Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
УВАГА! Семінар для платників податків.

Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що 07 грудня 2016 року об 11 год. 00 хв. у актовій залі приміщення Волноваської ОДПІ для платників податків буде проведено безкоштовний семінар з питання: «Подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку. Електронні сервіси ДФС»

З питань реєстрації та участі в семінарі звертатись до каб.205 Волноваської ОДПІ, або за тел.42126

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Затверджено перелік товарів, на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату

Волноваська ОДПІ інформує: Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року №758 затверджено перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування згідно п.п. 140.5.9 п. 140.5 ст. 140 Податкового кодексу України на період проведення антитерористичної операції .

Зокрема, до переліку увійшли: продукція добування корисних копалин і розробляння кар’єрів, продукція переробної промисловості, водопостачання, каналізація, поводження з відходами та послуги щодо рекультивації, послуги щодо оптової та роздрібної торгівлі; послуги щодо ремонтування автотранспортних засобів і мотоциклів.

Волноваська ОДПІ

Надходження до бюджету зростають.

Підводячи підсумки роботи у листопаді місяці 2016 року начальник Волноваської ОДПІ Тетяна Чернецька повідомила, що за місяць до бюджетів усіх рівнів надійшло 59,0 млн.грн. Виконання індикативного показника на 104,5 відсотка є результатом плідної співпраці податківців та бізнесу.

З початку року в цілому надійшло 444,3 млн.грн. у тому числі до державного бюджету 204,4 млн.грн. та до місцевого бюджету 239,9 млн.грн. 51,3 відсотка в загальній сумі надходжень становить податок на доходи з фізичних осіб, що свідчить про зростання рівня заробітної плати, що отримують мешканці району.

Збільшилися надходження податку на додану вартість у листопаді. При завданні 5,9 млн.грн., фактично зібрано 6,9 млн.грн. за рахунок самостійного нарахування та сплати податку. 1,5 млн.грн. або 124,8 відсотка індикативного показника становлять надходження податку на прибуток. За користування надрами з початку року сплачено 37,5 млн.грн. у тому числі у листопаді – 12,8 млн.грн.

236 суб’єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами перерахували за 11 місяців до місцевого бюджету акцизного податку в сумі 10,0 млн.грн.

Зміни у податковому законодавстві, які відбуваються на теперішній час направлені на забезпечення сприятливих умов для розвитку бізнесу. Значно полегшується процедура декларування податків та платежів. Скориставшись електронним сервісами Державної фіскальної служби тепер не потрібно ходити до податкової. Звіти можливо направити електронному вигляді, а відкривши загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (zir.sts.gov/ua) миттєво отримаєте кваліфіковану інформацію з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску,тощо.

Налагодження партнерських відносин між державою та бізнесом є запорукою зростання добробуту усіх громадян України.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Права і свободи людини в сфері фіскальних відносин.

В межах проведення Всеукраїнського тижня права начальник Волноваської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області Тетяна Чернецька розповіла про діючі в Україні інструменти забезпечення прав і свобод людини в сфері фіскальних відносин.

Права і свободи людини визначені Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод підписаною 04.11.1950 року та ратифікованої Україною 17.07.1997 року. Права, свободи і обов’язки людини і громадянина закріплені в розділі ІІ Конституції України. Основні права платника податків визначені статтею 17 Податкового кодексу України.

Реалізуючи свої конституційні права кожен громадянин України має законні права на звернення до органів фіскальної служби, оскарження рішень фіскальних органів в адміністративному порядку, звернення до адміністративного суду з оскарженням рішень, дій чи бездіяльності фіскальної служби.

Ви зареєстровані суб’єктом підприємницької діяльності, за телефоном 0 800 503 045, маєте можливість звернення до Уряду з проблемними питаннями та пропозиціями.

Згідно Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» кожен має право отримати від контролюючого органу

публічну інформацію, надавши заяви визначеного зразку. Форму заяви ви можете знайти на офіційному сайті ДФС України, будь якого територіального органу ДФС, у тому числі на офіційному порталі Волноваської ОДПІ.

Якщо ви маєте інформацію про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, ви маєте можливість повідомити про цей факт скориставшись антикорупційним сервісом ДФС «Пульс», зателефонувавши безкоштовно, цілодобово за телефоном (044) 284-19-15.

Скориставшись загальнодоступним інформаційним ресурсом (ЗІР) громадяни мають можливість пошуку та отримання інформації з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску тощо.

Контакт-Центр ДФС України за телефоном 0 800 501 007 надає своєчасну, достовірну і повну інформацію та консультації з будь якого питання, що стосується оподаткування.

Завітавши до Центру обслуговування платників Волноваської ОДПІ громадяни та платники податків мають можливість отримати 17 різноманітних адміністративних послуг, у тому числі отримання довідки про доходи та про відсутність заборгованості перед бюджетом за податками та платежами, що контролюються податковою.

Довіра громадян і платників до фіскальної служби ґрунтується на взаємному порозумінні та співпраці. Для забезпечення своїх прав у відносинах з органами державної фіскальної служби використовуйте усі наявні можливості.

Волноваської ОДПІ

Оподаткування подарунків, наданих профспілкою

Згідно з п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 розд. IV Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50 відс. однієї мінімальної заробітної плати у розрахунку на місяць, встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

Подарунок, наданий профспілкою своїм членам, що не перевищує суми 50 відс. мінімальної зарплати (у 2016 році – 689 грн.) в місяць, не оподатковується. Сума перевищення вартості подарунку оподатковується податковим агентом (профспілковою організацією) з використанням коефіцієнта за ставкою 18 відсотків.

Відповідно до п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ якщо додаткові блага надаються у негрошовій формі, сума податку об’єкта оподаткування обчислюється за правилами, визначеними п. 164.5 ст. 164 ПКУ.

Згідно з п. 164.5 ст. 164 ПКУ під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з ПКУ, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою:

К = 100 : (100 - Сп), де:

К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.

Довідково: з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у ЗІР (дане роз’яснення у категорії 103.23).

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

За неналежне оформлення трудових відносин фінансові та адміністративні санкції

Волноваська ОДПІ інформує: трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору, який оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17 червня 2015 року № 413, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: - засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису; - на паперових носіях разом з копією в електронній формі; - на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами. Зауважимо, що Відповідно до Закону України № 77-VIII від 28.12.2014 були внесені докорінні зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України щодо відповідальності за порушення законодавства про працю. 10 лютого 2016 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №55, якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2013 року № 509 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення».

11 березня поточного року набув чинності наказ Міністерства соціальної політики України від 02.02.2016 №67, яким затверджено форму постанови про накладення штрафів посадовими особами Державної служби з питань праці відповідно до змін у згадану ст. 265 Кодексу. Якщо до цього часу до роботодавців за порушення трудового законодавства інспектори з питань праці могли застосовувати тільки адміністративні санкції, то з 11.03.2016 року все змінилось: крім адміністративних, з’явились і фінансові санкції. Вищевказані фінансові штрафи - це штрафи, які накладаються на розрахунковий рахунок роботодавця. До речі, ці штрафи накладаються не тільки на юридичних осіб, але й на роботодавців – фізичних осіб – підприємців. Відтепер, юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть ще й фінансову відповідальність у таких розмірах: 1. 30 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 48000 грн. (якщо мінімальна зарплата 1600 грн.) за наступні порушення: • фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору • оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, • виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску 2. 10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 16000 грн. (якщо мінімальна зарплата 1600 грн.) за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (наприклад, за не оплату роботи в нічний час, роботу в вихідний або святковий день, понадурочну роботу та інші питання оплати праці); 3. 3 мінімальні зарплати, - це 4800 грн. (якщо мінімальна зарплата 1600. грн.) за такі види порушень: • порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі. 4. 10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 16000 грн. (якщо мінімальна зарплата 1600 грн.) за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». 5. 1 мінімальна зарплата (1600 грн.) за порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених вище. Підприємству треба приділити дуже велику увагу щодо правильного оформлення наказів про прийняття працівників на роботу, оскільки за можливе визнання недійсного наказу підприємству загрожує штраф у 48000 грн. А якщо наказ оформлений правильно, але підприємство несвоєчасно повідомило фіскальну службу про прийняття працівника на роботу, то таке порушення коштуватиме підприємству 1600 грн.

Вищезгадані фінансові штрафи в області на даний час мають право накладати 3 посадові особи начальник Управління Держпраці та два його заступники. Державні інспектори з питань праці позбавлені таких повноважень, а лише оформляють акти перевірки з описом порушень трудового законодавства, які передаються керівництву Управління Держпраці для розгляду та прийняття рішення. Крім того, статтю 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення України законодавець оновив, доповнюючи адміністративну відповідальність новим штрафом від 8500 грн. до 17000 грн. за фактичний допуск працівника без трудового договору. Отже, фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору (= без наказу) може коштувати 65000 грн. (48000 грн. + 17000 грн.) + виплата такому працівникові заробітної плати у розмірі не нижче середньої заробітної плати за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді. А не направлення повідомлення до фіскальної служби про прийняття працівника на роботу (або несвоєчасне направлення) коштує 1600 грн. фінансового штрафу і до 1700 грн. адміністративного штрафу.

Волноваська ОДПІ

Релігійним організаціям дозволили надавати гуманітарну допомогу за рахунок власних доходів

Президент підписав Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень оподаткування неприбуткових організацій".

Нагадаємо, Верховна Рада прийняла Закон 6 жовтня 2016 року. Згідно з документом доходи неприбуткових релігійних організацій можуть використовуватися не тільки для фінансування витрат на їх утримання і напрямків діяльності, визначених їх установчими документами, але і для здійснення некомерційної (благодійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, в тому числі для надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

При цьому фінансування цих витрат не вважається розподілом отриманих доходів (прибутку) чи їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування ЄСВ), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.

Волноваська ОДПІ

Яку декларацію подає єдинник в разі переходу на загальну систему

ДФС в листі від 28.10.2016 р № 23354/6 / 99-99-15-02-02-15 відзначила, що платники єдиного податку, які з 01 січня поточного року або пізніше переходять на загальну систему оподаткування, сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації

за річний податковий (звітний) період (як новостворені), який для них починається з дати переходу на загальну систему і закінчується 31 грудня такого року.

Якщо платник єдиного податку переходить на загальну систему оподаткування з 01.07.2016 р, фінансовий результат до оподаткування при декларуванні податку на прибуток за 2016 рік визначається за правилами бухгалтерського обліку в періоді перебування такого платника на загальній системі оподаткування.

Отже, платник податку подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний 2016 рік, який починається 01.07.2016 р і закінчується 31.12.2016 р

При цьому, з огляду на особливості визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, такий платник податку разом з декларацією з податку на прибуток підприємств долженпредставіть фінансову звітність за I півріччя і 2016 рік.

Волноваська ОДПІ

Чи має право на податкову знижку військовослужбовець, який отримує грошове забезпечення?

Волноваська ОДПІ інформує: Податковий кодекс України, який регламентує порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі військовослужбовців, не передбачає звільнення від обкладання податком на доходи фізичних осіб грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями у зв’язку з виконанням обов’язків несення служби, крім сум грошового або майнового утримання чи забезпечення військовослужбовців строкової служби (у тому числі осіб, що проходять альтернативну службу), передбачених законом, які виплачуються з бюджету чи бюджетною установою (п.п.165.1.10 п.165.1 ст.165 ПКУ).

При цьому, згідно з п. 168.5 ст.168 ПКУ суми податку на доходи фізичних осіб, що утримуються з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, державної пожежної охорони, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції у зв’язку з виконанням обов’язків несення служби, спрямовуються виключно на виплату рівноцінної та повної компенсації втрат доходів цієї категорії громадян.

Відповідно до п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ. Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом п.п. 14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ.

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 ПКУ. Згідно з п.п. 166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової

знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Враховуючи викладене, військовослужбовець, який отримує грошове забезпечення, не має права на застосування податкової знижки.

Право на податкову знижку має фізична особа, яка є найманою особою, виключно до доходів, одержаних протягом року у вигляді заробітної плати.

Волноваська ОДПІ

Донецькі митники оформили більше 40 тисяч митних декларацій

Упродовж січня – жовтня 2016 року в Донецькій митниці ДФС оформлено 40 271 митна декларація, що на 8% більше ніж торік. Протягом поточного року спостерігається позитивна динаміка щодо поступового помісячного збільшення кількості оформлених митних декларацій у порівнянні з аналогічними показниками 2015 року.

Із загальної кількості оформлених митних декларацій 70% – на вивезення товарів за межі митної території України, 16% – на ввезення на митну територію України, 14% – інші митні режими.

Зовнішньоторговельний обіг за січень-жовтень 2016 року склав 2 млрд 954 млн доларів. При цьому імпортовано товарів на 531 млн доларів, експортовано – на 2 млрд 423 млн доларів.

Оскільки переважна кількість вантажів в митниці - це експортні вантажі, кращім по системі залишається і показник середнього часу митного оформлення товарів при експорті, який складає 32 хвилини. Коливання у межах 2 хвилин спостерігається і по середньому часу митного оформлення товарів при імпорті, який за відповідний період складає 1 год. 56 хвилин. Відсоток декларацій, оформлених в електронному вигляді, не змінюється і становить майже 100 %.

За даними Державної служби статистики України у січні-серпні 2016 року, попри спад зовнішньоекономічної діяльності, що продовжується, доля Донецької області в загальних обсягах складає майже 10% по експорту (третє місце після м. Києва та Дніпропетровської області) та практично 3% по імпорту.

З серпня 2016 року в митниці працює Інформаційно-телекомунікаційна система органів доходів і зборів «єдине вікно». В рамках реалізації цього принципу в Донецькій митниці ДФС протягом трьох місяців оформлено 722 митні декларації, що складає 6,3% від загальної кількості оформлених митних декларацій за цей період. Працівниками митниці активно проводиться робота у напряму популяризації цього принципу серед суб’єктів ЗЕД, результатом якої стало значне зростання кількості оформлених митних декларацій зі 155 у серпні – вересні до 567 у жовтні поточного року.

За десять місяців 2016 року в Донецькій митниці оформлено зовнішньоторговельні операції 554 осіб. З них 53% – експортери, 32% – імпортери, 15% – ті, що здійснювали як експортні, так і імпортні операції.

Податковою міліцією Донеччини вже здійснено 26 обшуків по раніше ліквідованому «конвертаційному центру»

Як повідомлялось раніше http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/273777.html, 9 листопада 2016 року працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Донецькій області спільно з співробітниками об’єднаного штабу ЦУ СБУ в районі проведення АТО та Прокуратури Донецької області було припинено діяльність міжрегіонального «конвертаційного центру», офісні приміщення якого знаходились у м. Києві та м. Слов’янську Донецької області. До «конвертаційного центру» входили три активні учасники та декілька посібників, на ім’я яких були зареєстровані фіктивні підприємства.

Злочинна діяльність була направлена на мінімізацію податків шляхом «легалізації» сільгосппродукції, вирощеної на території проведення АТО та придбаної за готівку без документального оформлення, яка в подальшому реалізовувалась на адресу легальних підприємств, зернотрейдерів, тощо.

За результатами проведених слідчо-оперативних дій, направлених на документування злочинних дій учасників та посібників «конвертаційного центру», співробітниками податкової міліції здійснено 26 обшуків, в ході яких вилучено 260 тон сільськогосподарської продукції на загальну суму понад 1,2 млн грн, 15 печаток «фіктивних» підприємств, комп’ютерна техніка та чорнові записи. Накладено арешт на 15 рахунків, задіяних в злочинній діяльності фірм, та на вилучену сільськогосподарську продукцію. В ході проведених обшуків вилучено документи, що підтверджують мінімізацію податкових зобов’язань реальних підприємств зернотрейдерів. Вилучені документи та чорнові записи долучено до матеріалів кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах).

Слідство триває.

Донеччина: у листопаді зафіксовано рекордний рівень надходжень до зведеного бюджету країни

Лише за останній місяць осені до зведеного бюджету країни платники Донеччини сплатили понад 1 млрд 700 млн гривень. Таким чином, з початку року надходження до бюджетів всіх рівнів по області сягли відмітки 11 млрд 792 млн гривень, що на 3 млрд гривень перевищує минулорічні показники.

Протягом 2016 року спостерігається поступове збільшення надходжень до бюджетів від бізнесу регіону, з 677 млн грн у січні до 1 млрд 700 млн грн у листопаді. Значне підвищення рівня надходжень відбулося завдяки налагодженій роботі фіскальних органів області з платниками податків. Створенню комфортних умов для ведення бізнесу також сприяє постійне вдосконалення електронних сервісів ДФС та функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

До трійці основних джерел формування зведеного бюджету по області увійшли:

56% - податок на доходи фізичних осіб (6202 млн грн);

11,6% - податок на додану вартість (1370 млн грн);

9,8% - екологічний податок (1154 млн грн).

Місцеві бюджети регіону займають 57% від зведеного бюджету Донеччини. Відрахування до місцевих громад за одинадцять місяців 2016 року становлять 6 млрд 732 млн грн, що на 1 млрд 700 млн грн більше ніж за відповідний період минулого року.

До Державного бюджету України з початку року суб’єкти господарювання Донеччини спрямували 5 млрд грн, що на 37% або на 1 млрд 368 млн грн більше, ніж за одинадцять місяців минулого року.

Компенсація донецьких підприємств за забруднення довкілля перевищує 1,1 мільярда гривень

З початку 2016 року підприємства Донецької області на оздоровлення навколишнього середовища перерахували 1 мільярд 154 мільйона гривень, що у 3,7 рази перевищує показники відповідного періоду минулого року. Для Донецького регіону екологічний податок по праву можна вважати оздоровчим податком. Адже через функціонування великої кількості заводів, шахт та фабрик рівень забруднення займає одну з лідируючих позицій серед областей України, тому кошти на оздоровлення довкілля завжди доречні. У Донецькій області екологічний податок сплачує понад 1700 суб’єктів господарювання.

Середньомісячний показник надходжень екологічного податку за десять місяців поточного року по Донецькій області становить близько 90 млн гривень, зокрема у листопаді надходження майже втричі перевищили зазначений показник та склали 252 млн гривень.

Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали понад 923 млн грн від сплати екологічного податку, що є вагомим джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів. Натомість державний бюджет отримав – 230 млн гривень.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

05.12.2016 15:35