Волноваська ОДПІ повiдомляє
Про режим роботи Центра обслуговування платників Волноваської ОДПІ у святкові та вихідні дні
З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, Волноваська ОДПІ повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:
30 квітня 2016 року — робочий день до 16 год. 00 хв.;
2, 3 травня 2016 року — робочі дні у режимі чергування до 16 год. 00 хв.;
4, 5, 6, 7 травня 2016 року — робочі дні відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП;
1, 8, 9 травня 2016 року — вихідні дні.
Нагадуємо, ЦОП Волноваської ОДПІ знаходиться за адресою м.Волноваха, вул.Менделеєва, буд.4 тел.45090
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Про діяльність Центру обслуговування платників Волноваської ОДПІ
Волноваська ОДПІ повідомляє, що виконуючи вимоги Закону України від 06 вересня 2012 року №5203-VI «Про адміністративні послуги» та забезпечуючи організацію надання послуг клієнтам відповідно до світових стандартів якості обслуговування у Центрі обслуговування платників зосереджені всі послуги, необхідні платникам податків: реєстрація, проведення звірки платежів, видача довідок, свідоцтв, тощо.
За 1 квартал 2016 року фахівцями ЦОП надано 1629 адмінпослуг.
З загальної кількості адмінпослуг 51,6% становить видача карток платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
До реєстру неприбуткових установ та організацій внесено 2 організації. Двом громадянам внесено відмітки до паспорта громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Крім того, 1300 громадян, які подали заяви до Волноваської ОДПІ, отримали відомості про джерело та обсяги отриманих за 2015 рік доходів.
Графік роботи ЦОП задовольняє вимоги всіх верств населення району. Двічі на тиждень, щовівторка та щочетверга, прийом відвідувачів здійснюється до 20-ї години.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Прозорість та доступність послуг ДФС - важлива складова реформ
Волноваська ОДПІ нагадує, що на офіційному веб - порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) можна скористатися електронними сервісами, які надають можливість дистанційно подавати звітність, переглядати стан розрахунків з бюджетом, отримувати консультації та нагадування про строки подання звітності та сплати податків, подати заяву щодо реєстрації платником ПДВ, акцизного податку та заяву на реєстрацію Книги обліку доходів і витрат, отримати витяги з реєстрів платників (єдиного податку, платників ПДВ, платників акцизного податку тощо) та багато інших можливостей.
Серед найпопулярніших електронних сервісів - «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (спрощено «ЗІР»), який дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації з певного податку, напрямку діяльності, у тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.
Звертаємо увагу на те, що користуючись електронним сервісом ДФС «ЗІР» можна безкоштовно отримувати повідомлення про зміни в законодавстві на електронну пошту. Для цього необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням в полі ТЕМА: 6011.
Запрошуємо скористатися сервісами Державної фіскальної служби України на офіційному веб - порталі відомства – це зручно та надійно!
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Як реалізаторам пального зареєструватися платниками акцизного податку
Волноваська ОДПІ звертає увагу платників податків на те, що перелік підакцизних товарів, з яких справляється акцизний податок, а також їх коди згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності та ставки, за якими ці товари оподатковуються акцизним податком, визначено п. 215.3 ст. 215 Податкового кодексуУкраїни. Так, пп. 215.3.4 п. 215.3. ст. 215 Кодексу визначено, що до підакцизних товарів належить пальне.
Отже, особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення такої реалізації.
Порядок реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального визначений Кабінетом Міністрів України постановою від 24.02.2016 р. N 113 "Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального". Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних затверджений відповідною постановою КМУ від 24.02.2016 р. № 114.
Звертаємо увагу на те, що реєстрація платника акцизного податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством.
З електронними форматами заяви й інших документів у рамках системи електронного адміністрування реалізації пального можна ознайомитися на офіційному веб-порталі відомства (http://sfs.gov.ua) у розділі «Електронна звітність».
Заява може бути сформована й надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.
Державна фіскальна служба веде Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального. Включення осіб до реєстру платників, внесення змін до нього, виключення з реєстру платників здійснюється засобами системи електронного адміністрування реалізації пального. Інформація з Реєстру платників із зазначенням ідентифікаційних та реєстраційних даних платників податку щодня оприлюднюється на офіційному веб - порталі служби. Переглянути інформацію з Реєстру платників можливо в оновленому «Електронному кабінеті платника».
До того ж, платник податку має можливість отримати витяг з Реєстру, надіславши до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному форматі відповідний запит. Витяг надсилається платнику засобами електронного зв'язку не пізніше наступного робочого дня після надходження відповідного запиту.
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Всі податкові накладні, реєстрація яких здійснюється в ЄРПН, після 1 квітня 2016 року, складаються лише за новою формою
Волноваська ОДПІ звертає увагу платників податку на додану вартість, що всі податкові накладні, реєстрація яких здійснюється в ЄРПН, після 1 квітня 2016 року, мають бути складені за новою формою (наказ Мінфіну від 31.12.2015 № 1307). Це стосується і тих податкових накладних, у яких дата складання припадає на період до 1 квітня 2016 року.
Довідково: лист ДФС України від 01.04.2016 № 11272/7/99-99-19-03-02-17 «Про запровадження нової форми податкової накладної з 1 квітня 2016 року».
Волноваська ОДПІ
ГУ ДФС у Донецькій області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
27.04.2016 10:05