Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Слідчими фіскальної служби Донеччини у 2016 році забезпечено надходження до бюджету 22 мільйонів гривень

Слідчими підрозділами податкової міліції Донеччини постійно вживаються всі необхідні заходи для розслідування податкових та митних правопорушень, їх запобігання та забезпечення надходжень до бюджету.

Так, в результаті розслідування 502 кримінальних проваджень, які перебували у провадженні слідчих фінансових розслідувань Донецької області у 2016 році, до бюджету держави надійшло близько 22 млн грн, що на 1,8 млн грн більше, ніж за результатами роботи 2015 року.

З метою забезпечення в подальшому відшкодування завданих державі збитків, за період січень-грудень 2016 року накладено арешт на понад 83 млн грн коштів, які були задіяні в протиправній діяльності, що у 2 рази перевищує показники минулого звітного періоду.

На теперішній час в провадженні слідчих державної фіскальної служби області знаходиться 102 кримінальних провадження.

Не позбавляйте себе соціального захисту.

Тема виплати заробітної плати в “конвертах” залишається актуальною, як для роботодавців так і для найманих працівників. Бажаючи уникнути зайвих, витрат, не чесні роботодавці видають працівникам заробітну плату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Це негативно впливає на економіку країни та на самого працівника який позбавляє себе соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Як повідомив заступник начальника Волновалької ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Геннадій Охрименко минулого року фахівцями ОДПІ були проведені зустрічі з підприємцями, які здійснюють торгівлю на ринках інших торгівельних об’єктах. Спілкувалися з питань дотримання правил торгівлі на ринках міста, залучення громадян до державної реєстрації підприємницької діяльності і оформлення трудових відносин з найманими працівниками. В результаті вжитих заходів до державної реєстрації було залучено 79 фізичних осіб. Внаслідок чого, до бюджету додатково надійшло 63,8 тис.грн єдиного податку, 64,5 тис.грн. єдиного внеску. Добровільно оформлені трудові відносини з 72-мя громадянами , надходження до бюджету склали 61,7 тис.грн податку на доходи фізичних осіб, 75,4 тис.грн. єдиного внеску, 5,1 тис.грн. військового збору. Податківець звертає увагу, що Законом України від 21 грудня 2016 року № 1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (далі – Закон № 1801) встановлено мінімальна заробітна плата у 2017 році, відповідно до Закону № 1801 з 01 січня 2017 року становить 3200 гривень.

«З метою безумовно виконання вимог Закону, всі без винятку роботодавці (суб’єкти господарювання всіх форм власності) мають нараховувати заробітну плату на рівні, не меншому 3200 грн та своєчасно і у повному обсязі сплачувати єдиний внесок, адже це запорука стабільності системи державних фінансів, пенсійної системи» - наголосив Геннадій Охрименко.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Кампанія декларування доходів за 2016 рік триває

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області області нагадує: кампанія декларування доходів громадян, яка розпочалася з початку року, триває до 1 травня 2017 року. Задекларувати отримані у минулому році доходи громадяни повинні шляхом подання декларації про майновий стан і доходи до органу ДФС за місцем своєї податкової адреси за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Декларацію можна подати особисто або уповноваженою на це особою на паперових носіях; надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання; засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису - не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

У відділі податків і зборів з фізичних осіб Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області роз’яснили, що обов'язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:

- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Податкового кодексу України;

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до ІV розділу Податкового кодексу України;

- у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Податкового кодексу України.

Інформуємо: у разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи в Центрі обслуговування платників Волноваської ОДПІ, розташованому за адресою: вул. Менделєєва, буд. 4, м. Волноваха, або за телефонами: 4-50-90, 4-19-04.

Бланки декларацій надаються платникам податків безкоштовно.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Нюанси складання податкових накладних з січня 2017р.

Як повідомили у відділі адміністрування податку на додану вартість Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецької області надходження податку до бюджету за 2016 рік від платників склали 54,9 млн.гривень.

Фахівці підрозділу звернули увагу платників податку на те, що Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VІІІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі - Закон № 1797) підпункт "і" п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) викладено в новій редакції, відповідно до якої з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Отже, при здійсненні платниками податку, починаючи з 1 січня 2017 року операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов’язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).

При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду, а для підакцизних і імпортних товарів – 10 цифр. У разі здійснення платниками податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної, а код послуги тимчасово не зазначається.

Відсутність коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг в податковій накладній, дата складання якої припадає на період з 1 січня 2017 року до дати набрання чинності відповідних змін до форми податкової накладної не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної.

Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.

У разі складання податкових накладних не за операціями з постачання товарів/послуг, а з метою нарахування податкових зобов’язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 Кодексу та/або статті 199 Кодексу (за товарами/послугами, необоротними активами, під час придбання або виготовлення яких суми податку були включені до складу податкового кредиту, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для використання чи починають використовуватися в неоподатковуваних операціях), код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, не зазначаються.

Зміни щодо складання податкових накладних, запроваджені Законом № 1797 в частині зазначення в податковій накладній коду товару згідно з УКТ ЗЕД, застосовуються до податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 січня 2017 року.

Додатково повідомляємо: з роз’ясненням про особливості складання податкових накладних, наданого листом ДФС України від 20.01.2017 № 1312/7/99-99-15-03-02-17 можна ознайомитися на офіційному веб - порталі відомства (http://sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Причини виключення неприбуткової організації з Реєстру.

Волноваська ОДПІ інформує: у разі здійснення розподілу доходу серед засновників (учасників), членів неприбуткової організації, працівників, членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб, неприбуткові організації зобов'язані подати у термін, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити суму самостійно нарахованого податкового зобов'язання з податку на прибуток, яке розраховується виходячи із суми операції нецільового використання коштів. Така неприбуткова організація підлягає виключенню контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

З першого дня місяця, що настає за місяцем, у якому вчинено таке порушення, до 31 грудня податкового (звітного) року неприбуткова організація зобов'язана щоквартально подавати до контролюючого органу квартальну фінансову і податкову звітність (з наростаючим підсумком) з податку на прибуток та сплачувати податок у термін, визначений для квартального періоду.

З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає фінансову і податкову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому розділом ІІІ Податкового кодексу для неприбуткових організацій — платників податку на прибуток. Додатково повідомляємо: на офіційному веб - порталі відомства (http://sfs.gov.ua) можна ознайомитися з листом ДФС України від 13.01.2017 р. № 542/6/99-99-13-02-03-1 5.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

При веденні обліку в електронній формі під час перевірки будьте готові надати завірені паперові копії

Волноваська ОДПІ повідомляє, електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та який містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді.

У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку з використанням електронних засобів оброблення інформації, підприємство зобов’язане за

свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами (п. 6 ст. 9 Закону № 996).

Крім того, платники податків зобов’язані при проведенні перевірок надати посадовим особам контролюючого органу на їх вимогу копії документів, що належать до предмета перевірки.

При цьому копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (ст. 7 Закону України від 22.05. 2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»). Додатково повідомляємо: на офіційному веб - порталі відомства (http://sfs.gov.ua) можна ознайомитися з листом ДФС України від 04.01.2017 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

25.01.2017 15:52