларантами нараховано 2,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 0,5 млн грн військового збору.
Доходи в сумі понад 1 мільйон гривень задекларували 2 мешканця Донеччини. Сума задекларованого ними доходу склала 2,3 млн гривень.
Основними декларантами з початку 2017 року є громадяни, які задекларували наступні види доходів:
- 26,8 млн грн – доходи, отримані від прийняття спадщини (327 декларацій);
- 1,5 млн грн – доходи від продажу транспорту або нерухомого майна (28 декларацій);
- 0,5 млн грн – доходи від надання в оренду нерухомості та земельних ділянок (53 декларації).
Крім того, з початку деклараційної кампанії на отримання податкової знижки вже подали документи 19 мешканців Донеччини, сума податку на повернення з бюджету складає 30 тис. гривень.
Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.
Податкова міліція Донеччини у січні 2017 року поповнила держбюджет на 2,2 млн гривень
З початку 2017 року за матеріалами співробітників оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області зареєстровано 8 кримінальних проваджень, з них:
- 5 – за фактами ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах;
- 2 – за фактом реалізації фальсифікованих підакцизних товарів;
- 1 – за фактом фінансування тероризму.
За перший місяць 2017 року за кримінальними провадженнями стягнуто до бюджету 2,2 млн грн, з них по закінченим кримінальним провадженням – 1 млн гривень.
Також працівниками податкової міліції Донецької області у січні 2017 року припинено діяльність 1-го «ковертаційного центру» та 1-го цеху підпільного виробництва лікеро-горілчаних виробів.
Спрямовано до суду з обвинувальним актом 1 кримінальне провадження.
Підрозділи аудиту Донеччини забезпечили додаткових надходжень до бюджету понад 4 млн гривень
Одним із пріоритетних напрямків роботи підрозділу аудиту залишається відпрацювання підприємств виключно ризикоорієнтовної категорії, тобто спрямовані на тих платників, які мають податкові ризики в своїй діяльності або свідомо використовують схеми мінімізації податків, тим самим зменшуючи надходження до бюджету.
У січні 2017 року фахівці підрозділів податкового аудиту фіскальної служби Донецької області провели 17 документальних перевірок. За виявлені у ході перевірочних заходів порушення законодавства до бюджету донараховано понад 4,1 мільйон гривень.
ГУ ДФС у Донецькій області: у минулому році за рахунок реалізації безхазяйного майна надійшло понад 2,4 млн гривень
У 2016 році від реалізації товарів та майна, що перейшли у власність держави, до бюджетів усіх рівнів надійшло 2,44 млн грн, що у 2,8 рази перевищує аналогічні надходження 2015 року. Відповідно до розподілу коштів 93% від загальної суми надходжень, а саме 2,27 млн грн надійшло до державного бюджету країни. Місцеві скарбниці регіону отримали понад 176 тис. гривень.
Крім того, за перший місяць 2017 року до бюджетів всіх рівнів за рахунок реалізації безхазяйного майна надійшло 15,2 тис. гривень.
З початку 2016 року органами фіскальної служби Донецької області виявлено та поставлено на облік 3 випадки майна з ознаками безхазяйного на загальну суму 1,14 млн грн, що майже у 10 разів або на 1,25 млн грн перевищує показники 2015 року.
Загалом, на обліку фіскальних органів області перебуває безхазяйне майно на суму 2,79 млн гривень.
Фахівцями фіскальної слубжи Донеччини продовжується організація роботи з виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном. Слід зазначити, що у цьому напрямку налагоджена дієва співпраця з правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування області.
Реалізацію безхазяйного майна, яке перейшло у власність держави, проводять уповноважені торговельні організації на конкурсних умовах – через
аукціон або біржові торги. Ознайомитись з єдиним реєстром суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави, можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/realizatsiya-zastavnogo-ta-bezhazyaynog/128336.html.
На Донеччині понад 1700 забруднюючих довкілля підприємств сплачують еко-податок
На сьогоднішній день Донецька область знаходиться не в найкращих екологічних умовах. Перш за все це пов’язано з недбайливим ставленням до навколишнього природного середовища та діяльністю великої кількості підприємств, що пов’язана із забрудненням та погіршенням стану довкілля. На Донеччині екологічний податок сплачує понад 1700 підприємств.
У січні 2017 року ними було перераховано до зведеного бюджету країни понад 36 млн гривень, що в 2,5 рази або на 22 млн гривень перевищує надходження січня минулого року.
Екологічний податок є одним із способів боротьби із забрудненням довкілля, саме тому забезпечення збору екологічного податку є одним з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби Донеччини.
Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали понад 29 млн грн, що є вагомим джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.
Натомість державний бюджет отримав – більш, ніж 7 млн гривень.
На Донеччині понад 1700 забруднюючих довкілля підприємств сплачують еко-податок
На сьогоднішній день Донецька область знаходиться не в найкращих екологічних умовах. Перш за все це пов’язано з недбайливим ставленням до навколишнього природного середовища та діяльністю великої кількості підприємств, що пов’язана із забрудненням та погіршенням стану довкілля. На Донеччині екологічний податок сплачує понад 1700 підприємств.
У січні 2017 року ними було перераховано до зведеного бюджету країни понад 36 млн гривень, що в 2,5 рази або на 22 млн гривень перевищує надходження січня минулого року.
Екологічний податок є одним із способів боротьби із забрудненням довкілля, саме тому забезпечення збору екологічного податку є одним з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби Донеччини.
Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали понад 29 млн грн, що є вагомим джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.
Натомість державний бюджет отримав – більш, ніж 7 млн гривень.
Донеччина: результатом перевірок проведення готівкових розрахунків є додаткове надходження до бюджету понад 50 тис. гривень
Підрозділами аудиту фіскальної служби Донеччини, з урахуванням останніх змін у законодавстві, здійснюється постійний контроль за дотриманням суб’єктами господарювання встановленого порядку проведення розрахунків, наявністю дозвільних документів та відповідних ліцензій, завдяки чому неухильно зростає обсяг проведених через реєстратори розрахункових операцій готівкових та безготівкових розрахунків.
Чіткі та узгоджені дії працівників фіскальної служби регіону призводять до збільшення бази оподаткування та надходжень до бюджету у вигляді податків. Силами обласного апарату відповідно до підстав, визначених Податковим кодексом України, проводяться фактичні перевірки та приймається участь у документальних перевірках платників податків. Так, тільки протягом першого місяця 2017 року підрозділом аудиту було проведено 5 перевірок, результатом яких стало донарахування 49 тис. грн узгоджених штрафних санкцій. До бюджету надійшло 51 тис. гривень (з урахуванням погашення сум податкового боргу).
Основна кількість правопорушень у сфері готівкового обігу встановлена у сфері торгівлі підакцизними товарами та реалізації пально-мастильних матеріалів, найпоширенішими з яких є проведення розрахункових операцій без застосування реєстраторів розрахункових операцій та без роздрукування відповідних розрахункових документів, а також недотримання порядку обліку товарних запасів за місцем їх реалізації.
Новим типом порушень для платників Донеччини є перевищення граничної суми розрахунків готівкою, встановлених постановою Правління НБУ від 06.06.2013 № 210 «Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою», під час проведення розрахунків з іншими суб’єктами господарювання.
Крім того, з метою упередження порушень вимог чинного законодавства Головне управління ДФС у Донецькій області звертає увагу на останні зміни у законодавстві. Так, з початку цього року суб’єкти господарювання, які здійснюють торгівлю складними побутовими приборами, навіть із застосуванням спрощеної системи оподаткування, повинні використовувати в своїй діяльності реєстратори розрахункових операцій.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
22.02.2017 09:33