Новини Волноваської ОДПІ

Деклараційна кампанія – 2016
Завершилася «гаряча» пора подання декларацій про майновий стан і доходи. Як повідомила начальник управління оподаткування фізичних осіб Волноваської ОДПІ – Лариса Миколаївна Іванілова за оперативними даними станом на 05.05.2016р. індивідуальний внесок в добробут держави зробило 2153 жителів Волноваського району. Задекларований до сплати податок на доходи фізичних осіб поповнить бюджетну казну більш, як на 950 тис.грн. Окрім того, в державну скарбницю має надійти понад 144 тис. грн. від сплати військового збору.
З початку року своїм правом на отримання податкової знижки скористалися 63 громадянина і сума повернутого з бюджету податку на доходи фізичних осіб становить 77 тис. грн.
Наразі у Центрі обслуговування платників Волноваської ОДПІ, очікують тих осіб, хто не встиг подати своєчасно декларацію про майновий стан і доходи до 04.05.2016.
Вкотре нагадуємо, що громадяни які не задекларували свої доходи не звільняється від обов”язку щодо його декларування.
Обов’язок щодо подання декларації мають громадяни у разі:
- отримання іноземних доходів;
- отримання доходів від двох і більше податкових агентів;
- отримання доходів від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів), а саме:
- отримання спадщини; подарунків; здавав в оренду рухоме та нерухоме майно; доходів від операцій з продажу (обміну) нерухомого майна; доходів від операцій з продажу (обміну) рухомого майна;
- отримання окремих доходів, а саме: інвестиційний прибуток; додаткові блага від третьої особи; суми заборгованості, за якими минув строк позовної давності; суми боргу платника податку; нецільова благодійна допомога понад установлену норму; кошти або майно, отримані як хабар.
Звертаємо увагу, що за неподання (несвоєчасне подання) громадянами податкової декларації про доходи статтею 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність.
Нагадаємо, що на сьогодні подати декларацію про майновий стан та доходи можна особисто або уповноваженою на це особою чи за допомогою мережі Інтернет, у разі наявності ключа електронного цифрового підпису та відповідного програмного забезпечення.
Висловлюємо вдячність за вчасно подану декларацію.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Заповнюємо звіт щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів
Волноваська ОДПІ нагадує, що ст.16 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» встановлено, що суб’єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до контролюючого органу щомісячно до 10 числа звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за встановленою формою.
Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 р. № 49 затверджено форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення (форми № 1-РС, № 2-РС, № 3-РС, № 1-ОА, № 1-ОТ, № 1-РА, № 1-РТ).
Нагадуємо, що формою Звіту № 1-РА передбачено заповнення показників в тис. дал. Пунктом 1 розд. І Порядку № 49 встановлено, що Звіт № 1-РА подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі. Електронна форма Звіту № 1-РА передбачає заповнення показників з точністю до шести знаків після коми. Таким чином, показники Звіту № 1-РА заповнюються в тис. дал з округленням до шести знаків після коми (наприклад 0,5 л відображається як 0,00005 тис. дал).
Слід врахувати, що у разі якщо суб’єкт господарювання має у своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами, Звіт № 1-РА та/або Звіт № 1-РТ заповнюється в цілому щодо підприємства з урахуванням усіх структурних одиниць. У полі, в якому зазначаються реквізити респондента Звіту № 1-РА та Звіту № 1-РТ передбачено заповнення інформації про отриману ліцензію, а саме: реєстраційний номер та строк її дії. Отже, при заповненні інформації про ліцензії у полі, де зазначаються реквізити респондента Звіту № 1-РА та Звіту № 1-РТ вказується реєстраційний номер та строк дії отриманої ліцензії. У разі якщо суб’єкт господарювання має декілька діючих ліцензій у звітному періоді на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, то замість реєстраційних номерів таких ліцензій потрібно вказати кількість отриманих ліцензій. У такому випадку строк дії ліцензій не заповнюється.
Також, п. 5 розд. І Порядку № 49 визначено наступні одиниці виміру, які застосовуються при складанні Звіту № 1-РТ: для сигарет з фільтром, сигарет без фільтра, сигар - млн штук; для інших тютюнових виробів - млн штук або тонни. Пунктом 1 розд. І Порядку № 49 встановлено, що Звіт № 1-РТ подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі. Електронна форма Звіту № 1-РТ передбачає заповнення показників з точністю до шести знаків після коми. Таким чином, при складанні Звіту № 1-РТ відображаються показники: для сигарет з фільтром, сигарет без фільтра, сигар в млн. штук, для інших тютюнових виробів в млн. штук або тоннах з округленням до шести знаків після коми (наприклад 1 сигара відображається як 0,000001 млн. штук, одна пачка сигарет з фільтром (20 шт.) – як 0,000020 млн. штук, тютюнові вироби, що обліковуються в одиницях маси відображаються в тоннах: 1 г = 0,000001 т).
У Звітах № 1-РС, № 2-РС, № 1-ОА, № 1-РА передбачено відображення показників у графах «Вид продукції» та «Код продукції», які заповнюються згідно з додатком до Наказу № 49, відповідно до якого: до коду 33 відноситься вид продукції «Вина виноградні», у тому числі коди 34-39; до коду 40 відноситься вид продукції «Виноматеріали», у тому числі коди 41-46; до коду 59 відноситься вид продукції «Лікеро-горілчані вироби», у тому числі коди 60-63.
Отже, продукція, яка відносяться до кодів 34-39, 41-46, 60-63 відображається у звітах щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв двічі: перший раз як самостійний код та вид продукції (34-39, 41-46, 60-63) та другий - у складі відповідного коду та виду продукції, до складу якого такий код та вид віднесено (33, 40, 59). Тобто значення показників продукції: за кодом 33 «Вина виноградні» повинно дорівнювати або перевищувати сумарне значення показників за кодами 34 – 39; за кодом 40 «Виноматеріали» повинно дорівнювати або перевищувати сумарне значення показників за кодами 41 – 46; за кодом 59 «Лікеро-горілчані вироби» повинно дорівнювати або перевищувати сумарне значення показників за кодами 60 – 63.
Звертаємо увагу: не відображення у відповідних звітах обсягів продукції у графах «Вид продукції» та «Код продукції», у тому числі, по кодам 34 – 39, 41 – 46, 60 – 63, вважається наданням звіту з недостовірними даними незалежно від заповнення показників по кодам 33, 40, 59. При цьому згідно з абз. 18 ч. 2 ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 р. № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема у разі подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів - у розмірі 17000 гривень.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Підвищення соціальних гарантій з 1 травня: що потрібно врахувати
Волноваська ОДПІ інформує, що мінімальна зарплата та прожитковий мінімум в Україні з 1 травня 2016 р. збільшилися з 1378 грн до 1450 грн, а мінімальна пенсія відтепер складає 1130 гривень.
Зарплату працівників індексують у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Тому можливу суму поточної індексації за травень 2016 р. потрібно розраховувати з урахуванням нового розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 1450 гривень.
Також, з 1 травня п.р. підвищився розмір максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. Так, з травня по листопад 2016 р. він складає 36250 гривень (1450 грн. х 25). Розмір мінімального страхового внеску становить 319 гривень (1450 грн *22%). Нагадаємо, що на рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати єдиний внесок за себе фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку та самозайняті особи.
При цьому підвищення мінімальної зарплати не впливає на: ставки єдиного податку для I і II груп; суму податкової соціальної пільги і граничний розмір доходу, який дає право на неї; суму неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків; нецільову благодійну допомогу; граничний розмір добових.
Наступне підвищення соціальних стандартів заплановано на 1 грудня поточного року.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Телефони «гарячої лінії» щодо переміщення вантажів.
Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0993683346 та 0507068055, а також на електронну адресу donetsk-ato@sts.gov.ua із зазначенням П. І. Б. керівника та коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання, контактних телефонів.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
10.05.2016 11:43