Новини Волноваської ОДПІ

За яких умов податкові вимоги та податкові повідомлення-рішення вважаються відкликаними?
Волновавська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує: згідно зі статтею 60 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі – ПКУ) податкове повідомлення-рішення або по- даткова вимога вважаються відкликаними, якщо:
- сума податкового боргу самостійно погашається платником податків або органом стягнення (податкова вимога вважається відкликаною у день, протягом якого відбулося погашення суми податкового боргу в повному обсязі);
- контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення про нарахування суми грошового зобов’язання або податкову вимогу (податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня прийняття контролюючим органом рішення про скасування такого податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги);
- контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов’язання раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення або суму податкового боргу, визначену в податковій вимозі (податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня надходження до платника податків податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги, які містять зменшену суму грошового зобов’язання або податкового боргу);
- рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується повідомлення-рішення контролюючого органу або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі (податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними у день набрання законної сили відповідним рішенням суду);
- рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов’язання, визначена у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу, або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі (податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня надходження до платника податків податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги, які містять зменшену суму грошового зобов’язання або податкового боргу).
Додатково: відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 134.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Встановлено розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв
Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у3 Донецькій області інформує : 03.12.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2016 року № 828 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» (далі – Постанова № 828), якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 року № 957 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв» (далі – Постанова № 957).
Зокрема, розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін залежно від коду виробів підвищено:
- на горілку та лікеро-горілчані вироби на 27,1-27,86%;
- віскі, ром та джин - на 37-63%;
- коньяк (бренді) - на 24-27%;
- вина - на 22,2-55,6 %.
Довідково: Постанову № 828 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 23.11.2016 № 220.
З оновленим текстом Постанови № 957 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Нюанси заповнення податкової накладної
Волноваська ОДПІ інформує: підпунктом 194.1.1 пункту 194.1 статті 194 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що податок на додану вартість становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг.
Згідно із пунктом 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі - Порядок № 1307), загальний обсяг постачання по операціях з постачання товарів/послуг, передбачених у податковій накладній, відображається у відповідних рядках V-IX розділу А такої податкової накладної та складається із суми показників рядків графи 10 розділу Б залежно від коду ставки, зазначеного у графі 8 розділу Б, а суми ПДВ за такими операціями відображаються у рядках III та IV розділу А залежно від ставки податку та визначаються шляхом множення обсягів постачання (рядки V та VI розділу А) на ставку податку (20 відсотків та 7 відсотків відповідно).
Загальна сума ПДВ за операціями з постачання товарів/послуг, передбачених у податковій накладній, відображається у рядку II розділу А та визначається як сума рядків III та IV
розділу А. Загальна сума коштів, що підлягає сплаті, відображається у рядку I розділу А та визначається як сума загальних обсягів постачання та загальної суми ПДВ (рядок II розділу А + рядки V - VIII розділу А; у випадку здійснення звільнених операцій - рядок I розділу А дорівнює рядку IX розділу А).
При цьому Порядком № 1307 визначено, що всі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються у гривнях з копійками (пункт 4 Порядку №1307) та не визначено обмеження щодо кількості знаків, які можуть містити після коми кількісні показники, що зазначаються у графі 6 податкової накладної.
Так, зокрема, загальний обсяг постачання товарів/послуг, операції з постачання яких оподатковуються за ставкою 20 відсотків, відображається у рядку V розділу А податкової накладної та складаються із сум показників рядків графи 10 розділу Б, в яких у графі 8 розділу Б зазначено код ставки "20".
При цьому сума ПДВ за такими операціями відображається у рядку III розділу А податкової накладної та визначається шляхом множення показника рядка V розділу А такої накладної на ставку 20 відсотків.
Таким чином, для коректного заповнення податкової накладної необхідно чітко дотримуватись порядку її заповнення, визначеного Порядком №1307, та положень підпункту 194.1.1 пункту 194.1 статті 194 ПКУ, а саме ПДВ становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг (а не вираховується з неї).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Електронні сервіси ДФС – допомога бізнесу.
Про існуючі «Електронні сервіси ДФС» та переваги надання електронної звітності засобами телекомунікаційного зв’язку розповів начальник відділу обслуговування платників Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Андрій Заіченко під час проведеного семінару.
Податківець зазначив, основними принципами роботи сервісів є забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, забезпечує рівність прав всіх суб’єктів звернення.
На сьогодні успішно працюють такі електронні сервіси, як «Електронний кабінет платника податків», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Електронна звітність», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», тощо.
Електронні сервіси запроваджено з метою перевірки у відкритих для загального користування податкових джерелах (базах даних) інформації (зокрема, з питань оподаткування) відносно будь-якого платника податків, необхідної для укладання господарських відносин з потенційними бізнес-партнерами, та упередження ділових зв'язків із несумлінними платниками.
Користуючись електронними сервісами ДФС, платники мають змогу вирішити широкий спектр питань, не виходячи зі свого офісу чи дому, заощадити особистий час та скоротити до мінімуму контакти з фахівцями фіскальної служби.
При наявності ключа електронного цифрового підпису, можна оцінити переваги «Електронного кабінету платника податків». За його допомогою користувач може підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Підсумовуючи результати семінару платникам було запропоновано у приміщенні центру обслуговування платників наочно переглянути можливості використання електронних сервісів та оцінити їх переваги.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Донецька митниця ДФС: порушники митних правил сплатили на 60% більше штрафних санкцій, ніж торік
З початку 2016 року Донецькою митницею ДФС виявлено та задокументовано 56 порушень митних правил, що на 58% більше, ніж за відповідний період минулого року (33 порушення за 2015 рік). Із загальної кількості справ у 18 випадках вилучено предмети правопорушень на загальну суму майже 120 тис. гривень. На розгляд до суду направлено 18 справ про порушення митних правил на суму більше 900 тис. гривень.
Як повідомлялось раніше, співробітниками митниці під час проведення посилених заходів митного контролю в міжнародному пункті пропуску «Маріупольський морський торговельний порт» виявлено факт незаконного ввезення на митну територію України капітаном судна наркотичного засобу «Трамадол». У зв’язку з цим митницею складено протокол про порушення митних правил за ст. 472 Митного кодексу України (недекларування товарів, що переміщуються через митний кордон України). Наркотичний засіб тимчасово вилучено до прийняття судом рішення по справі.
Митницею продовжується спільна з правоохоронними органами Донецької області робота у напрямку протидії порушенням митного законодавства України. Так, за звітний період проведено 19 спільних заходів, що в 4 рази більше, ніж за відповідний період 2015 року. Внаслідок проведеної роботи виявлено 17 порушень митних правил з реально вилученими предметами на суму майже 35 тис. гривень.
В результаті аналітично-пошукової роботи у період з січня по листопад 2016 року Донецькою митницею ДФС до митних органів країн СНД, ЄС та Грузії направлено 10 запитів з метою перевірки достовірності відомостей, зазначених у документах, які надавались суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності під час здійснення митного оформлення товарів.
В рамках проведення операції «Рубіж-2016» співробітниками Донецької митниці ДФС виявлені ознаки кримінального правопорушення, скоєного посадовими особами суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). За результатами опрацювання відповіді митних органів Республіки Грузія на запит митниці стосовно перевірки законності митного оформлення товарів встановлено обставини, що можуть свідчити про привласнення бюджетних коштів посадовими особами суб’єкта ЗЕД протягом 2016 року. За даним фактом Прокуратурою Донецької області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про кримінальне правопорушення за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України. На теперішній час здійснюється кримінальне провадження.
До Державного бюджету протягом одинадцяти місяців 2016 року перераховано майже 260 тис. грн штрафних санкцій за порушення митного законодавства, що майже на 60% або на 110 тис. грн більше, ніж торік.
Підприємці-спрощенці Донеччини збагатили місцеві скарбниці на понад 430 мільйонів гривень
За одинадцять місяців поточного року від малого та середнього бізнесу Донецької області місцеві бюджети отримали 432 мільйона гривень, що на 100 мільйонів гривень перевищує минулорічні надходження.
Понад 50% від загальної суми надходжень єдиного податку забезпечили фізичні особи – підприємці, сплативши понад 221 млн грн. Порівняно з відповідним періодом 2015 року сплата податку фізичними особами зросла на 25,5 млн гривень.
Від сільгосппідприємств – платників єдиного податку четвертої групи, які використовують земельні угіддя області, за підсумками одинадцяти місяців надійшло понад 137 млн грн, що на 60 млн грн більше показників відповідного періоду минулого року.
Натомість підприємства – спрощенці Донеччини сплатили 72,5 млн грн єдиного податку, що на 15 млн грн перевищує показники одинадцяти місяців 2015 року.
Слід зазначити, що єдиний податок належить до трійці лідерів в формуванні місцевого бюджету регіону, тому діяльність фіскальної служби Донеччини направлена на створення максимально сприятливих умов для роботи малого і середнього бізнесу, відтак і зростання податкових надходжень.
Додатково повідомляємо, якщо суб’єкт господарювання з 1 січня 2017 року має намір змінити систему оподаткування, необхідно подати заяву до фіскальних органів. Ознайомитись із пам’яткою щодо граничного строку подання заяви можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/277105.html.
Донеччина: за листопад вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів майже на 688 тис. гривень
Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2016» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку. Дії співробітників в рамках операції «Акциз-2016» направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.
У листопаді поточного року в рамках операції вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 687,6 тис. грн, у тому числі алкогольних напоїв - на 513,5 тис. грн, спирту – на 7 тис.грн, тютюнових виробів - на 167,1 тис.грн. Також викрито незаконну діяльність 2-х підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, за якими до ЄРДР внесено 2 кримінальних провадження за ч.3 ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) та вилучено підакцизних товарів на суму 220,4 тис. гривень.
110 платників Донеччини звернулись за допомогою на антикорупційний сервіс «Пульс»
За період січень-листопад 2016 року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» звернулись 110 платників Донецької області, переважна більшість звернень – на податкову тематику. Протягом останніх місяців кількість повідомлень на сервіс «Пульс» від мешканців Донеччини не перевищує двох
на місяць. Крім того, порівнюючи цьогорічні звернення зі зверненнями 2015 року, спостерігається суттєве зменшення повідомлень, а саме у три рази.
Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання, які виникають при наданні звітності та реєстрації податкових накладних – 51, роботи органів державної фіскальної служби – 34, електронного адміністрування ПДВ – 14, антикорупційної тематики стосувались 5 звернень.
Безпосередньо у листопаді надійшло 2 повідомлення від платників Донецького регіону, які стосувались питань недотримання терміну надання адміністративних послуг.
Слід зазначити, що всі порушені у зверненнях питання розглянуто. А їх автори, платники податків та громадяни, отримали вичерпні відповіді на них.
Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.
Підпунктом 194.1.1 пункту 194.1 статті 194 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що податок на додану вартість становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг.
Згідно із пунктом 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі - Порядок № 1307), загальний обсяг постачання по операціях з постачання товарів/послуг, передбачених у податковій накладній, відображається у відповідних рядках V-IX розділу А такої податкової накладної та складається із суми показників рядків графи 10 розділу Б залежно від коду ставки, зазначеного у графі 8 розділу Б, а суми ПДВ за такими операціями відображаються у рядках III та IV розділу А залежно від ставки податку та визначаються шляхом множення обсягів постачання (рядки V та VI розділу А) на ставку податку (20 відсотків та 7 відсотків відповідно).
Загальна сума ПДВ за операціями з постачання товарів/послуг, передбачених у податковій накладній, відображається у рядку II розділу А та визначається як сума рядків III та IV розділу А. Загальна сума коштів, що підлягає сплаті, відображається у рядку I розділу А та визначається як сума загальних обсягів постачання та загальної суми ПДВ (рядок II розділу А + рядки V - VIII розділу А; у випадку здійснення звільнених операцій - рядок I розділу А дорівнює рядку IX розділу А).
При цьому Порядком № 1307 визначено, що всі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються у гривнях з копійками (пункт 4 Порядку №1307) та не визначено обмеження щодо кількості знаків, які можуть містити після коми кількісні показники, що зазначаються у графі 6 податкової накладної.
Так, зокрема, загальний обсяг постачання товарів/послуг, операції з постачання яких оподатковуються за ставкою 20 відсотків, відображається у рядку V розділу А податкової накладної та складаються із сум показників рядків графи 10 розділу Б, в яких у графі 8 розділу Б зазначено код ставки "20".
При цьому сума ПДВ за такими операціями відображається у рядку III розділу А податкової накладної та визначається шляхом множення показника рядка V розділу А такої накладної на ставку 20 відсотків.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
12.12.2016 16:03