Сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників

Сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників

Волноваська ОДПІ нагадує, що фахівці Державної фіскальної служби України цілодобово приймають телефонні дзвінки громадян на антикорупційний сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій або бездіяльністю працівників відомства, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Унікальною особливістю сервісу «Пульс» є не тільки приймання у телефонному режимі скарг на дії окремих співробітників фіскальної служби, а і обов’язкова відповідь на подану скаргу з результатами перевірки і прийнятими заходами.
Всі звернення розглядаються якісно та своєчасно. Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Як повідомила перший заступник начальника Волноваської ОДПІ, протягом чотирьох місяців цього року на телефон антикорупційного сервісу дзвінків від платників податків Волноваського району не надходило. І в першу чергу - завдяки тому, що в процесі перетворення органів фіскальної служби на сервісну, одними із найголовніших принципів роботи служби є оновлення системи податкового адміністрування, надання допомоги платникам податків щодо виконання їх обов’язків зі сплати податків, об’єктивне та ефективне застосування норм податкового законодавства.
«Центр обслуговування платників міста і надалі буде забезпечувати громадян та платників податків якісними і своєчасними послугами та підвищувати рівень їх обізнаності з питань застосування законодавства», - запевнила податківець.
Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044)- 284- 00- 07. Детально ознайомитися з пам’яткою користувача можна на сайті ДФС України ( sts.gov.ua).
Громадяни можуть телефонувати не лише якщо вбачають у роботі податківця чи митника порушення законності, але із зауваженнями та пропозиціями щодо діяльності служби.
За кожним фактом буде проведена службова перевірка і вжито відповідних заходів.

Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

06.05.2016 12:50