Новини Волноваської ОДПІ

У Центрі обслуговування платників Волноваської ОДПІ надано
2165 адміністративних послуг
Волноваська ОДПІ нагадує, що для надання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг у максимально зручному режимі для платників податків та громадян в інспекції працює Центр обслуговування платників.
Фізичні особи та платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, витяги, бланки заяв, декларацій тощо. Так, зокрема, серед послуг, які пропонуються: реєстрація реєстраторів розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату податків і зборів тощо.
З початку 2016 року працівниками Центрів обслуговування платників Волноваською ОДПІ надано 2165 адміністративних послуг.
Як свідчить статистика, зазначив начальник відділу обслуговування платників податків Андрій Заіченко - найбільшим попитом серед цих послуг користується послуга з видачі облікових карток платників податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Фахівцями Центрів надано 1174 таких карток. На другому місці послуги з реєстрації книжок обліку доходів та витрат 372 послуги, на третьому –реєстрація книг обліку розрахункових операцій 207 послуги.
За словами начальника відділу обслуговування, у Центрах обслуговування платників Волноваською ОДПІ надається 17 адміністративних послуг. З повним переліком адміністративних послуг, які надаються ДФС України та її територіальними органами, а також інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному веб - порталі ДФС України (sfs.gov.ua) у рубриці «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність», а також на інформаційних стендах, які розміщені приміщенні Центра обслуговування платників Волноваської ОДПІ за адресами: м.Волноваха, вул.Менделєєва,4
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Оподаткування коштів, які отримані неприбутковою бюджетною установою у вигляді кредиту або поворотної фінансової допомоги
Відповідно до п.п. 14.1.258 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фінансовий кредит – кошти, що надаються банком-резидентом або нерезидентом, що кваліфікується як банківська установа згідно із законодавством країни перебування нерезидента, або резидентами і нерезидентами, які мають згідно з відповідним законодавством статус небанківських фінансових установ, а також іноземною державою або його офіційними агентствами, міжнародними фінансовими організаціями та іншими кредиторами – нерезидентами юридичній чи фізичній особі на визначений строк для цільового використання та під процент.
Поворотна фінансова допомога – сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення (п.п. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Пунктом 133.4 ст. 133 ПКУ встановлено, що не є платниками податку на прибуток неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.
Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає вимогам, встановленим у п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ, зокрема внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ і не є платниками податку на прибуток, відносяться, зокрема, бюджетні установи (п.п. 133.4.6 п. 133.4 ст. 133 ПКУ).
Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 ПКУ).
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 затверджено Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ (далі – Порядок).
Кошторис бюджетної установи (далі – кошторис) – основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень (п. 1 Порядку).
Отже, не підлягають оподаткуванню суми кредиту або безповоротної фінансової допомоги, отримані неприбутковою бюджетною установою за умови, що кошторис такої неприбуткової бюджетної установи передбачає зазначені доходи. При цьому доходи у вигляді сум кредиту або безповоротної фінансової допомоги повинні використовуватись виключно для фінансування видатків, передбачених кошторисом, на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами. У разі недотримання цих умов така неприбуткова організація підлягає виключенню з Реєстру згідно з підпунктами 133.4.3 та 133.4.4 п. 133.4 ст. 133 ПКУ.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 102.04).
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій областi
Телефони «гарячої лінії» щодо переміщення вантажів.
Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0993683346 та 0507068055, а також на електронну адресу donetsk-ato@sfs.gov.ua із зазначенням П. І. Б. керівника та коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання, контактних телефонів.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
23.05.2016 15:06