Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
На Донеччині виявлено підприємство, яке незаконно використовувало найману працю 83 осіб

Співробітниками Артемівської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області та оперативним управлінням ГУ ДФС у Донецькій області спільно з спецпідрозділом «Фантом» ДФС України виявлено факт незаконного використання найманої праці людей.
За результатами опрацювання інформації з мережі Інтернет стосовно підприємства ТОВ «Українські конструкції» працівниками Артемівської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області встановлено здійснення підприємством виробництва садових металевих колисок з ротангу на території орендованих приміщень заводу з обробки кольорових металів у м. Бахмут, з використанням праці неоформлених належним чином найманих працівників.
Проведено фактичну перевірку данного підприємства за результатами якої встановлено використання роботодавцем праці 83 найманих осіб без належного оформлення трудових відносин, що підтверджено письмовими поясненнями.
Матеріали перевірки спрямовано до правоохоронних органів для вжиття відповідних заходів в частині порушення законодавства про працю, передбаченого ст. 172 Кримінального кодексу України. По факту вчиненого правопорушення Бахмутським відділом поліції ГУ НП в Донецькій області відкрито кримінальне провадження, яке зареєстровано в ЄДРДР за ч.1 ст. 172.

ГУ ДФС у Донецькій області

Донеччина: на відновлення української армії перераховано понад 271 млн. гривень

Саме таку суму військового збору спрямували мешканці Донеччини на підтримку обороноздатності держави. Цьогорічні надходження військового збору на 41,5 млн. грн. або на 18% перевищують показники 2015 року.
Надходження коштів від платників Донецької області на підтримку української армії постійно зростають. Так, середньомісячний показник надходжень за 2015 рік становить 32,8 млн. грн., то вже у 2016 році середньомісячні надходження зросли на 6 млн. грн. та склали 38,8 млн. гривень.
Позитивна динаміка надходжень передусім зумовлена завдяки сумлінній сплаті податків та підвищенню розміру мінімальних заробітних плат. Крім того, значну роль зіграли заходи, спрямовані на легалізаціюринку праці та протидію виплатам неофіційних заробітних плат.
Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) та низку інших, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.


ГУ ДФС у Донецькій області

Донеччина: з початку року надано понад 91 тисячі адміністративних послуг

З початку 2016 року фіскальною службою Донецької області надано майже 91,8 тис. адміністративних послуг, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 1205 послуг або на 1,3%.

У липні поточного року зафіксовано понад 120,3 тис. звернень представників бізнесу та громадян за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платникам надано понад 14,9 тис. адміністративних послуг, у т.ч. у центрах обслуговування платників – майже 13,7 тис. послуг.
Найбільшим попитом, як і в попередніх періодах користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (57,7%). У липні п.р. громадяни отримали 8614 таких карток.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання є послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1152 (7,7%), надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1040 (7,0%), реєстрації платника єдиного податку – 770 (5,2%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 737 (4,9%).
Зокрема, Головним управлінням ДФС у Донецькій області у липні 2016 року надано 997 адмінпослуг: видано 929 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 544 і 381 ліцензій, а також по 2 дубліката вказаних ліцензій відповідно), видано 68 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.
З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області: http://dn.sfs.gov.ua, або в оновленій версії Електронного кабінету платників податків.

ГУ ДФС у Донецькій області

Завдяки фіскалам Донеччини легалізована праця майже 13 тисяч громадян

З початку 2016 року, за підсумками проведених заходів з легалізації заробітної плати та трудових відносин працівниками органів фіскальної служби Донеччини було залучено до сплати податків і обов'язкових внесків 12,7 тис. осіб.
За результатами проведеної роботи з 8,2 тис. працівників роботодавці оформили трудові відносини належним чином, із виплаченої їм офіційної зарплати до бюджету перераховано 3,7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 5,3 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Суб'єктами підприємницької діяльності зареєструвались 1600 громадян, які сплатили до бюджету 2,3 млн. грн. податків.
З метою забезпечення надходжень до місцевих бюджетів за результатом проведення роботи з керівниками підприємств, а також роботи комісій з легалізації і підвищення рівня заробітної плати 918 підприємств підвищили рівень заробітної плати вище за мінімальну, внаслідок чого до бюджету надійшло 2,1 млн. гривень.
Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 1 травня 2016 року мінімальна заробітна плата становить 1 тис. 450 гривень.
Легалізація трудових відносин залишається одним з основних напрямків діяльності ГУ ДФС у Донецькій області. Органами відомства ведеться активна робота з виявлення і припинення використання праці незареєстрованих найманих працівників та виплати заробітної плати у «конвертах».

ГУ ДФС у Донецькій області

Співробітники податкової міліції Донетчини поповнили держбюджет на 8,5 млн. гривень


З початку 2016 року за матеріалами співробітників оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій областізареєстровано 63 кримінальних провадження. Завдяки фахівцям податкової міліції лише у серпні зареєстровано 6 кримінальних проваджень, з них:
2 – за фактами ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах;
1 – за фактом реалізації фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів;
1 – за фактом спроби розкрадання бюджетних коштів;
1 – за фактом фіктивного підприємництва;
1 – за фактом службового підроблення.
За січень-серпень 2016 року за кримінальними провадженнями стягнуто до бюджету 8,5 млн. грн., з них за завершеними кримінальними провадженнями – 1,3 млн. гривень.
Спрямовано до суду з обвинувальним актом 5 кримінальних проваджень.

ГУ ДФС у Донецькій області


Донецькі підприемства-експортери отримали понад 1000 сертифікатів EUR.1 до країн ЄС

З 1 січня 2016 року набула чинность Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами. Протягом семи місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС експортерам регіону видано 1017 сертифікатів форми EUR.1.
Найбільша кількість сертифікатів видана на товари, які експортуються до наступних країн ЄС: Італія – 188; Німеччина – 171; Словаччина – 153; Польща – 115; Словенія – 104 сертифікати.
Із загальної кількості виданих сертифікатів найчастіше експортуються наступні товари: «свинець» і «сплав свинцю» - 38,3%; «прокат листовий», «сталеві сляби» - 20,1%; «натуральний бджолиний мед» - 9,6%; «частини прокатного стану», «частини правильної машини» - 6,8% від загальної кількості виданих сертифікатів.
Статтею 23 Правил до Угоди передбачено надання та анулювання митним органом статусу схваленого експортера. Перевагою використання цього статусу є те, що для отримання тарифних преференцій український експортер товару без оформлення сертифіката з перевезення форми EUR.1 самостійно визначає та декларує походження товарів на комерційних/товаросупровідних документах, що дозволяє прискорити процедуру експорту товару.
ГУ ДФС у Донецькій області

Донеччина: з початку року до місцевих бюджетів надійшло майже 4,3 мільярда гривень

За січень-липень 2016 року місцеві бюджети Донецької області збільшились на 4 мільярда 291 мільйон гривень, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 43% або на 1,3 млрд. гривень.Зокрема, у липні поточного року доходи місцевих бюджетів склали 700 млн. гривень.
Найбільша частка надходжень до місцевих бюджетів припадає на податок на доходи фізичних осіб (66%). З початку 2016 року зібрано більш, ніж 2,8 млрд. грн., що на 42% перевищує минулорічні показники.
Наступною за фінансовою потужністю складовою доходів місцевих бюджетів області є плата за землю(12%). Так, від власників землі та землекористувачів надійшло понад 524 млн. грн. цього податку, що на 34% більше обсягу надходжень січня - липня 2015 року.
Крім того, представники спрощеної системи оподаткування перерахували до бюджету більш, ніж 263 млн. грн. (6,2%), що на 53% більше аналогічного періоду минулого року.
Також, з початку року спостерігається приріст надходжень до місцевих бюджетів в порівнянні з показниками минулого року акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, а саме на 34%. У 2016 році місцеві бюджети отримали майже 202 млн. грн. цього податку.
Збільшення надходжень до місцевих бюджетів є результатом плідної співпраці працівників територіальних органів фіскальної служби Донеччини з платниками податків та органами місцевого самоврядування.

ГУ ДФС у Донецькій області
На Донеччині продовжуються заходи в рамках операції «Рубіж-2016»


Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Рубіж-2016».
З початку 2016 року в рамках операції, податковою міліцією ГУ ДФС у Донецькій області, проведено оперативно-профілактичні заходи, за результатами яких вилучено товарно-матеріальних цінностей та накладено на них арешт на загальну суму майже 60 млн. гривень.
Також за матеріалами співробітників оперативного управління фіскальної служби Донеччини до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 9 кримінальних проваджень, з них:
- 3 – за ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах);
- 1 – за ст. 205 КК України (фіктивне підприємництво);
- 2 – за ст. 204 КК України (транспортування фальсифікованих імпортних тютюнових виробів без марок акцизного збору);
- 3 – за ст. 258 КК України (фінансування тероризму).
За 6-ма матеріалами підрозділів податкової міліції, підготовленими з питань правильності визначення митної вартості товарів, додатково нараховано 1,4 млн. грн. митних платежів.
ГУ ДФС у Донецькій області

За матеріалами фіскальної служби Донеччини порушено кримінальних проваджень на суму майже 540 млн. гривень

За результатами дослідження діяльності суб`єктів господарювання Донецької області управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області, за січень – липень 2016 року підготовлено 50 матеріалів, з них лише за липень підготовлено 7 матеріалів. Усі матеріали передані до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України (ККУ).
В результаті розгляду правоохоронними органами матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень,складених управлінням, обліковано в ЄРДР (Єдиному реєстрі досудових розслідувань) 20 кримінальних проваджень за 22 матеріалами на суму 539,4 млн. грн., у т.ч одне – за ст. 209 ККУ «легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом» на суму 0,9 млн. гривень.
З 50 підготовлених матеріалів 30 складено стосовно порушень у сфері державних закупівель. За зазначеними матеріалами в ЄРДР обліковано 8 кримінальних проваджень на суму збитків 46,6 млн. гривень.
Фіскальною службою Донецької області з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжують вживатися заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, які здійснюють фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.

ГУ ДФС у Донецькій області

Військовослужбовці не будуть сплачувати єдиний внесок, якщо подадуть заяву до податкової протягом 10 днів після демобілізації, або лікування!
Волноваська ОДПІ інформує: платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, якщо вони не є роботодавцями.
Підставою для такого звільнення є заява самозайнятої особи та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації самозайнятої особи протягом 10 днів після її демобілізації.
Якщо демобілізована самозайнята особа перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв’язку з виконанням обов’язків під час мобілізації, на особливий період, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Що робити підприємству на спрощеній системі оподаткування, коли сума отриманого доходу складе 5 млн грн.

Волноваська ОДПІ звертає увагу, що платники єдиного податку третьої групи – юридичні особи, які перевищили у звітному періоді обсяг доходу, визначений для таких платників пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу, до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у подвійному розмірі, а також зобов’язані у встановленому порядку перейти на сплату інших податків і зборів («загальну систему» оподаткування).
Заяву слід подати не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу. Тобто, якщо за січень–серпень сума отриманого доходу складе 5 млн. грн., то заяву необхідно подати не пізніше 20 вересня.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

З вересня – нові заяви
для отримання послуг електронного цифрового підпису

Волноваська ОДПІ повідомляє, що з 5 вересня цього року для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно буде заповнювати нові форми реєстраційних документів.
Адже Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 2 вересня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

На єдиний податок можна перейти один раз протягом
календарного року

Волноваська ОДПІ інформує, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до фіскального органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст.291 Податкового кодексу, щодо кількості найманих осіб, обсягу доходу та здійснення певних видів діяльності.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви.
Зазначені норми визначені п.298.1.4 ст.298 Податкового кодексу України.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Які дії ФОП — платника єдиного податку у разі втрати книги обліку доходів та витрат та чи передбачена при цьому відповідальність?

Відповідно до п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої — третьої груп ведуть облік у порядку, визначеному підпунктами 296.1.1 — 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 ПКУ. Форми Книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість), і книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість) та порядки їх ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №579 (далі – наказ № 579), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 800/27245.
Згідно з п. 44.5 ст. 44 Податкового кодексу України встановлено, що у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в пп. 44.1 і 44.3 ст. 44 ПКУ, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому ПКУ для подання податкової звітності. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу. Відповідно до п. 6.10 глави 6 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за № 168/704, у разі втрати Книги обліку фізична особа – підприємець – платник єдиного податку повинна звернутися до органів внутрішніх справ для подання заяви про втрату Книги обліку та отримати довідку про надання такої заяви.
Пунктом 7 Порядків встановлено, що Книги обліку зберігаються у платника податку протягом 3 років після виконання останнього запису.
Відповідно до ст. 121 ПКУ незабезпечення платником податків зберігання первинних документів облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 ПКУ строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, — тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.
Статтею 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн. до 136 грн.). Дії, передбачені частиною першою ст. 164 прим.1 КУпАП, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від 5 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 85 грн. до 136 грн.).
Отже, у разі втрати фізичною особою – підприємцем Книги обліку до неї застосовується адміністративна та фінансова відповідальність за умови недотримання нею вимог п. 44.5 ст. 44 ПКУ (неповідомлення контролюючого органу про втрату Книги та не відновлення Книги у 90-денний термін).

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

01.09.2016 15:13