Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Волноваська ОДПІ повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 15.12.2016 № 180 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

* Реєстраційна картка (для юридичної особи);

* Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

* Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 22 грудня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 31 березня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Запрошуємо скористатися новим електронним сервісом «Дані Реєстру волонтерів АТО»

Волноваська ОДПІ інформує: Наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 р. № 1089 затверджений Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.

Зазначений Реєстр - це база даних, яка містить інформацію про волонтерів АТО.

Державна фіскальна служба України створила та адмініструє Реєстр в електронній формі, який щодекади оприлюднює на власному веб - порталі (www.sfs.gov.ua).

В Реєстрі значиться така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові волонтера АТО;

- категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога волонтером;

- реквізити незакритих банківських рахунків волонтера АТО (найменування банку, код банку, номер рахунка, валюта рахунка, дата відкриття);

- найменування органу ДФС за основним місцем обліку волонтера АТО;

- дата початку здійснення фізичною особою діяльності як волонтера АТО;

- дати включення до Реєстру, внесення змін до Реєстру стосовно волонтера АТО;

- дата припинення діяльності як волонтера АТО;

- дата виключення з Реєстру.

Скористатися електронним сервісом «Дані Реєстру волонтерів АТО» можна за посиланням http://sfs.gov.ua/volontery.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

На здійснення ремонту РРО-не більше 7 робочих днів Волноваська ОДПІ нагадує, що відповідно до статті 5 Закону про РРО у разі виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій на здійснення його ремонту законодавчо відведено не більше 7 робочих днів.

Проведення розрахункових операцій здійснюється: - з використанням Книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки;

- або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО. Пунктом 2 ст. 14 Закону про РРО передбачено, що при виході з ладу РРО центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.

У разі незабезпечення центром сервісного обслуговування гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО, слід ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО (п. 4 ст. 14 Закону про РРО).

Детальнішу інформацію можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: м. Волноваха, вул. Менделєєва, 4 та за телефоном: 4-50-90.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Ньюанси заповнення заяви на добровільну реєстрацію ПДВ.

Волноваська ОДПІ інформує, в яких випадках суб’єкту господарювання може бути відмовлено в добровільній реєстрації платником податку на додану вартість.

Так, підставою для такої відмови може бути, зокрема, не заповнення в реєстраційній заяві обов’язкових реквізитів або недостовірні дані. Незазначення бажаного дня реєстрації або не заповнення необов’язкових реквізитів не може вважатися підставою для відмови в реєстрації платником ПДВ. Також, у разі добровільної реєстрації податкова інспекція не може вимагати заповнення в заяві, зокрема, таких реквізитів, як:

- найменування органу ДФС – якщо заява подається у вигляді додатка до заяви про декларацію як суб’єкт господарювання;

- індивідуальний податковий номер – якщо заява подається юрособою у вигляді додатка до заяви про держреєстрацію СГ;

- бажаний день реєстрації (якщо такий день не зазначено, реєстрація здійснюється з 1-го числа місяця, що настає за місцем подання заяви);

- відомості про відповідальних осіб – якщо заява заповнюється фізичною особою-підприємцем.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Виправлення помилок у поданій податковій декларації

Волноваська ОДПІ повідомляє, у разі якщо у майбутніх податкових періодах, з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України, платник податків самостійно, у тому числі за результатами електронної перевірки, виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.

Згідно з п. 102.1 ст. 102 ПКУ контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 ст. 102 ПКУ, має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених ПКУ, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст. 39 ПКУ), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п. 133.4 ст. 133 ПКУ, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, – за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Таким чином, платник податків у разі самостійного виявлення помилок у раніше поданій ним податковій декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ) (з урахуванням строку давності 1095 днів, а у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст. 39 ПКУ - 2555 дня), зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації) за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Актуально для фізичних осіб – підприємців, які обирають «спрощенку»

Новостворена фізична особа – підприємець для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку другої групи повинна подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування до закінчення місяця в якому відбулася державна реєстрація.

Заява подається за вибором платника податків:

- особисто або уповноваженою особою;

- надсилається поштою з повідомлення про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умов реєстрації електронного підпису;

- державному реєстратору, як додаток до реєстраційної картки.

Зареєстровані в установленому порядку фізичні особи – підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Для обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для другої групи, законодавчо не передбачено перенесення термінів подачі заяви для фізичних осіб – підприємців, які були зареєстровані в останні дні місяця.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

З початку року фіскальною службою Донеччини надано понад 152 тисячі адміністративних послуг

Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему якісного обслуговування платників податків. Важливим моментом в діяльності кожного платника податків є своєчасне, швидке і якісне отримання адміністративних послуг.

З початку 2016 року фіскальною службою Донецької області надано понад 152,6 тис. адміністративних послуг, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 5457 послуг або на 3,7%.

У листопаді поточного року зафіксовано більше 109 тис. звернень представників бізнесу та громадян за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платникам надано понад 16,5 тис. адміністративних послуг, у т.ч. у центрах обслуговування платників – майже 15,5 тис. послуг.

Найбільшим попитом, як і в попередніх періодах користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (60,5%). У листопаді поточного року громадяни отримали майже 10 тисяч таких карток.

Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання є послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1190 (7,2%), перереєстрації установи (організації) в Реєстрі неприбуткових установ та організацій – 1026 (6,2%), надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 874 (5,3%),

реєстрації платника єдиного податку – 638 (3,9%), реєстрації книги обліку доходів обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 599 (3,6%).

Зокрема, Головним управлінням ДФС у Донецькій області у листопаді 2016 року надано 895 адмінпослуг: видано 837 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 466 і 371 ліцензій відповідно, крім того, 1 дублікат ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями), видано 57 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

У листопаді поточного року у добровільному анкетуванні щодо діяльності центрів обслуговування платників області узяли участь 133 респонденти, які високо оцінили своєчасне та якісне надання сервісного обслуговування.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

Головним управлінням

ДФС у Донецькій області

Завдяки фіскалам Донеччини легалізовано працю 15,6 тисяч громадян

За підсумками контрольно-перевірочних заходів, проведених з початку 2016 року фіскальною службою Донеччини у 288 суб’єктів підприємницької діяльності виявлено виплату заробітної плати у «конвертах» та порушення вимог податкового законодавства при виплаті інших доходів. За результатами проведених перевірок несумлінним платникам податків донараховано понад 7,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 12,2 млн грн єдиного внеску, з яких до бюджету вже надійшло 8,3 млн гривень.

Таким чином, за результатами проведеної роботи за одинадцять місяців поточного року з 12,8 тисяч працівників роботодавці оформили трудові відносини належним чином.

Крім того, завдяки фіскалам Донеччини 2800 фізичних осіб залучено до державної реєстрації, як суб’єктів підприємницької діяльності, якими додатково сплачено до бюджету 4 млн грн податків та зборів.

Не припиняється робота направлена на дотримання платниками податків чинного законодавства про оплату праці. За результатами проведеної роботи з керівниками підприємств, а також роботи комісій з легалізації і підвищення рівня заробітної плати 1200 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати вище за мінімальну. Як наслідок, до бюджету надійшло 3,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Одним з основних векторів роботи фіскальної служби Донеччини є дотримання вимог чинного податкового законодавства, тому робота у

напрямку легалізації трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати у «конвертах» залишається важливою.

МИТНИКИ ДОНЕЧЧИНИ ВИДАЛИ МАЙЖЕ ПІВТОРИ ТИСЯЧІ СЕРТИФІКАТІВ ДО КРАЇНИ ЄС

Протягом січня - листопада 2016 року Донецькою митницею ДФС видано 1484 сертифікати форми EUR.1 відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами. В середньому кожного місяця митницею видається 135 таких сертифікатів.

Найбільша кількість сертифікатів видана на товари, які експортовані до наступних країн ЄС:

* Італія –311;

* Німеччина –267;

* Словаччина –192;

* Словенія – 147;

* Польща –142.

Аналіз експортних операцій також свідчить про позитивну динаміку щодо зростання експорту до країн ЄС. Так у порівнянні з відповідним періодом 2015 року відсоток експорту до країн Європейського Союзу, від загального обсягу експорту, по вартості збільшився на 2 % або майже на 26 млн доларів.

Митні платежі Донецької області поповнили держказну на 3,2 мільярда гривень

З початку 2016 року Донецькою митницею ДФС до Державного бюджету України спрямовано майже 3,2 млрд грн митних платежів. Окремо у листопаді поточного року державна скарбниця поповнилась на 274 млн гривень.

Імпортерами, переважна більшість з яких являється і виробниками, у січні-листопаді 2016 року забезпечено значні надходження митних платежів до державного бюджету країни за рахунок оформлення товарів, що ввозяться для власних виробничих потреб а саме:

вугілля кам’яне - 1 252,2 млн грн, або 39% від загальних перерахувань у держбюджет;

вогнетривкі матеріали та вироби – 445,4 млн грн, або 14% від загальних перерахувань у держбюджет;

кокс - 255,7 млн грн, або 8%, від загальних перерахувань у держбюджет;

інші метали та вироби з них - 237,2 млн грн, або 7,4%, від загальних перерахувань у держбюджет;

промислове обладнання - 215,3 млн грн, або 6,8% від загальних перерахувань у держбюджет.

Постійна аналітична робота у напрямку контролю чистоти декларування, що проводиться в митниці, дозволила збільшити додаткові перерахування до державної казни більше ніж на 220 млн грн, що майже на 65% або на 78 млн грн перевищує показник 2015 року. Тенденція зростання митних надходжень в цьому напрямку спостерігається протягом всього 2016 року.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

26.12.2016 17:15