Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
За незбереження первинних документів підприємцями-спрощенцями передбачені штрафні санкції

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

ФОП-платники єдиного податку зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювалися дані Книги обліку доходів/Книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання декларації платника єдиного податку, або інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності по іншим податкам і зборам – у разі їх сплати. Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання декларації платника єдиного податку або іншої податкової звітності, для складання якої вони використовуються.

У випадку не зберігання первинних документів передбачено штрафні санкції у розмірі 510 грн. та 1020 грн. (при повторному порушенні протягом року) згідно ст. 121 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Відповідно п. 297.3 ст. 297 ПКУ платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

За відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку та у разі виявлення факту щодо неутримання ним ПДФО при виплаті доходу громадянам до такого підприємця – спрощенця застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені п. 127.1 ст. 127 ПКУ. Крім того, на суму податкового боргу нараховується пеня після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов’язання згідно з п. 129.1 ст. 129 ПКУ.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою не передбачено

Відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Водночас повідомляємо, що Постанова № 413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Перейменували вулицю: що з РРО і ліцензією

Волноваська ОДПІ звертає увагу, що у розрахунковому документі має друкуватися інформація про адресу господарського об’єкту, яка зазначена в документі на право власності

Видача розрахункового документа із зазначенням адреси господарського об’єкту, що не збігається з адресою господарського об’єкту, зазначеною в документі на право власності, є порушенням вимог законодавства.

Тож якщо органами виконавчої влади, місцевого самоврядування прийнято рішення про перейменування вулиці чи зміну інших топонімів (географічних назв), унаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із законом.

Після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО. Для цього суб’єкт господарювання протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни, подає до органу ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації і реєстраційне посвідчення.

Інформація, відображена в ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, в т. ч. про адресу господарського об’єкту, має відповідати даним про адресу господарського об’єкту, який друкується в розрахунковому документі зареєстрованого на цю адресу РРО. Тому зміни слід внести і до ліцензії.
Лист ДФС від 21.03.2016 № 6117/6/99-99-22-07-03-15

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

12.05.2016 14:39