Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Надходження до бюджетів стабільно зростають

Вирішення соціальних завдань, підтримка повноцінного функціонування економіки країни та її господарюючих суб’єктів залежить передусім від забезпечення своєчасних і у повному обсязі бюджетних надходжень. І податківці, і всі громадяни не можуть стояти осторонь питань наповнення бюджетів. Цей аспект життя суспільства – бюджетна та податкова політика – стосується кожного з нас і має бути прозорим, а відповідна інформація доступною для пересічних громадян.

За підсумками першого півріччя 2016 року до бюджетів усіх рівні від платників, зареєстрованих у Волноваській ОДПІ надійшло 229.7 млн.грн. До Державного бюджету зібрано 83.2 млн. грн. Індикативний показник виконано на 110.8 відсотка.

Позитивні тенденції розвитку економіки держави знайшли адекватне відображення у розрахунках з бюджетом підприємств різних секторів економіки.

Визначальним платежем залишається податок на додану вартість, питома вага якого у загальних надходженнях становить 25 відсотків.

Надходження до місцевого бюджету склали 146.4 млн.грн. Індикативний показник виконано на 120.5 відсотка.

Основним джерелом наповнення бюджету району є податок з доходів фізичних осіб. Станом на 01.07.2016 року до районної казни надійшло 87.3 млн.грн. цього податку, що становить 59.6 відсотка усіх надходжень до місцевого бюджету.

Актуальним залишається питання сплати до місцевого бюджету акцизного податку. Надходження акцизу до місцевого бюджету за січень – червень 2016 року склали 5.0 млн.грн., що майже у 6 разів більше надходжень аналогічного періоду минулого року. Платниками цього податку є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам, пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, нафтопродукти, скраплений газ, паливо альтернативне.

При купівлі підакцизного товару покупцеві має видаватися розрахунковий документ визначеної форми на повну суму проведеної операції, тобто чек. Сума визначена у чеку неодмінно буде зафіксована як реалізація, відповідно доходи від такого продажу у розмірі 5 відсотків акцизного податку надійдуть до бюджету територіальної громади, а решта легалізує обсяги реалізації суб’єктів господарювання – юридичних та фізичних осіб.

Нажаль не всі підприємці дотримуються вимог діючого законодавства. За результатами проведених фактичних перевірок податківцями нараховані 0.4 млн.грн. штрафних санкцій за здійснення без ліцензійної торгівлі підакцизними товарами ( в середньому 17 тис.грн. за одне порушення), з яких 60 відсотків становлять нарахування на територіях сільських рад, де ціна ліцензії становить 500 грн.

Наповнення місцевого бюджету також залежить від надходження земельного податку. За перше півріччя сплачено 28.8 млн.грн., у тому числі від юридичних осіб за користування землею надійшло 27,0 млн.грн., від фізичних осіб – 1.8 млн.грн.

Проте не кожен платник виконує свій громадянський обов’язок і своєчасно сплачує податки та платежі до місцевого бюджету. На теперішній час сума заборгованості перед місцевим бюджетом становить 14.3 млн.грн з яких по земельному податку юридичні особи заборгували 2.1 млн.грн. і фізичні особи мають заборгованість в сумі 0,6 млн.грн. з яких 0,3 млн.грн. не сплачено суб’єктами господарювання - фізичними особами.

Юридичні особи та суб’єкти господарювання - фізичні особи мають сплачувати земельний податок щомісячно відповідно до наданих у січні - лютому декларацій. Фізичні особи сплачують земельний податок у продовж 60 днів з дати отримання повідомлення про нарахування земельного податку або орендної плати.

Ураховуючи актуальність питання своєчасного надходження до місцевих бюджетів податківці тісно співпрацюють з представниками місцевих органів влади. Всі без винятку сільські та селищні ради району взяли на себе обов’язок по врученню платникам повідомлень – рішень та контролю за надходженням коштів на рахунки відповідних рад.

Надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів у вигляді електронних сервісів і нових форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетними завданнями у діяльності інспекції,

Центром обслуговування платників Волноваської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів. За шість місяців 2016 року до Центру обслуговування платників звернулося 27,0 тисяч платників податків - підприємців та юридичних осіб, а також громадян.

При цьому було надано 3,2 тис. адміністративних послуг. Найбільш запитуваною серед відвідувачів послуг залишається видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника. З початку року нею скористалися 1828 громадян. Крім того з початку року близько 5 тисяч громадян отримали довідку про доходи.

Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватися з необхідних питань із кваліфікованими працівниками Центру обслуговування платників.

Налагоджуючи дієвий діалог та плідну співпрацю з представниками бізнес спільноти, громадськими організаціями та громадянами сподіваємося на взаєморозуміння та звертаємо увагу на зміну графіку роботи: понеділок - четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. п’ятниця - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв., субота - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.

Волноваської ОДПІ

За фактом незаконної легалізації доходів співробітниками фіскальної служби Донеччини підготовлено 43 матеріали

За результатами дослідження діяльності суб`єктів господарювання Донецької області управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, за січень – червень 2016 року підготовлено 43 матеріали, з них лише за червень підготовлено 8 матеріалів. Усі матеріали передані до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України (ККУ).
У результаті розгляду правоохоронними органами матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень,складених управлінням, обліковано в ЄРДР (Єдиному реєстрі досудових розслідувань) 16 кримінальних проваджень за 17 матеріалами на суму 511,5 млн. грн., у т.ч одне – за ст. 209 ККУ «легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом» на суму 0,9 млн. гривень.
З 43 підготовлених матеріалів 25 матеріалів складено стосовно порушень у сфері державних закупівель. За зазначеними матеріалами в ЄРДР обліковано 7 кримінальних проваджень на суму збитків 43,8 млн. гривень.
Фіскальною службою Донецької області з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжують вживатися заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, які здійснюють фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.

ГУ ДФС у Донецькій області

За І півріччя 2016 року понад 4,1 тисячі платників Донецького регіону отримали ключі електронного цифрового підпису

Протягом січня-червня 2016 року у відокремлених підрозділах Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України, які розташовані у м. Краматорську та м. Маріуполі, 4112 платників Донеччини отримали безкоштовні ключі електронного цифрового підпису.

Найчастіше безкоштовними послугами з отримання ключів користуються платники-фізичні особи. Так, за шість місяців поточного року ключі електронного цифрового підпису отримали майже 2,6 тис. фізичних осіб та понад 1,5 тис. юридичних осіб.

Завдяки наявності електронного цифрового підпису у червні п.р. 99,7% платників ПДВ та 88,4% страхувальників надали звітність за травень засобами телекомунікаційного зв’язку.

У І півріччі 2016 року 953 платників надали звітність за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків».

Нагадаємо, що переглянути відео інструкцію з користування сервісом «Електронний кабінет платника податків» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланнямhttp://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html

ГУ ДФС у Донецькій області

Від платників Донеччини надійшло майже 167 млн. грн. акцизного податку з роздрібної торгівлі
В Донецькій області нараховується близько 2,7 тис. суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами. У першому півріччі 2016 року кількість виданих ліцензій на зазначені види діяльності складає 3977 шт. (на алкогольні напої – 2264, на тютюнові вироби – 1713). За видачу та подовження таких ліцензій до місцевих бюджетів надійшло понад 15 млн. гривень.

За шість місяців 2016 року від платників Донеччини до місцевих бюджетів надійшло – 166,7 млн. грн. акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, що на 17,4 млн. грн. більше доведеного індикативного показника доходів. У тому числі з реалізації алкогольних напоїв перераховано – 47,6 млн. грн., тютюнових виробів – 36,8 млн. грн., нафтопродуктів – 82,3 млн. гривень. Зібрані кошти від роздрібного продажу підакцизних товарів йдуть на покращення інфраструктури області.

Співробітники фіскальної служби області провели 303 перевірки суб`єктів господарювання з питання дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг в роздрібній і оптовій торгівельній мережі алкогольних напоїв і тютюнових виробів. За результатами встановлених порушень, до підприємців відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 4,5 млн. гривень. Основним порушенням є відсутність ліцензій.

За результатами контрольно-перевірочних заходів та роз’яснювальної роботи серед платників податків у першому півріччі 2016 року видано 734 ліцензії на право роздрібної торгівлі суб’єктам господарювання, які до цього не мали такі ліцензії, що на 212 ліцензій більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року. Усього за січень-червень поточного року видано на 285 ліцензій більше, ніж за аналогічний період минулого року. Така тенденція також пов’язана з ліцензуванням реалізації пива, яке віднесено до алкогольних напоїв з 1 липня 2015 року.

ГУ ДФС у Донецькій області

Фіскальною службою Донеччини надано майже 77 тисяч адміністративних послуг

За шість місяців поточного року фіскальною службою Донецької області надано майже 77 тис. адміністративних послуг, що на 1 тис. послуг більше ніж за аналогічний періодом минулого року.

У червні 2016 року органами фіскальної служби Донеччини зафіксовано понад 90,5 тис. звернень представників бізнесу та громадян за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платникам надано більш ніж 13,5 тис. адміністративних послуг, у т.ч. у центрах обслуговування платників – понад 12,2 тисяч.

Серед адміністративних послуг, що надаються, незмінним залишається попит на видачу картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків - 52% від загальної кількості отриманих послуг. У червні п.р. громадяни отримали понад 7 тис. таких карток.

Також запитуваними з боку суб’єктів господарювання є послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – зареєстровано 1187 книг (8,8%) та послуга з надання витягу з реєстру єдиного податку - надано 1182 витяги (8,7%).

Крім того, Головним управлінням ДФС у Донецькій області у червні 2016 року надано 1073 адмінпослуги: видано 1014 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 612 і 402 ліцензій відповідно), а також видано 59 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області: http://dn.sfs.gov.ua, або в оновленій версії Електронного кабінету платників податків.

ГУ ДФС в Донецькій області

З початку року сервіс ДФС «Пульс» допоміг 164 платникам Донеччини

Саме стільки телефонних дзвінків від платників податків Донецького регіону надійшло на антикорупційний сервіс ДФС України за шість місяців 2016 року, у тому числі безпосередньо до Головного управління ДФС у Донецькій області – 100 звернень, що майже в 1,5 рази менше відповідного періоду минулого року (227 звернення). Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.

Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області, - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс «Пульс» надійшло 51 звернення.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» надходили з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ (14 звернень); організації роботи податкових органів ДФС у Донецькій області (29 звернень); щодо корупційних дій (3 звернення); щодо перевірки СГ, реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню на кожне.

Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.

ГУ ДФС у Донецькій області

На Донеччині в рамках операції «Акциз-2016» вилучено паливно-мастильних матеріалів на сумму більше 3,5 млн. гривень

Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2016» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку. Дії співробітників, в рамках операції «Акциз-2016», направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.
Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з співробітниками Прокуратури Донецької області та співробітниками об’єднаного штабу ЦУ СБ України в районі проведення АТО викрито приватне підприємство Донецької області, яке ухилялось від сплати акцизного податку.
В ході проведення слідчих дій в рамках розслідування злочину, пов’язаного з ухиленням від сплати податків в особливо великих розмірах (ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України) та незаконним виготовленням підакцизних товарів шляхом відкриття підпільних цехів або з використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво таких товарів (ч. 2 ст. 204 Кримінального кодексу України), встановлено, що під час виготовлення та подальшої реалізації паливно-мастильних матеріалів, посадові особи приватного підприємства організували виготовлення контрафактного бензину різних марок шляхом штучного збільшення октанового числа низькоякісного бензину з використанням хімічних присадок.
Виготовлений таким чином сфальсифікований бензин у подальшому реалізовувався через власну мережу АЗС під виглядом товарного бензину більш високої якості.
Так, в рамках кримінального провадження проведено ряд обшуків та вилучено понад 170 тон паливно-мастильних матеріалів сумнівного походження на загальну суму понад 3,5 млн. гривень. Зразки вилученого пального спрямовано на експертизу.
Слідство триває.
ГУ ДФС в Донецькій області

Увага! Затверджено ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує: на виконання Закону України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» (набрав чинності 13 серпня 2015 року) постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Порядком визначено:

алгоритм дій для неприбуткових організацій та контролюючих органів при включенні/виключенні неприбуткової організації до/із такого Реєстру;

особливості перебування у Реєстрі, включення та виключення неприбуткових організацій з Реєстру в перехідний період.

З текстом постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 можна ознайомитися на офіційному веб - порталі ДФС України в розділі «Законодавство» (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/postanovi-kabinetu-ministr/69068.html).

Вкотре звертаємо увагу неприбуткових установ та організацій на предмет відповідності статутних документів організацій до вимог діючого законодавства, а у разі необхідності та з метою подальшого перебування організації у Реєстрі неприбуткових організацій і установ - внесення до них змін до 1 січня 2017 року.

Волноваська ОДПІ

Телефони «гарячої лінії» щодо переміщення вантажів.

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0993683346 та 0507068055, а також на електронну адресу donetsk-ato@sfs.gov.ua із зазначенням П. І. Б. керівника та коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання, контактних телефонів.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Термін сплати податкового зобов’язання спливає

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що згідно з нормами Податкового кодексу України, громадяни, які задекларували доходи, отримані впродовж 2015 року, повинні самостійно до 1 серпня 2016 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ними податковій декларації, тобто податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Слід мати на увазі: згідно ст. 126 Податкового кодексу України у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

– при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

– при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Одночасно нагадуємо, що скористатися правом на отримання податкової знижки громадяни можуть до 31 грудня 2016 року. Податкова знижка застосовується до доходу, отриманого у вигляді заробітної плати та щодо витрат, понесених у звітному 2015 році.

Витрати, дозволені до включення до податкової знижки за 2015 рік:

·частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом.;

·сума коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання.;

·страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення.;

·частину суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій.;

·суми витрат на оплату державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита ;

·суми коштів, сплачених у зв’язку з переобладнанням транспортного засобу.

Додатково повідомляємо, що при виникненні питань громадянам слід звертатися до Центрі обслуговування платників інспекції за адресою: вул.Менделєєва, буд.4, або за телефонами: 4-19-04

Волноваська ОДПІ



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

25.07.2016 16:00