Новини Волноваської ОДПІ

Сервіс «Пульс» доступний цілодобово
Волноваська ОДПІ черговий раз нагадує, що фахівці Державної фіскальної служби України цілодобово приймають телефонні дзвінки суб’єктів господарювання та громадян на антикорупційний сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій або бездіяльністю працівників відомства, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Унікальною особливістю сервісу «Пульс» є не тільки приймання у телефонному режимі скарг на дії окремих співробітників фіскальної служби, а і обов’язкова відповідь на подану скаргу з результатами перевірки і прийнятими заходами.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044)- 284- 00- 07. Детально ознайомитися з пам’яткою користувача можна на офіційному сайті ДФС України ( sfs.gov.ua).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Електронний сервіс ДФС «Електронний кабінет платника» - оновлено.
Волноваська ОДПІ нагадує про розширення функціоналу електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
- податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
- звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису.
Через сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та старт - пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Зміни до порядку реєстрації реєстраторів розрахункових операцій
Волноваська ОДПІ інформує: 04.11.2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.09.2016 № 837 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Наказ № 837), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2016 за № 1323/29453.
Наказ № 837 вніс зміни до наказу Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі - Наказ № 547), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048.
Зокрема, Наказом № 837 визначено, що:
- вимоги щодо відображення акцизного податку (або іншого податку) у книгах обліку розрахункових операцій (далі - книги ОРО) не поширюються на записи, що формуються на підставі розрахункових документів, що друкуються реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО), версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп’ютерних систем, до дня набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)»;
- у разі наявності у суб’єктів господарювання книг ОРО за формами, наведеними у додатках 1 та 2 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417, такі книги ОРО можуть бути зареєстровані, перереєстровані у відповідному контролюючому органі, а також використовуватись до скасування реєстрації таких книг ОРО;
- у разі наявності розрахункових операцій за підакцизні товари такі книги ОРО можуть використовуватись за умови відображення сум акцизного податку (або іншого податку) у графах, в яких відображається сума податку на додану вартість.
Крім того, в новій редакції викладено форми книг ОРО на РРО та на господарську одиницю.
Додатково повідомляємо, що з оновленим текстом Наказу № 547 можна ознайомитися, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДФС України (http://zir.sfs.gov.ua).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Новації державного регулювання виробництва і обігу підакцизних товарів
Волноваська ОДПІ інформує платників акцизного податку: 13.10.2016 року набрав чинності Закон України від 20 вересня 2016 року № 1534-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» щодо оптової торгівлі алкогольними напоями, виготовленими з власного (не придбаного) виноматеріалу» (далі - Закон № 1534-VIII).
Як пояснила завідувач сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Волноваської ОДПІ Світлана Заіченко, Законом № 1534-VIII визначено, що суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю.
Поряд з цим податківець повідомила про те, що у жовтні поточного року до бюджету надійшло 920,0 тис. грн.. акцизного податку, з них:
- від продажу алкогольних напоїв та пива – 161,0 тис. гривень;
- від продажу тютюнових виробів – 102,0 тис. гривень;
- від продажу нафтопродуктів (пального) – 657,0 тис. гривень.
З оновленим текстом Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» можна ознайомитися, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
З нового року – нова форма декларації про доходи
Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що з 31 грудня 2016 року набирає чинності наказ Міністерства фінансів України „Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859”. Відповідним наказом буде оновлено форму податкової декларації про майновий стан і доходи, а також інструкцію щодо її заповнення.
Змінами оновлено структуру декларації про майновий стан і доходи – відтепер вона складається із 7 розділів та містить 2 додатки (раніше було 8 розділів і 4 додатки).
Зміни торкнулись і окремих рядків декларації та деяких реквізитів.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Як правильно користуватись електронними ключами?
Волноваська ОДПІ інформує, для подання податкової звітності до органів фіскальної служби в електронній формі платникам податків необхідно: отримати у акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи електронного звітування, посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису та укласти з органом ДФС за місцем свого обліку договір про визнання електронних документів.
Звертаємо увагу, якщо у платника податків змінюються облікові дані, зокрема, керівник (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то в строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються у базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування у базу сертифікатів нового договору зазначений договір необхідно переукласти.
При цьому нагадуємо, найближчі відокремлені пункти реєстрації користувачів знаходяться за адресами:м. Краматорськ, бульв. Машинобудівників, буд. 22 зала №3 тел.: (06264) 74387, м.Маріуполь, просп. Металургів, буд. 193, каб. 212
тел.: (0629) 384539
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Зростає мінімальний розмір заробітної плати, зростуть і надходження з ЄСВ.
Як повідомив заступник начальника Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Геннадій Охрименко, у листопаді очікувані надходження єдиного соціального внеску складуть 9,7млн.грн., або 100 відсотків індикативного показника. На теперішній час платниками району сплачено до бюджету 4,4 млн.грн., що становить 45 відсотка.
Податківець звертає увагу платників на те, що з 01.12.2016 року збільшиться мінімальний розмір заробітної плати, який складе 1600 грн, що, в свою чергу, вплине на розмір єдиного соціального внеску. Мінімальний страховий внесок складе 352 грн за місяць.
Так, згідно п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» мінімальний страховий внесок - це сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.
Нагадаємо, що на рівні мінімального страхового внеску повинні сплачувати єдиний внесок за себе фізичні особи-підприємці, платники єдиного податку.
Згідно з ч. 5 ст. 8 Закону № 2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22 відс. до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску.
У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (з грудня 2016 р. - 1600 грн), сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Збільшення надходжень до бюджету сприяє зростанню добробуту.
За жовтень 2016 року платниками податків, зареєстрованими у Волноваській ОДПІ сплачено до бюджетів усіх рівнів 52,6 млн.грн. У порівнянні з вереснем надходження зросли на 17,0 млн.грн.
За інформацією, отриманою від начальника Волноваської ОДПІ Тетяни Чернецької, з початку року до зведеного бюджету надійшло 413,0 млн.грн., у тому числі до державного бюджету 144,7 млн.грн. та до місцевого бюджету 268,3 млн.грн. що вкотре підкреслює, що провідна роль у забезпеченні виконання державної функції щодо регулювання економічних процесів належить податкам. Вони посідають важливе місце у доходах держави, тому що служать фінансовою базою її діяльності.
Постійне збільшення сплачених податків забезпечується насамперед за рахунок зростання надходження податку на додану вартість, що свідчить про зростання обсягів реалізації продукції та товарів, податку на доходи з фізичних осіб, який зростає завдяки збільшенню виплаченої заробітної плати, податку на землю, рентної плати за користування надрами, тощо.
Зростають партнерські відносини між суб’єктами господарювання та податківцями. З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 6,4 млн грн податку на додану вартість, у тому числі за процедурою автоматичного відшкодування ПДВ відшкодовано 0,7 млн. гривень.
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за 10 місяців склали 101,9 млн гривень.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Донеччина: з початку року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на 27,5 млн. гривень
Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2016» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку. Дії співробітників в рамках операції «Акциз-2016» направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.
В рамках операції з початку поточного року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 27,5 млн. грн., у тому числі алкогольних напоїв - на 2,4 млн. грн., тютюнових виробів - на 17,3 млн. грн., спирту - на 1,8 млн. грн., пально-мастильних матеріалів - на 5,6 млн. грн. та скрапленого газу - на 260,1 тис. гривень. Також внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18 злочинів за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).
ГУ ДФС у Донецькій області
За фактами легалізації доходів співробітниками фіскальної служби Донеччини підготовлено понад 80 матеріалів
За десять місяців 2016 року за результатами дослідження діяльності суб`єктів господарювання Донеччини управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області, підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України (ККУ) 81 матеріал.
В результаті розгляду матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були направлені до правоохоронних органів, 20 матеріалів приєднано до кримінальних проваджень та 26 кримінальних проваджень (з них у жовтні поточного року – 2) на суму 624 млн. гривень обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань (ЄРДР). Крім того, серед облікованих кримінальних провадження 2 внесено до ЄДРД за ст. 209 Кримінального кодексу України «легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом» на суму 0,9 млн. гривень.
З загальної кількості матеріалів, підготовлених управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, 65% або 49 - складено щодо легалізації доходів у сфері державних закупівель. За ними в ЄРДР обліковано 10 кримінальних проваджень на суму збитків 60,4 млн. гривень.
Фіскальною службою Донецької області з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжують вживатися заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, які здійснюють фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.
ГУ ДФС у Донецькій області
На Донеччині вилучено фальсифікованих підакцизних товарів
на суму 168 тисяч гривень
Головним управлінням ДФС у Донецькій області в рамках операції «Акциз-2016» продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.
Співробітниками слідчого управління фінансових розслідувань спільно з оперативним управлінням ГУ ДФС у Донецькій області, оперативним управління Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області та співробітниками Прокуратури Донецької області в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч.3 ст.204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), припинено злочинну діяльність, пов'язану з незаконним виробництвом фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів на потужностях підпільного цеху з подальшою реалізацією фальсифікату через торгівельну мережу, та дистанційну торгівлю через мережу Інтернет.
За результатами проведених на місцях виготовлення, зберігання та реалізації фальсифікату чотирьох обшуків співробітниками податкової міліції було вилучено 2280 літрів фальсифікованих алкогольних напоїв на загальну суму 115 тис. грн. та тютюнових виробів у кількості майже 2,3 тис. пачок на суму 53 тис. гривень.
Слідство триває.
ГУ ДФС у Донецькій області
На Донеччині ліквідовано «конвертаційний центр» з обігом понад 300 мільйонів гривень
Працівниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з співробітниками об’єднаного штабу Центрального управління СБУ в районі проведення АТО припинено діяльність міжрегіонального «конвертаційного центру», офісні приміщення якого знаходились у м. Києві та м. Слов’янську Донецької області. До «конвертаційного центру» входили три активні учасники та декілька спільників, на ім’я яких були зареєстровані фіктивні підприємства.
Злочинна діяльність була направлена на мінімізацію податків шляхом «легалізації» сільгосппродукції, вирощеної на території проведення АТО та придбаної за готівку без відповідного документального оформлення. Надалі вказана продукція продавалася зернотрейдерам.
Таким чином, через рахунки «фіктивних» підприємств здійснювалась «конвертація» безготівкових коштів у готівку для підприємств реального сектора економіки, зареєстрованих на території Донецької, Київської, Кіровоградської, Полтавської та інших областей України. Загальний обсяг проконвертованих грошових коштів за 2016 рік склав понад 300 млн. гривень.
За документами підприємств, підпорядкованих «конвертаційному центру», вказана сільськогосподарська продукція зберігалась на елеваторах Донецької та Луганської областей.
За даними фактами слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Донецькій області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено кримінальне провадження за ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах) Кримінального кодексу України.
За результатами проведених слідчо-оперативних дій здійснено 8 обшуків, в ході яких вилучено 260 тон сільськогосподарської продукції на загальну суму понад 1,2 млн. грн., 15 печаток «фіктивних» підприємств, комп’ютерна техніка та чорнові записи. Накладено арешт на рахунки фірм, що приймали участь у злочинній діяльності.
Слідство триває.
ГУ ДФС у Донецькій області
МИТНИКИ ДОНЕЧЧИНИ ВИЯВИЛИ ПОНАД ПІВСОТНІ ПОРУШЕНЬ МИТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА
За десять місяців 2016 року фахівцями Донецької митниці ДФС виявлено та задокументовано 53 порушення митних правил. З них у 18 випадках вилучено предмети правопорушень на загальну суму майже 130 тис. гривень.
Найбільш поширені порушення митних правил у Донецькому регіоні:
• зберігання товарів, ввезених на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю;
• порушення строків транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на митну територію України.
Донецькою митницею спільно з правоохоронними органами Донецької області продовжується робота, направлена на протидію порушенням митного законодавства. Так, за звітний період співробітниками управління боротьби з митними правопорушеннями Донецької митниці ДФС спільно з представниками правоохоронних та контролюючих органів проведено 19 заходів, що майже у 4,5 рази більше, ніж торік.
Крім того, у жовтні поточного року у міжнародному морському пункті пропуску «Маріупольський морський торговельний порт» виявлено факт незаконного переміщення наркотичних засобів (таблетки «трамадол») через митний кордон України. За даним фактом складено протокол про порушення митних правил та направлено повідомлення про протиправну дію, що містить ознаки кримінального правопорушення, до Приморського ВП Маріупольського ВП ГУНП Донецької області.
Також Донецькою митницею продовжується аналітично-пошукова робота, направлена на забезпечення належних умов для ведення чесного бізнесу. Одним із методів протидії порушенням митного законодавства є взаємодія з уповноваженими митними органами іноземних держав. Так за звітний період направлено 10 запитів до митних органів країн СНД, ЄС та Грузії.
До Державного бюджету України протягом десяти місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму більше 246 тис. грн., що більше показника минулого року на 68% або на 100 тис. гривень.
НА ДОНЕЧЧИНІ ПРОДОВЖУЮТЬСЯ ЗАХОДИ В РАМКАХ ОПЕРАЦІЇ «РУБІЖ-2016»
Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області при проведенні комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів в рамках операції «Рубіж-2016» вилучено ТМЦ на загальну суму 38,5 млн.грн та накладено арешт на ТМЦ на загальну суму 37,8 млн. гривень.
За матеріалами співробітників оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області до Єдиний реєстр досудових розслідувань внесено 10 кримінальних проваджень, з них 4 - за ст. 212 Кримінального кодексу (далі – КК) України (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах), 1 - за ст. 205 КК України (фіктивне підприємництво) та 2 - за ст. 204 КК України (транспортування фальсифікованих імпортних тютюнових виробів без марок акцизного збору).
Спрямовано до митних органів 6 орієнтувань про можливі порушення митного законодавства при визначенні митної вартості товарів, за результатами яких нараховано додатково митних платежів на суму 1,4 млн. гривень.
В електронному вигляді звітують понад 70% платників Донеччини
За десять місяців 2016 року платниками області до фіскальних органів Донеччини надано понад 429 тис. звітів з них 312 тис. звітів або 72% надано засобами телекомунікаційного зв’язку та за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків».
Слід зазначити, що сервіс «Електронний кабінет платника податків» набуває популярності серед платників Донецької області. Так, з початку року користувачами Електронного кабінету стали 5816 платників.
Протягом десяти місяців 2016 року у відокремлених пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України, які розташовані в м. Краматорську (бул. Машинобудівників, 22) та м. Маріуполі (пр. Металургів, 193), 6608 платників отримали безкоштовні ключі електронного цифрового підпису. З них 3908 – фізичних осіб та 2700 – юридичних осіб. Отже, у регіоні зберігається тенденція щодо більш активного використання електронного цифрового підпису платниками податків – фізичними особами.
Через сервіс «Електроний кабінет платника» платники мають можливість переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді.
Нагадаємо, що переглянути відео інструкцію з користування сервісом «Електронний кабінет платника податків» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html
Завдяки фіскалам Донеччини легалізовано 18 тисяч робочих місць
За підсумками проведених працівниками органів фіскальної служби Донеччини заходів з легалізації заробітної плати та трудових відносин, з початку року бюджети додатково отримали 23,5 млн. грн. податків та обов'язкових внесків.
За результатами проведеної роботи з 11,8 тис. працівників роботодавці оформили трудові відносини належним чином, із виплаченої їм офіційної заробітної плати до бюджету перераховано 5,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 8,6 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
За десять місяців поточного року 2,6 тис. фізичних осіб залучено до державної реєстрації у якості суб’єктів підприємницької діяльності, якими додатково сплачено до бюджету 3,2 млн. грн. податків та зборів.
Також проводиться контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. За результатами проведеної роботи з керівниками підприємств, а також роботи комісій з легалізації і підвищення рівня заробітної плати понад 1100 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати вище за мінімальну. Як наслідок, до бюджету надійшло 2,8 млн. грн податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Фіскальні органи Донеччини й надалі продовжують працювати у напрямку легалізації трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати у «конвертах», адже від цього залежать надходження до місцевих бюджетів області, а як наслідок і фінансування соціально-економічного розвитку регіону.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
17.11.2016 10:30