Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
В рамках операцій «Акциз-2016» та «Курорт-2016» на Донеччині вилучено лікеро-горілчаних та тютюнових виробів на суму 451 тис. гривень

На виконання розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника Донецької обласної військово-цивільної адміністрації Жебрівського П.І. та в рамках проведення операцій «Акциз-2016» та «Курорт-2016» працівниками податкової міліції та управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Донецькій області проведено заходи щодо виявлення фактів безліцензійної торгівлі лікеро-горілчаними та тютюновими виробами у м. Торецьк, м. Авдіївка, м. Мар’янка, м. Красногорівка, смт. Новгородське та смт. Ялта Донецької області.

Проведено перевірку 3-х торгових ринків та 29 магазинів роздрібної торгівлі. В ході проведення заходів встановлено порушення в 15 магазинах роздрібної торгівлі (здійснення торгівлі лікеро-горілчаними та тютюновими виробами без відповідних ліцензій та марок акцизного збору) та в 4-х торгових точках на ринках (торгівля тютюновими виробами без відповідних ліцензій та марок акцизного збору).

За результатами проведених заходів вилучено лікеро-горілчаних виробів в кількості 6142 пляшок на суму 305 тис. грн. та тютюнових виробів у кількості 10127 пачок на суму 146 тис. гривень.

Складено 14 протоколів про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) (5 з яких – за торгівлю тютюновими виробами без марок акцизного збору та 9 протоколів за торгівлю лікеро-горілчаними виробами без відповідних ліцензій).

Також складено 2 протоколи про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 177-2 КУпАП (виготовлення, придбання, зберігання або реалізація фальсифікованих алкогольних напоїв).

За результатами проведених заходів працівниками ГУ ДФС у Донецькій області складено 8 актів перевірок, за порушеннями:

мінімальна ціна на лікеро-горілчані вироби;

максимальна ціна на тютюнові вироби;

реалізація лікеро-горілчаних виробів без марок акцизного збору;

реалізація лікеро-горілчаних виробів на розлив;

порушення касової дисципліни (реалізація товару без пред’явлення накладної).

Загальна сума штрафних санкцій по зазначеним актам перевірок складає близько 240 тис. гривень.

Також в ході проведення профілактичних заходів 16 суб’єктів господарської діяльності, які раніше займалися роздрібною торгівлею алкогольними напоями та тютюновими виробами у м. Торецьк, смт. Кірове, смт. Новгородське, смт. Артемове, без наявності ліцензій на вказані види діяльності, отримали ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

ГУ ДФС у Донецькій області

Надходження до бюджету країни від платників Донеччини на 30% більше, ніж торік

З початку 2016 року від платників Донеччини до зведеного бюджету країни надійшло понад 6,5 млрд. грн., що на 1,5 млрд. грн. або на 30% перевищує минулорічні показники. Тільки у липні податків і зборів до бюджету країни було перераховано більш, ніж 880 млн. гривень.

Основну частку, майже 66% від загального збору зведеного бюджету, займають надходження до місцевих бюджетів Донеччини. Зокрема, кошти, які будуть спрямовані на вирішення проблем та розвиток регіону, склали майже 4,3 млрд. гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року надходження збільшились на 43%, або на 1,3 млрд. гривень. Суттєве збільшення надходжень до місцевої казни зумовлене позитивною динамікою сплати податку на доходи фізичних осіб, плати за землю та інших податків.

Загалом до Державного бюджету України з початку року бізнес Донеччини спрямував понад 2,2 млрд. грн., що на 10% або на 200 млн. грн. більше ніж торік. Протягом семи місяців 2016 року основними бюджетоформуючими податками та зборами традиційно залишаються:

- податок на доходи фізичних осіб – 969 млн. грн.;

- податок на додану вартість – майже 760 млн. грн.;

- військовий збір – 271 млн. грн.;

- податок на прибуток підприємств – 155 млн. гривень.

Значне підвищення рівня надходжень до бюджетів всіх рівнів відбувається завдяки функціонуванню системи електронного адміністрування ПДВ, постійному вдосконаленню електронних сервісів ДФС, що сприяють спрощенню ведення бізнесу, а також завдяки сумлінному відношенню платників регіону до сплати податків.

ГУ ДФС у Донецькій області

На Донеччині викрита діяльність 2 незаконних виробництв алкогольних напоїв

Підрозділами податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області в рамках операцій «Акциз-2016», «Курорт-2016» та «Рубіж – 2016» продовжено посилену боротьбу з нелегальним виробництвом та обігом підакцизних товарів. Дії співробітників направлені на постійний моніторинг ринку алкогольних і тютюнових виробів та запобігання розповсюдження фальсифікату.

Так, при проведенні слідчо-оперативних заходів в рамках кримінального провадження за фактом реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв, вживання яких призвело до отруєння громадян, співробітниками податкової міліції області викрита незаконна діяльність кількох мешканців м. Бахмута, які організували 2 підпільних виробництва та схеми подальшої реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв. При цьому тіньовий спирт для виготовлення фальсифікату організатори ввозили поза митним контролем з тимчасово непідконтрольної території області.

При виробництві алкогольних напоїв використовувалась система очищування води зворотнього осмосу. Для виготовлення фальсифікату під виглядом коньяку рідина пропускалась через низку фільтрів та настоювалась на чайних листях та дубовій корі. Подальша реалізація фальсифікованих ЛГВ здійснювалась через торгівельну мережу регіону.

За результатами проведених заходів на підпільних виробництвах та у місцях реалізації фальсифікату виявлено та вилучено обладнання, засоби, матеріали, тара та сировина для виготовлення фальсифікованих алкогольних напоїв (ароматизатори, харчові барвники та інші інгредієнти для масового виробництва фальсифікованих алкогольних напоїв). Всього вилучено спирту та готової фальсифікованої продукції на суму близько 400 тис. гривень.

Слідство триває.

ГУ ДФС у Донецькій області

Працівники управління власної безпеки ГУ ДФС у Донецькій області з початку року провели 44 службові перевірки та розслідування

За сім місяців поточного року управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області стосовно працівників органів фіскальної служби регіону проведено 42 службові перевірки та 2 службових розслідування, за результатами яких в 3 випадках інформація знайшла своє повне або часткове підтвердження, та 8 працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

За матеріалами управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області правоохоронними органами стосовно співробітників фіскальної служби відкрито 5 кримінальних проваджень.

З метою запобігання корупції, забезпечення законних прав та інтересів громадян і юридичних осіб, усунення причин та умов, що їй сприяють, своєчасного реагування на проблемні питання, управлінням внутрішньої безпеки проведено 558 профілактичних заходів, бесід, лекцій.

Винесено 6 офіційних застережень посадовим особам про неприпустимість дій або бездіяльність, які можуть призвести до корупційних та інших правопорушень.

За звітний період перевірено 7 повідомлень про можливі неправомірні дії посадових осіб, що надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс», з них підтвердилось – 1.

Проводилась обов`язкова перевірка кандидатів на працевлаштування до фіскальної служби області на предмет причетності до корупційних діянь. З 608 кандидатів на роботу в ДФС, 4 вмотивовано відмовлено у призначенні на посади.

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, діє антикорупційний сервіс ДФСУ «Пульс» (телефон сервісу (044) 284-0007).

ГУ ДФС у Донецькій області

Наповнення бюджету

Як повідомила начальник Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області – Тетяна Чернецька, за сім місяців 2016 року до загального бюджету платниками зареєстрованими в Волноваській ОДПІ спрямовано майже 268,0 млн грн., індикативний показник виконано на - 114,3 відсотка.

До державного бюджету зібрано 94,3 млн. грн.

Питому вагу у надходженнях до державного бюджету склали податок на доходи фізичних осіб - 34,5 млн грн, податок на додану вартість – 24,3 млн. грн та рентна плата за користування надрами – 17,6 млн. грн.

До місцевого бюджету зібрано – 173,7 млн. грн.

Основним джерелом наповнення місцевих бюджетів залишається податок на доходи з фізичних осіб. З початку року на рахунки територіальних громад надійшло -103,6 млн. грн цього податку.

Крім того Тетяна Чернецька повідомила, що за сім місяців поточного року платниками Волноваської ОДПІ сплачено - 70,5 млн. грн єдиного соціального внеску, та звернула увагу що з 01 серпня 2016 сплата коштів єдиного внеску відбувається виключно на нові рахунки 3719, відкриті Волноваською ОДПІ відповідно до адміністративно–територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

Інформацією про нові рахунки можна отримати звернувшись до Волноваської ОДПІ каб. 202, 203, 248 або за телефонами 4-20-98 та 4-19-04.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Знижені ставки акцизного податку на транспортні засоби, що були у використанні

Волноваська ОДПІ інформує: 01.08.2016 набрав чинності Закон України від 31 травня 2016 року № 1389-VIII «Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів» (далі – Закон № 1389).

Відповідно до Закону № 1389 тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлюються знижені ставки акцизного податку на транспортні засоби, що були у використанні (залежно від виду транспортного засобу та потужності його двигуна).

При цьому Законом № 1389 передбачено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються для легкових автомобілів, якщо вони:

мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України;

вироблені до 1 січня 2010 року;

ввозяться на митну територію України особою для власного використання або на користь інших осіб за договорами купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду в кількості понад один легковий автомобіль протягом календарного року.

Поряд з цим, у разі відчуження протягом 365 днів з дня реєстрації транспортних засобів, при ввезенні яких були застосовані знижені ставки акцизного податку, платник податку зобов’язаний сплатити акцизний податок за такі транспортні засоби за ставками, встановленими ст.215 Податкового кодексу України.

Волноваська ОДПІ

Затверджено нову форму Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

Волноваська ОДПІ інформує: 02.08.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 (далі – Наказ № 553), яким затверджено нову форму Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.

Звіт за зазначеною формою подається до контролюючих органів неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, визначеними п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України, у строки, передбачені для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств.

Крім цього, визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів
від 27.01.2014 № 85 «Про затвердження форми і Порядку складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій».

Додатково повідомляємо, що з текстом Наказу № 553 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

Впроваджено систему інформаційного обміну «єдиного вікна» на митниці

Волноваська ОДПІ інформує: 01.08.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 25 травня 2016 року №364 «Деякі питання реалізації принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю» (далі - Постанова № 364), якою впроваджено систему інформаційного обміну між митницями ДФС, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації (далі – Система).

Система представляє собою єдину електронну базу даних, яка дозволяє різним службам контролю і митницям ДФС в автоматичному режимі обмінюватись інформацією про вантаж, який проходить через кордон України, та про результати його державного контролю, у випадку здійснення електронного декларування.

Постановою №364 передбачено, що для проходження видів державного контролю підприємство подає скановані копії документів разом з електронним повідомленням з дотриманням вимог застосування електронно-цифрового підпису.

Уповноважена посадова особа контролюючого органу протягом чотирьох робочих годин з моменту отримання електронного повідомлення i сканованих документів повинна прийняти рішення про завершення відповідного державного контролю або про необхідність проведення додаткового огляду чи інших дій.

У випадку відсутності будь-яких рішень та дій контролюючих органів впродовж чотирьох годин після отримання від підприємства електронного повідомлення i сканованих копій документів Система автоматично формує рішення про здійснення відповідного виду державного контролю, яке є підставою для завершення митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України.

Додатково інформуємо, що з метою реалізації принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю, Міністерством фінансів України наказом від 25.07.2016 №657 «Про затвердження переліків даних, необхідних для функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи органів доходів і зборів» (далі – Наказ №657) затверджено:

перелік місць митного оформлення товарів, в яких застосовується Порядок інформаційного обміну між органами доходів i зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації;

перелік пунктів пропуску через державний кордон України, в яких функціонують комплекси для здійснення автоматизованого контролю за переміщенням радіоактивних речовин та ядерних матеріалів;

перелік документів, які необхідно подати відповідному контролюючому органові дня завершення відповідного виду державного контролю.

Додатково повідомляємо, що з текстами Постанови №364 та Наказу №657 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

09.08.2016 11:43