Нікопольська ОДПІ інформує

Нікопольська ОДПІ інформує
Січневі надходження військового збору від дніпропетровських платників – майже 90 млн. грн.

Протягом січня 2016 року платники Дніпропетровської області спрямували на потреби Збройних Сил України 89,6 мільйонів гривень військового збору, що на 76,7 відсотків перевищує надходження цього збору в січні минулого року (50,7 млн. грн.).

Нагадуємо, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за утримання (нарахування) і сплату (перерахування) військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків; податкові агенти (для оподатковуваних інших доходів із джерела їх походження в Україні).

Відтак, відповідно до норм Податкового кодексу оподатковується заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Військовий збір також стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри. Оподаткуванню підлягають теж доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг).

Слід відзначити, платники податків військовий збір платять у розмірі 1,5% від своїх доходів.

ДФС приймає пропозиції щодо удосконалення сервісу «Електронний кабінет платника»

За 6 днів оновленим електронним сервісом «Електронний кабінет платника» скористалось біля 5 тис. платників. Серед них 98,2% користуються сервісом з України, інші - з понад 20 країн світу (Німеччина, Казахстан, Франція, США, Фінляндія, Польща, Австрія, Грузія, Словаччина, Індія та ін.)

Протягом періоду тестової експлуатації оновленого сервісу платники можуть взяти активну участь у його вдосконаленні. Пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу приймаються на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Для оперативного реагування просимо при надсиланні листа на електронну адресу зазначати код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер платника податків, а також контактну інформацію.

Зокрема, за пропозиціями наданими платниками в режимі оновленого сервісу «Система електронного адміністрування ПДВ», реєстр операцій доповнено даними про контрагентів. Також для зручності користувачів полегшено пошук інформації у реєстрах ДФС.

Крім того, платникам буде надана можливість підготувати, заповнити та надіслати податкову декларацію платника єдиного податку та звітності зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Про скасування (блокування) посилених сертифікатів

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області зазначає, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформа- ційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформацій- ного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив про порядок скасовування або блокування власних посилених сертифікатів.

АЦСК ІДД рекомендовано скасовувати або блокувати власні посилені сертифікати за заявою у письмовій формі, яку необхідно подати до АЦСК ІДД протягом робочого дня, або за електронним запитом.

Процедура скасування або блокування за електронним запитом здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача. У цьому випадку заявник звільняється від оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД, а інформування підписувача про скасування або блокування посиленого сертифіката здійснюються у режимі реального часу.

Процедуру скасування або блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено у підпунктах 5.9. та 5.10. пункту 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».

За місяць на сервіс «Пульс» звернулося 39 дніпропетровських платників


У січні поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 39 заявників Дніпропетровського регіону. Порівняно з відповідним періодом 2015 року їх кількість зменшилась на 14.

Усі звернення розглянуто та вирішено згідно з чинним законодавством.

Найчастіше платники порушували питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (16 звернень). Крім того, громадяни цікавились системою електронного адміністрування ПДВ (13 звернень), організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області (7 звернень). По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Дніпропетровщини з питань перевірки суб’єкта господарювання, реєстрації платником єдиного податку.

Нагадаємо, сервіс ДФСУ «Пульс» попереджує та дозволяє уникнути труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування. Номер телефону сервісу ДФСУ «Пульс» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

У 2015 році внутрішньою безпекою ДФС упереджено отримання працівниками хабарів на 6,2 млн. гривень

Боротьба з хабарництвом та корупційними проявами визначена одним з пріоритетних напрямів у процесі реформування фіскальної служби. За рахунок проведення низки оперативних та профілактичних заходів протягом 2015 року підрозділами внутрішньої безпеки ДФС вдалося упередити отримання працівниками служби хабарів на суму 6,2 млн. гривень.

За матеріалами ГУВБ фіскальної служби розпочато 85 проваджень, що у 2,4 раза більше, ніж у 2014 році.

Крім того, на 35% більше порівняно з 2014 роком виявлено злочинів у сфері службової діяльності податківців і митників (537).

Загалом 86% від зареєстрованих всіма правоохоронними органами держави злочинів виявлено саме підрозділами внутрішньої безпеки ДФС.

За службові злочини до кримінальної відповідальності притягнуто вдвічі більше працівників відомства (85 проти 36 у 2014 році), у тому числі 56 – за одержання неправомірної вигоди.

До суду надіслано 43 провадження, що в два рази перевищує показник 2014 року.

Основний акцент у роботі з корупційними проявами в ДФС зроблено на запобіганні та профілактиці таких явищ. Так, у серпні минулого року було затверджено Антикорупційну програму на 2015-2017 роки, яка містить низку системних заходів.

Крім того, на 80% оновлено особовий склад підрозділів внутрішньої безпеки відомства, при цьому значно підвищено вимоги до професійності працівників цього напряму.

Крім того, ефективно застосовуються заходи щодо протидії проявам адміністративно-корупційних правопорушень. За матеріалами внутрішньої безпеки складено 66 протоколів, що вдвічі більше 2014 року. З них – 32 матеріали розглянуто судом.

Для профілактики корупційних ризиків в ДФС проводяться співбесіди з кандидатами на посади в службі із застосуванням поліграфічного обладнання.

Результати таких досліджень враховуються при призначенні та переведенні працівників. Торік 165 особам, у яких виявлено схильність до корупційних дій, відмовлено у працевлаштуванні до органів ДФС.

У січні 2016 року ДФС зафіксовано 312 випадків порушення прав інтелектуальної власності

Протягом січня поточного року ДФС зафіксовано 312 випадків призупинення митного оформлення за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності.

Про всі виявлені факти своєчасно повідомлено представників правовласників для оперативного прийняття відповідного рішення.

Для сприяння захисту правовласників під час зовнішньоекономічної діяльності Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

Загалом, станом на 1 лютого 2016 року до митного реєстру за заявами правовласників внесено 2 933 об’єкти. З них – 17 об`єктів внесено у січні 2016 року.

Січневі надходження військового збору від дніпропетровських платників – майже 90 млн. грн.

Протягом січня 2016 року платники Дніпропетровської області спрямували на потреби Збройних Сил України 89,6 мільйонів гривень військового збору, що на 76,7 відсотків перевищує надходження цього збору в січні минулого року (50,7 млн. грн.).

Нагадуємо, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за утримання (нарахування) і сплату (перерахування) військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків; податкові агенти (для оподатковуваних інших доходів із джерела їх походження в Україні).

Відтак, відповідно до норм Податкового кодексу оподатковується заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати. Військовий збір також стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри. Оподаткуванню підлягають теж доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг).

Слід відзначити, платники податків військовий збір платять у розмірі 1,5% від своїх доходів.

ДФС приймає пропозиції щодо удосконалення сервісу «Електронний кабінет платника»

За 6 днів оновленим електронним сервісом «Електронний кабінет платника» скористалось біля 5 тис. платників. Серед них 98,2% користуються сервісом з України, інші - з понад 20 країн світу (Німеччина, Казахстан, Франція, США, Фінляндія, Польща, Австрія, Грузія, Словаччина, Індія та ін.)

Протягом періоду тестової експлуатації оновленого сервісу платники можуть взяти активну участь у його вдосконаленні. Пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу приймаються на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Для оперативного реагування просимо при надсиланні листа на електронну адресу зазначати код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер платника податків, а також контактну інформацію.

Зокрема, за пропозиціями наданими платниками в режимі оновленого сервісу «Система електронного адміністрування ПДВ», реєстр операцій доповнено даними про контрагентів. Також для зручності користувачів полегшено пошук інформації у реєстрах ДФС.

Крім того, платникам буде надана можливість підготувати, заповнити та надіслати податкову декларацію платника єдиного податку та звітності зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Про скасування (блокування) посилених сертифікатів

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області зазначає, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформа- ційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформацій- ного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив про порядок скасовування або блокування власних посилених сертифікатів.

АЦСК ІДД рекомендовано скасовувати або блокувати власні посилені сертифікати за заявою у письмовій формі, яку необхідно подати до АЦСК ІДД протягом робочого дня, або за електронним запитом.

Процедура скасування або блокування за електронним запитом здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача. У цьому випадку заявник звільняється від оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД, а інформування підписувача про скасування або блокування посиленого сертифіката здійснюються у режимі реального часу.

Процедуру скасування або блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено у підпунктах 5.9. та 5.10. пункту 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».

За місяць на сервіс «Пульс» звернулося 39 дніпропетровських платників

У січні поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 39 заявників Дніпропетровського регіону. Порівняно з відповідним періодом 2015 року їх кількість зменшилась на 14.

Усі звернення розглянуто та вирішено згідно з чинним законодавством.

Найчастіше платники порушували питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (16 звернень). Крім того, громадяни цікавились системою електронного адміністрування ПДВ (13 звернень), організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області (7 звернень). По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Дніпропетровщини з питань перевірки суб’єкта господарювання, реєстрації платником єдиного податку.

Нагадаємо, сервіс ДФСУ «Пульс» попереджує та дозволяє уникнути труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування. Номер телефону сервісу ДФСУ «Пульс» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

У 2015 році внутрішньою безпекою ДФС упереджено отримання працівниками хабарів на 6,2 млн. гривень

Боротьба з хабарництвом та корупційними проявами визначена одним з пріоритетних напрямів у процесі реформування фіскальної служби. За рахунок проведення низки оперативних та профілактичних заходів протягом 2015 року підрозділами внутрішньої безпеки ДФС вдалося упередити отримання працівниками служби хабарів на суму 6,2 млн. гривень.

За матеріалами ГУВБ фіскальної служби розпочато 85 проваджень, що у 2,4 раза більше, ніж у 2014 році.

Крім того, на 35% більше порівняно з 2014 роком виявлено злочинів у сфері службової діяльності податківців і митників (537).

Загалом 86% від зареєстрованих всіма правоохоронними органами держави злочинів виявлено саме підрозділами внутрішньої безпеки ДФС.

За службові злочини до кримінальної відповідальності притягнуто вдвічі більше працівників відомства (85 проти 36 у 2014 році), у тому числі 56 – за одержання неправомірної вигоди.

До суду надіслано 43 провадження, що в два рази перевищує показник 2014 року.

Основний акцент у роботі з корупційними проявами в ДФС зроблено на запобіганні та профілактиці таких явищ. Так, у серпні минулого року було затверджено Антикорупційну програму на 2015-2017 роки, яка містить низку системних заходів.

Крім того, на 80% оновлено особовий склад підрозділів внутрішньої безпеки відомства, при цьому значно підвищено вимоги до професійності працівників цього напряму.

Крім того, ефективно застосовуються заходи щодо протидії проявам адміністративно-корупційних правопорушень. За матеріалами внутрішньої безпеки складено 66 протоколів, що вдвічі більше 2014 року. З них – 32 матеріали розглянуто судом.

Для профілактики корупційних ризиків в ДФС проводяться співбесіди з кандидатами на посади в службі із застосуванням поліграфічного обладнання.

Результати таких досліджень враховуються при призначенні та переведенні працівників. Торік 165 особам, у яких виявлено схильність до корупційних дій, відмовлено у працевлаштуванні до органів ДФС.

У січні 2016 року ДФС зафіксовано 312 випадків порушення прав інтелектуальної власності

Протягом січня поточного року ДФС зафіксовано 312 випадків призупинення митного оформлення за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності.

Про всі виявлені факти своєчасно повідомлено представників правовласників для оперативного прийняття відповідного рішення.

Для сприяння захисту правовласників під час зовнішньоекономічної діяльності Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

Загалом, станом на 1 лютого 2016 року до митного реєстру за заявами правовласників внесено 2 933 об’єкти. З них – 17 об`єктів внесено у січні 2016 року.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

22.02.2016 11:15