Новини Волноваської ОДПІ

Майже 40 порушень митних правил виявлено та задокументовано Донецькою митницею ДФС
Протягом семи місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС виявлено та задокументовано 38 порушень митних правил, що вдвічі перевищує показник відповідного періоду 2015 року (19 порушень митних правил).
Найбільш поширеними порушеннями митних правил є: зберігання товарів, ввезених на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю, та порушення термінів, встановлених для переміщення в режимі транзиту.
Результатом 17 спільних заходів, що проводились спільно з правоохоронними органами Донецької області в напрямку протидії порушенням митного законодавства України, стало складання 14 протоколів про порушення митних правил, вилучено предметів правопорушень на суму майже 39 тис. гривень.
Донецькою митницею ДФС в рамках взаємодії з уповноваженими митними органами іноземних держав направлено 6 запитів до митних органів країн ЄС та СНД.
З початку року Донецькою митницею ДФС перераховано до Держбюджету України штрафних санкцій за порушення митного законодавства на загальну суму майже 167 тис. грн., що вдвічі більше, ніж за відповідний період 2015 року.
Донецька митниця ДФС
Донецькою митницею ДФС перераховано до Держбюджету штрафних санкцій
на суму більше 73 тис. гривень
Одним із завдань Донецької митниці ДФС є боротьба з порушеннями митних правил. Робота митниці в цьому напрямку спрямована на безпосереднє виявлення порушень митних правил, їх фіксацію, а також на здійснення превентивних заходів запобігання порушенням митного законодавства.
Протягом першого кварталу 2016 року Донецькою митницею ДФС виявлено та задокументовано 18 порушень митних правил (ПМП), що більш ніж удвічі перевищує кількість ПМП за відповідний період минулого року.
З огляду на характер виявлених порушень, варто зауважити, що левову частку складають протоколи про ПМП за ст. 484 МК України (зберігання, перевезення чи придбання товарів, транспортних засобів комерційного призначення, ввезених на митну територію України поза митним контролем або з приховування від митного контролю) та за ст. 481 МКУ (перевищення строку тимчасового ввезення або тимчасового вивезення товарів).
Митницею продовжується спільна робота з правоохоронними органами Донецької області в напрямку протидії порушенням митного законодавства України. Так, за звітний період співробітниками Управління боротьби з митними правопорушеннями Донецької митниці ДФС з представниками правоохоронних та контролюючих органів проведено 7 спільних заходів, спрямованих на виявлення та припинення порушень митного законодавства України, за результатами яких складено 7 протоколів про ПМП та вилучено предметів правопорушень на загальну суму 16,9 тис.грн. Крім того, за результатами опрацювання матеріалів, отриманих від Центрального відділення поліції Маріупольського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Донецькій області, виявлено та задокументовано 1 ПМП, передбачене ст. 481 Митного кодексу України.
Протягом трьох місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС перераховано до Держбюджету України 73 171 грн. штрафних санкцій за порушення митного законодавства.
Донецька митниця ДФС
Понад 3,7 мільярда гривень податку на доходи фізичних осіб надійшло від мешканців Донеччини
Саме стільки перерахували платники Донеччини до зведеного бюджету країни за сім місяців 2016 року. Приріст надходжень податку на доходи фізичних осіб у 2016 році в порівнянні з минулим роком склав 42% або понад 1,1 млрд. гривень. Тільки у липні надійшло більш, ніж 580 млн. грн. цього податку.
Податок на доходи фізичних осіб є бюджетоутворюючим для місцевих бюджетів, його питома вага від загальних надходжень становить 65,5%. Так, з початку року місцеві бюджети отримали понад 2,8 млрд. грн. цього податку. За рахунок цих коштів фінансуються заходи держави в соціальній сфері.
До державного бюджету надходження склали 968 млн. грн., що перевищує показники 2015 року на 285 млн. гривень.
Значне підвищенні рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджетів всіх рівнів зумовлено перед усім завдяки постійній роботі фахівців фіскальної служби Донеччини з питань легалізації трудових відносин, проведенню комплексу контрольно-перевірочних заходів, з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян. А також завдяки сумлінному відношенню роботодавців до підвищення рівня заробітних плат, від чого напряму залежать надходження податку на доходи фізичних осіб.
ГУ ДФС у Донецькій області
На збереження довкілля підприємства Донеччини сплатили майже 410 млн. грн. екологічного податку
З початку 2016 року за забруднення навколишнього середовища підприємства Донецької області до зведеного бюджету країни сплатили майже 410 млн. грн. екологічного податку, що у 2,5 рази або на 244,8 млн. грн. перевищує минулорічні показники.
Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали більш, ніж 328 млн. грн., державний бюджет – 82 млн. гривень.
На даний час, зафіксовано високий рівень забруднення навколишнього середовища. Це пов’язано з роботою великих заводів та фабрик, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та у водні об'єкти.
Лише у Донецькій області екологічний податок сплачує 1131 суб’єкт господарювання, з них 41 – великі підприємства, діяльність яких негативно впливає на екологічну ситуацію в регіоні. Саме тому, забезпечення збору з екологічного податку є одним з пріоритетних напрямків роботи фіскальної служби.
Нагадуємо, що частина збору екологічного податку є джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів.
Суми екологічного податку обчислюються за податковий (звітний) квартал. Останній день сплати екологічного податку за ІІ квартал 2016 року – 19 серпня 2016 року.
ГУ ДФС у Донецькій області
Щодо заміни книг обліку розрахункових операцій
Волноваська ОДПІ інформує: суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги.
Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547.
Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою.
При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином:
1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;
2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться:
- у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку;
- у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.
Водночас слід зауважити, що ведення у такий спосіб КОРО є не зручним, і ДФС України рекомендує зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу ДФС за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою.
З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час. У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими.
Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.
Лист ДФС від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17.
З початку року 1117 платників Донеччини скористались сервісом «Електронний кабінет платника податків»
Саме стільки платників Донецької області надали звітність за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» за сім місяців 2016 року.
Для подання звітності в електронному вигляді представники бізнесу та громадяни мають можливість скористатись послугою отримання ключів електронного цифрового підпису, за допомогою яких можна також подавати звіти до органів державної статистики та Пенсійного фонду України. Послуга видачі посиленого сертифікату на електронний ключ цифрового підпису в органах ДФС – безкоштовна.
Завдяки наявності електронного цифрового підпису у липні п.р майже 100% платників ПДВ та 87% страхувальників надали звітність за червень засобами телекомунікаційного зв’язку.
Нагадаємо, що переглянути відео інструкцію з користування сервісом «Електронний кабінет платника податків» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html
ГУ ДФС у Донецькій області
Про внесення змін до форми податкової декларації з податку на додану вартість
Як провідомив в.о. першого заступника начальника Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Сергій Кравченко наказом № 503 внесено зміни до деяких наказів Міністерства фінансів України, зокрема, до наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за № 159/28289 (далі – наказ № 21).
Як зазначено в пункті 4 наказу № 503, цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ опубліковано 01.07.2016 у "Офіційному віснику України", № 49, ст. 1762.
Підпунктом 2 пункту 1 наказу № 503 затверджено Зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом № 21 (далі – Зміни до наказу № 21).
Відповідно до пункту 2 розділу VІІІ наказу № 21 подання податкової звітності за формою, яка враховує зміни, внесені наказом № 503, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), ІV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017).
Змінами до наказу № 21 у додатку 5 (Д5) до податкової декларації з податку на додану вартість з таблиці 1 виключені рядки "300000000000" та "500000000000" та з таблиці 2 – рядок "усього за основною ставкою та ставкою 7 %" (пункт 1 Змін до наказу № 21).
Викладено у новій редакції примітку "*" додатка 9 (Д9) до податкової декларації з податку на додану вартість (пункт 2 Змін до наказу № 21), а саме:
"* Дванадцять попередніх послідовних звітних (податкових) періодів сукупно. Для новоствореного платника – звітний податковий період".
У додатку 10 (Д10) до податкової декларації з податку на додану вартість у рядку 11.1 таблиці 2 слово та цифру "таблиці 1" змінено на слово та цифру "таблиці 2", а у рядку 11.1 таблиці 3 слово та цифру "таблиці 1" змінено словом та цифрою "таблиці 3" (пункт 3 Змін до наказу № 21).
Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість (пункт 4 Змін до наказу № 21).
З урахуванням внесених змін нова редакція вказаних додатків передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від’ємного значення різниці між податковими зобов’язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від’ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 "Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість.
Деталізація від’ємного значення різниці між податковими зобов’язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з податку на додану вартість.
При заповненні як додатка 2 (Д2), так і таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість доцільно застосовувати принцип хронології формування від’ємного значення, згідно з яким податкові зобов’язання поточного (звітного) періоду зменшуються на суму податкового кредиту у хронологічному порядку його виникнення – від найдавнішого до найновішого.
З огляду на це у графі 2 таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість рекомендується вказувати індивідуальний податковий номер контрагента, за рахунок якого виникла сума від’ємного значення, виходячи з хронології її виникнення, починаючи зі звітного періоду, який є найближчим до дати подання декларації (найновіший звітний період) та закінчуючи найбільш давнім звітним періодом. Тобто спочатку доцільно відображати "найновішу" щодо звітного періоду подання декларації з податку на додану вартість суму від'ємного значення ПДВ.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій област
і
Про запровадження нового розділу «Ставки податків і зборів» в ЗІР
Волноваська ОДПІ інформує платників податків про запровадження в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі Державної фіскальної служби України, нового розділу «Ставки податків і зборів».
Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час.
Додатково нагадуємо, що за допомогою Бази знань відвідувачі порталу мають можливість самостійно знаходити відповіді на запитання, які їх цікавлять. Крім того, у ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.
За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них.
Поряд з цим, в ЗІР передбачена функція зв’язку з оператором кол-центру ДФС. Зокрема, у розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.
Волноваська ОДПІ пропонує суб’єктам господарювання та громадянам скористатися інформаційно-довідковими послугами ДФС на офіційному веб - порталі відомства за адресою http://zir.sfs.gov.ua.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Щодо перейменування вулиць - податкових адрес платників єдиного податку
Волноваська ОДПІ звертає увагу платників єдиного податку на те, що Державною фіскальною службою України листом від 05.08.2016 №26662/7/99-99-12-02-03-17 надані роз’яснення щодо перейменування вулиць - податкових адрес платників єдиного податку третьої групи (юридичних осіб)на виконання вимог Закону України від 09 квітня 2015 року № 317-VIII «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки».
Зокрема, згідно зі ст.9 та ст.17 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» відомості про місцезнаходження юридичної особи та про зміну місцезнаходження вносяться до Єдиного державного реєстру. У разі виникнення змін у відомостях про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зокрема щодо її місцезнаходження, а також змін до установчих документів юридичної особи, до державного реєстратора подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.
Згідно з п.66.1, п.66.5 ст.66 Податкового Кодексу України (далі – Кодекс) у разі проведення державної реєстрації змін у даних платника податку, які вносяться до Єдиного державного реєстру, зміни до відомостей Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб вносяться контролюючими органами на підставі даних, отриманих із Єдиного державного реєстру.
Отже, у разі зміни даних про місцезнаходження юридичної особи, така особа не подає до контролюючого органу уточнені документи (заяву за ф. № 1-ОПП) для ведення загального обліку платників податків.
Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, внесення змін до реєстру платників єдиного податку, відмови від застосування спрощеної системи оподаткування тощо суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву. Пунктом 298.3 ст. 298 Кодексу встановлено, що в число обов'язкових реквізитів заяви входять відомості про податкову адресу, місце провадження господарської діяльності, зміну податкової адреси, зміну місця провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання.
Згідно з п.298.6 ст.298 Кодексу у разі зміни податкової адреси суб'єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
На Донеччині в рамках операції «Рубіж-2016» вилучено 13,8 тис. тон зерна на сумму 50 млн. гривень
В рамках проведення операції «Рубіж-2016» слідчим управлінням фінансових розслідувань Маріупольської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області, за матеріалами оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області та управління Служби безпеки України у Донецькій області викрито два фіктивних підприємства, що перебувають на податковому обліку у м. Києві. До Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення та розпочато кримінальне провадження, зареєстроване в ЄРДР за фактом здійснення фіктивного підприємництва (ч. 1 ст. 205 Кримінального кодексу України) та внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей службовими особами двох суб’єктів господарювання (ч.1 ст. 366 Кримінального кодексу України).
У ході проведення заходів співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області спільно зі співробітниками спецпідрозділу «Фантом», управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області, оперативного управління ДПІ у Оболонському районі ГУ м. Києва та Донецьким прикордонним загоном ДПС України встановлено, що на елеваторі, який знаходиться у м Маріуполі, зберігаються зернові культури невідомого походження, що належать фіктивним підприємствам.
Так, в рамках кримінального провадження на території елеватора проведено обшук та вилучено зернові культури у кількості 13,8 тис. тон на суму близько 50 млн. гривень.
Слідство триває.
ГУ ДФС у Донецькій області
Місцеві бюджети Донеччини отримали понад 524 млн. грн. плати за землю
За сім місяців 2016 року місцеві бюджети Донецької області отримали понад 524,6 млн. грн. плати за землю, що на 34% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зокрема, від юридичних осіб надійшло 473 млн. грн., а від фізичних осіб – більш, ніж 51,6 млн. гривень.
Плата за землю – це один з основних бюджетоформуючих показників в наповненні місцевої казни Донеччини (12% від загальної суми надходжень), тому фахівцями органів ДФС області особлива увага приділяється правильності нарахування та своєчасності сплати орендарями та власниками земельних ділянок.
Позитивна динаміка у зборі надходжень плати за землю у поточному році спостерігається з одного боку за рахунок сумлінного ставлення платників області до виконання свого обов’язку щодо сплати податків, а з іншого є результатом спільних дій з місцевою владою, направлених на легалізацію земельних відносин.
Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, у 2016 році становить:
· для земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення - 1,433;
· для сільськогосподарських угідь - 1,2.
ГУ ДФС у Донецькій області
Загальний семінар – нарада для суб’єктів малого та середнього підприємництва.
05.08.2016 року під головуванням в.о. голови райдержадміністрації Іванченко О.В. у великій залі Волноваської райдержадміністрації відбувся безкоштовний загальний семінар-нарада з суб’єктами підприємницької діяльності з питань дотримання податкового і пенсійного законодавства, санітарних та ветеринарних правил здійснення діяльності суб’єктами малого та середнього підприємництва.
В ході семінару-наради були розглянуті питання і обговорені розвиток малого та середнього бізнесу в районі відповідно до змін та доповнень до законодавчих актів України, дотримання податкового, пенсійного законодавства, а також санітарних та ветеринарних правил торгівлі та побутового обслуговування населення.
Для підприємців району з доповіддю виступила завідувач сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Заіченко С.В. - яка проінформувала присутніх про суттєві зміни та новації в адмініструванні акцизного податку, що запроваджені Законом України від 24 грудня 2015 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», зокрема про запровадження системи електронного адміністрування пального (СЕАРП), яка передбачає кількісний облік отриманого та реалізованого пального; складання акцизної накладної та ведення Єдиного реєстру акцизних накладних.
Начальник управління економіки райдержадміністрації Коломоєць Л.С. розповіла про можливість участі в різноманітних грантових проектах для створення малого та середнього бізнесу. Серед таких – грантовий конкурс ПРООН із підтримки підприємництва серед внутрішньо переміщених осіб і місцевого населення.
У ході обговорення питань висвітлених на семінарі з доповідями виступили представники контролюючих служб: Криволап І.Я. - перший заступник начальника управління Пенсійного фонду України у Волноваському районі, Сєдова О.В. - начальник відділу взаємодії з роботодавцями районного центру занятості, Гломозда Г.М. - головний спеціаліст управління Держпродспоживслужби у Волноваському районі, Комар В.В. – начальник управління Держпродспоживслужби у Волноваському районі.
По закінченню заходу присутні мали можливість задати запитання фахівцям та отримати відповіді.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
16.08.2016 14:21