Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Особливості перерахування на поточний рахунок платника податку зайво зарахованих на електронний рахунок коштів

Волноваська ОДПІ інформує: відповідно до Податкового кодексу України, якщо на дату подання податкової звітності з податку сума коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої звітності, платник податку має право подати до контролюючого органу у складі такої податкової звітності заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню:

а) або до бюджету в рахунок сплати податкових зобов'язань з податку;

б) або на поточний рахунок такого платника податку, реквізити якого платник зазначає в заяві, у сумі залишку коштів, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Таким чином, у рамках системи електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - СЕА) для платників податку передбачено механізм повернення суми коштів з електронного рахунку платника, відкритого в Казначействі для роботи в СЕА, до бюджету чи на його поточний рахунок.

У разі, якщо у платника податку, за результатами звітного періоду на електронному рахунку наявні зайво зараховані кошти, і платник податку виявив бажання перерахувати такі кошти на власний поточний рахунок, то такий платник податку зобов’язаний заповнити та подати додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість «Заява про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у СЕА платника податку, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету (Д4)».

При цьому перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися за відсутності перевищення суми податку, зазначеної у виданих податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих в Реєстрі, над сумою податкових зобов'язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих в податковій звітності з податку у цьому звітному періоді. Волноваська ОДПІ

Внесено зміни до Декларації акцизного податку.

Сплата акцизного податку на теперішній час становить вагому частку надходжень до місцевого бюджету. Обов’язок сплачувати акцизний податок покладеного на суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, насамперед лікеро-горілчаних та тютюнових виробів і пального.

Волноваська ОДПІ повідомляє, що Міністерством фінансів України прийнято наказ від 26.09.2016 № 841 „Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку", який зареєстровано у Міністерстві юстиції України за № 1365/29495 від 18.10.2016, яким вносяться зміни до форми декларації акцизного податку та Порядку її заповнення та подання.

Про зміни, внесені до форми Декларації акцизного податку та Порядку її заповнення розповіла заступник начальника-начальник Новоазовсько-Докучаєвського відділення Волноваської ОДПІ Ірина Приймачова.

Ірина Григорівна повідомила, що нова форма декларації складається із загальної частини, що містить обов'язкові реквізити платника акцизного податку, та шести розділів, що складаються платниками залежно від виду господарської діяльності.

При заповненні декларації, з метою уникнення помилок, платникам особливу увагу слід звернути на зміну у нумерації розділів Декларації, а саме: платники акцизного податку, що здійснюють реалізацію алкогольних та тютюнових виробів з 01.01.2017 р. замість розділу „Г" будуть заповнювати розділ „Д". Додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною.

У зв’язку з тим, що базовий податковий період для сплати акцизного податку відповідає календарному місяцю, платники акцизного податку, вперше подають декларацію акцизного податку за новою формою не пізніше 20 січня 2017 за грудень 2016 року.

Ірина Григорівна наголосила, що платники, які реалізують пальне, або здійснюють торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, зобов'язані за кожен встановлений Кодексом звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді.

Волноваська ОДПІ

З СІЧНЯ 2017 РОКУ НОВА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ!

Волноваська ОДПІ нагадує: наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» (далі – Наказ № 821) внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.

Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року. Зауважимо: нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року. Докладніше з текстом Наказу № 821 можна ознайомитися на офіційному веб-порталі відомства у розділі «Законодавство» за електронним посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/70310.html.

Волноваська ОДПІ

«Неприбутківці» повинні знати

Волноваська ОДПІ нагадує, що усі неприбуткові установи та організації повинні до 1 січня 2017 року привести у відповідність установчі документи та звернутись до податкової інспекції для включення до нового Реєстру. В іншому випадку, таких «неприбутківців» буде виключено із Реєстру неприбуткових організацій.

Додатково повідомляємо, що 20.11.2016 року оподаткування для неприбуткових організацій змінилось. Зокрема, відповідні зміни внесено Законом України від 6 жовтня 2016 року №1667-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій».

Так, фінансування видатків на утримання неприбуткової організацій, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) або їх частини. Це передбачено доповненим положенням до абзацу третього п.п. 133.4.1. п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.

Змінами також дозволено використання релігійними організаціями своїх доходів на здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для таких організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

Підставою ж для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій є встановлення податковою інспекцією факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 статті 133 ПКУ.

Детальніше – у листі ДФС України від 09.12.2016 № 39344/7/99-99-15-02-01-17

Волноваська ОДПІ

Своєчасно оприбутковуємо готівкові кошти

Відповідно до п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених

готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

Волноваська ОДПІ

Працівники управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області з початку року провели 61 службову перевірку та розслідування

За січень-листопад 2016 року за матеріалами управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області Прокуратурою Донецької області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато 6 кримінальних проваджень про вчинення кримінальних правопорушень, відповідальність за які передбачена ст. 191, ст. 364, ст. 365, ст. 366 та ст. 368 Кримінального кодексу України.

Три кримінальних провадження розпочато за матеріалами УВБ ГУ ДФС у Донецькій області стосовно посадових осіб територіальних органів ДФС за фактами внесення до офіційних документів недостовірних відомостей щодо нарахування та виплати заробітної плати працівникам ДПІ, які фактично на робочому місці в період 2014-2015 р.р. були відсутні, свої функціональні обов’язки не виконували, а постійно мешкали на території, де органи державної влади тимчасово не виконують свої функції, що призвело до нанесення збитків державі.

Крім того, відносно службових осіб органів Державної фіскальної служби регіону проведено 61 службову перевірку та розслідування. У 3 випадках інформація знайшла своє повне або часткове підтвердження. За їх результатами 8 працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

З метою запобігання корупції, забезпечення законних прав та інтересів громадян і юридичних осіб, усунення причин та умов, що їй сприяють, своєчасного реагування на проблемні питання, управлінням внутрішньої безпеки проведено 590 профілактичних заходів, бесід, лекцій.

Винесено 8 офіційних застережень посадовим особам про неприпустимість дій або бездіяльність, які можуть призвести до корупційних та інших правопорушень.

За звітний період перевірено 11 повідомлень про можливі неправомірні дії посадових осіб, що надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс», з них підтвердилось одне.

Також постійно проводиться обов`язкова перевірка кандидатів на працевлаштування до фіскальних органів області на предмет причетності до здійснення корупційних правопорушень. З 662 кандидатів на роботу 4 вмотивовано відмовлено у призначенні на посади.

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань, що виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» (телефон сервісу (044) 284-0007).

Головного управління ДФС у Донецькій області

Щомісяця на соціальні потреби бізнес Донеччини перераховує 390 млн грн єдиного внеску

За одинадцять місяців 2016 року працедавці Донецької області перерахували 4 млрд 283 млн гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Щомісяця на соціальні видатки бізнес-спільнота Донеччини сплачує 390 млн гривень. Зокрема, за останній місяць осені сплачено понад 414 млн грн, що на 24 млн грн перевищує середньомісячний показник надходжень єдиного внеску у регіоні.

У розрізі органів фіскальної служби Донецької області у надходженнях єдиного внеску лідирує Маріупольська ОДПІ. Так за одинадцять місяців поточного року, завдяки злагодженій роботі з суб’єктами господарювання вдалося досягти рівня надходжень єдиного внеску у понад 1 мільярд гривень. Друге місце у рейтингу податкових органів за сплатою єдиного внеску займає Слов’янська ОДПІ – понад 878 млн гривень. Трійцю лідерів із показником у 662 млн грн єдиного внеску замикає Красноармійська ОДПІ.

Завдяки роботі фіскальної служби Донеччини щодо легалізації заробітної плати та трудових відносин, з початку року до сплати податків та обов’язкових внесків було залучено 19,4 тис. осіб, чим додатково забезпечено надходження 12,2 млн грн єдиного внеску.

Нагадуємо, що з 1 січня 2016 року максимальну величину бази нарахування єдиного внеску збільшено до 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. З 1 грудня 2016 року ця величина складає 40 тис. гривень.

Головного управління ДФС у Донецькій області

Податковою міліцією Донеччини ліквідовано підпільний цех з виготовлення сурогатного алкоголю

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з працівниками Прокуратури Донецької області в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч.3 ст.204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) припинено злочинну діяльність з незаконного виробництва фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів на потужностях підпільного цеху. В подальшому виготовлений фальсифікат реалізовували через торгівельну мережу м. Слов’янська та м. Краматорська.

За результатами проведених на місцях виготовлення, зберігання та реалізації фальсифікату обшуків співробітниками податкової міліції було вилучено лікеро-горілчаних виробів на загальну суму 230 тис. грн., з них:

* 412 літрів фальсифікованих алкогольних напоїв у пластикових ємностях на суму 110 тис. гривень;

* 378 літрів лікеро-горілчаних виробів у скляних пляшках на суму 120 тис. гривень.

Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів в рамках операції «Акциз-2016», направлених на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.

Головного управління ДФС у Донецькій області

Митні платежі Донецької області поповнили держказну на 3,2 мільярда гривень

З початку 2016 року Донецькою митницею ДФС до Державного бюджету України спрямовано майже 3,2 млрд грн митних платежів. Окремо у листопаді поточного року державна скарбниця поповнилась на 274 млн гривень.

Імпортерами, переважна більшість з яких являється і виробниками, у січні-листопаді 2016 року забезпечено значні надходження митних платежів до державного бюджету країни за рахунок оформлення товарів, що ввозяться для власних виробничих потреб а саме:

вугілля кам’яне - 1 252,2 млн грн, або 39% від загальних перерахувань у держбюджет;

вогнетривкі матеріали та вироби – 445,4 млн грн, або 14% від загальних перерахувань у держбюджет;

кокс - 255,7 млн грн, або 8%, від загальних перерахувань у держбюджет;

інші метали та вироби з них - 237,2 млн грн, або 7,4%, від загальних перерахувань у держбюджет;

промислове обладнання - 215,3 млн грн, або 6,8% від загальних перерахувань у держбюджет.

Постійна аналітична робота у напрямку контролю чистоти декларування, що проводиться в митниці, дозволила збільшити додаткові перерахування до державної казни більше ніж на 220 млн грн, що майже на 65% або на 78 млн грн перевищує показник 2015 року. Тенденція зростання митних надходжень в цьому напрямку спостерігається протягом всього 2016 року.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

21.12.2016 12:53