Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Внесено зміни - декларацію акцизного податку доповнено двома додатками

Волноваська ОДПІ інформує: 22.11.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.09.2016 № 841 «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.10.2016 за № 1365/29495 (далі – наказ № 841).

Наказом № 841 змінено форму декларації акцизного податку, порядок її заповнення та подання, які були затверджені наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 «Про затвердження форми декларації акцизного податку, Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 105/26550 (далі – наказ № 14).

Слід врахувати, що декларацію акцизного податку доповнено двома додатками:

1) Додатком 1прим. 1 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального відповідно до підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу», який обов’язково заповнюється всіма платниками акцизного податку з реалізації пального (в тому числі виробниками) незалежно від того чи був у звітному періоді об’єкт оподаткування;

2) Додатком 9 «Заява про порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування».

У Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку внесено зміни до розділів звітності, в яких декларуються податкові зобов’язання з реалізації палива (розділ В) і реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (розділ Д).

Додатково повідомляємо, що з оновленим текстом наказу № 14 можна ознайомитися, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» сервісу ДФС Загальнодоступного інформаційно - довідкового ресурсу на офіційному веб – порталі відомства (http://zir.sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС в Донецькій області

З 1 грудня 2016 року звіт по ЄСВ подається за оновленою формою.

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу платників єдиного внеску: наказом Міністерства фінансів України від 07.09.2016 №813 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.09.2016 за № 1290/29420 (далі – наказ № 813), внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – наказ № 435).

Так, ч.4 ст.8 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» встановлено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, у частині адміністрування – Податковим кодексом України (далі – Кодекс), та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.

Відповідно до п.46.6 ст.46 Кодексу у разі якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Отже, звітність зі змінами, внесеними наказом № 813, подаватиметься платниками єдиного внеску починаючи з 1 грудня 2016 року.

За інформацією отриманою від завідувача сектором адміністрування єдиного внеску відділу податків і зборів з фізичних осіб Надії Слинько з 1 грудня 2016 року збільшиться мінімальний розмір заробітної плати, який складе 1600 грн, що, в свою чергу, вплине на розмір єдиного соціального внеску. Мінімальний страховий внесок складе 352 грн за місяць (1600 грн х 22%).

Крім того податківець повідомила, що за оперативними даними очікувані надходження єдиного соціального внеску за 11 місяців складуть 108,7 млн.грн.

Довідково: з роз’ясненням із зазначеного питання, наданим листом ДФС України від 08.11.2016 №35758/7/99-99-13-02-01-17, можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі «Законодавство» (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/70274.html).

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС в Донецькій області

Податковою міліцією Донеччини розпочато 39 досудових розслідувань злочинів, пов’язаних з ухиленням від сплати ПДВ

Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на боротьбу зі злочинами, що пов’язані з ухиленням від сплати до держбюджету ПДВ.

Так, з початку 2016 року за вказаними правопорушеннями розпочато 39 досудових розслідувань (з них 2 – у листопаді) за ч.3 ст.212 Кримінального кодексу України на загальну суму 139,5 млн грн (з них у листопаді – на 7,3 млн грн). За чотирма з виявлених правопорушень розпочато досудові розслідування за фактом неправомірного

використання спеціального режиму оподаткування сільгоспвиробниками на суму 19,5 млн гривень.

За злочинами, що пов'язані з незаконним відшкодуванням ПДВ на загальну суму 44,5 млн грн, розпочато 5 досудових розслідувань правопорушень з ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст. 191 Кримінального кодексу України.

Понад 1300 експортерів Донеччини користуються перевагами сертифікатів EUR.1

За десять місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС видано 1347 сертифікатів форми EUR.1 відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами. Слід зазначити, що найбільшу кількість сертифікатів – 270 видано на товари, що експортуються до Італії. До інших країн членів ЄС видано: 247 сертифікатів на експорт товарів до Німеччини, 176 – до Словаччини, 144 – до Словенії та 126 – до Польщі.

У розрізі товарів найбільша кількість сертифікатів видана на наступні товари:

свинець, сплав свинцю – 38,3 % від загальної кількості виданих сертифікатів;

прокат листовий, сталеві сляби – 18,1 %;

натуральний бджолиний мед– 11,0 %;

частини прокатного стану, частини правильної машини – 8,4 %.

Аналіз експортних операцій також свідчить про позитивну динаміку щодо збільшення експорту до країн ЄС. Так, у порівнянні з відповідним періодом 2015 року відсоток експорту від загального обсягу експорту до країн ЄС по вартості збільшився на 4 % .

Бізнесмени Донеччини придбали 7,7 тис ліцензій на право торгівлі підакцизною продукцією

Саме стільки ліцензій видано фіскальними органами Донеччини за десять місяців 2016 року. З них 4,2 тис. ліцензій видано на роздрібну торгівлю алкоголем та 3,5 тис. – на реалізацію тютюнових виробів. За видачу та подовження алкогольно-тютюнових ліцензій до місцевих бюджетів надійшло понад 25,8 млн гривень, від 2800 суб`єктів господарювання.

З початку 2016 року від платників Донеччини до місцевих бюджетів надійшло 305 млн грн акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, що на 33% або на 76 млн грн перевищує минулорічні надходження. Зібрані кошти від роздрібного продажу підакцизних товарів йдуть на покращення інфраструктури області.

Співробітники фіскальної служби області провели 519 перевірок суб`єктів господарювання з питання дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг в роздрібній і оптовій торгівельній мережі алкогольних напоїв і тютюнових виробів. За результатами встановлених порушень, до підприємців відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 7,8 млн гривень. Основним порушенням є відсутність ліцензій, а також торгівля тютюновими виробами за цінами вище максимально встановлених виробником шляхом маркування на пачці збільшених на суму акцизного податку та інші порушення.

За результатами контрольно-перевірочних заходів та роз’яснювальної роботи серед платників податків додатково видано 1,4 тис. ліцензій на право роздрібної торгівлі суб’єктам господарювання, які до цього не мали ліцензії. Така тенденція також пов’язана з ліцензуванням реалізації пива, яке з 1 липня 2015 року віднесено до алкогольних напоїв.

Актуальні питання «гарячої лінії» у Волноваській ОДПІ

Під час чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Актуальні питання оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Порядок застосування податкової соціальної пільги. Податкова знижка. Мінімальна заробітна плата з грудня 2016 р» з платниками податків спілкувалася начальник відділу доходів і зборів з фізичних осіб Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Лариса Миколаївна Іванілова.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на найбільш актуальні запитання, які надійшли від платників податків у ході проведення заходу.

Питання 1: Чи може фізична особа знятися з реєстрації як приватний підприємець, а потім знову зареєструватися? Чи є обмеження по термінах?

Відповідь: Обмежень щодо припинення та повторної реєстрації підприємницької діяльності не існує. Підприємець може припинити діяльність і повторно зареєструватися суб’єктом господарювання – підприємцем. Головне, щоб їм не порушувалося законодавство і порядок взяття на облік та зняття з обліку як підприємця.

Питання 2: Який розмір мінімальної заробітної плати з грудня 2016 рокую?

Відповідь:З 01.12.2016 року збільшиться мінімальний розмір заробітної плати, який складе 1600 грн, що, в свою чергу, вплине на розмір єдиного соціального внеску. Мінімальний страховий внесок складе 352 грн за місяць. (1600 грн х 22%)

Питання 3: Чи підлягають оподаткуванню кошти при перерахуванні на розрахунковий рахунок фізичної особи - підприємця від власного імені при умові, що призначення платежу - «Перерахунок власних коштів»? Відповідь: Згідно з п.292.1 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), доходом платника єдиного податку для фізичної особи - підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 цієї статті. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Відповідно до норм Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року №492 (далі - Інструкція), поточні банківські рахунки для фізичних осіб - резидентів поділяються на: поточні рахунки фізичних осіб - підприємців, які відкриваються для здійснення підприємницької діяльності та поточні рахунки фізичних осіб, які не є підприємцями.

Тобто, власні кошти, внесені на розрахунковий рахунок, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, включаються до доходу фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку.

Аналогічні роз’яснення розміщено на офіційному сайті ДФС України в рубриці "Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс", категорія 107 "Єдиний податок

для фізичних осіб - підприємців", підкатегорія 107.04 "Порядок визначення доходу та його склад".

Питання 4: До якого періоду подається декларація про майновий стан, для отримання податкової знижки?

Відповідь: Подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки можна до кінця 2016 року. Сума податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку, визнача ється за формулою: ПЗ=П-((Б-В)•С), Де ПЗ – сума податку на доходи фізичних осіб, розрахована за результатами проведення перерахунку (рядок 12 додатка 8 до податкової декларації про майновий стан і доходи) у зв’язку з поданням декларації на отримання податкової знижки; Б – база оподаткування податком на доходи фізичних осіб (рядок 10 додатка 8 до податкової декларації про майновий стан і доходи), яка визначається шляхом зменшення річної суми отриманої заробітної плати на суму єдиного соціального внеску (ЄСВ) та податкової соціальної пільги (ПСП) Б=ЗП-ЄСВ-ПСП;

Питання 5: Які документи повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у фізичної особи - підприємця на загальній системі оподаткування?

Відповідь: Відповідно до п. 177.10 ст. 177 р. ІV Кодексу фізичні особи – підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів та витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. При цьому, фізичні особи - підприємці застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського та послуг».

Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій.

При цьому, фізичні особи - підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів: книги обліку доходів та витрат; книги обліку розрахункових операцій; виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; ліцензії; свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ); трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

Питання 6: Який порядок подання фізичною особою – підприємцем заяви про застосування спрощеної системи оподаткування?

Відповідь: Наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 № 1675 затверджено форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік.

Зокрема, для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання подає до органу державної податкової служби заяву про застосування спрощеної системи оподаткування за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 N 1675, у якій зазначаються такі відомості: найменування

суб'єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); дані документа, що підтверджує державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи - підприємця відповідно до закону; податкова адреса суб'єкта господарювання; місце провадження господарської діяльності; види господарської діяльності, обрані фізичною особою - підприємцем, згідно з КВЕД ДК 009:2005, у разі здійснення виробництва - також види товару (продукції), що нею виробляються; ставки єдиного податку або зміна ставки, обрані суб'єктами господарювання; кількість осіб, які одночасно перебувають з фізичною особою підприємцем у трудових відносинах, та середньооблікова чисельність працівників у юридичної особи; дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування.

Заява подається суб'єктом господарювання до органу державної податкової служби особисто або поштою.

Зареєстровані в установленому порядку фізичні особи - підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому виписано свідоцтво платника єдиного податку.

Зареєстровані в установленому законом порядку суб'єкти господарювання (новостворені), які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої або четвертої групи, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Донеччина: майже 24 тисячі громадян задекларували свої доходи

З початку поточного року до фіскальних органів Донеччини громадянами надано майже 24 тис. декларацій про майновий стан і доходи, отримані у 2015 році, на загальну суму 2,4 млрд гривень. За результатами деклараційної компанії нараховано 31,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 36% або на 8,1 млн грн більше, ніж за підсумками деклараційної кампанії минулого року.

Щодо структури задекларованих доходів – то найбільша частка поданих декларацій від громадян, які задекларували дохід від отримання майна у спадщину чи подарунок, а саме – 2190 декларацій. Сума задекларованих ними доходів складає понад 204 млн гривень.

Дохід від продажу транспорту або нерухомого майна задекларували 709 мешканців регіону. Сума задекларованих ними доходів складає 60 млн гривень.

До фіскальних органів області подано 96 податкових декларацій громадянами, які отримали дохід із джерел за межами України, у розмірі 41 млн гривень.

Більше мільйона гривень доходів за минулий рік по Донецькій області задекларували 184 громадянина. Усього мільйонерами задекларовано суму доходу 1,5 млрд гривень.

На отримання податкової знижки вже подали документи 3664 громадян Донеччини, сума податку на повернення з бюджету складає 3,7 млн гривень.

Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

Через порушення прав інтелектуальної власності митники Донеччини 27 разів зупиняли митне оформлення товарів

Одним із завдань співробітників митниці є попередження порушень прав інтелектуальної власності та унеможливлення потрапляння до країни підроблених товарів, які часто виявляються низької якості або навіть можуть завдати шкоди споживачеві.

Так протягом десяти місяців 2016 року в Донецькій митниці ДФС призупинялося митне оформлення 27 товарів по 14 митним деклараціям. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року цей показник збільшився майже вдвічі.

Серед затриманих товарів: підшипники ТМ «FAG» та «INA», тролейбуси «MERCEDES», продукти «ЧУМАК», плити газові «ZANUSSI», ремні приводні «ЯРТ», комбайни «JOHN DEERE», датчики фотоелектричні «Panasonic», розподільчі пристрої для повітряних генераторів «Schneider Electric», мобільні телефони «iPhone». Митне оформлення всіх призупинених товарів продовжено на підставі разових листів-дозволів від правовласників.

Протягом січня-жовтня посадові особи сектору з питань захисту прав інтелектуальної власності та експортного контролю Донецької митниці ДФС залучалися до проведення оглядів товарів, що можуть порушувати права інтелектуальної власності в 5 випадках. В 4 випадках за результатами оглядів здійснено призупинення митного оформлення товарів за ст. 399 Митного кодексу України (призупинення митного оформлення товарів на підставі даних митного реєстру).

З метою недопущення потрапляння контрафактних товарів на український ринок ведеться митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності, в якому зазначаються всі необхідні характеристики товарів, які містять такі об’єкти, а також координати власників прав, їх представників та перелік осіб які мають дозвіл на переміщення таких товарів через митний кордон України. Із переліком об'єктів права інтелектуальної власності, включених до митного реєстру, можна ознайомитися на сайті ДФС: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/.

Який порядок повернення коштів, помилково перерахованих суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ, на додатковий електронний рахунок?

Відповідно до п.п. 209.2.4 п. 209.2 ст. 209 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) сільськогосподарські підприємства - суб’єкти спеціального режиму оподаткування у строки, встановлені ПКУ для самостійної сплати податкових зобов’язань, повинні забезпечити перерахування на їхні рахунки у системі електронного адміністрування податку, зазначені у п.п. 209.2.1 п. 209.2 ст. 209 ПКУ, коштів у розмірі, достатньому для перерахування до державного бюджету та на спеціальний рахунок, на підставі поданої

податкової декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування протягом звітного (податкового) періоду.

Пунктом 23 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 569), визначено, що позитивна різниця між сумою податкових зобов’язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду за операціями, зазначеними в абзацах другому - четвертому п. 23 Порядку № 569, підлягає перерахуванню окремо в межах кожного виду зазначених операцій в розмірах, визначених п. 209.2 ст. 209 ПКУ, до державного бюджету та, зокрема, на спеціальний рахунок суб’єкта спеціального режиму оподаткування.

Для перерахування суб’єктами спеціального режиму оподаткування сум податку за операціями, зазначеними в абзацах другому - четвертому п. 23 Порядку № 569, до державного бюджету та на їх спеціальні рахунки такі підприємства зараховують кошти на власні додаткові електронні рахунки залежно від виду операцій, зазначених в абзацах другому - четвертому п. 23 Порядку № 569.

Перерахування коштів з додаткових електронних рахунків, зазначених в абзаці третьому п. 4 Порядку № 569, здійснюється Державною казначейською службою автоматично протягом операційного дня, що настає за днем, в якому кошти надійшли на такі рахунки.

Отже якщо на електронні рахунки помилково перераховані кошти, які не відповідають зазначеному виду операцій, то відповідно відбувається недостовірне зарахування таких коштів як до бюджету, так і на спеціальний рахунок суб’єкта спеціального режиму оподаткування.

При цьому переплата, яка виникає у разі надмірного зарахування коштів до бюджету може бути повернена з урахуванням положень абзацу п’ятого п. 200 прим. 1.4 ст. 200 прим. 1 та другого речення п. 43.4 ст. 43 ПКУ.

У випадку надмірного перерахування коштів на спеціальний рахунок, зазначені кошти поверненню платнику податку не підлягають, а враховуються таким платником в рахунок майбутніх нарахувань та можуть бути використані ним для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101.21).

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

У підприємця - «спрощенця» у кожному кварталі різна кількість працівників: як відображати у звітності

Відповідно до п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до другої групи платників єдиного податку належать фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного

податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

Третю групу платників єдиного податку можуть обрати фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень (п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Отже, якщо кількість осіб, які перебувають з платниками єдиного податку другої або третьої груп у трудових відносинах, кожного місяця кварталу була різною та враховуючи, що для таких платників єдиного податку однією з основних умов перебування на спрощеній системі оподаткування є не перевищення 10-ти осіб або необмеженої кількості осіб відповідно, то у полі «Фактична чисельність працівників у звітному періоді» податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця зазначається найбільша чисельність працівників за будь-який місяць податкового (звітного) періоду.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Єдиннику-пенсіонеру повернуть сплачений ЄСВ за умови, що він не отримував соцвиплат

Платники єдиного податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами (та отримують відповідно до закону пенсію або соцдопомогу), звільняються від обов’язку сплачувати за себе єдиний соцвнесок. Водночас єдинник-пенсіонер або інвалід може добровільно бути платником єдиного внеску, самостійно визначаючи для себе базу нарахування єдиного внеску (не більше від максимальної величини бази нарахування єдиного внеску).

Після сплати єдиного внеску в зазначеної категорії платників виникає право на отримання будь-якого виду соціальних виплат (зокрема, лікарняних). З огляду на це фіскальне відомство стверджує: заяву такого платника про повернення йому сплачених сум єдиного внеску задовольнятимуть тільки після отримання підтвердження щодо неотримання ним соціальних виплат. Довідково:Лист ДФСУ «Щодо сплати єдиного внеску фізичними особами — підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування та є пенсіонерами» від 18.10.16 р. № 33824/7/99-99-13-02-01-17.

Волноваська ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

29.11.2016 14:57